Teraz jest Śr 12 gru, 2018 00:00

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So 29 lis, 2014 16:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Jak są ok, to nie wymieniaj.
Szczegolnie na zimę, gdzie prędkości mniejsze i ryzyko zwichrowania przy zmianch temperatury wieksze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 29 lis, 2014 16:38 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5668
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
mówię o hamulcach oryginalnych, niestety ale skutecznością nie grzeszą (być może to wina zastosowania bębnów).
Powiedz mi, dlaczego uważasz że zestaw Brembo&Ferodo jest sportowy?? dla mnie to zwykłe hamulce, po prostu uznanych marek, tak jak ATE.
Sportowe hamulce to szły do Ignisa który startował w JWRC, ale nie ma to nic wspólnego z jazdą po zwykłych drogach


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 29 lis, 2014 16:51 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Może źle się wyraziłem nie tyle hamulce sportowe co ich marka a to z kolei sugerowałoby większą trwałość/skuteczność ale nie zawsze stąd pytanie. Mrquad ale klocki już się kończą albo i skończyły bo zaczęło się sporadyczne popiskiwanie w czasie powolnej jazdy. Natomiast tarcze mają pordzewiałe ranty i wewnętrzną krawędź stąd sugestia wymiany w Gadimexie. Poza tym 100k wybiło więc uznałem że wywale i tarcze i klocki (czas eksploatacji 100 tysięcy chyba jest wystarczający jak na tarcze i rozsądnie jest je wymienić po takim przebiegu) bo same klocki wywalać żeby za 20k wywalać tarcze to słaby pomysł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 29 lis, 2014 17:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Tarc z e muszą trzymać wymiar po toczeniu i tutaj przed obejrzeniem trudno je oceniać, moja wypowiedź była oparta na Twojej ocenie stanu tarcz.
Skoro przejechałeś 100 tys na tarczach, musisz jeździć spokojnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 29 lis, 2014 17:27 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Cały czas to zaznaczam że jeżdżę spokojnie :p Osobiście przejechałem na nich 20 tysięcy resztę zrobił poprzedni właściciel, ale są oryginalne od nowości. Same tarcze są ok gdyby nie ruda. Zastanawiam się czemu przez rudą zalecają wymianę tarcz :> Nie mniej po 100 tysiącach to tak myślę, że chyba jednak warto wywalić i tarcze i klocki, a stare tarcze póki proste jeszcze przetoczyć i zostawić na zaś(chociaż po przetoczeniu może się okazać, że niewiele z nich zostało :p)
Niby spokojnie, a wahacz przez źle załataną oponę musiałem wymienić :/
Druga sprawa, że tym autem nie da się jeździć dynamicznie po pierwsze dlatego, że pali dwa razy więcej przy dynamicznej jeździe, a po drugie dlatego, że skaczące amory przednie na polskich bezdrożach walą w podłoge jakby miało się coś urwać :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 29 lis, 2014 17:39 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5668
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
wymień te tarcze, skoro jest rdza to znaczy że ma głębokie wżery, a skoro ma wżery to będzie trzeba dużo z niej zebrać na tokarce. Nie warto


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 29 lis, 2014 19:16 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Zakładam wymianę tarcz i klocków definitywnie problemem jest tylko które wzuąć bo kuszą mnie te węgierskie zamienniki za 190zł zestaw ale obawiam się trochę żebym za 40 tysięcy znów nie wymieniał.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 29 lis, 2014 19:49 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5668
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
W autach którymi jezdzilem wymienialem/wymieniam klocki co 15kkm ,więc 40 tysięcy to nie tak najgorzej ;)


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 29 lis, 2014 20:08 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Hehe ja we fiaciku wymieniłem klocki po 30kkm. Tutaj będzie po 20 kkm ale nie wiem ile poprzedni właściciel na nich przejeździł a tarcze mają 100kkm. Z tymi 40kkm chodziło mi bardziej o tarcze żeby ich co tyle nie wymieniać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 30 lis, 2014 06:52 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Czyli co mówicie żeby brać najtańsze, bo i tak wszystkie będą do siebie zbliżone żywotnością i skutecznością w tym segmencie ?
Czy radzicie jednak wziąć klocki i tarcze ATE a może brembo&ferodo?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 30 lis, 2014 08:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Najważniejsze, aby sprzedawca dawał Tobie gwarancję, która będzie uwzględniała np piszczenie klocków lub zwichrowanie tarcz po wjechaniu w kałużę ( gdy następuje nagła zmiana ich temperatury ).
Co do doboru zestawu, nawet mechanicy mają odmienne zdania ;) http://forum-mechanika.pl/threads/jakic ... rcze.3838/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 30 lis, 2014 09:10 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Skoro tak to upewnię się co do warunków gwarancji a jeśli różnic nie ma to wezmę węgierskie bo skoro różnicy nie widać i nie czuć to po co przepłacać. Jeśli jakość tych węgierskich zamienników będzie jak oryginał to dla mnie ok a cena niższa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 30 lis, 2014 10:16 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5668
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
napisz co to za marka te węgierskie


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 30 lis, 2014 10:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 22 gru, 2007 10:59
Posty: 3757
Lokalizacja: Galicja
Model:: IGNIS 1.3 4WD (Japan)
Jeżdżę od 25 tyś na Ferodo Premier, powoli się kończą... ale niestety jakimś sposobem tylko jedna strona, na drugiej jeszcze z 5 tyś. dało by radę. Skuteczność hamowania o niebo lepsza od oryginałów, które były montowane fabrycznie. Na pewno pozostanę przy Ferodo, problem w tym, że Premiera do Ignisa trudno spotkać w sklepach (FDB 1532) no i są stosunkowo drogie.


Góra
Nie wierz sondażom, którymi sam nie manipulowałeś...

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 30 lis, 2014 10:49 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Kzaremba z tą marką jest właśnie problem bo sklep twierdzi że produkcja tego zestawu jest węgierska i jest to zamiennik oryginału, ale sprowadzają je bezpośrednio od producenta i firmowane marką własną sklepu.
Jackkk mówisz że skuteczniejsze hamowanie, ale szybsze zużycie tak? Oryginały wolniej się zużywają ale słabiej hamują więc na jedno by wychodziło :p
Póki jestem chyba zdecydowany spróbować tych zamienników węgierskich. Jak będą trefne to je oddam i wezmę zestaw ATE lub Brembo&ferodo premier i już :)
W Gadimexie coś zapewne powiedzą czy to coś warte :p
Ehh jeszcze zostanie kupić oponki na wiosne. Jeśli nowy zestaw wytrzyma 100kkm jak oryginał to będę zadowolony. Skuteczność hamowania oryginału też mi pasuje, bo nie jeżdżę dynamicznie tylko oszczędnie. Moja kobieta jeździ dynamicznie, ale z nogą na hamulcu i zero hamowania skrzynią więc im mniej podatne na ścieranie klocki tym lepiej :)


Ostatnio edytowano N 30 lis, 2014 10:59 przez Master_one, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 30 lis, 2014 10:51 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5668
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
to w razie reklamacji zgłaszasz się przez ASo na Węgry? to trwa tygodniami


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 30 lis, 2014 11:01 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Nie. W razie reklamacji zdejmuje klocki i tarcze w gadimexie czy gdzieś indziej i odsyłam kurierem do sklepu a oni odsyłają drugie po maks 3-4 dniach. To nie jest ASO ten sklep tylko niezależna sieć sprzedająca części tylko do suzuki. Jaki podwykonawca robi dla nich te tarcze i klocki to się przekonam jak je otrzymam fizycznie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 30 lis, 2014 22:58 
Offline

Dołączył(a): N 21 wrz, 2014 23:21
Posty: 15
Model:: Suzuki Ignis I 2WD
Może mi ktoś podesłać zdjęcia przednich tarcz, najlepiej na aucie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 01 gru, 2014 00:32 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Zdjęcia przednich tarcz ignisa II?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 01 gru, 2014 20:00 
Offline

Dołączył(a): N 21 wrz, 2014 23:21
Posty: 15
Model:: Suzuki Ignis I 2WD
Przednie tarcze Ignisa I 1.3 :) Na 99% mam złe, ale chciałbym się upewnić i podpatrzeć jak to wygląda u innych. U mnie seryjne felgi 14' wystają lekko poza obrys auta i przy wolnym manewrowaniu na parkingu przód dziwnie się zachowuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 01 gru, 2014 21:08 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
E to nie pomoge bo ja mam II kę :p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 04 gru, 2014 20:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 22 gru, 2007 10:59
Posty: 3757
Lokalizacja: Galicja
Model:: IGNIS 1.3 4WD (Japan)
Na pewno gdzieś mam, tylko nie mogę się dokopać do tych zdjęć. Jak tylko znajdę - wrzucę.


Góra
Nie wierz sondażom, którymi sam nie manipulowałeś...

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 05 gru, 2014 23:21 
Offline

Dołączył(a): N 21 wrz, 2014 23:21
Posty: 15
Model:: Suzuki Ignis I 2WD
Może łatwiej będzie jak ja wrzucę zdjęcia swoich i Wy powiecie mi czy one są dobre :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 08 gru, 2014 11:10 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Ehh i mam mieszane uczucia. Miałem już zakładać ten węgierski zestaw ale sprzedawca powiedział że gwarancja piszczących klocków nie obejmuje ale już zwichrowane czy pęknięte tarcze od szybkiej zmiany temperatur już tak o ile to wada materiału. No i nie wiem czy brać te węgierki czy nie :(
Z drugiej strony czy w przypadku brembo&ferodo taką gwarancję dostanę? Albo przy ATE?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 08 gru, 2014 11:19 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5668
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
jak będziesz miał klocki od ferodo a tarcze od brembo to zapomnij bo każdy producent będzie zwalal winę na innego czyli piszcza klocki wina tarcz i odwrotnie. Poza tym nikt Ci tego nie uzna od ręki, mają 14 dni na rozpatrzenie a wtedy twoje auto stoi bez hamulców.


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 08 gru, 2014 23:58 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
No tak ale oni stwierdzili że piszczenie klocków gwarancji nie podlega ogólnie. Czyli mówicie że nie patrzeć na to czy uznają czy nie uznają tylko kupować? Bo żaden sprzedawca od ręki tego nie załatwi nie ważne czym handluje? Nie chciałbym kupić bubla który zachwile znów będzie do wymiany :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 09 gru, 2014 00:13 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5668
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
Są przypadki że takie reklamacje są uznawane (ja tak kilka razy zwracałem TRW) ale:
1. z reguły do większych hurtowni dociera pismo od producenta o możliwości wyprodukowania wadliwego towaru (właśnie TRW takie pismo rozsyłało)
2. Hurtownia to tylko sprzedawca, towar na reklamacji odsyła dalej, do producenta. NIKT nie załatwi Ci takiej reklamacji od ręki, czyli auto będziesz musiał odstawić.

Kolejna rzeczą z którą się spotkałem jest odmowa uznania reklamacji bo ,,produkt spełnia swoją funkcję, auto hamuje w normie, a że piszczy to przecież nie ma nigdzie napisane że piszczeć nie może"
Patrząc od strony producenta jest to w miarę logiczne


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 09 gru, 2014 09:12 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Czyli wniosek z tego że podejście do klienta się liczy itd ale wszystkich obowiązują te same zasady i nie ma się co szczypać tylko wybrać w miarę dobry produkt w rozsądnej cenie a wpadki każdemu się zdarzają. Ok zamówie te węgierskie tarcze z klockami zobaczymy co to za jakość. Jak będą kiepskie to je odeśle i kupie ATE :p Choć im też się zdarzaja wpadki i trefne serie. Zresztą ferodo też czasem lipe wypuszcza. Miałem ich klocki w seicento i piszczały jak diabli na zakrętach. Nie wiem czy to była kwestia nie oczyszczenia układu hamulcowego czy trefnych klocków ale obstawiam to drugie. ATE były już ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 09 gru, 2014 11:24 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5668
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
mi piszczały bo nie wymieniłem blaszek mocujących klocki


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 15 gru, 2014 11:30 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Jak wyglądają te blaszki? To takie pozaginane jakby sprężynki do mocowania klocka?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 15 gru, 2014 12:54 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5668
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
tak


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 15 gru, 2014 16:53 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
No to git. Są w zestawie dołączone do tych węgierskich klocków i tarcz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 29 sty, 2015 20:37 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Tajemnica wyjaśniona otóż owe węgierskie zamienniki oryginalnych tarcz i klocków są firmy shanho zna ktoś takową firmę?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 04 wrz, 2015 14:13 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Hmm klocki z tarczami wymienione. Niby wszystko jest ok niby ładnie się jeździ niestety po tak długim czasie od wymiany słychać czasami niemiłosierne piszczenie. Najczęściej gdy jest sucho lub po deszczu. W gadimexie powiedziano mi że to najprawdopodobniej wina korozji klocków. Czy to jest normalne i wystarczy oczyścić? Czy powinienem oddać to na gwarancję? I zakupić inne? Podlega coś takiego gwarancji w ogóle? Piszczenie słychać w czasie jazdy. Gdy naciśnie się lekko hamulec piszczenie ustaje.

-- Pt 04 wrz, 2015 14:13 --

Hmm klocki z tarczami wymienione. Niby wszystko jest ok niby ładnie się jeździ niestety po tak długim czasie od wymiany słychać czasami niemiłosierne piszczenie. Najczęściej gdy jest sucho lub po deszczu. W gadimexie powiedziano mi że to najprawdopodobniej wina korozji klocków. Czy to jest normalne i wystarczy oczyścić? Czy powinienem oddać to na gwarancję? I zakupić inne? Podlega coś takiego gwarancji w ogóle? Piszczenie słychać w czasie jazdy. Gdy naciśnie się lekko hamulec piszczenie ustaje.

-- Pt 04 wrz, 2015 14:13 --

Hmm klocki z tarczami wymienione. Niby wszystko jest ok niby ładnie się jeździ niestety po tak długim czasie od wymiany słychać czasami niemiłosierne piszczenie. Najczęściej gdy jest sucho lub po deszczu. W gadimexie powiedziano mi że to najprawdopodobniej wina korozji klocków. Czy to jest normalne i wystarczy oczyścić? Czy powinienem oddać to na gwarancję? I zakupić inne? Podlega coś takiego gwarancji w ogóle? Piszczenie słychać w czasie jazdy. Gdy naciśnie się lekko hamulec piszczenie ustaje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 04 wrz, 2015 14:22 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5668
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
Oczysc zaciski, wymień blaszki na nowe i powinno być ok.


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 04 wrz, 2015 15:09 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Blaszki trzymające klocki? Czyli to nie wina [pomidor] klocków i tarcz tylko zacisków? i blaszek trzymających klocki? Skąd załatwić nowe blaszki? Skoro one zazwyczaj są z klockami?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 04 wrz, 2015 16:55 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5668
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
Jeżeli piszczy w czasie jazdy a nie w czasie hamowania, to jest to wina:
1) starych blaszek mocujących (są do kupienia zestawy takich blaszek, kilkadziesiąt zł za kpl.) LUB]
2) zapieczonych prowadnic w zacisku/zaciskach LUB
3) co najmniej prawdopodobne, zapieczonego tłoczka w zacisku

Awarie nr 1 i 2 mogą występować równocześnie

Jeżeli piszczy tylko w czasie hamowania to jest to wina tarcz lub klocków ( często TRW tak mają)


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 04 wrz, 2015 17:25 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Piszczy w czasie jazdy tylko i wyłącznie. Po naciśnięciu lekko hamulca przestaje piszczeć. Przy hamowaniu brak piszczenia chyba że czasem jak jest bardzo sucho.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 04 wrz, 2015 18:14 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5668
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
No to juz wiesz na co zwrócić uwagę


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 22 lut, 2017 20:53 
Offline

Dołączył(a): N 26 cze, 2011 00:02
Posty: 38
Lokalizacja: mazury
Model:: Ignis 1,3 4x4 rok.2006
Wymieniłem tarcze i klocki ATE jest super, 360zł komplet(230+130)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 26 lut, 2017 19:31 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Zarówno tarcze jak i klocki ATE?
Ja u siebie wymieniłem szczęki z tyłu i przestało piszczeć. Wskazywałoby to na kończące się szczęki tylne a nie lipne klocki z przodu. Dziwne tylko że przestawało piszczeć po wciśnięciu hamulca. Teraz na nowych szczękach tylnych TRW żadnych pisków ani w czasie jazdy ani przy hamowaniu :) klocki wciąż jeżdżą mimo że 50 tysi na nich już przejechałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 07 maja, 2017 15:13 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Czyli taki zestaw tarcze ATE i klocki ATE będzie dobry? tu niestety wciąż piszczenie występuje ale klocki chyba powoli się kończą bo słychać szuranie jak się mocniej wciśnie pedał hamulca. Tak więc przy najbliższym przeglądzie zapewne czeka mnie wymiana tarcz i klocków. Kuba nowe blaszki mocujące nie są dodawane w zestawie do nowych klocków i tarcz? Zapieczony tłoczek hmm możliwe że któryś się zapiekł bo auto ściąga przy ostrym hamowaniu :( Nie mniej siła hamowania jest równa na obie strony.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 01 sie, 2018 20:52 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Panowie tarcze firmy Textar to niska półka czy wysoka?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 03 sie, 2018 11:10 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5668
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
Dolna półka tej wyższej klasy ;-)


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 03 sie, 2018 13:39 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Czyli ATE są klase wyżej?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 03 sie, 2018 14:26 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5668
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
Tak


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 06 sie, 2018 19:58 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
No to wszystko jasne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 13 sie, 2018 11:46 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
No klocki poszły sie paść czy wciąź najlepiej kupić klocki bosha i tarcze ATE? Interesuje mnie w sumie coś taniego o znośnej jakości bo auto idzie na sprzedaż. Chyba że oszczędzanie na tym nie ma sensu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 13 sie, 2018 18:18 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5668
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
Temat w tym wątku jest wyczerpany


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 13 sie, 2018 20:21 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 476
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Hmm czyli albo bosh i ate albo ate i nic tańszego dobrej jakości czy też znośnej nie ma?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .