Teraz jest N 21 sty, 2018 06:03

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn 26 sty, 2015 13:59 
Offline

Dołączył(a): So 24 sie, 2013 22:37
Posty: 122
Lokalizacja: Trójmiasto
Model:: Grand vitara 1.9 ddis
Witam dzisiaj zapaliła mi się najpier kontrolka od dpf , pomyślałem spoko wypali się na autostradzie ale po kilku minutach zapalił się zygzak i czuje ze moc spadła. Teraz pała się dwi kontrolki .Pomoże ktoś ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 26 sty, 2015 16:26 
Offline
Moderator
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5585
Lokalizacja: Otwock
Model:: jimny 1.5 101KM
jedź nam komputer bo przyczyn może być kilka


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 26 sty, 2015 18:30 
Offline

Dołączył(a): So 24 sie, 2013 22:37
Posty: 122
Lokalizacja: Trójmiasto
Model:: Grand vitara 1.9 ddis
Chyba lekko komp zwariował bo po godz potoku objawy ustąpiły , przez kilka kilometrów nic. Jutro przejadę sie po autostradzie żeby wypalić filtr i mam nadzieje ze bedzie ok


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 29 sty, 2015 14:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 24 paź, 2013 13:03
Posty: 40
Lokalizacja: Toruń
Model:: Swift
u mnie było podobnie, pomogła wymiana filtra powietrza. część tania, ale bardzo ważna, zresztą warto tutaj poczytać: http://www.iparts.pl/artykuly/filtry-w- ... c,116.html takie części należy zmieniać co jakiś czas


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 29 sty, 2015 15:24 
Offline

Dołączył(a): So 24 sie, 2013 22:37
Posty: 122
Lokalizacja: Trójmiasto
Model:: Grand vitara 1.9 ddis
Dzięki, filtr mam prawie nowy, komp mi po prostu lekko zwariował na moment (pewnie za mało powietrza dostał przez chwile układ i stad tryb awaryjny)bo po kilku godzinach było ok , przepaliłem tez dpf i autko śmiga .
Dzięki za linka do poczytania.

-- 29 sty 2015, o 15:26 --

Co do filtrów do auta to polecam MAN u mnie sprawdzają sie znakomicie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 30 sty, 2015 20:02 
Offline

Dołączył(a): So 29 gru, 2012 11:53
Posty: 130
Lokalizacja: Zielona Góra
Model:: GVI 2005 + GVII 2006
Mann, nie Man :-)
Filtron też porządna firma.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 23 lis, 2017 22:52 
Offline

Dołączył(a): N 20 sie, 2017 14:32
Posty: 49
Model:: SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Koledzy jak najlepiej przeprowadzić proces wypalania dpf chodzi mi o prędkość bieg jaki itd


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 23 lis, 2017 23:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 09:48
Posty: 4323
Model:: GV II 1,9DDIS 2007
Ja wypalam przy prędkości 90-100 na 5 biegu. Trzeba tylko równo jechać, ze stałą prędkością i o ile możliwe w terenie bez górek :)
Tak naprawdę najważniejsze jest utrzymanie obrotów silnika powyżej 2200-2300 obr/min W instrukcji jest troszkę inny sposób o ile pamiętam.


Góra
Pozdrawiam
Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 26 lis, 2017 11:02 
Offline

Dołączył(a): N 20 sie, 2017 14:32
Posty: 49
Model:: SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Czym grozi przerwanie procesu wypalania??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 27 lis, 2017 09:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 09:48
Posty: 4323
Model:: GV II 1,9DDIS 2007
Z tego co wiem, w przypadku naszych aut, po prostu się nie wypali i tyle. Wypalanie w naszych autach polega na utrzymaniu wysokiej temperatury przez odpowiednio długi czas. Nie ma czegoś takiego jak "proces wypalania" inicjowany, czy sterowany z komputera. Przerywasz, czyli nie dopalisz wszystkiego i tyle. Ważne jest aby to zrobić, bo można go zapchać całkiem i wówczas albo czyszczenie chemiczne, albo wymiana albo wycinka.

Zastrzegam, że to jest moja wiedza, być może niepełna lub w jakimś stopniu błędna. :)


Góra
Pozdrawiam
Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 29 lis, 2017 20:18 
Offline

Dołączył(a): N 20 sie, 2017 14:32
Posty: 49
Model:: SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Czoboki a co piszą w instrukcji??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 29 lis, 2017 22:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 09:48
Posty: 4323
Model:: GV II 1,9DDIS 2007
O wypalaniu? Nie pamiętam dokładnie trzeba poszukać, ale chyba piszą o jeździe na 5 biegu z prędkością 80 na godzinę. :) O przerywaniu i jego skutkach chyba nic nie piszą.
Jak się zapali kontrolka DPF wyjeżdżam na spacer, na jakąś drogę, gdzie jest możliwość równej jazdy z prędkością pomiędzy 90 a 100 km/h i staram się jechać równo, bez gwałtownych ruchów gazem (nie na tempomacie). Przeważnie trwa to 10-15 minut (ale zdarzyło się że jechałem ponad 20 zanim zgasła kontrolka).


Góra
Pozdrawiam
Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 07 sty, 2018 13:53 
Offline

Dołączył(a): N 20 sie, 2017 14:32
Posty: 49
Model:: SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Kurcze u mnie nie zapala się kontrolka od dpf lecz zygzak.....samochód nie ma mocy po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy ale po około 100 km znowu się zapala.....wcześniej nie miałem problemu z tym po zakupie auta ale kiedyś wymieniłem przewód gumowy od ciśnienia przy dpf i problem się pojawił (link http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.p ... 12#p193812) Ktoś pomoże w tym temacie?? Auto użytkowane jest nie w mieście ale na krótkich trasach....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 08 sty, 2018 20:46 
Offline

Dołączył(a): N 20 sie, 2017 14:32
Posty: 49
Model:: SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Nikt nic nie podpowie?? jeśli dpf jest zatkany wraz z zygzakiem nie powinna się świecić kontrolka od dpf???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 09 sty, 2018 17:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 20 mar, 2012 22:15
Posty: 168
Lokalizacja: Elbląg
Model:: Suzuki Ignis FH
Kontrolka "zygzak" zapala się przy różnych błędach (świece, przekaźnik świec, EGR, turbo, wtryski ...). Kiedyś miałem przypadek, że walnięty był moduł, który zapalał kontrolkę jak się nagrzał. Podłącz kompa i sprawdź kody. Wtedy będzie więcej danych do analizy.


Góra
Jest: Suzuki Ignis, NT650V, GV125
Było: BMW E34, Fiat 126p, Seicento, Ford Escort, Explorer I, II, Fiesta, Mondeo, Honda Civic 1.3, Isuzu Trooper 2.3, Mazda 121CT, 323F, Premacy, Opel Corsa, Peugeot 205, Renault Safrane, SAM (Muscel+UAZ), UAZ 3.0d

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 10 sty, 2018 10:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 09:48
Posty: 4323
Model:: GV II 1,9DDIS 2007
wincenty napisał(a):
Nikt nic nie podpowie?? jeśli dpf jest zatkany wraz z zygzakiem nie powinna się świecić kontrolka od dpf???

Odpowiedziałem tam ;) Tu rzadziej zaglądam. :)


Góra
Pozdrawiam
Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)

 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .