Teraz jest N 19 sie, 2018 14:44

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt 06 wrz, 2013 08:18 
Offline
Sekretarz Stowarzyszenia
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 14 sie, 2009 11:26
Posty: 7330
Lokalizacja: Nowy Sącz - Okolice
Model:: Honda CR-V 2.0 i-VTEC
Od kilku dni zmagam się z problemem w moim bolidzie :(
Zimne na jakieś 20 KM ledwo mogę pod górkę podjechać (a tych u mnie nie brakuje) dopiero gdy silnik osiągnie swoją optymalną temperaturę pozostałe 90 kucy budzi się do życia
Od razu uprzedzę że ta sama sytuacja pojawia się przy nopb i lpg
Gdzie szukać problemu ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 06 wrz, 2013 08:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
W braku Twojej obecności na Forum :;>:


Arti zadzwoń do Kuby


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 06 wrz, 2013 08:34 
Offline
Sekretarz Stowarzyszenia
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 14 sie, 2009 11:26
Posty: 7330
Lokalizacja: Nowy Sącz - Okolice
Model:: Honda CR-V 2.0 i-VTEC
mrquad napisał(a):
W braku Twojej obecności na Forum

mam w pracy zablokowane wejście na forum (teraz na chwile połączyłem się przez komórkę) a w domu to już lepiej nie mówić co się dzieje :(

mrquad napisał(a):
Arti zadzwoń do Kuby

pisałem do niego na fb polecił wymianę czujnika temperatury - dzisiaj przyszedł i będę go wymieniał ale obawiam się że to może być mało bo wskazania temperatury na desce wydają się być prawidłowe :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 06 wrz, 2013 08:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Arti a jakiś gryzoń w Twoim garażu nie mieszka, może coś jest z instalacją czujnika temperatury.
Mam nadzieję, że takie pierdoły jak filtry powietrza, paliwa wymieniałeś, zapłon ustawiony i gaz po przeglądzie ;)
Strasznie dużo tych możliwości :029:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 06 wrz, 2013 08:50 
Offline
Sekretarz Stowarzyszenia
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 14 sie, 2009 11:26
Posty: 7330
Lokalizacja: Nowy Sącz - Okolice
Model:: Honda CR-V 2.0 i-VTEC
takie banały to oczywiście są powymieniane, świece nowe, filtry gazu powietrza itd itd powymieniane zastanawiam sie jeszcze nad automatycznym ssaniem tylko jak się to tam odbywa to nie mam pojęcia bo Kuba sugerował że może ssanie świruje i blokuje mi kuce, dodam że czasem obroty świrują zwłaszcza jak zimny choć jak ciepły też mu się zdarza


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 06 wrz, 2013 09:43 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5650
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
masz dwa czujniki temperatury, jeden odpowiedzialny za wskazówkę na zegarach a drugi wysyła sygnał do kompa a propos automatycznego ssania. Wydaje mi się że ssanie się zacina i dlatego te problemy. I na Pb i na LPG


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 06 wrz, 2013 13:08 
Offline
Sekretarz Stowarzyszenia
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 14 sie, 2009 11:26
Posty: 7330
Lokalizacja: Nowy Sącz - Okolice
Model:: Honda CR-V 2.0 i-VTEC
kzaremba2 napisał(a):
Wydaje mi się że ssanie się zacina i dlatego te problemy.

gdzie tego dziada szukać ?? przy przepustnicy ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 06 wrz, 2013 13:17 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5650
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
czujnika czy ssania? bo jak ssania to na przepustnicy


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 08 wrz, 2013 00:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 11 mar, 2008 01:12
Posty: 577
Lokalizacja: Katowice
Model:: Swift 1.2 2014r.
kzaremba2 napisał(a):
Wydaje mi się że ssanie się zacina i dlatego te problemy. I na Pb i na LPG

Artur_Duda napisał(a):
gdzie tego dziada szukać ?? przy przepustnicy ??

kzaremba2 napisał(a):
jak ssania to na przepustnicy


:zdziw: :zdziw: :zdziw:
Przeciez ssanie w silnikach z wtryskiem nie jest mechaniczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 09 wrz, 2013 08:57 
Offline
Sekretarz Stowarzyszenia
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 14 sie, 2009 11:26
Posty: 7330
Lokalizacja: Nowy Sącz - Okolice
Model:: Honda CR-V 2.0 i-VTEC
etom napisał(a):
Przeciez ssanie w silnikach z wtryskiem nie jest mechaniczne.

rozebrałem połowę silnika i ssania nie znalazłem teraz pytanie co może być problemem bo czujnik temperatury wymieniłem i jest to samo :(
pozostaje przepływomierz lub zaworek podciśnienia
http://allegro.pl/zawor-zaworek-suzuki- ... 81443.html tylko czy on aby odpowiada za takie zachowanie ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 28 wrz, 2013 18:43 
Offline
Sekretarz Stowarzyszenia
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 14 sie, 2009 11:26
Posty: 7330
Lokalizacja: Nowy Sącz - Okolice
Model:: Honda CR-V 2.0 i-VTEC
po ciężkich przejściach udało się naprawić :) właśnie robiłem jazdę testową :) diagnoza: zbyt małe luzy zaworów wydechowych :)
Miałem 0,05 do max 0,10 a powinno być 0.40 do nawet 0.50


Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 01:00 przez Artur_Duda, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 28 wrz, 2013 19:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Czyli SX4 też nie ma hydrauliki w tym względzie? Po jakim przebiegu na LPG zaczęły się te kłopoty?


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 28 wrz, 2013 19:46 
Offline
Sekretarz Stowarzyszenia
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 14 sie, 2009 11:26
Posty: 7330
Lokalizacja: Nowy Sącz - Okolice
Model:: Honda CR-V 2.0 i-VTEC
adamr1984 napisał(a):
Czyli SX4 też nie ma hydrauliki w tym względzie?

niestety nie :(
adamr1984 napisał(a):
Po jakim przebiegu na LPG zaczęły się te kłopoty?

100 k


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 28 wrz, 2013 20:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Artur_Duda napisał(a):
100 k

I to rozumiem. Czyli masz naprawdę porządnie ustawioną instalkę i dobrane graty.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 28 wrz, 2013 20:40 
Offline
Sekretarz Stowarzyszenia
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 14 sie, 2009 11:26
Posty: 7330
Lokalizacja: Nowy Sącz - Okolice
Model:: Honda CR-V 2.0 i-VTEC
instalacje ustawiam sam a graty fakt dobre (można znaleźć lepsze ale nie narzekam :) ) i sam widzisz że daje radę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 29 wrz, 2013 09:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
STAG + Hana jak znam życie?


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 30 wrz, 2013 07:28 
Offline
Sekretarz Stowarzyszenia
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 14 sie, 2009 11:26
Posty: 7330
Lokalizacja: Nowy Sącz - Okolice
Model:: Honda CR-V 2.0 i-VTEC
bingo :)
viewtopic.php?p=222448#222448
-Stag 300 premium centralka
-magic III reduktor
-Hana wtryskiwacze


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 30 wrz, 2013 10:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 09:45
Posty: 1271
Lokalizacja: KRAKÓW-okolice
Model:: GV 2,0 benz 2008r
Artur_Duda napisał(a):
po ciężkich przejściach udało się naprawić :) właśnie robiłem jazdę testową :) diagnoza: zbyt małe luzy zaworów wydechowych :)
Miałem 0,05 do max 0,10 a powinno być 0.40 do nawet 0.50


eeee nie przyszło by mi nawet do głowy że na początku tego niewykluczyłeś. Miałem o tym napisać, ale pomyślałem że to przecież jest pierwsza rzecz przy LPG która się kontroluje jak się zaczynają problemu tego typu ;)


Góra
Jest GV 2,0benz z 2008r, a były:P3008, SUZUKI SX4 GS 4x4 w kolorku ZEE i JIMNY 1,3
Forum Klub Suzuki

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 30 wrz, 2013 12:48 
Offline
Sekretarz Stowarzyszenia
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 14 sie, 2009 11:26
Posty: 7330
Lokalizacja: Nowy Sącz - Okolice
Model:: Honda CR-V 2.0 i-VTEC
marco napisał(a):
eeee nie przyszło by mi nawet do głowy że na początku tego niewykluczyłeś. Miałem o tym napisać, ale pomyślałem że to przecież jest pierwsza rzecz przy LPG która się kontroluje jak się zaczynają problemu tego typu

Pierwszą rzeczą jaką sprawdziłem to była kompresja na cylindrach a ta była w granicach normy i nie było znaczenia czy zimny czy ciepły a zaskoczeniem było to że nie było mocy bo przy zaworach dochodzi jeszcze nierówna praca i problemy z zapalaniem


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .