Teraz jest Wt 25 cze, 2019 15:29

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt 04 gru, 2009 09:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 17:16
Posty: 333
Lokalizacja: Kraków
Model:: Suzuki Grand Vitara 3d DDIS
Poniemiłym powrocie ze sklepu do zaparkowanej 11miesięcznej Suzy wymieniam maskę, zderzak, belkę przednią i osłony chłodnic. Auto pojechało do ASO na ul. Rzemieślniczą z info, aby zamówili widoczne, uszkodzone części i dopiero wtedy podstawię Suzę do naprawy.
Tydzień po zostawieniu i braku informacji pojechałem tam i przepraszali za nie informowanie mnie, iż nic nie zrobili.
Trzy dni później pojechałem i przepraszali mnie, że nie zamówili belki przedniej (było widać pogięcie przez kratkę osłony chłodnicy) Auto rozebrane stało w hali.
Po czterech dniach wczoraj znowu tam pojechałem i trzeci raz mnie przepraszali za pozostawienie samochodu pod chmurką z rozebranym przodem a belki przedniej oczywiście nadal nie mają.
Zastanawiam się czy poza ładnym i uprzejmym przepraszaniem umieją zrobić coś solidnie. Dobrze, że to ASO (gwarancja jeszcze 2 lata) więc będąc na zach. Europy pojadę Suzą na kontrolę ich pracy do porządnego ASO.

Wnioski to: [cenzura] ich [cenzura] mać.


Góra
"Mój dom to cały świat, a mój cel to horyzont i do wyboru 100 tys. dróg."

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 04 gru, 2009 17:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 09:45
Posty: 1271
Lokalizacja: KRAKÓW-okolice
Model:: GV 2,0 benz 2008r
trzeba było do Sta-Caru na Prandoty podjechać.


Góra
Jest GV 2,0benz z 2008r, a były:P3008, SUZUKI SX4 GS 4x4 w kolorku ZEE i JIMNY 1,3
Forum Klub Suzuki

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 04 gru, 2009 18:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 17:16
Posty: 333
Lokalizacja: Kraków
Model:: Suzuki Grand Vitara 3d DDIS
Dzisiaj miałem telefon z Rzemieślniczej z czwartymi przeprosinami. Tym razem za to, że nie telefonowali wcześniej i za to, że na część nadal czekają. Ponieważ (czy ja dziecko naiwne jestem :/ ) jedzie do nich AŻ z Niemiec, to będą ją mieli nie wcześniej niż w środę.
Czy ktoś zna firmę kurierską zatrudniającą kurierów/biegaczy? Z Niemiec do PL 17 dni to akurat na piechotę.
Nie chcialem pisać otwarcie ale nie wytrzymałem:
"Omijajcie ich z daleka!" Podobno zajmują się tam jeszcze Nissanem i Fordem więc przestrzeżcie znajomych.


Ostatnio edytowano Pt 04 gru, 2009 18:32 przez KryH, łącznie edytowano 1 raz

Góra
"Mój dom to cały świat, a mój cel to horyzont i do wyboru 100 tys. dróg."

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 05 gru, 2009 14:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 31 maja, 2009 17:38
Posty: 19
Lokalizacja: Kraków
Model:: Jimny
Mam takie same wspomnienia z Rzemieślniczą. Stopnie (gwarancyjnie) lakierowali mi tydzień, twierdzili, że nie mogą ich odkręcić i musiałam im odstawić auto.


Góra
Barbara

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 10 gru, 2009 14:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 17:16
Posty: 333
Lokalizacja: Kraków
Model:: Suzuki Grand Vitara 3d DDIS
Niech Was Bóg broni przed myślą o wyborze ASO na Rzemieślniczej w Krakowie.
Po siedmiu SIEDMIU (dzisiaj tylko) rozmowach tel z [pomidor] a nie serwisem (to delikatne ich określenie) dowiedziałem się, że po trzech tygodniach od rozebrania przodu mojej Suzy zamówili nieodpowiednie części i muszę nadal czekać. Oczywiście umowa otwierająca zlecenie obciążą mnie wielkimi kosztami w razie zabrania od nich samochodu przed zakończeniem naprawy.
Czy wiecie dokąd można pojechać aby skontrolować jakość prac serwisowych po naprawie? Po prostu boję się, że takie osły jak na Rzemieślniczej oddadzą mi wrak zamiast jedenastomiesięcznego samochodu. Oczywiście jeżeli w ogóle kiedyś skończą.


Góra
"Mój dom to cały świat, a mój cel to horyzont i do wyboru 100 tys. dróg."

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 10 gru, 2009 15:29 
Offline
Redaktor Naczelny
Moderator
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:48
Posty: 15543
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV 2,0 DeLux
KryH, ta sprawa kwalifikuje się na interwencję Stowarzyszenia :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 10 gru, 2009 16:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 17:16
Posty: 333
Lokalizacja: Kraków
Model:: Suzuki Grand Vitara 3d DDIS
Myślę, że --------- z Rzemieślniczej nic sobie nie robią ze Stowarzyszeń wszak ASO Japan Motors informuje że tylko tam można naprawiać (blacharstwo i lakiernictwo) Suzuki w ramach gwarancji.
P.s.
Ale niech no ktoś z nich lub rodziny trafi do mnie w pracy to też się pomylę. Oczywiście także ładnie przeproszę, przypominając ich przeprosiny.
Tak czy inaczej przesteżcie innych przed nimi!


Góra
"Mój dom to cały świat, a mój cel to horyzont i do wyboru 100 tys. dróg."

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 12 gru, 2009 19:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 09:45
Posty: 1271
Lokalizacja: KRAKÓW-okolice
Model:: GV 2,0 benz 2008r
KryH napisał(a):
....Czy wiecie dokąd można pojechać aby skontrolować jakość prac serwisowych po naprawie? Po prostu boję się, że takie osły jak na Rzemieślniczej oddadzą mi wrak zamiast jedenastomiesięcznego samochodu. Oczywiście jeżeli w ogóle kiedyś skończą.


np. rzeczoznawcy z Dekra- Polska, w Krakowie mają oddział. Miałem też gdzieś telefon do jednego z nich, ale muszę poszukać może jeszcze go znajdę


Góra
Jest GV 2,0benz z 2008r, a były:P3008, SUZUKI SX4 GS 4x4 w kolorku ZEE i JIMNY 1,3
Forum Klub Suzuki

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 14 gru, 2009 12:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 17:16
Posty: 333
Lokalizacja: Kraków
Model:: Suzuki Grand Vitara 3d DDIS
marco napisał(a):
np. rzeczoznawcy z Dekra- Polska, w Krakowie mają oddział. Miałem też gdzieś telefon do jednego z nich, ale muszę poszukać może jeszcze go znajdę


Dzięki Marco!

Natomiast dzisiaj, dokładnie po 4 tyg. zadzwonili do mojej żony z informacją, że JUŻ samochód jest naprawiony, umyty i czeka na odbiór. Zobaczymy w jakim stanie.
W 2 osobowym warsztacie w którym byłem w sprawie starego samochodu chcieli mi naprawić Suzę w dwa do max trzy dni. Gdyby nie gwarancja to mechanicy bez "doświadczenia Dealerskiego" naprawili by moje autko 8 razy szybciej!! I to fachowo, znam ich od 25 lat.


Góra
"Mój dom to cały świat, a mój cel to horyzont i do wyboru 100 tys. dróg."

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 14 gru, 2009 15:04 
Offline
Redaktor Naczelny
Moderator
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:48
Posty: 15543
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV 2,0 DeLux
KryH napisał(a):
samochód jest naprawiony, umyty i czeka na odbiór
to jeszcze powinni napisać na forum, czemu to tak długo trwało


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 14 gru, 2009 18:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 17:16
Posty: 333
Lokalizacja: Kraków
Model:: Suzuki Grand Vitara 3d DDIS
chronos napisał(a):
To może w takim razie stworzyć dział "nasze interwencje", gdzie można by było zająć się konkretną sprawą a potem po jej wyjaśnieniu zablokować wątek tylko do odczytu


Więc ten wątek powinien być kontynuowany. Po przyjeździe na ul. Rzemieślniczą celem odebrania samochodu byłem ponownie przepraszany lecz Suzy mi nie wydano gdyż "specjaliści" zapomnieli zamówić uszkodzony MALEŃKI DROBIAZG: intercooler.
Suza stoi w servisie nadal.
[pomidor] MAĆ !!!
I nie cenzurować mi tej wypowiedzi proszę!


Ostatnio edytowano Pn 14 gru, 2009 19:04 przez KryH, łącznie edytowano 2 razy

Góra
"Mój dom to cały świat, a mój cel to horyzont i do wyboru 100 tys. dróg."

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 17 gru, 2009 21:30 
Offline
Klubowicz KSP
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:22
Posty: 11921
Lokalizacja: Koszalin
Model:: GV 2.o 5MT
KryH napisał(a):
I nie cenzurować mi tej wypowiedzi proszę!

Dziwne żądanie i nie do wykonania . Jestem w stanie zrozumieć Twoją złość i rozgoryczenie łamiesz jednak regulamin i to po raz kolejny. Czy jesteś zły i obrażony na ASO czy na nasze forum ?


Góra
Pozdrawiam były
Administrator Forum

http://www.klubsuzuki.pl

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 19 gru, 2009 10:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 17:16
Posty: 333
Lokalizacja: Kraków
Model:: Suzuki Grand Vitara 3d DDIS
pitpaw napisał(a):
KryH napisał(a):
I nie cenzurować mi tej wypowiedzi proszę!

Dziwne żądanie i nie do wykonania . Jestem w stanie zrozumieć Twoją złość i rozgoryczenie łamiesz jednak regulamin i to po raz kolejny. Czy jesteś zły i obrażony na ASO czy na nasze forum ?

Chylę głowę skruchy pełen. :oops:
Obrażony nie bywam, a to forum cenię sobie bardzo i wstyd mi za ten wybryk. Wściekłość na poziom usług w opisanej :kalach: ASO nie jest usprawiedliwieniem.

Co do zakończenia wątku to w czwartek nasza Suza opuściła tamto miejsce lecz jeszcze jej nie widziałem bo jestem w Rotterdamie. Mam nadzieję, że nikt nie będzie już ofiarą takich usług.


Góra
"Mój dom to cały świat, a mój cel to horyzont i do wyboru 100 tys. dróg."

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 19 gru, 2009 14:10 
Offline
Redaktor Naczelny
Moderator
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:48
Posty: 15543
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV 2,0 DeLux
otrzymałem odpowiedź od Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi, ul.Rzemieślnicza 26, 30-403 Kraków
Komentarz drugiej strony do sprawy poniżej
"Za pomyłkę jaka nastąpiła w związku z niewłaściwą identyfikacją jednej z części ( co miało niebagatelny wpływ na dotrzymanie terminu naprawy ) kilkakrotnie Klient został przeproszony. Zdając sobie sprawę z komplikacji i utrudnień jakie mogło przysporzyć Klientowi to opóźnienie, zaproponowaliśmy udostępnienie bezpłatnego samochodu zastępczego, aż do czasu zakończenia naprawy. Klient nie chciał jednak skorzystać z tej propozycji, która w tych okolicznościach była jedynym sposobem na zminimalizowanie tych uniedogodnień. Zdaję sobie sprawę, że Klient mógł się zdenerwować z powodu opóźniającej się naprawy ale uważam, że nie powinien na tej podstawie formułować tak poważnych oskarżeń jak te które zostały przytoczone w jego komentarzach.
Ze swojej strony chciałbym dodać, że zawsze staramy się sprostać oczekiwaniom Klienta, jednak wiele czynników takich jak np. brak części, konieczność uzgodnienia dodatkowego zakresu naprawy z ubezpieczycielem czy nawet sam zakres naprawy powoduje, że naprawa się opóźnia a klient odbiera to jako niekompetencje i nierzetelność pracowników zakładu.
Dyrektor Techniczny
Autoryzowany Zakład
Napraw Nadwozi
ul.Rzemieślnicza 26
30-403 Kraków"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 19 gru, 2009 14:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 17:16
Posty: 333
Lokalizacja: Kraków
Model:: Suzuki Grand Vitara 3d DDIS
Rennes napisał(a):
otrzymałem odpowiedź od...
Dyrektor Techniczny
Autoryzowany Zakład
Napraw Nadwozi
ul.Rzemieślnicza 26
30-403 Kraków"[/b]


Nic dodać, nic ująć, a przemyślenia, każdy ma własne.
Ja nigdy tam nie wrócę i wolę do innego miasta jechać. Najważniejsze jednak aby nie mieć takiej :kosci: potrzeby :kosci: bo nasze Suzy są zbyt piękne aby je niszczyć.
P.s.
Po edycji:
Dla sprawiedliwości dodam, że Suzę oddali wyczyszczoną i lśniącą tak z zewnątrz jak i w środku. Dodatkowo otrzymaliśmy dwie gąbki z irchą do czyszczenia szyb.


Ostatnio edytowano Śr 30 gru, 2009 08:25 przez KryH, łącznie edytowano 2 razy

Góra
"Mój dom to cały świat, a mój cel to horyzont i do wyboru 100 tys. dróg."

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 22 gru, 2009 13:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 09:45
Posty: 1271
Lokalizacja: KRAKÓW-okolice
Model:: GV 2,0 benz 2008r
co do komentarza drugiej strony, to powiem tylko tyle, że może bym uwierzył gdybym nie miał z tymi rzeczami do czynienia i nie pracował w tej branży w której pracuję.


Góra
Jest GV 2,0benz z 2008r, a były:P3008, SUZUKI SX4 GS 4x4 w kolorku ZEE i JIMNY 1,3
Forum Klub Suzuki

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 30 gru, 2009 08:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 17:16
Posty: 333
Lokalizacja: Kraków
Model:: Suzuki Grand Vitara 3d DDIS
Bardzo dziękuję Stowarzyszeniu za udzieloną mi pomoc!
:mikolaj:


Góra
"Mój dom to cały świat, a mój cel to horyzont i do wyboru 100 tys. dróg."

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 21 maja, 2012 10:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 17:16
Posty: 333
Lokalizacja: Kraków
Model:: Suzuki Grand Vitara 3d DDIS
Po dłuższym czasie pojawiła się kolejna wiadomość dotycząca opisanej usługi. Przy okazji pobytu wśród wytrawnych lakierników samochodowych (towarzysko) otrzymaliśmy od nich bezsprzeczne stwierdzenie że nasza przednia maska jest lakierowana metodą NIEMAL chałupniczą i daleko jej od "wymienionej w ramach gwarancji". Ot takie drobne niedopatrzenie skłaniające do przemyśleń. :kalach:


Góra
"Mój dom to cały świat, a mój cel to horyzont i do wyboru 100 tys. dróg."

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 12 gru, 2015 13:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 17:16
Posty: 333
Lokalizacja: Kraków
Model:: Suzuki Grand Vitara 3d DDIS
Niestety, stało się :-( w drodze powrotnej z wakacji na Malcie w pewnym miasteczku Włoskim połamałem przedni zderzak. To w sumie nie takie najgorsze ale... STAŁO SIĘ: ponownie sokrzystałem z ASO blacharskiego w Krakowie. Firma amieniła lokalizację warsztatu z Rzemieślniczej na ul. Przewóz i nadal nazywa się PDG Naprawy Nadwozi. O zgrozo!! Nigdy więcej nie kupię samochodu marki mającej serwis blacharski (Krakowski) w PDG Naprawy Nadwozi. Ubezpieczyciel, firma Generali powiedział że jeśli mają sfinansować w 100% naprawę to tylko w autoryzowanym serwisie. W innym przypadku potrącą 20%. Oja głupi i niemądry, zgodziłem się pomimo, że warsztat samochodowy w podkrakowskich Zielonkach (nie powiem bo to koledzy moi) stwiedził: zostawiasz Suzę dzisiaj (poniedziałek) a w piątek odbierasz gotową. Cena 5tys ewentualnie coś niecoś dopłacisz. W ASO Suza utknęła na 6 (K----) tygodni, cena ponad 15tys i dostałem auto z niedziałającym termometrem i spryskiwaczem. NIGDY WIĘCEJ TEJ FIRMY !!!


Góra
"Mój dom to cały świat, a mój cel to horyzont i do wyboru 100 tys. dróg."

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 12 gru, 2015 14:51 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5678
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
15 tysięcy za zderzak? to chyba cały przód musiałeś robić


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 12 gru, 2015 17:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 17:16
Posty: 333
Lokalizacja: Kraków
Model:: Suzuki Grand Vitara 3d DDIS
Och "połamałem zderzak" to był skok myślowy. W wolniejszej chwili wstawię fotkę z miejsca kolizji. Sens wypowiedzi dotyczy "Nigdy więcej tej sieci PGD Naprawy Nadwozi" Choć na klepaniu i malowaniu blach znają się lepiej niż przed pięciu laty. Za to cała reszta to jedno wielkie (cenzura!) Nigdy więcej! Oczywiście jeżeli lubicie być przepraszani za pomyłki i błędy i nie zależy Wam na szybkiej i fachowej naprawie samochodu to firma ta nadal jest do tego wyśmienita.


Góra
"Mój dom to cały świat, a mój cel to horyzont i do wyboru 100 tys. dróg."

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 26 lis, 2016 14:07 
Offline

Dołączył(a): So 26 lis, 2016 14:05
Posty: 2
Model:: suzuki
Dlatego ja pojechałam do Radomia, nie mam daleko a wolałam ,żeby problem rozwiązał ktoś z dużym doświadczeniem w fachu. Od siebie polecam serwis suzuki Bińkowskiego na ul. Chrobrego 22 bo chłopaki znają się na rzeczy. Problem zniknął i znowu mogę spokojnie jeździć :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .