Teraz jest Wt 25 wrz, 2018 08:52

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt 30 paź, 2015 21:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 23 paź, 2010 16:23
Posty: 23
Lokalizacja: Wrocław
Model:: GVII 2,4 '10 & Vitara 1,6 '90
Witam, mam wyciek najprawdopodobniej z simeringu lewej tylnej półosi. Jak w najprostszy sposób się do niego dostać ?
Dziś próbowałem wybić sworzeń górnego wahacza z jarzma piasty. Niestety nie udało mi się. Musiałem po tym przegwintować nakrętkę zabezpieczającą gwint sworznia. Czy można prościej? Czy łatwo jest odkręcić mocowania górnego wahacza przy ramie pomocniczej? Czy lewa półoś tylna łatwo wyjdzie z dyfra mimo segera na końcu? Czy tak samo jak prawa przednia w Vitarze 1,6?
Pozdrawiam
Marek


Góra
Pozdrawiam
Marek
Vitara 1,6 1990, GV II 2,4 2010, Pajero Sport 2,5 2013

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 30 paź, 2015 21:32 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5659
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
najprościej to zdejmij bęben hamulcowy, odkręć nakrętkę od półosi, odkręć piastę z łożyskiem (4 śruby od wewnątrz) wyjmij piastę i już masz możliwość wysunięcia półosi na tyle żeby wymienić simering


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 30 paź, 2015 21:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 23 paź, 2010 16:23
Posty: 23
Lokalizacja: Wrocław
Model:: GVII 2,4 '10 & Vitara 1,6 '90
No najprościej to to nie jest - jeszcze klocki, zacisk (w GVII 2,4 są tarczo-bębny) :053:
Ale jutro spróbuję.
Dzięki


Góra
Pozdrawiam
Marek
Vitara 1,6 1990, GV II 2,4 2010, Pajero Sport 2,5 2013

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 31 paź, 2015 18:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 23 paź, 2010 16:23
Posty: 23
Lokalizacja: Wrocław
Model:: GVII 2,4 '10 & Vitara 1,6 '90
Niestety piasta jest u mnie chyba wprasowana w jarzmo. Pomimo 1 kg młotka nie udało mi się jej wybić. Nawet po odkręceniu amortyzatora brakuje ok 2 cm do wysunięcia półośki. Jakieś propozycje? Poza tym by użyć większego młotka - tak postępuję z Vitarą, ale GV II ma w piaście czujnik ABS, w ogóle jest jakaś taka delikatna ;)


Góra
Pozdrawiam
Marek
Vitara 1,6 1990, GV II 2,4 2010, Pajero Sport 2,5 2013

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 31 paź, 2015 18:54 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5659
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
popsikaj na noc jakimś wd40 a jutro albo w poniedziałek użyj jeszcze raz młotka, ja to robiłem tak że rozłączyłem napędy i obracając piastą delikatnie waliłem młotkiem


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 15 lis, 2015 10:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 23 paź, 2010 16:23
Posty: 23
Lokalizacja: Wrocław
Model:: GVII 2,4 '10 & Vitara 1,6 '90
Nie dałem rady sam. Oddałem do pobliskiego warsztatu (wszystkie marki aut). Podobno wybijali trzpień górnego wahacza z jarzma (KNUCKLE ASSY na catcar.info). Cena robocizny 120 PLN, simmering 65 PLN (oryginał suzuki) + 1 l oleju.
Pozdrawiam Marek


Góra
Pozdrawiam
Marek
Vitara 1,6 1990, GV II 2,4 2010, Pajero Sport 2,5 2013

 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .