Teraz jest So 15 gru, 2018 06:07

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr 19 sie, 2009 21:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 27 gru, 2008 11:08
Posty: 272
Lokalizacja: Wadowice -- Trzebinia
Model:: Vitara
Witam.

Wiem, że temat był już wałkowany - myślę, że admini uznają to, że tematy z LPG już znam, ale nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi.
Dokładnie przestudiowałem tematy:
1) Problem z LPG
2) Lpg - jak się wam sprawuje??
3) lpg do grand vitary
4) Instalacja LPG do Grand Vitary 2.0 z 2004

Dyskusje w w/w tematach dają dużo do myślenia. Poruszone są tam silniki każdej pojemności.

Moje doświadczenie z gazem w Suzuki to instalacja sekwencyjna w Vitarze Long V6 2.0 - co do problemów z gazem to ich nie było. Lałem i jeździłem. Żadnych "Check Engine", itp.
Teraz przesiadam się do GV 2.0 z 2004 roku. W tych tematach było pytanie odnośnie tego silnika, ale zeszło na inne.
adamov w jednym z tematów pisał, że problemy z płytkami dotyczą silnika 2.0 ale od 2005 roku. A co z tymi do 2005?

Jutro odbieram GV i chciałem ją zagazować, ale nie wiem co teraz zrobić. Kusi ekonomiczność, ale nie chcę problemów z silnikiem.
Bardzo proszę o konkretne odpowiedzi na temat silnika 2.0 z 2004 r (128 KM).

Możecie polecić jakieś instalacje? Co sądzicie o lubryfikacji? Zna ktoś jakieś sprawdzone warsztaty w Krakowie i pobliżu?

Czekam na odpowiedzi.
Pozdrawiam serdecznie!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 19 sie, 2009 21:39 
Offline

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 10:05
Posty: 4047
Lokalizacja: Czeladź/Katowice
Model:: Swift'07 1.3 GLX, Clio Kombi '11 na gnĂłj
bysiek_s_k, moja przygoda z Suzuki trwa od 2005 roku i mogę się tylko wypowiadać o ostatniej generacji GV bo tych wcześniejszych to sprzedałem całe 2 szt :zdziw: więc tu nie pomogę :(


Góra
nie jestem zupą pomidorową! Nie wszyscy muszą mnie lubić :)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 19 sie, 2009 21:41 
Offline

Dołączył(a): Pn 20 paź, 2008 21:17
Posty: 29
Model:: Grand Vitara 2.0 benzyna 2004r.
Witam,
Zapraszam do tego tematu - :czytaj: Instalacja LPG do Grand Vitary 2.0 z 2004 - (viewtopic.php?t=4947)
Mam nadzieję, że trochę pomogłem Koledze :053: . Będę wdzięczny za Kolegi "wrażenia" po ewentualnym zagazowaniu własnej SGV :053: .
Pozdrawiam. :piwo:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 20 sie, 2009 07:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 27 gru, 2008 11:08
Posty: 272
Lokalizacja: Wadowice -- Trzebinia
Model:: Vitara
adamov właśnie widziałem, że pisałeś od 2005, nie wiem jak jest z tymi do 2005.
Poprzednia Vitara była z 1997 to całkowicie inne silniki, dlatego nie wiem co robić.
slawvonwoz, dzięki za odpowiedź, ale chyba niedokładnie przeczytałeś mój post, bo twój temat jest tam zawarty - oczywiście, dobrze przeze mnie przestudiowany. :okulary:


Ostatnio edytowano Cz 20 sie, 2009 07:06 przez bysiek_s_k, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 02 lis, 2009 09:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 27 gru, 2008 11:08
Posty: 272
Lokalizacja: Wadowice -- Trzebinia
Model:: Vitara
Witam ponownie.
Decyzja podjęta i zrealizowana.
Po dokładnym przestudiowaniu wszystkich za i przeciw, rozmowach z dealerami, godzinami spędzonymi na forach :czytaj: doszedłem do wniosku, że jednak założę gaz i tak zrobiłem.
LPG Stag 4 -> listwa PlaniJet -> lubryfikacja mechaniczna -> koszt 2500 zł.
Co do spalania to jeszcze nic powiedzieć nie mogę, bo muszę kilka butli przejechać a później będę sprawdzał i informował. Na chwilę obecną różnic w jeździe nie czuję ;)


Ostatnio edytowano Pn 02 lis, 2009 17:15 przez bysiek_s_k, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 04 lis, 2009 20:22 
Offline

Dołączył(a): Cz 11 cze, 2009 14:31
Posty: 107
Lokalizacja: Kraków
Model:: Suzuki Grand Vitara XL7 2004 LPG
Myslę że róznice odczujesz podczas tankowania.:)
Ja z gazu jestem zadowolony. Wszystkie auta które miałem jezdziły na LPG:)


Góra
Andrzej80

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 30 maja, 2010 11:02 
Offline

Dołączył(a): Pn 20 paź, 2008 21:17
Posty: 29
Model:: Grand Vitara 2.0 benzyna 2004r.
bysiek_s_k napisał(a):
a później będę sprawdzał i informował.

Czekamy, czekamy na info :)


Ostatnio edytowano N 30 maja, 2010 11:02 przez slawvonwoz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 30 maja, 2010 16:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 27 gru, 2008 11:08
Posty: 272
Lokalizacja: Wadowice -- Trzebinia
Model:: Vitara
slawvonwoz zmotywowałeś mnie w końcu do napisania kilku słów :piwo:
Na LPG jeżdżę od listopada, zrobione ok. 8500 km. Na chwilę obecną bez żadnej awarii i oby tak dalej. Po zrobieniu 1000 km, pojechałem do regulacji (tak jak to majstry nakazały). Oczywistym jest, że auto jest słabsze na LPG (mimo sekwencji). Spala mi w mieście ok. 12-13 l, co jest dużą uciechą dla portfela, który wcześniej musiał płacić za 10 l benzyny. Oleju mi nie bierze, na pewno dużym plusem jest to, że auto przelatało 88 tyś. na benzynie a później był zagazowany. Pilnuję stanu oleju w lubryfikacji, za nie długo (1500 km) wymiana filterków w instalacji a później (6500 km) olej i reszta filtrów. Reasumując wypowiedź:
-LPG od listopada - 8,5 tyś. km
-spalanie z 10 l PB na 12-13 LPG
-na chwilę obecną brak jakichkolwiek problemów z silnikiem

Pozdrawiam.
bysiek_s_k


Góra
Kupię hard top do Vitary I.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 03 lut, 2016 00:02 
Offline

Dołączył(a): So 03 paź, 2015 21:35
Posty: 83
Ja teraz przymierzam się do LPG, konfiguracja, która polecił mi gazownik to "nowości" rynkowe :

-sterownik Zenit Pro OBD 5l gwarancji

-wtryski Hercules gwarancja na 100k km

-wzmocniony reduktor

-butla 45l cylindryczna za pojedyncza kanapa

Całościowy koszt to 2600, instalacja za tydzień we czwartek.

Po montażu dam znać co i jak ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 03 lut, 2016 14:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 18 kwi, 2014 11:49
Posty: 117
Lokalizacja: prawie Sochaczew
Model:: GV I '05
Bartosz_Strojny napisał(a):

-sterownik Zenit Pro OBD 5l gwarancji



Nad tym bym pomyślał. Trochę kłopotliwe z tym kluczem usb może być :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 03 lut, 2016 14:50 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5668
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
ten Zenit OBD nawet się sprawdza, ale jak ktoś go poleca jako ,,nowość" to tylko się zaśmiać trzeba. Nowy to on był- na przełomie 2010/2011r


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 03 lut, 2016 15:44 
Offline

Dołączył(a): So 03 paź, 2015 21:35
Posty: 83
Stąd nowość w cudzysłowie ;-) poprzednio w fiacie miałem Staga 4 plus i wtryski barracudy byłem bardzo zadowolony. Co innego polecilibyście zamiast w/w zestawu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 03 lut, 2016 15:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 18 kwi, 2014 11:49
Posty: 117
Lokalizacja: prawie Sochaczew
Model:: GV I '05
Ja w maździe mam sterownik sirocco z 2005r :), alaskę i regi i też świetnie się spisuje ale jak bym miał teraz do gievałki wstawiać to na forum lpg bym pytał i tam też poszukał. Było tam kilka opisów montażu w J20A - zdajemisię :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 12 lut, 2016 16:40 
Offline

Dołączył(a): So 03 paź, 2015 21:35
Posty: 83
Instalacja założona, wczoraj odebrałem samochód od gazownika.

Sterownik Zenit Pro OBD 5l gwarancji

Wtryski Hercules 100k/km gwarancji

Wzmocniony reduktor

Butla 40l

Wlew pod korkiem / wkrętka

Na razie jeżdżę dzień, pierwsza wizyta po 1k/km. Kolejne co 10k/km.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 12 lut, 2016 20:15 
Offline

Dołączył(a): Pt 14 gru, 2012 17:02
Posty: 377
Lokalizacja: z lasu
Model:: Grand Vitara I
LpgTech i Ac to takie popularniejsze sterowniki. Mniej problemu ze strojeniem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 14 lut, 2016 21:01 
Offline

Dołączył(a): Pt 14 gru, 2012 17:02
Posty: 377
Lokalizacja: z lasu
Model:: Grand Vitara I
a na marginesie co znaczy "wzmocniony reduktor"?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 14 lut, 2016 22:58 
Offline

Dołączył(a): So 03 paź, 2015 21:35
Posty: 83
Słowa gazownika, tłumaczył to tym iż jest to reduktor przeznaczony do mocniejszych silników max 200 koni.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 18 mar, 2016 14:46 
Offline

Dołączył(a): Pt 18 mar, 2016 10:37
Posty: 5
Model:: Grand vitara
Witam i proszę o poradę ,
Właśnie dołączyłem do grona szczęśliwych posiadaczy Grand Vitary 2.0 103 kW 2007 typ JT udokumentowany przebieg 77500km . Chcę założyć lpg nie wiem tylko czy to mądry pomysł bo różne rzeczy czytam , a już ta regulacja luzów zaworowych - myślałem ,że jak sprzedałem malucha to stałem się wolnym człowiekiem :): Wdzięczny będę za merytoryczne rady - szczególnie w stylu : nie zakładaj :D .
Pozdrawiam i czekam na info
Ps. Dodam tylko ,że fachowiec jestem w tych sprawach jak prezes Stadniny w Janowie :053:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 18 mar, 2016 14:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 18 kwi, 2014 11:49
Posty: 117
Lokalizacja: prawie Sochaczew
Model:: GV I '05
Jak dużo jeździsz to się nie zastanawiaj - szkoda kasy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 18 mar, 2016 14:57 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5668
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
zależy ile przejedziesz kilometrów tym autem, jak robisz więcej jak 15kkm rocznie to zrób najpierw regulację zaworów a potem załóż LPG.
Z moich wyliczeń wynika że zwróci się to po ok. 18-20kkm


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 18 mar, 2016 19:25 
Offline

Dołączył(a): Pt 18 mar, 2016 10:37
Posty: 5
Model:: Grand vitara
Bardziej zależy mi na informacji czy silnik w tym samochodzie da radę po założeniu gazu . Czy dużym ryzykiem jest montaż lpg ? Czytam opinie że regulacje zaworów trzeba robić co 30k km i do tego duże ryzyko awaryjności samochodu. Trochę mam stracha czy kasa zaoszczędzona na stacji nie trafi do warsztatu . Trudno znaleźć aktualne opinie użytkowników sgw z lpg .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 18 mar, 2016 19:50 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5668
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
silnik wytrzyma, dobrze znosi LPG, minusem jest to że butla musi iść do bagażnika więc albo będzie mała albo nie masz miejsca na nic poza butlą


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 18 mar, 2016 20:53 
Offline

Dołączył(a): So 03 paź, 2015 21:35
Posty: 83
Ja założyłem i polecam w 100%. Ważna dobra instalacja i dobry gazownik, wszystko szybko się zwróci.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 18 mar, 2016 21:23 
Offline

Dołączył(a): Pt 18 mar, 2016 10:37
Posty: 5
Model:: Grand vitara
Sorry za "marudzenie" : a co z tą regulacją zaworów. Bo słyszałem że to nie mały koszt i nie każdy chce czy raczej powinien się tego dotykać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 18 mar, 2016 21:40 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5668
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
w ASOliczą sobie 150zł za robociznę plus koszt płytek. Płytek jest w sumie 16 ale do wymiany z reguły jest ok.5-7, każda po 60zł


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 18 mar, 2016 22:02 
Offline

Dołączył(a): Pt 18 mar, 2016 10:37
Posty: 5
Model:: Grand vitara
A to w takim razie nie taka tragedia. A na butle mam pomysł w Internecie widziałem patent z butlą płaską jak w koło zapasowe zabudowaną sklejką -taka "podwójna podloga" . Dzięki za info . Czas na poważną rozmowę z gazownikiem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 18 mar, 2016 22:09 
Offline

Dołączył(a): So 03 paź, 2015 21:35
Posty: 83
Ja z braku czasu najpierw założyłem LPG, a potem robiłem luzy. Na instalacji nie oszczędzałem i wybrałem półkę premium z czego jestem bardzo zadowolony i przy "normalnej" jeździe pali mi do 13l LPG. Co do luzów, sprawdzisz je za ok. 100 + ewentualne płytki, ja akurat miałem wszystko ok. Z tego co mówił mechanik przy moich przebiegach ok. 15k rocznie luzy mogę sprawdzać co 3 - 4 lata. Jeśli chodzi o samą instalacje na założyłem sterownik Zenit PRO OBD, wzmocniony reduktor do 200km, wtrysk Hercules a butlę 40l cylindryczną. Jeśli chcesz podeślę Ci foto.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 19 mar, 2016 23:12 
Offline

Dołączył(a): Pt 18 mar, 2016 10:37
Posty: 5
Model:: Grand vitara
No właśnie przejechane 77 500 km ( przebieg 100% taki ) więc chyba odpuszcze tą regulacje. Chętnie skorzystam jeśli możesz mi wysłać te foty . A co z tą lubryfikacją czy to pomaga przy tym silniku .Robiłeś ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 20 mar, 2016 09:50 
Offline

Dołączył(a): So 03 paź, 2015 21:35
Posty: 83
Lubryfikacji żaden dobry gazownik ci nie poleci. Polecają tylko ci, którzy robią fuszerkę żeby mieć podkładkę jak spieprzą robotę. Po więcej info zapraszam na LPG forum. Sama lubryfikacja kosztuje extra ok. 100zł. Co do samych instalacji nie polecam jeszcze dziwnych wynalazków BRC, cieszą się kiepska opinią.

Jak tylko zrobię foty wrzucę je do wątku.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 20 mar, 2016 10:10 
Offline

Dołączył(a): Pn 23 sty, 2012 08:31
Posty: 363
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Model:: GV 2,0 2006 + BRC Sequent 24
Bartosz_Strojny napisał(a):
Co do samych instalacji nie polecam jeszcze dziwnych wynalazków BRC, cieszą się kiepska opinią.

Ponad 4 lata temu założyłem instalację BRC Sequent 24 z lubryfikacją.
Nalatane mam ponad 80 tys.km na gazie. O instalacji przypominam sobie przy przeglądach okresowych co 15 tys.km i przy dystrybutorze.
Działa bardzo dobrze ale też założona w bardzo dobrym warsztacie.
Niedługo pewnie reduktor będzie do regeneracji około 300zł więc to żaden koszt przy kwotach utrzymania samochodu.
Nie sprzeczam się czy lubrykacja potrzebna czy nie, mam i tyle. To aż 100zł przy koszcie instalacji ponad 3 tys. więc sprawa nie warta dyskusji wg mnie.

Po ponad 4 letnim użytkowaniu GVII stwierdzam że samo auto sprawia więcej problemów / wycieki z napędów, wymiana chłodnic, naprawa rozrusznika / niż sama instalacja gazowa, która tych problemów w ogóle nie stwarza.


Góra
* Grand Vitara 2,0 2006 + BRC Sequent 24

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 20 mar, 2016 12:15 
Offline

Dołączył(a): So 03 paź, 2015 21:35
Posty: 83
Tomko, nie twierdzę, że twoja instalacja jest zła, jeśli Ci służy jest dobrą instalacja. Przejrzałem mnóstwo wątków poświęconych rodzajom instalacji oraz jest to mój 2 samochód której jeździ na podtlenku LPG :) Dla ścisłości nie jeździłem nigdy na BRC.

Pisze tylko to co wyczytałem i czego się dowiedziałem.

- Lubryfikacja nie jest potrzebna bo w niczym nie pomaga, a często jest wykorzystywana przez nie doświadczonych instalatorów do krycia swojej fuszerki.
- co do instalacji firmy BRC, wg. moich informacji, których doszukałem się w internecie nie przekonały mnie osobiście do wyboru tej marki. Stąd wyżej polecane forum odnośnie tematu gazowania samochodów, zarówno użytkowników jak i instalatorów.

To co na pewno jest ważne, to wybór dobrego instalatora, który będzie umiał poprawnie zamontować instalacje i ją dobrze skonfigurować.

Co do luzów zaworowych, mechanik mówił na przykładzie fiata, że po 100k km do wymiany są z reguły 3- 4 płytki. nie wiem jak w suzuki, ale ja planuje przegląd robić max po 40- 50k czyli u mnie co 3-4 lata. Jeśli chodzi o doradztwo, polecił bym jednak, żebyś sprawdził luzy bo to nie duża kwota a będziesz mieć spokojna głowę.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 20 mar, 2016 12:51 
Offline

Dołączył(a): Pn 23 sty, 2012 08:31
Posty: 363
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Model:: GV 2,0 2006 + BRC Sequent 24
Podstawa to montować instalację w sprawdzonym warsztacie.
Ja montowałem u wyłącznego koncesjonera instalacji BRC w Warszawie.


Góra
* Grand Vitara 2,0 2006 + BRC Sequent 24

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 07 gru, 2017 10:07 
Offline

Dołączył(a): Pn 23 sty, 2012 08:31
Posty: 363
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Model:: GV 2,0 2006 + BRC Sequent 24
Bartosz_Strojny napisał(a):
Tomko, nie twierdzę, że twoja instalacja jest zła, jeśli Ci służy jest dobrą instalacja. Przejrzałem mnóstwo wątków poświęconych rodzajom instalacji oraz jest to mój 2 samochód której jeździ na podtlenku LPG :) Dla ścisłości nie jeździłem nigdy na BRC.

Pisze tylko to co wyczytałem i czego się dowiedziałem.

- Lubryfikacja nie jest potrzebna bo w niczym nie pomaga, a często jest wykorzystywana przez nie doświadczonych instalatorów do krycia swojej fuszerki.
- co do instalacji firmy BRC, wg. moich informacji, których doszukałem się w internecie nie przekonały mnie osobiście do wyboru tej marki. Stąd wyżej polecane forum odnośnie tematu gazowania samochodów, zarówno użytkowników jak i instalatorów.

To co na pewno jest ważne, to wybór dobrego instalatora, który będzie umiał poprawnie zamontować instalacje i ją dobrze skonfigurować.

Co do luzów zaworowych, mechanik mówił na przykładzie fiata, że po 100k km do wymiany są z reguły 3- 4 płytki. nie wiem jak w suzuki, ale ja planuje przegląd robić max po 40- 50k czyli u mnie co 3-4 lata. Jeśli chodzi o doradztwo, polecił bym jednak, żebyś sprawdził luzy bo to nie duża kwota a będziesz mieć spokojna głowę.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka


No Panowie jak tam Wasze instalacje po 70-100 tys.km przebiegu ? Kto już remontował głowicę ???


Góra
* Grand Vitara 2,0 2006 + BRC Sequent 24

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 21 lut, 2018 15:28 
Offline

Dołączył(a): Pn 23 sty, 2012 08:31
Posty: 363
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Model:: GV 2,0 2006 + BRC Sequent 24
2,5 miesiąca bez odpowiedzi..chyba nie ma userów z LPG


Góra
* Grand Vitara 2,0 2006 + BRC Sequent 24

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 21 lut, 2018 21:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 09:48
Posty: 4339
Model:: GV II 1,9DDIS 2007
Tu już niewielu zagląda. Na drugim bywa więcej ludzi.


Góra
Pozdrawiam
Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 22 lut, 2018 09:47 
Offline

Dołączył(a): Pn 23 sty, 2012 08:31
Posty: 363
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Model:: GV 2,0 2006 + BRC Sequent 24
Tam z kolei pełno nowych użytkowników z problemami dopiero po zakupie używanej GVII.


Góra
* Grand Vitara 2,0 2006 + BRC Sequent 24

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 12 mar, 2018 23:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 09:48
Posty: 4339
Model:: GV II 1,9DDIS 2007
Fakt, ale też dużo ludzi z doświadczeniem. :) Tu jak widać...
Ostatnio często natykam się na kwestię gazu w 2.0. Ciekawe, że prawie wszyscy mówią, aby po 100 tyś na gazie auto sprzedać... Z drugiej strony, rozmawiałem z zaprzyjaźnionym ASO. Oni mówią, że trzeba dużo częściej regulować zawory i przeważnie nic się nie dzieje.


Góra
Pozdrawiam
Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 16 mar, 2018 09:12 
Offline

Dołączył(a): Pn 23 sty, 2012 08:31
Posty: 363
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Model:: GV 2,0 2006 + BRC Sequent 24
Czoboki napisał(a):
Fakt, ale też dużo ludzi z doświadczeniem. :) Tu jak widać...
Ostatnio często natykam się na kwestię gazu w 2.0. Ciekawe, że prawie wszyscy mówią, aby po 100 tyś na gazie auto sprzedać... Z drugiej strony, rozmawiałem z zaprzyjaźnionym ASO. Oni mówią, że trzeba dużo częściej regulować zawory i przeważnie nic się nie dzieje.

Ja słyszałem całkiem co innego i też pisano o tym na forum kilka lat temu.
J20A ma miękkie gniazda zaworowe i po przebiegu 100k na gazie warto zobaczyć co tam się dzieje.
W ogłoszeniach coraz więcej aut z przebiegiem prawie 200k z czego połowa na LPG.
Można prześledzić grupę Suzuki Grand Vitara Polska na FB.


Góra
* Grand Vitara 2,0 2006 + BRC Sequent 24

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 16 mar, 2018 23:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 09:48
Posty: 4339
Model:: GV II 1,9DDIS 2007
Ano właśnie, czyli 100 tyś na gazie i sprzedać. :)
To co pisałem o opinii ASO wydaje się mieć duży sens, bo podejrzewam, iż zdecydowana większość użytkowników GV II z gazem luzy reguluje przy przeglądzie.

To oczywiście tylko moje dywagacje na podstawie informacji z różnych źródeł nie własnych doświadczeń.

A FB - hmmm... robię tam za jednego z adminów ;)


Góra
Pozdrawiam
Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 17 mar, 2018 08:39 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5668
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
Czoboki napisał(a):
zdecydowana większość użytkowników GV II z gazem luzy reguluje przy przeglądzie.

Patrząc po tych GV z gazem które robię to zdecydowana większość nawet nie ma pojęcia że coś takiego istnieje :-D


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 10 kwi, 2018 12:38 
Offline

Dołączył(a): Pn 23 sty, 2012 08:31
Posty: 363
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Model:: GV 2,0 2006 + BRC Sequent 24
Ciekawa dyskusja nawiązała się apropos regulacji zaworów na grupie FB Suzuki Grand Vitara Polska.
Niektórzy chyba nie wiedzą co mają pod maską :)
Niestety, GVII ma miękkie gniazda i to jest fakt.
Marku, daj im linka do tej dyskusji...


Góra
* Grand Vitara 2,0 2006 + BRC Sequent 24

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 10 kwi, 2018 17:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 09:48
Posty: 4339
Model:: GV II 1,9DDIS 2007
Już się skończyła :D
O ile chodzi o tą:
https://www.facebook.com/groups/grandvi ... 7345149939


Góra
Pozdrawiam
Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)

 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .