Teraz jest Cz 14 gru, 2017 08:57

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr 12 maja, 2010 20:07 
Offline

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 00:10
Posty: 511
Lokalizacja: LCJ
Model:: ___
Pytanie jak w temacie. Zdenerwowany skandaliczną obsługą w jednym z ASO Suzuki chciałbym zwrócić uwagę na jego nierzetelność gdzieś wyżej, gdzie nadaje się autoryzację tudzież kontroluje obsługę klienta zgodnie ze standardami przyjętymi w Suzuki. Jak się domyślam organem nadzorującym tudzież kontrolującym ASO w zakresie marki Suzuki jest SMP. Można się tam z kimś skontaktować, kto potrząsnąłby autoryzowaną placówką serwisową, czy nie warto i lepiej zgłosić sprawę np. do Turbo Kamera w TVN?

Od siebie dodam, że wykazałem daleko posuniętą cierpliwość względem kierownictwa ASO i osób nadzorujących moją sprawę, ale i ta ma swoje granice, tak więc polubowne załatwienie problemu nie przyniosło efektu.

Pozdrowienia, JLO


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 12 maja, 2010 20:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 09:54
Posty: 2139
Lokalizacja: Warszawa
Model:: inny
Najlepiej chyba będzie zacząć od opisania sprawy w tym dziale, viewforum.php?f=28
w temacie o konkretnym ASO.


Góra
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 12 maja, 2010 20:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6767
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
tu pole do popisu ma nasz Prezes Rennes, z tego co wiem to on zajmuje się relacjami Stowarzyszenie - SMP


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 12 maja, 2010 20:58 
Offline

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 10:05
Posty: 4053
Lokalizacja: Czeladź/Katowice
Model:: Swift'07 1.3 GLX, Clio Kombi '11 na gnĂłj
możesz napisać do SMP a konkretnie do Pana Grzegorza Rosiaka - szefa serwisu SMP. Człowiek bardzo rzeczowy i prokliencki więc porozmawia jak trzeba i z kim trzeba ;)

co do Turbo Kamery - według mnie nie warto.


Góra
nie jestem zupą pomidorową! Nie wszyscy muszą mnie lubić :)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 13 maja, 2010 07:15 
Offline

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 00:10
Posty: 511
Lokalizacja: LCJ
Model:: ___
Mekintosh napisał(a):
Najlepiej chyba będzie zacząć od opisania sprawy w tym dziale, viewforum.php?f=28
w temacie o konkretnym ASO.


Info na forum a oficjalna skarga to osobna sprawa.
Na forum już dałem znać w tamtym wątku dwa tygodnie temu...


Ostatnio edytowano Cz 13 maja, 2010 07:18 przez JLO, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 13 maja, 2010 08:14 
Offline
Redaktor Naczelny
Moderator
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:48
Posty: 15548
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV 2,0 DeLux
JLO, możesz opisać sprawę i wysłać to do mnie, a ja dalej do SMP, takie przypadki już przerabialiśmy, może Tobie też uda się pomóc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 13 cze, 2010 19:17 
Offline

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 00:10
Posty: 511
Lokalizacja: LCJ
Model:: ___
Jak wcześniej pisałem złożyłem stosowną skargę na łódzki Polmozbyt na Przybyszewskiego, tydzień temu przyszła oficjalna odpowiedź z Suzuki Motor Poland, którą pozwolę sobie zacytować:

Cytuj:
Szanowny Panie,

W imieniu Suzuki Motor Poland oraz firmy Polmozbyt pragnę przeprosić
Pana za naganne zachowanie serwisu na ul. Przybyszewskiego. Długi
termin naprawy wynikał z błędnego typowania części oraz nieodpowiedniego
podejścia pracownika. Człowiek może się pomylić, natomiast jeżeli
sytuacja się powtarza, jest to niedopuszczalne. Przeprowadziliśmy
rozmowy z prezesem firmy Polmozbyt oraz osobą odpowiedzialną za
spełnianie standardów Suzuki. Dzięki takim informacjom możemy wyciągać
natychmiastowe wnioski ze współpracy z naszymi dealerami, SMP nie może
pozwolić sobie na takie traktowanie klientów. Otrzymaliśmy zapewnienie
od prezesa, że taka sytuacja się nie powtórzy, jednocześnie w formie
rekompensaty firma Polmozbyt przy następnym przeglądzie pokryje koszt
robocizny za przegląd. Jeszcze raz przepraszam za nieodpowiednie
podejście do naprawy Pańskiego samochodu, jednocześnie mam nadzieję, że
taka sytuacja więcej się nie powtórzy.

Z poważaniem, [...]


Podsumowując: SMP podeszło poważnie do sprawy i nie zlało skargi. To cieszy. Z tego co wiem była kontrola w Polmozbycie. Jej efekty ocenią inni klienci, .gdyż jak wspominałem w innym wątku gdzie opisałem całą sytuację nie zamierzam z własnej woli być już ich klientem, nawet mimo "gestu" ze strony p. prezesa.

Rennes - jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc w tej sprawie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 13 cze, 2010 19:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6767
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
czyli w sumie wyszło na to, że nic nie wyszło ... bo i tak tam nie pojedziesz czyli :

JLO napisał(a):
jednocześnie w formie
rekompensaty firma Polmozbyt przy następnym przeglądzie pokryje koszt
robocizny za przegląd.


przy następnym ... szkoda że nie za ten, co się odbył ...

dla mnie to lipa ... znów się zawiodłem na postawie SMP ...


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 13 cze, 2010 20:21 
Offline

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 00:10
Posty: 511
Lokalizacja: LCJ
Model:: ___
Hellsin napisał(a):
czyli w sumie wyszło na to, że nic nie wyszło ... bo i tak tam nie pojedziesz czyli :

JLO napisał(a):
jednocześnie w formie
rekompensaty firma Polmozbyt przy następnym przeglądzie pokryje koszt
robocizny za przegląd.


przy następnym ... szkoda że nie za ten, co się odbył ...

dla mnie to lipa ... znów się zawiodłem na postawie SMP ...


Hellsin, szczerze a czego oczekujesz?
Naprawa była bezgotówkowa więc rabatu/zniżki w gotówce dać nie mogli (choć gdybym płacił z własnej kieszeni to z automatu powinni takiego udzielić, o ile bym wcześniej wkurzony auta nie zabrał do innego warsztatu).
Komplet gadżetów Suzuki w ramach rekompensaty? To też by było śmieszne.
SMP de facto nic nie zawiniło w procesie naprawy, więc trudno żeby dawali coś od siebie poza przetrzepaniem ASO i udzieleniem reprymendy.
Jedyne co mógł wnieść do tej sprawy to Polmozbyt. Tyle, że co mi po gestach z ich strony - stracili co najmniej jednego klienta na tej sprawie. Na przegląd też bym się obawiał jechać - moje zaufanie do nich nadszarpnęli, nigdy nie wiadomo czy nie będzie sytuacji typu "jak przyjedzie ten pan na przegląd to weźcie mu coś tam odkręćcie...". Ot, w końcu w Polsce żyjemy...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 13 cze, 2010 20:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6767
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
JLO napisał(a):
Hellsin, szczerze a czego oczekujesz?


takiego samego rozstrzygnięcia, z tym faktem, że koszta poniesie SMP, który potem wyegzekwuje je od swojego dealera ... albo czegoś podobnego, bo wiadomo, że jak już raz coś ktoś spier*** to normalne, że drugi raz mu się nie powierzy kredytu zaufania ...

JLO napisał(a):
Ot, w końcu w Polsce żyjemy...


niestety, a tu życie płata figle ...


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 04 kwi, 2017 09:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 04 kwi, 2017 09:57
Posty: 1
Lokalizacja: Warszawa
Powiem ci że nie warto bawić się w to samemu bo nic nie ugrasz. Mi takie sprawy załatwia adwokat wągrowiec który zna się na ubezpieczeniach i może wyegzekwować należność. Ja sam też miałem problem że w aso mi zchrzanili naprawę i musiałem się odwoływać jakieś pisma pisać kazali nic z tego nie wychodziło dopiero pomoc prawna mi dała efekty.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .