Teraz jest Pt 22 cze, 2018 01:06

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr 17 lut, 2010 10:48 
Offline

Dołączył(a): Śr 17 lut, 2010 10:36
Posty: 6
Lokalizacja: Radom
Model:: SX4
Jak to jest z tym napędem 4x4 w SX4? ostatnio ze trzy-cztery minutu buksowałem w śniegu i nagle poczułem silny swąd. Co to mogło być? Czy ktoś coś wie na ten temat? Będę wdzięczny za podzielenie się doświadczeniami.
jerzym


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 17 lut, 2010 10:50 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
przypaliłeś sprzęgło, ewentualnie sprzęgło wiskotyczne


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 17 lut, 2010 11:14 
Offline

Dołączył(a): Śr 17 lut, 2010 10:36
Posty: 6
Lokalizacja: Radom
Model:: SX4
blizzard napisał(a):
przypaliłeś sprzęgło, ewentualnie sprzęgło wiskotyczne


[ Dodano: Sro 17 Lut, 2010 13:55 ]
blizzard napisał(a):
przypaliłeś sprzęgło, ewentualnie sprzęgło wiskotyczne

Jakie mogą być tego następstwa??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 17 lut, 2010 16:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 02 kwi, 2009 20:36
Posty: 140
Lokalizacja: Łódzkie
Model:: SX4 1,9DDIS 4X4
jeżeli nie kręciłeś kołami do upadłego to raczej nic nie powinno się stać


Góra
SX4 1,9DDIS 4X4

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 18 lut, 2010 08:11 
Offline

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 00:10
Posty: 511
Lokalizacja: LCJ
Model:: ___
sorek napisał(a):
jeżeli nie kręciłeś kołami do upadłego to raczej nic nie powinno się stać


Pytanie które to przypalenie sprzęgła było, bo za którymś razem z tego się już nie wyjdzie cało :) A propos, ktoś wie jak rozpoznać bez udawania się do warsztatu, że po takiej operacji ze sprzęgłem jest wszystko ok?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 18 lut, 2010 08:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 02 kwi, 2009 20:36
Posty: 140
Lokalizacja: Łódzkie
Model:: SX4 1,9DDIS 4X4
zacznij maksymalnie przyśpieszać na 4 biegu i jak się sprzęgło nie będzie ślizgało to jest wszystko OK


Góra
SX4 1,9DDIS 4X4

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 19 lut, 2010 12:10 
Offline
Klubowicz KSP
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:58
Posty: 2898
Lokalizacja: Warszawa
Model:: Swift'06 GLX 1,3 jp
jerzym napisał(a):
Jak to jest z tym napędem 4x4 w SX4? ostatnio ze trzy-cztery minutu buksowałem w śniegu i nagle poczułem silny swąd. Co to mogło być?

Mógł to być też swąd z opon.


Góra
Pozdrawiam :)swift[ , Baleno , ignis , liana , Wagon R+, Splash , Vitara, Grand Vitara , sx4 , Jimny, Samurai
亚洛斯拉夫
http://www.klubsuzuki.pl

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 19 lut, 2010 12:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 12 lut, 2010 20:19
Posty: 897
Lokalizacja: Ku...-po mor...
Model:: Vitara
blizzard napisał(a):
ewentualnie sprzęgło wiskotyczne

Od kiedy w SX4 jest sprzęgło wiskotyczne? :smok:

Cytuj:
ktoś wie jak rozpoznać bez udawania się do warsztatu, że po takiej operacji ze sprzęgłem jest wszystko ok?


cytat z innego forum:
Na wszelki wypadek sprawdź - maksymalnie przyspieszając na drugim biegu. Jeśli prędkość będzie równomiernie wzrastać wraz z obrotami silnika, możesz o sprawie na razie zapomnieć. Jeśli obroty będą gwałtownie rosły, a prędkość nie - czyli sprzęgło będzie się ślizgać - to niestety czeka cię wymiana.


Ostatnio edytowano Pt 19 lut, 2010 12:30 przez Aveya, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 19 lut, 2010 12:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 02 kwi, 2009 20:36
Posty: 140
Lokalizacja: Łódzkie
Model:: SX4 1,9DDIS 4X4
Aveya napisał(a):
Od kiedy w SX4 jest sprzęgło wiskotyczne?

w wersji 4X4 od zawsze


Góra
SX4 1,9DDIS 4X4

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 19 lut, 2010 12:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 12 lut, 2010 20:19
Posty: 897
Lokalizacja: Ku...-po mor...
Model:: Vitara
Pomyliło Ci się ze Swiftem ;)

Ale nigdy nie jest za późno na naukę :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 19 lut, 2010 13:10 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
Wiskoza, płytkowe czy jeszcze inne - generalnie sprzęgło międzyosiowe. Skutek ten sam.


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 19 lut, 2010 15:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 09:45
Posty: 1271
Lokalizacja: KRAKÓW-okolice
Model:: GV 2,0 benz 2008r
prawdopodobnie przypaliłeś sprzęgło, bo próbując wyjechać robiłeś to zapewne na "półsprzęgle" i stąd ten zapach. Sprzęgło międzyosiowe ( płytkowe) ma zabezpieczenie przed przegrzaniem i się poprostu wyłączy. Przerabiałem temat ubiegłej zimy jak się powiesiłem na osłonie silnika - tej fabrycznej belce co zabezpiecza układ napędowy z przodu. próbując wyjechać wrzuciłem bieg puściłem sprzęgło i próbowałem wyjechać, niestety nie dał rady i układ się wyłączył. Co ciekawe sprzęgło się nie przypaliło bo go nie było czuć (poprostu nie robiłem tego na "półsprzęgle"). Natomiast gdy manewrując na parkingu wjeżdżałem w tradycyjną "kopertę" w której było sporo śniegu ( mówiąc prawdę odśnieżałem sobie trochę miejsce zderzakiem tylnym), to robiłem to na "półsprzęgle" - jak zresztą chyba wszyscy żeby manewr wykonać powoli bo mało miejsca i samochody z tyłu i przodu, to po zaparkowaniu poczułem zapach sprzęgła.


Góra
Jest GV 2,0benz z 2008r, a były:P3008, SUZUKI SX4 GS 4x4 w kolorku ZEE i JIMNY 1,3
Forum Klub Suzuki

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 19 lut, 2010 18:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 12 lut, 2010 20:19
Posty: 897
Lokalizacja: Ku...-po mor...
Model:: Vitara
blizzard napisał(a):
Wiskoza, płytkowe czy jeszcze inne - generalnie sprzęgło międzyosiowe. Skutek ten sam.

W porównaniu z klasycznym sztywnym napędem 4x4 albo Torsenem każde inne jest do bani ;)
Jednak płytkowe (tu elektromagnetyczne) jest lepsze od wiskozy.


Ostatnio edytowano Pt 19 lut, 2010 18:16 przez Aveya, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 19 lut, 2010 19:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 17 lut, 2010 21:41
Posty: 6
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Model:: Jeszcze nie ma suzuki...
Witajcie,

Nie zakładałem nowego tematu a myśle, że pytanie jest zasadne.

SX4 w wersji 4x4, posiada przełącznik napędów z następującymi funkcjami:

2WD - rozumiem, że to jazda z przednim napędem (tzw ekonomiczna)

AUTO - Dopędzanie tylnego dyfra - i teraz pytanie kiedy jest przekazywany
moment obrotowy na tylne koła?

LOCK - Tutaj mam najwięcej wątpliwości, czy to znaczy, że SX4 posiada blokadę
miedzyosiowego dyfra? Czy to po prostu jest włączenie permanentnego 4x4
z proporcjami... ??/?? Własnie w jakich proporcjach...


Góra
Na razie, tylko Patrole... ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 20 lut, 2010 09:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 09:45
Posty: 1271
Lokalizacja: KRAKÓW-okolice
Model:: GV 2,0 benz 2008r
mephi napisał(a):
AUTO - Dopędzanie tylnego dyfra - i teraz pytanie kiedy jest przekazywany
moment obrotowy na tylne koła?


jest przekazywany w momencie uślizgu kół przednich

mephi napisał(a):
LOCK - Tutaj mam najwięcej wątpliwości, czy to znaczy, że SX4 posiada blokadę
miedzyosiowego dyfra? Czy to po prostu jest włączenie permanentnego 4x4
z proporcjami... ??/?? Własnie w jakich proporcjach...


jest to właśnie zblokowanie sprzęgła międzyosiowego, i napęd jest przekazywany w stosunku 50/50 na przód i tył, do prędkości 60km/h, po przekroczeniu której przechodzi automatycznie w tryb "AUTO" i "dopina" tył w momencie uślizgu kół przednich.


Góra
Jest GV 2,0benz z 2008r, a były:P3008, SUZUKI SX4 GS 4x4 w kolorku ZEE i JIMNY 1,3
Forum Klub Suzuki

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 22 lut, 2010 23:06 
Offline

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 00:10
Posty: 511
Lokalizacja: LCJ
Model:: ___
dla uściślenia - napęd na tylną oś dopina sprzęgło wiskotyczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 25 lut, 2010 11:52 
Offline

Dołączył(a): Śr 17 lut, 2010 10:36
Posty: 6
Lokalizacja: Radom
Model:: SX4
sorek napisał(a):
jeżeli nie kręciłeś kołami do upadłego to raczej nic nie powinno się stać

Co znaczy: "kręcić kołami do upadłego"? Czy chodzi o maksymalne ruchy kierownicą, czy o coś innego?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 25 lut, 2010 12:18 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
Kręcić do upadłego czyli koła buksujące, ale jak pisał Marco po przegrzaniu się rozpina napęd.


Ostatnio edytowano Pt 26 lut, 2010 18:32 przez blizzard, łącznie edytowano 1 raz

Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 26 lut, 2010 17:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 12 lut, 2010 20:19
Posty: 897
Lokalizacja: Ku...-po mor...
Model:: Vitara
JLO napisał(a):
dla uściślenia - napęd na tylną oś dopina sprzęgło wiskotyczne.

Co Wy tacy uparci na te sprzęgło wiskotyczne? :galy:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 26 lut, 2010 17:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 02 kwi, 2009 20:36
Posty: 140
Lokalizacja: Łódzkie
Model:: SX4 1,9DDIS 4X4
ja powtarzam że jest to sprzęgło wiskotyczne bo tak powiedzieli mi w SERWISIE ( tak mają opisaną tą część w katalogu )


Góra
SX4 1,9DDIS 4X4

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 26 lut, 2010 18:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 12 lut, 2010 20:19
Posty: 897
Lokalizacja: Ku...-po mor...
Model:: Vitara
Nie wierz im :okulary:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 01 mar, 2010 08:50 
Offline

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 00:10
Posty: 511
Lokalizacja: LCJ
Model:: ___
Aveya napisał(a):
Nie wierz im :okulary:


Jakieś dowody na poparcie tezy że jest inaczej?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 01 mar, 2010 10:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 27 kwi, 2009 10:31
Posty: 37
Lokalizacja: Riihimäki, Finlandia
Model:: Samurai'02 1,3 16V
Sprzeglo wieloplytkowe dociskane przy poslizgu kol przednich (czyli roznicy obrotow na sprzegle) kontrolowane elektronika to jedno. A sprzeglo wiskotyczne gdzie moment jest przenoszony przez lepkosc oleju bez mechanicznego kontaktu plytek (stad nazwa wiskotyczne) przy roznicy obrotow to co innego.


Góra
.
loppujen lopuksi suzuki neliveto

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 01 mar, 2010 22:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 12 lut, 2010 20:19
Posty: 897
Lokalizacja: Ku...-po mor...
Model:: Vitara
apede, :piwo:
bo mi tu nikt nie wierzy, a na nauczyciela się nie nadaję ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 mar, 2010 22:20 
Offline

Dołączył(a): So 25 lip, 2009 18:04
Posty: 18
Lokalizacja: Wrocław
Model:: Suzuki SX4 4x4 LPG
Hej Wszystkim,

wydaje mi się, że w SX4 jest mechanizm różnicowy :) .

Obrazek


Mechanizm roznicowy

Sprzęgło wiskotyczne


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 12 mar, 2010 09:06 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
Jasne, że ma, ale dywagacje dotyczyły rozdziału między przodem a tyłem.

Tu masz rysunki tylnego dyfra, bez którego zróżnicowanie prędkości kół jednej osi nie jest możliwe.

Aczkolwiek 6 to chyba ten prosty wynalazek dopędzający oś tylną.


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 25 mar, 2010 14:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 17 lut, 2010 21:41
Posty: 6
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Model:: Jeszcze nie ma suzuki...
Panowie, dzięki za wyjaśnienie!
Teraz pytanie, czy to co napisaliście o 'przegrzewaniu' się układu rozdziału momentu
na obie osie w trybie 'LOCK' jest związany tylko z przekroczeniem prędkości 60km/h?
Czy również ma związek z zabezpieczeniem przez uszkodzeniem/przegrzaniem?
Chodzi mi o przypadek 'kopania' w głębszym śniegu lub błotku, którego jest wiele na wiosnę na wiejskich drogach ;)

Pozdrawiam


Góra
Na razie, tylko Patrole... ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 25 mar, 2010 16:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 09:45
Posty: 1271
Lokalizacja: KRAKÓW-okolice
Model:: GV 2,0 benz 2008r
mephi napisał(a):
Teraz pytanie, czy to co napisaliście o 'przegrzewaniu' się układu rozdziału momentu
na obie osie w trybie 'LOCK' jest związany tylko z przekroczeniem prędkości 60km/h?
Czy również ma związek z zabezpieczeniem przez uszkodzeniem/przegrzaniem?


proszę, przeczytaj z zrozumieniem jeszcze raz moje posty i Blizzarda, a znajdziesz odpowiedź


Góra
Jest GV 2,0benz z 2008r, a były:P3008, SUZUKI SX4 GS 4x4 w kolorku ZEE i JIMNY 1,3
Forum Klub Suzuki

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 28 mar, 2010 19:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 17 lut, 2010 21:41
Posty: 6
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Model:: Jeszcze nie ma suzuki...
Dobra, już wiem ... 50km/h wyłącza się i 'przechodzi' w tryb AUTO.

To jeszcze doprecyzujmy, te 50/50 należy traktować jak 'blokadę' centralnego dyfra, działającą jak w prawdziwych terenówkach?


Góra
Na razie, tylko Patrole... ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 30 sty, 2014 17:47 
Offline

Dołączył(a): Pt 08 mar, 2013 23:44
Posty: 13
Lokalizacja: pomorskie
Model:: SX4
Witam, odświeżę temat. Ponieważ sprzęgło w moim 6 letnim sx4 zaczynało się z miesiąc temu ślizgać, kilka dni temu wymieniłem sprzęgło. Inna sprawa, już wcześniej zdarzało się że przy cofaniu (jeżdżę w trybie auto) "czuć" było "stare" sprzęgło. Po wymianie oczywiście zniknęły problemy ze ślizganiem się sprzęgła na wyższych biegach przy dodawaniu gazu, ale:
1-nadal przy cofaniu na półsprzęgle "czuć" sprzęgło, bez względu na "intensywność" cofania. Czy delikatnie, czy gwałtowniej, różnica tylko w smrodzie. I uprzedzam ewentualne pytanie-nie "pałuję" obrotami przy cofaniu na półsprzęgle. Nawet na delikatnych obrotach już po kilku sekundach czuć smród palonego sprzęgła.
2-pedał sprzęgła jest prawie bez oporu, to znaczy cały zakres ruchu pedału sprzęgła jest bardzo "miękki", przy czym sprzęgło odbija na pełnym zakresie, nic nie haczy, tylko przy wciskaniu pedał jest...jakiś bardzo miękki. Oczywiście czuć zwiększenie oporu kiedy dochodzi do załączenia sprzęgła, ale jak dla mnie-a nie jest to mój pierwszy samochód-jest to zbyt delikatny opór.
Boję się, że załatwię w krótkim czasie nowe sprzęgło, a to koszt prawie 2,5k. Mechanik który wymieniał sprzęgło zrobił jazdę próbną i stwierdził że jest wszystko ok. Twierdzi że po wymianie dwukrotnie odpowietrzył sprzęgło i nie stwierdził żadnych nieprawidłowości, łącznie z pracą wysprzęglika. Aha, nie jeżdżę z nogą na pedale sprzęgła, nie "pałuję" samochodu, mam dość sporą praktykę w jeździe różnymi samochodami z różnymi napędami. Czy ktoś ma może jakieś sugestie lub może pomóc w rozwiązaniu tych dwóch problemów. Marco-Twoje posty przeczytałem dokładnie, ale niewiele mi pomogły.


Góra
Cykli

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 30 sty, 2014 18:13 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5628
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
co do miękkości pedału- jeżeli zalał nowym płynem układ to na początku generalnie będzie pedał miękki.
Jeżeli chodzi o palenie sprzęgła to winy szukałbym w wysprzęgliku, możliwe że nie pracuję w pełnym zakresie


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 31 sty, 2014 08:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 12 lut, 2010 20:19
Posty: 897
Lokalizacja: Ku...-po mor...
Model:: Vitara
Krótko po wymianie spalonego sprzęgła możesz jeszcze czuć swąd.

A przy okazji, skąd ten koszt 2500 zł?
Samo sprzęgło można kupić za niewielkie pieniądze:
http://www.motointegrator.pl/produkty/3 ... 23-3308-33" onclick="window.open(this.href);return false;


Góra
(gościnnie z innego forum Suzuki)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 01 lut, 2014 00:45 
Offline

Dołączył(a): Pt 08 mar, 2013 23:44
Posty: 13
Lokalizacja: pomorskie
Model:: SX4
Mała korekta ceny: samo sprzęgło kosztowało 718 zł brutto wg faktury. Aveya-ten niewielki koszt podany w Twoim linku to z rabatem 53%, więc mnie udało się wypośrodkować, ale dobrze wiedzieć że mój mechanik mógł też poszukać-dzięki! Reszta tych 2,5k to dodatkowe koszty serwisu (jakieś łożyska i inne sprawy, robocizna, nieistotne, trudno). Dzisiaj sprzęgło kolejny raz sprawdzone, przy mnie kolejny raz odpowietrzane (nie było nawet bąbelka gazu). Wysprzęglik oczywiście też nowy. Ustaliłem z mechanikiem, że kilka tygodni odczekamy i...zobaczymy. Jakby co-można posiłkować się gwarancją na części. Dziękuję Wam za szybką odpowiedź.


Góra
Cykli

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 01 lut, 2014 10:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
1. Mam swifta, ojciec miał SXa, odkąd pamiętam, przy parkowaniu, przy podjeżdżaniu pod krawężnik, wjeżdżaniu w śnieg po wyjściu z auta było czuć przypieczoną tarczę. I tak mam od zawsze! I paru użytkowników o tym wspomina.

viewtopic.php?f=20&t=3775&hilit=smr%C3%B3d+sprz%C4%99g%C5%82a&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

"w swifcie ten typ tak ma i smierdzi..."

nie wiem, ile razy poczulem ten "wspanialy" zapach, ale juz leci 5ty rok i sprzeglo nadal zyje, 82 kkm (wiec relatywnie jeszcze malo jak na wymiane sprzegla)


viewtopic.php?f=34&t=6769&p=258338&hilit=smr%C3%B3d+sprz%C4%99g%C5%82a#p258338" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

viewtopic.php?f=24&t=6902&hilit=zapach+sprz%C4%99g%C5%82a" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

W dziale swifta też o tym pisaliśmy, aż w końcu zostało to uznane za normalne.

2. Sprzęgło w SX jest hydrauliczne i dlatego jest tak miękkie. Ale na to samo zwracałem uwagę w swifcie na 1 przeglądzie (nie byłem przyzwyczajony po przesiadce z clio gdzie sprzęgło było twarde na lince). W odpowiedzi serwisant powiedział, panie zamiast się cieszyć pan narzekasz?? Także miałęm takie same odczucia. 2 rzecz to, że ciężko mi było przez pierwsze parę miesięcy wyczuć kiedy to sprzęgło bierze. Teraz się przyzwyczaiłem. Taka specyfika, trochę szukasz dziury w całym.


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 01 lut, 2014 12:55 
Offline

Dołączył(a): Pt 08 mar, 2013 23:44
Posty: 13
Lokalizacja: pomorskie
Model:: SX4
Jano, dziękuję za odpowiedź, dziury nie szukam tylko odpowiedzi na problem.


Góra
Cykli

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 01 lut, 2014 17:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
Cykli o tyle Cię rozumiem, że sam te rzeczy zauważyłem, ale po kilku latach użytkowania auta uznałem je za normalne.


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .