Teraz jest So 15 gru, 2018 03:48

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt 09 paź, 2007 07:55 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 19:39
Posty: 3365
Lokalizacja: Będzin
Model:: A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro / 240KM
Auto Club
70-001 Szczecin
ul. Ustowo 56
tel. (91) 444 41 00
www.autoclub.suzuki.pl


Salon / Mechanika / Blacharstwo


------------------------------------------------------------------------
<font color="#009933">ZANIM NAPISZESZ PRZECZYTAJ !!! </font color>
------------------------------------------------------------------------


Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 01:00 przez chiron, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 27 paź, 2007 12:06 
Offline
Klubowicz KSP
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:22
Posty: 11921
Lokalizacja: Koszalin
Model:: GV 2.o 5MT
OCENA 8 / 10
KOSZT PRZEGLĄDU OGÓŁEM 754,96
w tym
płyn hamulcowy 38,08
filt oleju 23,08
uszczelka filtra 0,84
olej silnikowy 5l 244,00
koszt robocizny 368,00

Przybyłem do ASO zgodnie z ustaleniami przed zabraniem auta na warsztat rozmowa z bardzo miłym i uprzejmym Panem Krzysztofem na temat ewentualnych uwag.Po wypełnieniu dokumentów krótka jazda testowa i sprawdzenie auta. Przewidywany czas trwania około 3 h. Salon i serwis ok dużo autek trochę gadżetów w gablotach , świeża prasa jest gdzie poczekać.

Po przeglądzie autko umyte i wysprzątane a nawet oponki poczernione to duża niespodzianka. Wszystko na czas i bez uwag a cena nawet poniżej wstępnych ustaleń . Niestety fotel pasażera po wyjechaniu z serwisu ponownie wydawał jęki i piski których brakowało w czasie jazdy testowej przed przeglądem. W związku z tym że byłem w Szczecinie dwa dni i miałem dużo czasu podjechałem do ASO następnego dnia sygnalizując problem fotela. Po krótkiej jeździe testowej auto trafiło na warsztat gdzie po przesmarowaniu mechanizmów fotela piski zanikły i już ich nie słyszałem przez kolejne 200 km i oby tak było nadal.

Generalnie ASO godne polecenia , obsługa miła i kompetentna . Tak trzymać


Góra
Pozdrawiam były
Administrator Forum

http://www.klubsuzuki.pl

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 08 maja, 2008 17:12 
Offline
Klubowicz KSP
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:22
Posty: 11921
Lokalizacja: Koszalin
Model:: GV 2.o 5MT
Usiłowałem się dziś do nich dodzwonić i umówić na przegląd blacharski w przyszłym tygodniu.
Niestety byłem przełączany kilka razy , posłuchałem sobie muzyczki w trakcie oczekiwania i niestety z nikim kompetentnym nie rozmawiałem , wracałem w to samo miejsce a Pani z którą rozmawiałem podawała mi bezpośredni numer telefonu ten sam na który dzwoniłem.

Za takie załatwianie sprawy czerwona kartka

Dodano: Sob 31 Maj, 2008 11:22

Po kolejnej próbie dodzwonienia się i umówienia na przegląd blach w końcu wczoraj tam trafiłem. Przegląd wykonany - przy okazji znalezienia dwóch miejsc które wymagają naprawy po obiciach parkingowych , znaleziono jeszcze mini nieszczelność w układzie napędowym przodu i trzeba to robić przy najbliższym przeglądzie - wizycie w ASO.

A teraz uwagi.
Serwis Suzuki czasowo zainstalował się w serwisie VOLVO - AUTO BRUNO , panuje totalne zamieszanie i na usługę która miała trwać 30 minut w sumie straciłem 2 godziny. Taki stan panować ma ponoć do września kiedy powstaną na Szczecińskich Gumieńcach nowy salon i ASO SUZUKI.

Do tego czasu moja noga raczej tam nie stanie , straciłem trochę nerwów i nie chce aby było podobnie kolejnym razem. A i cena przeglądu dużo większa jak np. w Auto Wache Baranowo kolo Poznania. Na moje pytanie dlaczego tak jest Pan odpowiedział , że na te przeglądy nie ma cennika i każdy bierze ile chce. Ciekawe rozwiązanie :zdziw: SMP wymaga tych przeglądów aby nie stracić gwarancji na nadwozie i daje wolna rękę przy ustalaniu ceny za usługę.


Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 01:00 przez pitpaw, łącznie edytowano 2 razy

Góra
Pozdrawiam były
Administrator Forum

http://www.klubsuzuki.pl

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 06 sty, 2009 14:38 
Offline

Dołączył(a): Pn 11 sie, 2008 14:37
Posty: 2
Lokalizacja: Łobez
Model:: SUZUKI GRAND VITARA 1,9 DDIS
OCENA: ?/10

Miałem, a właściwie mam problemy z ogrzewaniem i wyciek płynu chłodniczego w aucie (Grand vitara).

Auto zostawiłem u nich 2.12.2008r. na naprawie gwarancyjnej. Po kilku dniach stwierdzono, że termostat. Wymieniono po ok tygodniu i zadzwonił pan, że auto można odebrać. Pojechała pracownica na to zadupie (bo taka jest lokalizacja) na drugi dzień i się okazało, że postał w nocy i jednak nie działa. Musiała drzeć przez całe miasto gdyż Pan z serwisu powiózł tylko na przystanek. Stwierdził jednocześnie, że to przepustnica i że trzeba czekać aż przyjdzie. Naprawa trwała następny tydzień, po czym Pan zadzwonił, że działa i żebym przyjechał. Wiec już osobiście pojechałem, przejechałem się, ogrzewania nie ma dalej. Pan stwierdził żebym pojeździł bo pewnie się zapowietrzył. No więc przez weekend pojeździłem i się okazało, że płyn cieknie, ogrzewanie nie działa. Na następny dzień pojechałem wiec po raz trzeci. Przed budynkiem Pan wyszedł posprawdzał i mówi, że trzeba zostawić. Kiedy zamykał maskę zauważyłem że pod grillem wystaje śrubka. Pan stwierdził, że to pewnie cześć maiąl swoje i tak została. Przez następny tydzień się Pan głowił, mówił ze głowice trzeba ściągnąć po czy w zeszły piątek dzwoni do mnie i mówi, że maja przyczynę: korek ciśnieniowy był nieszczelny i już ok jest. Wiec mu mówi ze dziś nie dam rady bo jestem w Bydgoszczy i żeby zrobił ze 20 km i posprawdzał wszystko. Jasne nie ma sprawy, wszystko będzie na tip top. Dzwonie wiec w sobotę, próbowałem się dodzwonić z komórki ok 2 godzin. Nic. Wiec przebiegle zadzwoniłem ze stacjonarnego i eureka, odebrał Pan kierownik serwisu, twierdząc, ze Pan który przyjmował auto dziś nie pracuje. Po ostrych zrypach, powiedział, ze zaraz do niego zadzwoni. Po minucie już się okazało, ze jednak pracuje. I znowu zaczęło się kłamanie. On zapomniał, że mechanik z kolei co robi moje auto nie pracuje. Ale auto określił jako sprawne wiec je odebrałem. Zrobiłem ok 1 tys przez ten weekend i zgadnijcie co: nie ma ogrzewania. Włącza się kiedy chce i przy mniejszych obrotach wyłącza.
Zadzwoniłem wiec do Suzuki Motor Poland i poprosiłem o interwencje. Po pól godzinie już miałem tel z serwisu. W sobotę ma być dalszy ciąg walki. Musiałem się trochę wyżyć, sorki jak się rozpisałem.
P.S
Przez ten cały miesiąc nikt nawet sie nie zająknął na temat auta zastępczego.
Przez te wszystkie wizyty nawet nikt nie pomyślał, żeby z tego zadupia podwieźć mnie choćby na dworzec.
Panowie szumnie nazwani doradcami klienta kompletnie nie kompetentni.


Ostatnio edytowano Śr 27 paź, 2010 16:54 przez jam, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 07 sty, 2010 21:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 17:20
Posty: 28
Lokalizacja: Koszalin
Model:: Grand Vitara 2.0
Z przykrością muszę stwierdzić ,że w przypadku naprawy mojego samochodu też nie popisali się fachowością i kompetencją.Przeglądy gwarancyjne były miłe i poprawne ,lepsze niż w Wejherowskim K&K, ale jak przyszło naprawić skrzynię biegów to pojawiło sie problemy.Samochód podstawiłem jak nadeszły zamówione części w poniedziałek i naprawa miała trwać do końca tygodnia /długo ale miała uwzględniać nieprzewidziane wypadki/ Okazało sie że i 4 bieg trzeba naprawić i tu zaczęła sie jazda.Sprowadzenie części trwało 2 tygodnie co w dobie netu,komputerów i przesyłek kurierskich jest kuriozalne!!!!-nawet gdyby te części były w Japonii.Samochodu zastępczego brak-no bo po co? Suzuki albo nic! .Po namiętnie długich rozmowach z pracownikami serwisu wreszcie ustalono że mam przyjechać w piątek po odbiór auta.Wybrałem sie koleją /dawka adrenaliny PKP!/bo miejsce zamieszkania dzieli od serwisu 150km a po przyjeździe stwierdzono że mój samochód jest jeszcze nie naprawiony a pan z serwisu chyba zapomniał do mnie zadzwonić żebym nie przyjeżdżał-no comments!!!! Szlag mnie trafił i chyba widząc w moich oczach świeżo wykopany grób na osłodę dano mi samochód zastępczy Suzuki Swift abym miał czym wrócić do domu.Po tygodniu poproszono o odbiór auta , ale jeszcze w trakcie zadzwoniono do mnie abym sie nie spieszył ,a byłem już w drodze bo im "zginęło"sprzęgło w moim aucie ,ale uporali sie z tym zanim dojechałem tylko musiałem sobie zrobic dłuższa przerwę na kawę.Po odebraniu auta wróciłem do domu 150 km a następnego dnia jadąc do pracy zablokowała się skrzynia biegów na biegu 5 i doprowadziła do spalenia sprzęgła i całkowitego zablokowania napędów auta.Z pompą i paradą auto wróciło do serwisu na lawecie a ja na 4 dni od suzuki asistance dostałem "pożyczaka" i naprawa trwała kolejne 2 tygodnie i .No i nie obeszło się bez interwencji rzeczoznawców.Niestety stwierdzam że oba serwisy w jakich serwisowałem auta czyli K&K Wejherowo i Auto Club Szczecin nie wykazują się wysoka kompetencja i fachowością .Na tle serwisu mego poprzedniego auta to niekompetentne warsztaciki z dobrze rozwinietym działem marketingu/ale i to zaczyna szwankować/


Góra
Dobrej przyczepności
SCOOTER!

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 08 kwi, 2010 16:19 
Offline

Dołączył(a): Pt 04 sty, 2008 03:30
Posty: 1
Lokalizacja: Szczecin
Model:: Suzuki Grand Vitara 2.0 SE
Witajcie.
Swoją Gitarę kupiłem w Poznaniu w firmie Auto Wache, tam też na początku ją serwisowałem, nie było na co narzekać poza dużą odległością do mojego miejsca zamieszkania. Następnym serwisem była Szyjkowski Auto w Gorzowie Wielkopolskim, tą ASO też opuszczałem uśmiechnięty. Ostatnio wykonałem przegląd GV-ki po 60 tysiącach w Szczecinie w Auto Club i tutaj mała załamka. Początek przeglądu był bardzo miły, ładny salon, miła obsługa itp. Ale koniec już nie był tak cudowny. Za ten przegląd skasowano mnie na 2112,65 złotego. Dodam że sam dostarczyłem im olej, inaczej koszt przeglądu byłby jeszcze wyższy 0 jakieś 300 złotych. Koszty samej robocizny to 618,60 PLN, co uważam jest do przyjęcia, ale ceny części i materiałów użytych podczas przeglądu są brane z sufitu. Przykładowo za filtr kabinowy w Szczecinie kasują 184,99 PLN, podczas gdy w Gorzowie 39,41 PLN. Za pasek klinowy kasują 367,47 PLN, podczas gdy w Gorzowie 263, 09 PLN itp., itd.
Tak duże różnice w cenach części używanych przez ASO Suzuki zgłosiłem do centrali w Warszawie, odpowiedź była taka, że wnikliwie przeanalizowali moją fakturę i nie znaleźli żadnych odstępstw od normy, he,he żartownisie w tej Warszawie siedzą.

Jako że mamy jeszcze w rodzinie jeszcze drugą GV-kę w tym samym wieku przeglądu po 60 tys. tego auta dokonaliśmy poza ASO. Koszt przeglądu 350 PLN, wszystkie części wraz z olejem zakupiliśmy w szczecińskiej firmie Moto-Partner za 720 PLN. Koszt całkowity zamknął się kwotą 1070 PLN. Jak widzicie różnica jest dość znaczna.

Jeszce uwaga na temat fachowości mechaników w Auto Clubie. Oddając auto do przeglądu zgłosiłem denerwujące stuki w przednim zawieszeniu pojawiające się przy przejeżdżaniu kilku szybko po sobie następujących dziur w jezdni. Werdykt serwisu brzmiał - nic złego jeszcze się nie dzieje, nie wyczuliśmy podczas badania auto żadnych luzów w przednim zawieszeniu, nie zauważyliśmy także stuków podczas jazdy próbnej.
Szlag mnie trafił bo wyszło na to, że sam się czepiam mojej kochanej Gitary. Po wyjechaniu z ASO stuki znowu zaczęły się pojawiać, więc pojechałem do prywatnego warsztatu w którym robiliśmy przegląd drugiego auta. Pan mechanik wszedł pod gablotę, trochę poszarpał elementami zawieszenia i stwierdził, że trzeba wymienić tuleje gumowe mocujące stabilizator do ramy. Tuleje kupiliśmy w ASO za 150 PLN, wymiana kosztowała tyle samo. Od dwóch tygodni jeżdżę moją kochaną Gitarą i nic więcej już w niej nie stuka. Tyle warte jest ASo w Szczecinie firmowane przez Auto Club. Ostrzegam przed nimi wszystkich zainteresowanych z okolic Szczecina, lepiej jest poświęcić trochę czasu i udać się na przegląd do Gorzowa lub Poznania, niż dać się orżnąć w naszym mieście.

Pozdrawiam wszystkich użytkowników pojazdów Suzuki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 27 cze, 2010 11:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13 maja, 2010 18:12
Posty: 533
Lokalizacja: Szczecin
Model:: Swift Comfort 1.3 92KM
Za przegląd Swifta po 1000km krzyczeli od 320 do 500zł :galy: :galy: :galy: w zależności od tego kto telefon odebrał w serwisie.
Z tego powodu serwis ma u mnie sporą krechę!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 27 paź, 2010 16:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13 maja, 2010 18:12
Posty: 533
Lokalizacja: Szczecin
Model:: Swift Comfort 1.3 92KM
Dzisiaj byłem z dwoma drobiazgami w pseudo serwisie Auto Club Szczecin.
Przyjechałem punktualnie na 15.00 natomiast niemiły Pan olał mnie totalnie i zaczął zajmować się innymi sprawami. O 15.35 zaczęto interesować się moją osobą :/
Prosiłem o sprawdzenie naciągu paska ponieważ jak mamy przymrozek to pasek czasem zapiszczy przez 1-2 sekundy. A drugi problem zgłoszony to rezonans po naciśnięciu pedału hamulca trwający 2-4 sekundy.
Wynik 15 minut kiedy to Swift pojechał na serwis jest taki:
- Pan stwierdził że nasmarowali paski (mało palpitacji serca nie dostałem) a na moje pytanie czy paski były luźne stwierdził że nie i że jeśli to co zrobili nie pomoże to będę musiał zostawić autko na noc :/
- co do rezonansu dowiedziałem się że tak ma być :/ bo autko wyrównuje obroty po naciśnięciu hamulca :/

Poprosiłem o pisemne stwierdzenie tego faktu i tu Pan zaczął marudzić. Jako że jestem dość uparty to nie odpuściłem pisemnego oświadczenia. Jednak na pismo czekałem 20 minut bo Pan zajął się innymi sprawami i chyba liczył na to że sobie pójdę...

Dla mnie ten serwis to totalna porażka. Ludzie nie wiedzą co mówią, nie znają się na rzeczy! Są bardzo nie mili dla klientów i nie mają za grosz kultury.

Odradzam każdemu Auto Club Szczecin!!!

Damian


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 21 sty, 2011 18:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 06 wrz, 2010 18:35
Posty: 16
Lokalizacja: Szczecin
Model:: SX4 2WD silnik 1,6 120 KM
Niestety potwierdzam bardzoooooo NEGATYWNE opinie o tym serwisie.

Ocena: 1/10

Koszt: 2900 zł

Koszt naprawy blacharki - rysa na boku auta - wyliczony przez ubezpieczyciela wzrósł prawie 100% z 1600 na 2900 zł. To więcej niż skandal. W dodatku "orzeł" z warsztatu ułamał element listwy montażowej z drzwi założył uszkodzoną, samochód nie oczyszczony z kleju po naprawie. na domiar złego jak pojechałam na poprawkę - oczywiście po wcześniejszym umówieniu - to na magazynie jej nie mieli. Durnej listwy pewnie za 10 zł to co do diabła maja w tym warsztacie???? Ha :(: wiem powietrze. Mam czekać kolejne 3-4 dni. Naprawdę święty by się zdenerwował :chair:

Od zakupu auta tj od sierpnia byłam tam już z 8 razy - porażka.
Obsługa czasami miła, na pewno niekompetentna, mechanicy nieuki, ceny bandyckie. niestety z braku czasu nie mam kiedy jechać do Gorzowa.


Ostatnio edytowano So 22 sty, 2011 23:55 przez SYLAS1230, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Pozdrawiam :-)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 18 cze, 2011 09:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13 maja, 2010 18:12
Posty: 533
Lokalizacja: Szczecin
Model:: Swift Comfort 1.3 92KM
OCENA 8/10

Wymieniano mi dzisiaj amortyzatory z tyłu ze względu na luźne odboje amortyzatorów. Co prawda naprawa została wskazana przez SMP ale muszę przyznać że tym razem ASO Szczecin wykazało się dość sporym zainteresowaniem. Naprawa była wykonana fachowo (dodatkowo aby problem nie powrócił podklejono odboje). Całość trwała jakieś 60-80 minut. Przyjechałem na 8.00 i od razu zainteresowano się moją osobą (+). Pan który mnie obsługiwał zainteresował się problemem i nawet podpytał jak się sprawuje auto (+). Zgodnie z umową po naprawie miałem dostać telefon, i tak się stało (+). Jedynie nie umyto autka (-). Jednak jest to lekko usprawiedliwione ze względu na rozbudowę salonu.
Generalnie o niebo lepiej niż kiedykolwiek!

Mimo to ze względu na dalsze poczynania serwisu stanowczo odradzam wizyty!!!

Damian


Ostatnio edytowano Pn 04 cze, 2012 07:12 przez D2mian, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 09 cze, 2012 17:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13 maja, 2010 18:12
Posty: 533
Lokalizacja: Szczecin
Model:: Swift Comfort 1.3 92KM
OCENA 0/10

Oddałem do blacharni samochód na który spadła gałąź a konkretnie uszkodzona była tylko klapa. Autko zostawiłem w poniedziałek i do odbioru było w środę. Przy odbiorze okazało się że uszkodzona jest szyba tylna (wyrwano konektory od ogrzewania szyby), lakier na nowej klapie był źle położony, poprawy wymagał montaż trzeciego światła stopu oraz plastikowej tapicerki klapy. Ponadto uszkodzono tapicerkę bagażnika (przypalona cyną).

Nie będę komentował całej sytuacji ponieważ komentarz moim zdaniem jest zbędny.

Na naprawy umówiony byłem w kolejną sobotę. W sobotę zakres robót to polerka poprawa montażu trzeciego światła stopu oraz jak się jeszcze okazało napis swift na klapie został krzywo przyklejony. Podczas polerki wyszło że lakier ma skazy i trzeba kolejny raz lakierować. Przy odklejaniu napisu swift uszkodzono lakier.

Na kolejne naprawy byłem umówiony w poniedziałek i wtedy to zostawiłem autko. W dniu dzisiejszym miało być wszystko naprawione. Jak się okazało niby wszystko jest naprawione ale uszkodzono klamkę tylnej klapy. Z racji że nie było drugiego swifta na salonie nie można było stweirdzić czy uszkodzenie to rzeczywiście uszkodzenie czy spękany plastik to fabryczny defekt (to też pozostawię bez komentarza)

W poniedziałek będę dzwonił aby zarządać wymiany uszkodzonego elementu (oglądałem 2 auta + jano robił mi fotkę swojej klamki) i w żadnym egzemplarzu nie ma takiego defektu jak u mnie po naprawie.

Ręce mi opadają na to w jaki sposób można człowiekowi zszargać nerwy, o braku kompetencji oraz ignorancji nie wspomnę.

Jeśli ktoś ma dojście do ludzi w Suzuki Polska to z chęcią udostępnię zdjęcia jak i skany dokumentów z blacharni na których wszystko jest opisane.

Każdemu odradzam zostawianie samochodu zarówno w blacharni jak i serwisie jeśli zależy im na samochodzie

PORAŻKA!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .