Teraz jest Pn 28 maja, 2018 00:28

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt 09 paź, 2007 07:38 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 19:39
Posty: 3372
Lokalizacja: Będzin
Model:: A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro / 240KM
Jaskłowski
01-424 Warszawa
Al. Prymasa Tysiąclecia 74a
tel. (22) 874 24 84
http://www.suzuki-jasklowski.pl

- / Mechanika / Blacharstwo


------------------------------------------------------------------------
<font color="#009933">ZANIM NAPISZESZ PRZECZYTAJ !!! </font color>
------------------------------------------------------------------------


Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 01:00 przez chiron, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 23 maja, 2009 16:21 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 16:06
Posty: 2330
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV I
Trochę się tych wizyt nazbierało i czas je w końcu opisać ;)

Wrzesień 2007
Sprawdzenie i naprawa układu hamulcowego.
Wymienione klocki.
Koszt około 500 PLN

Po naprawie hamulce działały dużo lepiej.
Pierwszy kontakt z tym ASO. Kameralna atmosfera, można się przyglądać naprawie. W poczekalni kawa, herbata, gazety. Jak na ASO w Warszawie dobre ceny. Z mojegu punktu widzenia bardzo ważna jest bliskość miejsca zamieszkania - mogę auto zostawić w drodze do pracy i zostawić wracając.
Ocena łączna 10/10


Góra
Był Jimny 1.3 Cabrio, była GV I, jest coś większego terenowego. Co będzie dalej nie wiem ...Pozdrawiam :607:

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 23 maja, 2009 16:25 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 16:06
Posty: 2330
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV I
Pażdziernik 2007

Przegląd + przegląd po zakupie auta.
Wymienione oleje - silnik, skrzynie, mosty, płyny hamulcowy i chłodniczy, świece, filtry itd.

Koszt około 1100 PLN.

Podczas tej wizyty założyłem też książke samochodu bo auto jej nie miało - zakup z rynku wtórnego.
Ocena łączna 10/10


Góra
Był Jimny 1.3 Cabrio, była GV I, jest coś większego terenowego. Co będzie dalej nie wiem ...Pozdrawiam :607:

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 23 maja, 2009 16:28 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 16:06
Posty: 2330
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV I
Listopad 2007

Wymiana amortyzatorów z tyłu. Wstawiono dwa amortyzatory Sachs Sport.

Koszt około 750 PLN.

Wymiana dokonana sprawnie - zgodnie z planem. Samochód zaczął się lepiej prowadzić.
Ocena łączna 10/10


Góra
Był Jimny 1.3 Cabrio, była GV I, jest coś większego terenowego. Co będzie dalej nie wiem ...Pozdrawiam :607:

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 23 maja, 2009 16:34 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 16:06
Posty: 2330
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV I
Luty 2008

Naprawa skrzyni biegów i sprzęgła.
Wymienione synchronizatory 1,2 i 3 biegu, łożyska oraz kompletne sprzęgło - tarcza, docisk, łożysko. Do tego parę innych drobiazgów.

Koszt około 2000 PLN.

Naprawa trwała dłużej niż planowano (dostawa części) i stąd obniżka oceny o 2 punkty.
Skrzynia spisuje się bez zarzutu do dziś (ponad 20tys km przejechane od naprawy). Sprzęgło również.

Ocena łączna 8/10


Góra
Był Jimny 1.3 Cabrio, była GV I, jest coś większego terenowego. Co będzie dalej nie wiem ...Pozdrawiam :607:

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 23 maja, 2009 16:37 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 16:06
Posty: 2330
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV I
Czerwiec 2008

Przegląd na 60tys km.

Koszt o ile pamiętam około 600 PLN.
Standardowy przegląd w ramach akcji Suzuki. Wszystko zgodnie z planem i gładko.
Ocena łączna 10/10


Góra
Był Jimny 1.3 Cabrio, była GV I, jest coś większego terenowego. Co będzie dalej nie wiem ...Pozdrawiam :607:

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 23 maja, 2009 17:05 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 16:06
Posty: 2330
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV I
Luty-Marzec 2009

Tym razem auto spędziło w warsztacie kilka tygodni z uwagi na to, że były to dwie naprawy.

1) Wymiana zderzaka i osłony przedniej po stłuczce jaką miałem pod koniec roku. Koszty tej naprawy pokrywało ubezpieczenie sprawcy wypadku.
Wymieniono zderzak przedni (oryginalny nowy "starego" typu), osłonę przednią, atrapę. Wyprostowano również niewielkie wgięcie podłużnicy. Do tego oczywiście malowanie zderzaka w kolorze nadwozia - nietypowym.
Kolor dobrano idealnie - tylko po braku śladów eksploatacji można poznać, że jest nowy.

Koszt około 2900 PLN

2) Prostowanie ramy + drobne naprawy blacharskie + naprawy mechaniczne.
Wykonano:
- prostowanie ramy co wiązało się ze zdjęciem budy z ramy czyli tak naprawdę rozłożeniem auta na dwie części. Potem dopiero można było wyprostować ramę i na końcu złożyć wszystko z powrotem.
- wymanę przedniego wału napędowego - częśc używana ale w doskonałym stanie.
- prostowanie tylnego prawego haka holowniczego - pamiątka jeszcze z zeszłorocznej Terenowiady :)
- wymianę lewego przedniego łożyska
- naprawa prawej części nadwozia w okolicach tylnego okienka - pojawiła się tam rdza i groziło przejściem na wylot. Konieczne było malowanie ale zrobiono tak, że nic nie widać.
- zaprawki nadwozia w wielu miejscach.
- regulację geometrii podwozia.

Koszt prostowania ramy 4000 PLN, reszta około 1800PLN

Myślę, że była to kluczowa naprawa mojego auta i wiele też zmieniła w relacji z ASO. Na pewno po niej przestałem być anonimowym klientem choć i poprzednio z wizyty na wizytę przyjmowano mnie coraz cieplej. Prostowanie ramy było usługą bardzo nietypową a mimo to ASO się tego podjęło. W sprawę włączył się bardzo mocno sam właściciel oraz inni pracownicy. Jedyny minus to to, że długo to trwało za co odejmuje 1 punkt. Tym niemniej auto prowadzi bez porównania lepiej i mimo, że koszt nie był mały to jestem bardzo zadowolony. Po tej naprawie musiałem jeszcze wrócić na drobne proprawki - niewielkie wycieki w układzie chłodzenia ale to w pełni zrozumiałe biorąc pod uwagę skalę napraw. Poprawki wykonano oczywiście gratis - w jednym przypadku od ręki.

Ocena łączna 9/10


Góra
Był Jimny 1.3 Cabrio, była GV I, jest coś większego terenowego. Co będzie dalej nie wiem ...Pozdrawiam :607:

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 23 maja, 2009 17:16 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 16:06
Posty: 2330
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV I
12 maj 2009

Naprawa układu sterowania napędu 4x4.

Wymieniono dwa elekrozawory sterujące podciśnieniem w uładzie włączania sprzęgiełek kół przednich. Dodatkowo jeden mały filtr powietrza.

Koszt 1000 PLN (rabat 10%) - w tej cenie główna pozycja to cześci.

Ustalenie przyczyny braku napędu 4x4 zajęło około 1 dnia (sprawdzenie układu pneumatycznego i elektrycznego) + 4 dni na sprowadzenie części. Sama wymiana trwała około 2 godzin. W trakcie oczekiwania na części udało nam się być na V zlocie KSP w Łazach :).
Po tej naprawie napęd pracuje tak dobrze jak nigdy dotąd. Sprawował się idealnie podczas Terenowiady 2009 co zresztą przekazałem pracownikowi serwisu, który zadzwonił we wtorek 20tego maja zapytać jak się sprawuje auto. :)

Ocena łączna 10/10


Ostatnio edytowano So 23 maja, 2009 17:19 przez MML, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Był Jimny 1.3 Cabrio, była GV I, jest coś większego terenowego. Co będzie dalej nie wiem ...Pozdrawiam :607:

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 05 maja, 2010 07:51 
Offline

Dołączył(a): Cz 14 sie, 2008 23:36
Posty: 561
Lokalizacja: w-wa
Model:: jest Swift 1.3 jest Nissan Juke 190ps
Ocena: 5/10

Koszt przeglądu 760 zł drogo zwłaszcza że olej miałem swój
Obsługa „telefoniczna” bardzo niemiła pani
Brak możliwości „podglądnięcia” auta podczas wykonywanej pracy przy nim
zgłoszone przed przeglądem usterki :
-parowanie lamp tylnych (wyjęto żarówki zamontowano ponownie pomogło)
-spadanie wolnych Obr do ok. 400 i telepanie całego samochodu przez ok. 2sek po wciśnięciu sprzęgła (odp tak ma być komputer musi pomyśleć)
-stukanie czegoś z przodu od strony kierowcy zawieszenie lub jakiś plastik ciężko wyczuć (odp to za świeży samochód żeby coś się działo)
Podczas rozmowy tel przed przeglądem niemiła pani poinformowała o pewno kończących się klockach
Po usłyszeniu ceny klocków odpuściłem przegląd blacharski
Klocki 440pln wymiana 120pln
Koszt przeglądu blacharskiego coś ok. 100pln
Klocki na szczęście jeszcze są a zmienię pewno na ferodo heh
Podczas przeglądu zakwalifikowano pompę sprzęgła do wymiany (mechanik ją przesmarował i powiedział że jak zacznie skrzypieć to proszę podjechać wymienimy)
Teraz najciekawsze : pompa zaczeła skrzypieć zanim dojechałem do domu
Po ok. trzech tygodniach zadzwoniłem w celu umówienia się na wymianę gwarancyjną ww pompy ………………………odesłano mnie do innego warsztatu ręce mi opadły tu ocena 0 na 10
Nie polecam tego Aso
Pozdr.
(duży plus za umycie silnika po przeglądzie)


Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 01:00 przez czarek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 02 lip, 2011 19:30 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 16:06
Posty: 2330
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV I
Ocena: 0/10

Ja po w sumie pozytywnych doświadczeniach do połowy roku 2009 miałem kilka następnych wizyt które nie były już tak udane i w końcu zostałem sam z problemem po naprawie w tym ASO. Sprawa niby nietypowa była trochę bo wymiana używanego mostu w Jimnim ale warsztat jej nie zrobił poprawnie a potem twierdził, że auto jednak jest sprawne. Udało mi się to rozwiązać dopiero kilka miesięcy później w innym ASO.
Nie przeszkodziło to jednak skasować całkiem solidnej kwoty za naprawę.

Ocena za tę sprawę 0/10 co w końcu przesądziło, że już tam więcej się nie pojawiłem.
Silnik faktycznie myją.


Ostatnio edytowano N 03 lip, 2011 09:05 przez MML, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Był Jimny 1.3 Cabrio, była GV I, jest coś większego terenowego. Co będzie dalej nie wiem ...Pozdrawiam :607:

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 07 kwi, 2013 13:23 
Offline

Dołączył(a): Cz 16 wrz, 2010 20:22
Posty: 27
Lokalizacja: Warszawa
Model:: New Swift
Ocena: Pół na pół. Rozbijam na konkrety.
Kontakt i szybkość naprawy 10/10
Lakierowanie zderzaka 10/10
Prostowanie i Lakierowanie błotnika: 5/10

Cena: 2950zł (wycenione przez AIG).

Naprawa po stłuczce z OC sprawcy. Wszystko załatwione bezgotówkowo, szybko i sprawnie. Od momentu zdarzenia 2 tyg- naprawa 3-4 dni. Nic wielkiego zarysowanie na b.malej powierzchni błotnika tylnego z wgnieceniem ale zderzak (pęknięty) był do wymiany.
Błotnik niestety został źle polakierowany z fragmentarycznie widocznymi drobnymi rysami pod lakierem bezbarwnym. Warsztat zachował się fair. Nie uciekali od odpowiedzialności. Chcieli naprawić ale wiązałoby sie to z poszerzeniem prac, włącznie ze zdarciem lakieru do blachy.
Odpuściłem. Nie czepiam się ale było to widoczne. Ogólnie wrażenia pozytywne.


Ostatnio edytowano Wt 16 kwi, 2013 20:49 przez siks, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 12 sie, 2013 07:08 
Offline

Dołączył(a): Pt 14 cze, 2013 17:53
Posty: 8
Lokalizacja: Warszawa
Model:: Wagon r+ 4x4
No więc...

10/10

Stałem się w czerwcu właścicielem Wagonika R+ 4x4, który okazał się siedliskiem tajemnic i niespodzianek. Do wymiany nadawały się w nim oba tylne łożyska i jedna półoś. Koszt podzespołów (w serwisie): 530,- PLN za zestaw łożyska, 995,- za półoś. Jeśli idzie o cenę całkowitą naprawy, to Jaskłowski jest nie tylko najtańszym ASO w Warszawie - oni są najtańszym serwisem w ogóle (przynajmniej jeśli idzie o ten model). Poza dokonaniem naprawy (zapewne spodziewając się dalszych niespodzianek), dokładnie obejrzeli mój samochodzik (w gratisie) i poinformowali o swoich spostrzeżeniach i przypuszczeniach co do jego historii. Gorąco i z całego serca polecam.


Góra
Happy_H

 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .