Teraz jest Śr 19 cze, 2019 10:44

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 07:10 
Offline

Dołączył(a): Śr 24 lis, 2010 15:11
Posty: 173
Lokalizacja: Białystok
Model:: Swift 1.3 Classic
Aveya napisał(a):
adamr1984 napisał(a):
W mojej okolicy pewna ponętna brunetka jeździ takim C3 i muszę powiedzieć, że nawet toto jeździ.

Zależy od wersji, ale te w porównywalnej cenie ze Swiftem (1.1 lub 1.4) tragicznie przyspieszają, nie mają elastyczności i 1.4 spala średnio ok. 6.5-7 l/100 km.
Zawieszenie też nie sprzyja dynamicznej jeździe.
No i jaki normalny facet by tym jeździł? :053:
Chyba, że toto, to ta brunetka :diabel2:

Dobra, kochajmy swifta za extra prowadzenie w zakrętach i fajny odjazd spod świateł, ale nowe C3 1.4 widziałeś chyba na obrazku tylko. Elastyczność swifta ? - w niskim zakresie obrotów jest jak metalowego pręta. Komfort jazdy w mieście (na naszych dziurawych drogach), jakość i wykonanie wnętrza, wyciszenie w kabinie (+nie wyjąca skrzynia) jest dla swifta poza zasięgiem (przy swifcie to klasa premium prawie). Jeździłem jakis czas i to jest bardzo udany model cytryny. Nie wiem jak będzie z awaryjnością, na razie nie słychać żeby był nadzwyczaj awaryjny. Co do spalania, jest rzeczywiscie trochę większe od swifta 1.3 (ale to jest spore auto) którego mam nieprzyjemność posiadać i chętnie bym zmienił na c3, ale za młody jest, pieniędzmi w piecu nie palę ;). A jaki facet jezdziłby swiftem, chyba ten o skłonnościach do ruchów i gestów Joanny Brodzik :D

[ Dodano: Pią 20 Kwi, 2012 08:23 ]
adamr1984 napisał(a):
covax2 napisał(a):
Jeśli chodzi o centralny, to tak, jest dołożony przez ASO

Z pilota? A jeśli tak to czyżby pilot był oddzielnie?

No własnie, jak to jest z tym centralnym - tez jestem ciekaw.
Ja mam oddzielny pilot, bo wstawienie fabrycznego centralnego w mojej wersji wyceniono chyba w ASO na 4 tys zł. Może przy nowym swifcie coś sie zmieniło ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 07:28 
Offline

Dołączył(a): Wt 03 kwi, 2012 13:03
Posty: 124
Lokalizacja: Łódź
Model:: Suzuki Swift MK7
covax2 napisał(a):
A wracając jeszcze do obrotomierza to mnie zastanawia czy nie dałoby się jakoś ze splasha zamontować :)

A po co taka kombinacja alpejska? Nie lepiej wymienić na tą deskę ze Swifta gdzie obrotomierz jest? Albo okablowanie jest tylko zaślepione, a jak nie ma to i tak musisz ciągnąć tak samo jak przy "doklejaniu" obrotomierza od Splasha (mniej w tym będzie chyba logiki i estetyki?).


Góra
Ecce homo est

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 07:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
jesli kluczyk jest rozkrecany i mozna wyjac modul immobilisera to nie powinno byc to az takie drogie ale jesli jest zalany plastikiem na stale to faktycznie przerobka na fabryczny moze kosztowac bo trzeba by zastosowac nowy modul immo, zakodowac na nowo itp. W Swifcie z fabrycznym zamkiem wszystko to jest umieszczone w jednej obudowie kluczyka. Kiedys juz o tym pisalem jak zlamalem grot.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 08:25 
Offline

Dołączył(a): Śr 24 lis, 2010 15:11
Posty: 173
Lokalizacja: Białystok
Model:: Swift 1.3 Classic
adamr1984 napisał(a):
jesli kluczyk jest rozkrecany i mozna wyjac modul immobilisera to nie powinno byc to az takie drogie ale jesli jest zalany plastikiem na stale to faktycznie przerobka na fabryczny moze kosztowac bo trzeba by zastosowac nowy modul immo, zakodowac na nowo itp. W Swifcie z fabrycznym zamkiem wszystko to jest umieszczone w jednej obudowie kluczyka. Kiedys juz o tym pisalem jak zlamalem grot.

Kluczyk to jedno, a koszty zamków, centralki, instalacji w drzwiach - nie mam w tej chwili pisma od ASO ale było tego dużo do zrobienia. W golasie fabrycznie każde drzwi zamyka sie oddzielnie pstryczkiem recznym przy klamce (mechanicznie). Własnie ta kwestia doprowadziła mnie do skraju nerwicy ;) bo Pan w salonie jak kupowałem zinterpretował w opisie opcji brak zdalnie sterowanego zamka centralnego jako tylko brak zdalnego sterowania, a wszystkie drzwi miało niby sie otwierać i zamykać z kluczyka włozonego do drzwi (czyli prosty centralny zamek miał być). Ja idiota jego zapewnień nie wpisałem do umowy i jak odebrałem auto to sie zdziwiłem mocno :( , a mojej wersji przed kupnem na salonie nie było. Dalej zaczeły sie hocki-klocki z salonem i serwisem, ale to juz inna historia. Przykra historia jak się oszukuje klienta aby wcisnąć auto, jest też w tym moja naiwnośc ale chyba auta nie kupowałem "od turka" a w salonie autoryzowanym.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 08:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 12 lut, 2010 20:19
Posty: 897
Lokalizacja: Ku...-po mor...
Model:: Vitara
marius napisał(a):
ale nowe C3 1.4 widziałeś chyba na obrazku tylko.

Nie, miałem wątpliwą przyjemność jazdy tym czymś.
Jak również Clio w bazowej wersji, też z silnikiem od odkurzacza.


Góra
(gościnnie z innego forum Suzuki)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 09:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
Cytuj:
Jak również Clio w bazowej wersji, też z silnikiem od odkurzacza.


z jakim silniczkiem?? Tce??


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 09:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
osobiscie nie odebral bym takiego auta i wystapil nawet na droge sadowa.

[ Dodano: Pią 20 Kwi, 2012 10:18 ]
Aveya, Syrena miala silnik od motopompy i ludzie tyle lat nia jezdzili. Jak jestes maniakiem predkosci i przyspieszen to dlaczego nie kupiles auta z 300 konnym silnikiem?


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 09:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 12 lut, 2010 20:19
Posty: 897
Lokalizacja: Ku...-po mor...
Model:: Vitara
jano_3, nie 1.2 coś koło 70 KM. TCE nie jest bazową wersją Clio :) Kosztowało wtedy z 15% więcej.

adamr1984, sorry ale nie nadanżam za Twoim tokiem myślenia :smok:
Ale przy okazji mógłbyś nie powtarzać bredni o silniku z motopompy w Syrenie ;) Pewnie nigdy nawet nie siedziałeś w tym samochodzie, skoro powołujesz się na miejskie legendy :zzz:


Ostatnio edytowano Pt 20 kwi, 2012 09:57 przez Aveya, łącznie edytowano 1 raz

Góra
(gościnnie z innego forum Suzuki)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 10:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Aveya napisał(a):
Ale przy okazji mógłbyś nie powtarzać bredni o silniku z motopompy w Syrenie Pewnie nigdy nawet nie siedziałeś w tym samochodzie, skoro powołujesz się na miejskie legendy

To już wyjaśnijmy to do końca, bo czasy były takie, że taką opinnię trzeba było propagować :D
http://rajsky.w.of.pl/105._historia_silnikow_w_wsm.html


Ostatnio edytowano Pt 20 kwi, 2012 10:18 przez mrquad, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 10:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
mrquad, korzystam teraz z neta przez komorke wiec nie otworze linka ale czyz silnik Syreny nie jest zmodernizowana jednostka stosowana m.in w motopompach?
Aveya, poprostu wkurza mnie ciagle narzekanie ludzi, ze jakies tam auto ma slabe przyspieszenie itp itd. Takim polecam Ferrari, Lamborgini. Moze wtedy nie bedziecie narzekac.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 11:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Trochę wykracza to poza temat, ale w skrócie.
Silnik S15 został skonstruowany dla potrzeb samochodu i była to bezpośrednia modyfikacja poprzednich konstrukcji silnika S10 z fabryki w Bielsku. Dla potrzeb propagandy ( wtedy ustalano na forum RWPG co i gdzie będzie produkowane i uprawiane ;) ) ustalono stanowisko, że będzie to silnik do motopompy i produkcja samochodu będzie się odbywała w ramach luzów produkcyjnych. W tamtym czasie na małe samochody przyzolenie miała NRD i Czechosłowacja. Obiegowa opinnia użycia silnika motopompy przyjeła się i jest do dzisiaj w umysłach wielu osób.
Oczywiście bezpośrednią modyfikacją silnika S15 był silnik do motopompy S 15 M


Ostatnio edytowano Pt 20 kwi, 2012 18:58 przez mrquad, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 11:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 12 lut, 2010 20:19
Posty: 897
Lokalizacja: Ku...-po mor...
Model:: Vitara
Dzięki, mrquad. Nie chciało mi się szukać :)

adamr1984..., jeżeli chodzi o brak przyspieszenia, to nie zrozumiałeś. Chodziło o porównanie podstawowego modelu C3 ze Swiftem.
Nie uważam, że każde miejskie toczydło MUSI przyspieszać jak Ferrari.
Nawet jak jeździłem samochodem z 1-litrowym silnikiem, to do 60 km/h przyspieszałem równie szybko, co jadące przed czy za mną samochody z o wiele większymi silnikami. Realia na ulicach są jakie są.
:okulary:


Ostatnio edytowano Pt 20 kwi, 2012 11:33 przez Aveya, łącznie edytowano 2 razy

Góra
(gościnnie z innego forum Suzuki)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 13:25 
Offline

Dołączył(a): Śr 24 lis, 2010 15:11
Posty: 173
Lokalizacja: Białystok
Model:: Swift 1.3 Classic
Aveya napisał(a):
Dzięki, mrquad. Nie chciało mi się szukać :)
adamr1984..., jeżeli chodzi o brak przyspieszenia, to nie zrozumiałeś. Chodziło o porównanie podstawowego modelu C3 ze Swiftem.
Nie uważam, że każde miejskie toczydło MUSI przyspieszać jak Ferrari.
Nawet jak jeździłem samochodem z 1-litrowym silnikiem, to do 60 km/h przyspieszałem równie szybko, co jadące przed czy za mną samochody z o wiele większymi silnikami. Realia na ulicach są jakie są.
:okulary:

Jeśli o porównaniu piszesz to OK. ale wyrażaj sie precyzyjnie tak jak adamr1984. Co to znaczy podstawowy ? Dla swifta (mk6) 1.3 dla C3 1.4 75KM (o 1.1 nie pisałem bo nie jezdziłem, nikt raczej tego silnika nie kupuje i w salonach nie spotkałem) - o tym piszę. Nie wspominam, że C3 to demon elastycznosci i "piekielnie" szybkie auto (biorąc poprawke na mase nie ustepuje tak znacznie swiftowi), ale chyba pojęcie "moment obrotowy" znasz - dla tego silnika C3 118 nm prz 3300 obrotów dla swifta 116 nm, ale przy jakich obrotach ? -sprawdz.
Ponadto jesli piszesz o miejskich toczydlach (z czym sie w pełni zgadzam) to podtrzymuję co napisałem - komfort jazdy miejskiej, wygoda, jakość wykonania (o bezawaryjnosci nie mowie) tu dla mnie C3 wygrywa z moim swiftem znacznie. Jesli chcesz sie scigac po miescie :D to patrz komentarz adamr1984. Pisze o swoich odczuciach, moim zadaniem nie jest nawracanie kogokolwiek na "francuzów".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 13:51 
Offline

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 10:05
Posty: 4047
Lokalizacja: Czeladź/Katowice
Model:: Swift'07 1.3 GLX, Clio Kombi '11 na gnĂłj
zrobiłem dziś 70 km Swiftem po trasie, mając porównanie do Clio stwierdzam że Swift na 5 biegu nie przyspiesza :(


Góra
nie jestem zupą pomidorową! Nie wszyscy muszą mnie lubić :)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 16:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 12 lut, 2010 20:19
Posty: 897
Lokalizacja: Ku...-po mor...
Model:: Vitara
marius napisał(a):
Co to znaczy podstawowy ? Dla swifta (mk6) 1.3 dla C3 1.4 75KM (o 1.1 nie pisałem bo nie jezdziłem, nikt raczej tego silnika nie kupuje i w salonach nie spotkałem) - o tym piszę. Nie wspominam, że C3 to demon elastycznosci i "piekielnie" szybkie auto (biorąc poprawke na mase nie ustepuje tak znacznie swiftowi), ale chyba pojęcie "moment obrotowy" znasz - dla tego silnika C3 118 nm prz 3300 obrotów dla swifta 116 nm, ale przy jakich obrotach ? -sprawdz.

Te 2 Nm są tyle samo warte, co na papierze.

A charakterystyka pracy silników japońskich, w tym Suzuki, jest nieco inna.
Zawsze mnie pusty śmiech ogarnia jak czytam narzekania "redaktorów" prasy motoryzacyjnej, że coś słabo przyspiesza na V czy VI biegu. No, bo po cholerę wymyślono w ogóle biegi, jeżeli ludzie nie chcą ich używać, albo myślą że to służy tylko do rozpędzenia się :okulary2:

marius, to, że nie widziałeś C3 1.1, nie znaczy że nie istnieje :;>:
Przy tak "precyzyjnych" kryteriach możesz sobie porównywać kartofle z jogurtem :D


Ostatnio edytowano Pt 20 kwi, 2012 16:57 przez Aveya, łącznie edytowano 1 raz

Góra
(gościnnie z innego forum Suzuki)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 18:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
mrquad, Dzięki! Po trosze miałem rację. Za młody jestem żeby znać szczegóły tym bardziej, że nikt z mojego otoczenia nie siedział wówczas w tym "interesie".
Aveya, jeśli chodzi tylko o porównanie to OK. Zwracam honor :uklon: W pracy przez komórkę nie ogarniam całości tematów po prostu ;)
A ta C3 (na pewno nie najnowszy model) brunetki o której pisałem moim zdaniem przyspiesza bardzo podobnie do Swifta... Przynajmniej w normalnej mojej codziennej a więc NIE MIEJSKIEJ jeździe nie zauważyłem różnicy jadąc nieraz w tym samym kierunku.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 20:09 
Offline

Dołączył(a): Wt 13 mar, 2012 00:06
Posty: 33
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Kozy
Model:: Swift
Vivid napisał(a):
covax2 napisał(a):
A wracając jeszcze do obrotomierza to mnie zastanawia czy nie dałoby się jakoś ze splasha zamontować :)

A po co taka kombinacja alpejska? Nie lepiej wymienić na tą deskę ze Swifta gdzie obrotomierz jest? Albo okablowanie jest tylko zaślepione, a jak nie ma to i tak musisz ciągnąć tak samo jak przy "doklejaniu" obrotomierza od Splasha (mniej w tym będzie chyba logiki i estetyki?).


Hm... nie uważasz że właśnie z wymianą deski to byłaby kombinacja alpejska ??:D dokładając obrotek podciągasz jedynie 1 kabelek i koszt dużo niższy niż przy wymianie deski, a ze samochód nowy i na gwarancji to wymiana w ogóle nie wchodzi w rachubę tym bardziej że liczona byłaby na 3-4tys zł podczas gdy obrotomierz od splasha można kupić za 150zł.

Co do centralnego zamka, mam kluczyk zalewany a nie składany, wiec pilota w kluczyk nie włoże :(

Co do piatki... tak na 5tce swift nie przyspiesza, dopiero przy około 100km/h jakoś jedzie:)
wczesniej miałem stukonny samochód z 1,5l przy 80km/h na 5tym biegu wciskałem gaz i fajnie szedł, ale palił sporo wiecej bo w trasie 6 w miescie 7,5-8, swift spala w trasie poniżej 5 a w mieście poniżej 6, wiec wole czasem zredukować za to miec sporo niższe spalanie, i własnie do tego jest ten 5ty bieg, by tylko utrzymywać predkość i mieć niewielkie spalanie :)


Ostatnio edytowano Pt 20 kwi, 2012 20:14 przez covax2, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 20:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 12 lut, 2010 20:19
Posty: 897
Lokalizacja: Ku...-po mor...
Model:: Vitara
adamr1984 napisał(a):
Aveya, jeśli chodzi tylko o porównanie to OK. Zwracam honor :uklon: W pracy przez komórkę nie ogarniam całości tematów po prostu ;)

Nie ma sprawy. Lepiej sobie wyjaśnić, niż skakać do oczu :D
pozdrawiam


Góra
(gościnnie z innego forum Suzuki)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 20:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
covax2 napisał(a):
Co do centralnego zamka, mam kluczyk zalewany a nie składany, wiec pilota w kluczyk nie włoże

I dlatego tyle powiedzieli za zamontowanie oryginału jak z fabryki bo doszły by koszty zabawy z immo.

covax2 napisał(a):
Co do piatki... tak na 5tce swift nie przyspiesza

O co wam tak faktycznie z tą 5 chodzi?
Przecież przy ok 90km/h wrzucam piątkę i mogę tak do 173km/h więc w czym problem? :niewiem:


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 20:32 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5678
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
pewnie o to że v-max osiągniesz na 4 biegu


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 21:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Kuba ale po co tak skoro przy 140 wyje tak, że nie jest to przyjemne? A na 5 jest ciszej i przyspiesza nadal do max... lub prawie max ale sądzę, że o 3-4 km/h nie ma sensu kruszyć kopii?


Ostatnio edytowano Pt 20 kwi, 2012 21:07 przez adamr1984, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 21:09 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5678
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
po co nie wiem, pewnie na 4 szybciej to trwa :D


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 21:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
kzaremba2 napisał(a):
pewnie na 4 szybciej to trwa

Na szczęście mi się nigdzie nie spieszy... A takie prędkości osiągam i tak tylko na autostradach :D


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 21:19 
adamr1984 napisał(a):
Na szczęście mi się nigdzie nie spieszy... A takie prędkości osiągam i tak tylko na autostradach :D


No to możesz liczyć na to, że jutro policja zrobi Ci wjazd na chatę... :diabel:


Góra
  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 21:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Zdjęcie z fotoradaru jako dowód poproszę :P


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 21:42 
Offline

Dołączył(a): Wt 13 mar, 2012 00:06
Posty: 33
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Kozy
Model:: Swift
covax2 napisał(a):
Co do piatki... tak na 5tce swift nie przyspiesza

O co wam tak faktycznie z tą 5 chodzi?
Przecież przy ok 90km/h wrzucam piątkę i mogę tak do 173km/h więc w czym problem? :niewiem:[/quote]

tylko o to że na5tce szczególnie w niższych zakresach obrotów samochód faktycznie bardzo słabo przyspiesza, mi osobiście jakoś szczególnie to nie przeszkadza, a w porównaniu z pandą nad którą się zastanawiałem jest znacznie lepiej, panda powyżej 120 niemal nie chciała jechać, testowy swift szedł bez problemu :)), no a swoim jeszcze wiecej niż 120 nie leciałem, w końcu przejechane dopiero 800km :)) jak zrobię 2000km to zaczną się testy jak przyspiesza i do ilu się rozpędza :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 kwi, 2012 22:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Ale czego się spodziewasz? Tego, że zaraz po wyjechaniu z garażu wrzucisz 5 bieg? Bez przesady... Ja mam 18 km do pracy i nie zawsze są warunki żeby jej użyć bo Suzi najmniej mi pali na 4 przy ok 2800 obr/min a to jest między 90 a 100 km/h.
Ta cała dyskusja wydaje mi się bezsensowna bo przecież po to są biegi żeby ich używać.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 21 kwi, 2012 06:10 
Offline

Dołączył(a): Wt 10 sty, 2012 22:37
Posty: 19
Lokalizacja: Nowy Targ
Model:: suzuki sx4 hatchback
Witam. Kiedys na tym forum pisalam że chce kupić sx4 ale po dluzszym zastanowieniu sie - glownie chodzi o spalanie :D - stwierdzilam że może swift byłby lepszy. Jak myslicie? swift podobno spala do 6l-7 l/100 km, a suzuki min. 9 albo 10 l/100 km i czasami nawet wiecej. Ktora wersja swifta jest lepsza?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 21 kwi, 2012 06:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
girl90 napisał(a):
Ktora wersja swifta jest lepsza?

W Twoich okolicach zamieszkania zdecydowanie bym wybrał SX4 oczywiście 4x4 ( jazda tylko po NT nie miałaby znaczenia )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 21 kwi, 2012 06:41 
Offline

Dołączył(a): Wt 03 kwi, 2012 13:03
Posty: 124
Lokalizacja: Łódź
Model:: Suzuki Swift MK7
covax2 napisał(a):
Hm... nie uważasz że właśnie z wymianą deski to byłaby kombinacja alpejska ??:D dokładając obrotek podciągasz jedynie 1 kabelek i koszt dużo niższy niż przy wymianie deski, a ze samochód nowy i na gwarancji to wymiana w ogóle nie wchodzi w rachubę tym bardziej że liczona byłaby na 3-4tys zł podczas gdy obrotomierz od splasha można kupić za 150zł.

Auto jak piszesz na gwarancji, to czy wymieniasz deskę czy dokładasz obrotek od Splasha to nadal może być kłopot z gwarancją - ingerencja w auto. Wiesz jak jest w Polsce, jak z autem nic się nie dzieje to ASO powie że OK, nie chce tracić klienta. Ale jak się coś poważniejszego stanie to się zaczyna, i się zdziwisz jak ci udowodnią wpływ zorzy polarnej na menstruację pingwinic ...
A co do wymiany deski, nie wiem jak ma Swift. Choćby w Aveo to chyba 4 śrubki i deska w ręku, sekund pięć i po balu :) Jeżeli jest zaślepiona instalacja to bingo, a jak nie to i tak podłączysz i to wygląda jak Swift a nie jakiś transformer.


Góra
Ecce homo est

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 21 kwi, 2012 07:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Jak tak bardzo brakuje funkcji na wyświetlaczu, to może za małą kasę dorzucić sobie to:
http://moto.allegro.pl/obrotomierz-do-k ... 58441.html
http://moto.allegro.pl/uniwersalny-komp ... 93053.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 21 kwi, 2012 10:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Vivid napisał(a):
i się zdziwisz jak ci udowodnią wpływ zorzy polarnej na menstruację pingwinic ...

I już Cie lubię :one:

mrquad, koleżanka girl90, dotychczas jeździła jakimś Oplem (chyba Vectra) swojego faceta więc jeśli On dał radę to i Swift nie zawiedzie... No chyba, że zamierza nim zdobywać wszystkie okoliczne szczyty ;)


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 22 kwi, 2012 17:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 12 lut, 2010 20:19
Posty: 897
Lokalizacja: Ku...-po mor...
Model:: Vitara
adamr1984 napisał(a):
przecież po to są biegi żeby ich używać.

:piwo:

[ Dodano: Nie 22 Kwi, 2012 18:25 ]
girl90, w powyższych okolicznościach przyrody Swifta 4x4 NIE polecamy.
Prawda? :okulary:


Ostatnio edytowano N 22 kwi, 2012 17:26 przez Aveya, łącznie edytowano 1 raz

Góra
(gościnnie z innego forum Suzuki)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 22 kwi, 2012 18:00 
Offline

Dołączył(a): Wt 03 kwi, 2012 13:03
Posty: 124
Lokalizacja: Łódź
Model:: Suzuki Swift MK7
Cenię automaty ale jakoś jak typowy samiec nie lubię żeby jakaś kupa blachy z chipem decydowała za mnie. Lew może być tylko jeden :D


Góra
Ecce homo est

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 22 kwi, 2012 18:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Vivid napisał(a):
Cenię automaty


A co ma piernik do wiatraka?


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 22 kwi, 2012 18:29 
Offline

Dołączył(a): Wt 03 kwi, 2012 13:03
Posty: 124
Lokalizacja: Łódź
Model:: Suzuki Swift MK7
adamr1984 napisał(a):
Vivid napisał(a):
Cenię automaty


A co ma piernik do wiatraka?

To że wiatrak jest z piernika? ;)

Generalnie to, że uważam skrzynie automatyczne za bardzo wygodne i przydatne, szczególnie miasto, ale ja jakoś nie mam ochoty by auto za mnie decydowało co do zmiany biegów. Wolę manuala. Jeździłem dłużej kilkoma automatami i jakoś nie moja bajka.


Góra
Ecce homo est

 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .