Teraz jest Pt 21 wrz, 2018 17:33

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz 14 cze, 2018 14:36 
Offline

Dołączył(a): Śr 13 cze, 2018 21:04
Posty: 3
Model:: Suzuki Swift 1.3, 68KW, 2008
Witam,
Posiadam od niedawna suzuki swift 1,3, 68KW, 2008r. i pojawił u mnie się następujący problem. Samochód na wolnych obrotach bardzo nierówno pracuje i mu falują obroty, a podczas jazdy gdy schodzi z obrotów po wciśnięciu sprzęgła lub wrzuceniu na luz gaśnie. posprawdzałem go tyle ile mogłem i okazało się że ktoś musiał majstrować przy przepustnicy (jest elektronicznie sterowana) i posiada wkręconą śrubę. Pierwotnie ta śruba była bardziej wkręcona i przepustnica do końca się nie zamykała przez co obroty na biegu jałowym były wysokie, nawet ok 1800rpm, a podczas jazdy auto było mułowate. Gdy tą śrubę wykręciłem i przepustnica mogła się normalnie zamknąć, to moc wróciła, rusza i jeździe płynnie, ale właśnie pojawił się problem obrotów na biegu jałowym i gaśnięcia. Może ktoś miał podobny przypadek i może podpowiedzieć co może powodować takie zachowywanie się auta i co powinno być w miejscu śruby oraz czy przepustnica powinna się całkowicie zamykać. Póki co wymieniłem świece, filtry i podejrzewam uszkodzony czujnik położenia wała, jdnakże jest on dość drogi i nie chce go kupować niepotrzebnie. Poniżej zdjęcia przepustnicy.

Obrazek

Obrazek

Jak powiększycie zdjęcie to widać w tej płytce przepustnicy że ma ona zrobiony taki prześwit przy tej śrubie, myślicie że powinno tak być? Sprawdzałem zdjęcia innych takich przepustnic i nic takiego nie widziałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 14 cze, 2018 17:48 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5659
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
Odłącz aku na godzinę a potem niech auto pochodzi na wolnych obrotach aż załączy się wentylator chłodnicy. Przepustnica powinna się na nowo zaprogramować


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 14 cze, 2018 20:01 
Offline

Dołączył(a): Śr 13 cze, 2018 21:04
Posty: 3
Model:: Suzuki Swift 1.3, 68KW, 2008
A myslisz że ten mały otwór w płytce przepustnicy nie wprowadza komputera w błąd i nie utrudni jej ustawienia?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 16 cze, 2018 14:06 
Offline

Dołączył(a): Śr 13 cze, 2018 21:04
Posty: 3
Model:: Suzuki Swift 1.3, 68KW, 2008
Wymieniłem dziś czujnik położenia wału i przepustnice, niestety nic się nie zmieniło, silnik na biegu lajowym chodzi bardzo nierowno, obroty delikatnie faluja a podczas jazdy gdy się wrzuci sprzeglo lub luz auto gaśnie. Macie jakieś pomysły. Może to kwestia wyregulowania zaworów? Tylko czy one dawały by takie objawy? W trakcie jazdy auto ma normalnie moc, przyspiesza i nic się nie dzieje.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .