Teraz jest Śr 21 lis, 2018 05:14

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt 09 paź, 2007 07:37 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 19:39
Posty: 3365
Lokalizacja: Będzin
Model:: A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro / 240KM
Japan Motors
41-500 Chorzów
ul. Zielony Zaułek 2
tel. (32) 609 04 25
http://www.suzuki.japanmotors.pl


Salon / Mechanika / Blacharstwo


------------------------------------------------------------------------
<font color="#009933">ZANIM NAPISZESZ PRZECZYTAJ !!! </font color>
------------------------------------------------------------------------


Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 01:00 przez chiron, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 25 lut, 2008 09:55 
Offline

Dołączył(a): Śr 20 lut, 2008 08:27
Posty: 2
Lokalizacja: Sosnowiec
Model:: Suzuki Swift'06 1,3 GLX
Witam! :)

Generalnie jestem bardzo zadowolona z tego salonu, miła profesjonalna obsługa, standardowo myjnia po każdym przeglądzie. Bez wahania oceniam go na 9,5. :) :one:


Góra
Kasia

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 27 mar, 2008 14:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 06:31
Posty: 99
Lokalizacja: Zagłębie
Model:: GV 1,9 DDiS - 2007
Blacharki tam nie robią. Ja dzisiaj odebrałem moją Vitarę z naprawy blacharskiej z Forda-Multexim. Ford i Suzuki należą do Polskiej Grupy Dealerów i mają wspólną blacharnię w Katowicach. Naprawa została zrobiona szybko i profesjonalnie, polecam.


Góra
Pozdrawiam, Krzysiek.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 29 mar, 2008 16:55 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 19:39
Posty: 3365
Lokalizacja: Będzin
Model:: A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro / 240KM
Ocena 10/10
Koszt: 350zł

Przegląd po 75000km !
Naprawa gwarancyjna zamka od strony kierowcy.

1. Jak już pisałem wcześniej w wątku o ASO Boroń, SMP odmówiło wykonania naprawy gwarancyjnej zamka (głośna praca przy zamykaniu) jednak po paru mailach korespondencji odesłało mnie do innego ASO po opinię. Podjechałem do Japan Motors i po 10 minutach byłem umówiony na wymianę kasety zamka w ramach gwarancji.
Przy okazji umówiłem się na przegląd (obiecano utrzymać mój rabat z ASO Boroń).

2. Naprawa + przegląd trwały 2 sumie 2,5h. W tym czasie zaproponowano (i przyniesiono) mi herbatę i wypytano o wszelkie niedomagania auta. Pan z obsługi sprawdził też na moją prośbę ceny paru "taili" do Swifta (jednak 700zł za półkę do bagażnika taką jak w Swiftach po lifcie - to jednak trochę za drogo :/)

3. Mimo kiepskiej pogody auto umyto (i to tak jak w naprawdę dobrej myjni - np. pięknie wyczyszczone felgi!!! )

4. Kulturalnie zapytano czy mogą wymienić ramki pod tablicami na "swoje" :D

Jestem na prawdę bardzo zadowolony zarówno z przeglądu jak i naprawy gwar.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 01 maja, 2008 00:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 02 lut, 2008 11:16
Posty: 202
Lokalizacja: Ruda Śląska
Model:: miałem SX4 GS 2WD
Pierwszy przegląd po 1000km... w moim przypadku po 1200km... olej + filtr Castrol Racing... koszt całości 216zł (była promocja na olej) czekałem około 2,5godziny, zwróciłem uwagę jeszcze na "pocący" się przewód klimy oraz luźny lewarek biegów ... sprawdzono i wszystko ok, poza tym pytałem o parę innych pierdół, między innymi o stalowe felgi do SX-a... mieli ostatni komplet i zarezerwowany (cena w promocji).. resztę mieli już po nowych cenach (ja zakupiłem w cenie promocyjnej w Zabrzu). Autko umyli, kawy lub herbaty nie zaproponowali;)... moim zdaniem wszystko w jak najlepszym porządku w zupełności jak na razie ich polecam. Wg mnie ocena 9/10.


Ostatnio edytowano Cz 01 maja, 2008 00:04 przez grenadier, łącznie edytowano 1 raz

Góra
SX4 GS 2WD made in japan

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 23 lip, 2008 10:06 
Offline

Dołączył(a): Wt 22 lip, 2008 11:54
Posty: 41
Lokalizacja: Śląskie
Model:: Suzuki Sx4 DDiS 2WD
W sumie nieźle oceniacie ten serwis.

Ja w najbliższym czasie opiszę moje doświadczenie w sprawie przeglądu. To będzie prawdziwy test bo wiadomo jeśli kupuje się auto dokładnie w tym salonie co serwisuje to obsługa jest świetna.

Ja przyjadę rocznym Suzuki zakupinym w Niemczech w stanie idealnym więc zobaczę jak będzie. Oczywiście chcę skorzystać z Eurogwarancji, która przecież obowiązuje we wszystkich krajach cywilizowanej UE.

Telefonicznie dzwoniłem do Chorzowa i Zabrza i odczułem ogólnie niechęć jak przyznałem się, że mam auto kupione w Niemczech. Kupiłem co prawda przy udziale dielera Suzuki tylko że w Niemczech. Dla mnie to porażka bo firma Suzuki jest przeciez firmą światową a nie np polską...
Pytałem o różne płatności i to ogólnie tajemnica. To minus wielki ale zobaczymy ...


Ostatnio edytowano Śr 23 lip, 2008 10:07 przez zbigos, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 23 lip, 2008 16:04 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 19:39
Posty: 3365
Lokalizacja: Będzin
Model:: A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro / 240KM
Ja dodam tylko swoją uwagę o tym serwisie:
Podczad wizyty u nich (patrz 3 posty wyżej) naprawiano mi zamek od strony kierowcy.
2 tygodnie później padł mi akumulator (przy zamkniętym aucie) i niestety okazało się, że zamek został źle zmontowany i nie da się otworzyć auta kluczykiem, a pilot nie działa (akumulator).
Suzuki assistance spisało się wtedy na medal (15 minut czekania) i odholowało auto do Boronia (awaryjne otwieranie auta, podładowanie aku itd).
Oczywiście pierwszy telefon (jeszcze przed assistance) był do Japan'a ale tam odpowiedziano mi, że nikt mi nie pomoże.
Następnego dnia udałem się ponownie do nich i naprawili to co nie udało się zrobić przy wymianie zamka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 12 wrz, 2008 16:56 
Offline

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 10:05
Posty: 4047
Lokalizacja: Czeladź/Katowice
Model:: Swift'07 1.3 GLX, Clio Kombi '11 na gnĂłj
Temat: przegląd po 30.000 km

Koszt: 646 zł

Czas trwania: ok. 2h

Ocena: 5/10

Dlaczego tylko 5/10 ?? Ponieważ niczym na plus mnie nie zaskoczyli a minusów jest kilka, mianowicie:

- doradca który mnie przyjmował robił pare rzeczy na raz,
- kolejny klient siedział razem ze mną przy jednym biurku co nie było dla mnie komfortowe,
- podczas oddawania samochodu doradca nawet go nie przejrzał pod kątem uszkodzeń, sam musiałem mu powiedzieć żeby zaznaczył na zleceniu że samochód jest po gradobiciu,
- nie spytał ile jest paliwa w baku i z sobie tylko znanych powodów zaznaczył 1/4 kiedy ja miałem pełny bak,
- samochód został tak umyty jak by go mył ślepiec,
- nie wyjaśniono mi co było robione podczas przeglądu,
- dopiero podczas wydawania samochodu doradca poinformował mnie że filtr klimatyzacji jest do wymiany jakby nie mógł tego zrobić wcześniej bo chciałem go wymienić,
- doradca nie wyszedł ze mną do samochodu tylko dał kluczyki i powiem szczerze że nie słyszałem słowa "dziękuję" :/

dodatkowo przez blisko 40 minut nie mieliśmy gdzie usiąść z luto

tak więc zrobili tylko to co mieli zrobić z autem ale do dobrej obsługi klienta jeszcze im baaaaaaardzo daleko

A cena przeglądu?? podobnie jak w przypadku chlapaczy Chronosa rózniła się od podanej wcześnie telefonicznie i dopiero doradca dawał rabat :|

Być może jestem troche "skrzywiony" zawodowo ponieważ mam doczynienia z innymi standardami serwisowymi.


Góra
nie jestem zupą pomidorową! Nie wszyscy muszą mnie lubić :)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 23 sty, 2009 17:27 
Offline

Dołączył(a): Wt 09 wrz, 2008 09:54
Posty: 5
Lokalizacja: Katowice
Model:: grand vitara 2008
nowa vitka, 8000 przebiegu i zapaliła się kontrolka od układu wtryskowego .Wchodzę na forum, czytam i wiem że to padła przepustnica ( a co ;) ), w sobotę rano dzwonię do Chorzowa - nie mają czasu, no dobra kij wam w ...., dzwonię na assistance, po 40 minutach auto jedzie na lawecie do ..... Chorzowa. Poniedziałek rano godzina 9 00 telefon - auto już zrobione . Bajer, ale przez 15 minut po odebraniu auta, zapala się znowu dioda i auto wraca do serwisu. Dostajemy auto zastępcze ( zafira- masakra ) i teraz pytanie za 10 pkt ile trwa diagnoza i sprowadzenie przepustnicy ?


:diabel: ano 13.... i zabrali zafirę , teraz jest jimny, czekamy do czwartku ( może będzie ).
Serwis oczywiście polecam, przecież to nie ich wina :one:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 07 kwi, 2009 20:44 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 19:39
Posty: 3365
Lokalizacja: Będzin
Model:: A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro / 240KM
Temat: wymiana gwarancyjna katalizatora

Koszt: 0 zl

Czas trwania: 5h 30m.

Ocena: 7/10

1. Wymiana katalizatora była załatwiona jeszcze na gwarancji, ale umówione było, że auto jedzie na blacharnię i potem będzie wymiana kata. Blacharnia się trochę przeciągnęła - jakieś 3 miesiące w sumie. Dzwonię by się umówić i co słyszę: "auto jest już po gwarancji, więc nie wiem czy możemy to uznać"... i tłumaczenie od nowa, że zlecenie otwarte od dawna, że kat. leży na magazynie i czeka, że SMP wyraziło zgodę, itd. itp. Koniec końców pan po 2 stronie linii telefonicznej stwierdził, że sprawdzi i jak by miał być jakiś problem to oddzwonią... nie oddzwonili. Wszystko ok.
2. Umówiony na 13tą przyjechałem nawet ciut przed czasem. Auto pojechało na warsztat. Czas odbioru ok 15tej. 2 godziny to mogę poczekać ;)
...
...
po 5 godzinach auto było gotowe.
Cóż... szkoda, że nie wiedziałem od razu, że to tyle potrwa to bym sobie może na miasto skoczył albo gdziekolwiek, bo...
3. ... te 5 godzin to były jedne z najdłuższych godzin mojego życia. Telewizor nie ma anteny, więc wyłączony. Gazety ktoś chyba podprowadził, a nowych nie kupują (może to ten kryzys, czy jakoś tak). Nuuuuuda.
4. Całe to czekanie uprzyjemniła mi chociaż obsługa serwisu. Pan intensywnie naciskany w sprawie producenta klocków do Swifta dał się przekonać i posprawdzał o co prosiłem (oryginały to TRW). Generalnie uprzejmi i mili jak zawsze.
5. Odebrałem auto j pojechałem do domu. W trakcie jazdy jednak, zauważyłem dziwnie podskakującą maskę. Niestety była całkowicie zamknięta... jak się okazało po powrocie do serwisu, panowie źle przykręcili zamek klapy więc nie przylegała do gumowych wsporników tylko "wisiała" sobie tak w powietrzu oparta na zawiasach i zamku. 10 minut... poprawione. Ufff...

Ogólnie to zadowolony jestem, ale co się człowiek na nuuuudził a potem nadenerwował to jego.

Jutro jadę do MAGRO - Zabrze na akcję WIOSNA ;) bo w JM limit im się wyczerpał niestety.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 23 kwi, 2009 23:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 11 mar, 2008 01:12
Posty: 577
Lokalizacja: Katowice
Model:: Swift 1.2 2014r.
9.5/10

Akcja serwisowa - wymiana boczkow, przewodow i lampki bagaznika.
Deklarowali ok. 1h - 1h i 15min. i wyrobili sie w 1h 5min. laczenie z myciem auta.
Bylem u nich juz 4 raz (2 przeglady, boczki i montaz chlapaczy) zawsze mieszcza sie w zadeklarowanym czasie i zawsze myja auto :-)
Obnizam o 0.5 pkt, bo od stycznia do teraz zawodzili mnie z ta wymiana.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 25 kwi, 2009 11:03 
Offline

Dołączył(a): Cz 12 mar, 2009 20:44
Posty: 11
Lokalizacja: Chorzów
Model:: Swift 1.3 GLX
Witam, opinia o salonie. ogólnie bardzo dobra, przegląd po 1000 koszt 220 zł zgodnie z info telefoniczną, zauważyli problem z "wrzuceniem" jedynki, wymiana na gwarancji 2 tygodnie później. Jedyny problem to czas. Czekałem za każdym razem w salonie i zauważyłem że auto po godzinie było gotowe i czekało kolejną godzinę z tył salonu na umycie. Umycie czyli spłukanie karcherem. Za drugim razem już nawet zaznaczyłem, żeby auta nie myli bo szkoda mi czasu a umyję sobie sam. Nie podziałało. Znowu niepotrzebnie czekałem, znowu wycieczka po salonie żeby zauważyć, że autko jest zrobione i czeka na "mycie". Fajnie,że jest to standard, darmowe mycie, ale jak komuś się spieszy to proszę bardzo wyraźnie zaznaczyć "bez -mycia" Po głośnej prośbie autko po 2 minutach było podstawione, naprawione, a umyłem sobie sam szybko i porządnie. Po za tym serwis oceniam na 9/10 pkt. I jeszcze jedna prośba do serwisu. Telewizor piękny, duży LCD wyłączony, gazety nie uświadczysz. Szkoda Zawsze to by było lepsze wrażenie.


Ostatnio edytowano So 25 kwi, 2009 11:06 przez Bożena i Kamil, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 18 sie, 2009 22:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 02 lut, 2008 11:16
Posty: 202
Lokalizacja: Ruda Śląska
Model:: miałem SX4 GS 2WD
Naprawa zgłoszonej usterki, luzy na szynach mocujących fotel kierowcy (przód tył, boki, na zakrętach i przy hamowaniu głuchy odgłos).

Koszt: gwarancja.

Ocena po dłuższej analizie: 6/10 (naciągane)

Pierwsza wizyta, oględziny, około godziny oczekiwania, nie wiem na sprawdzenie tych luzów, pewnie próbę dokręcenia tego, auto umyli, po tym czasie dostałem informację że muszą sprowadzić część i mnie o tym powiadomią. Po około dwóch tygodniach zaprosili mnie ponownie za wymianę tego elementu. Czas około 2-2,5 godziny, w poczekalnie rzeczywiście nuuuuuda, pooglądałem wszystkie auta dostępne w salonie. Wymienili prowadnice (2szt), komputer zresetowany, niewiem widocznie odłączyli akum, wszystko musiałem ustawiać na nowo, auto umyte średnio. Po kilku dniach zauważyłem luz górnej części fotel, przy popchnięciu od tyłu wyraźnie czuć luz, tego nie wyłapali... nie wiem albo ja przeoczyłem, zgłosiłem przy okazji wymiany pasków osprzętu.. auto jeszcze na serwisie jutro odbieram (teoretycznie), więc w tej kwestii jeszcze napiszę.
Generalnie trochę jestem zawiedziony tym serwisem (kilka wizyt tam miałem).

ps. nie wspomnę że przy pierwszym czy drugim razie (nie pamiętam) byłem przyjmowany przez doradcę na współ z jakąś rozżaloną kobitą ;). I po naprawie musiałem dopytywać o szczegóły.


Góra
SX4 GS 2WD made in japan

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 10 paź, 2009 11:43 
Offline

Dołączył(a): So 01 lis, 2008 07:52
Posty: 5
Lokalizacja: Mikołów
Model:: Ignis 4x4; Vstrom 650
Witam, ja opiszę swoje doświadczenia. Na pierwszym przeglądzie po roku eksploatacji wszystko było dobrze. Teraz na początku października byłem na przeglądzie po drugim roku. Umówiony byłem na 8:00, a odbiór 11:00, czekałem w poczekalni. Tam sobie pogadałem z innymi klientami i niebyli zachwyceni tym serwisem. Parę minut po 11:00 zauważyłem że mój samochód stoi przed warsztatem, bo tam na końcu salonu jest przeszklone. Gdzieś około 12:00 zapytałem się bo zacząłem się już niepokoić, bo gdzie samochód stał to tam nadal był i nic się z nim nie działo, bo każdy z nas swój czas ceni, zapytałem się czy o mnie niezapomniano, powiedziano mi że jeszcze chwilę. Za parę minut powiedziano mi, że samochód czeka na wjazd na myjnię, zależało mi na czasie zrezygnowałem z mycia, ale za to zadałem kilka pytań. Poprosiłem o zawołanie szefa serwisu. Jest taka lista harmonogram obsługi serwisowej i powinni wykonać wszystko co jest na liście. Luzy zaworowe sprawdza się na słuch, całe podwozie tylko wzrokowo. Skok pedału sprzęgła sprawdza się na wyczucie, a mi się wydaje że jakoś się mierzy miarą i to jest punkt odniesienia. Filtr powietrza nie wiem czy nie został przedmuchany kompresorem i założony z powrotem. Na rachunku wartość robocizny 460 zł. Także daruję sobie ASO i poszukam własnego mechanika. Moim zdaniem miałbym większe zaufanie do serwisów ASO, gdyby pozwolono klientowi być przy samochodzie, a oni zasłaniają się względami bezpieczeństwa klienta. Na koniec poprosiłem o podpis szefa serwisu, że wszystkie czynności wykonane były z należytą starannością. Bo gdyby doszło do jakiś nieporozumień to całą winę zrzucą na mechanika. Także po tej wizycie jestem bardzo zniesmaczony serwisem Japan Motors w Chorzowie.


Góra
Japan Motors

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 10 paź, 2009 12:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 02 lut, 2008 11:16
Posty: 202
Lokalizacja: Ruda Śląska
Model:: miałem SX4 GS 2WD
grenadier napisał(a):
Naprawa zgłoszonej usterki, luzy na szynach mocujących fotel kierowcy (przód tył, boki, na zakrętach i przy hamowaniu głuchy odgłos).

Koszt: gwarancja.

Ocena po dłuższej analizie: 6/10 (naciągane)

Pierwsza wizyta, oględziny, około godziny oczekiwania, nie wiem na sprawdzenie tych luzów, pewnie próbę dokręcenia tego, auto umyli, po tym czasie dostałem informację że muszą sprowadzić część i mnie o tym powiadomią. Po około dwóch tygodniach zaprosili mnie ponownie za wymianę tego elementu. Czas około 2-2,5 godziny, w poczekalnie rzeczywiście nuuuuuda, pooglądałem wszystkie auta dostępne w salonie. Wymienili prowadnice (2szt), komputer zresetowany, niewiem widocznie odłączyli akum, wszystko musiałem ustawiać na nowo, auto umyte średnio. Po kilku dniach zauważyłem luz górnej części fotel, przy popchnięciu od tyłu wyraźnie czuć luz, tego nie wyłapali... nie wiem albo ja przeoczyłem, zgłosiłem przy okazji wymiany pasków osprzętu.. auto jeszcze na serwisie jutro odbieram (teoretycznie), więc w tej kwestii jeszcze napiszę.
Generalnie trochę jestem zawiedziony tym serwisem (kilka wizyt tam miałem).

ps. nie wspomnę że przy pierwszym czy drugim razie (nie pamiętam) byłem przyjmowany przez doradcę na współ z jakąś rozżaloną kobitą ;). I po naprawie musiałem dopytywać o szczegóły.



Dokończę tylko o tym fotelu.... po wymianie pasków, i moim dopytywaniu w końcu uzyskałem odpowiedź że fotel ma regulację wysokości i przez to jest tzw luz technologiczny, nie wiem czy u Was też jest tak spory, powiedziano mi że nic z tym nie da się robić i tak ma być, nie wspomnę ( w poście kamyczek napisałem dokładnie) iż paski zostały założone a luz źle wyregulowany (czyt. ugięcie paska) , piszczą zaraz po odpaleniu jak silnik jest zimny przy załączeniu świateł, przez parę sekund po tym ustaje pisk.


Góra
SX4 GS 2WD made in japan

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 11 paź, 2009 17:59 
Offline

Dołączył(a): So 01 lis, 2008 07:52
Posty: 5
Lokalizacja: Mikołów
Model:: Ignis 4x4; Vstrom 650
Witam. Postanowiłem dzisiaj sobie wymienić już opony na zimowe. Muszę przyznać, że doznałem szoku ponieważ śruby mocujące koła bez większych trudności odkręciłem jedną ręką, a niespełna tydzień temu samochód był na przeglądzie w Chorzowie. Także drodzy kierowcy po odbiorze samochodu z warsztatu jak możecie to sprawdźcie sobie czy macie dokręcone koła. Bo przecież te parenaście śrub trzyma nasze tyłki w jednym kawałku. Szerokości i przyczepności.


Góra
Japan Motors

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 13 lip, 2010 09:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 20 lis, 2008 12:55
Posty: 11
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Model:: SX4 4x4 1.6
Ocena 1/10
Zacznę od tego – jeżeli cenicie swój czas omijajcie ten serwis bardzo szerokim łukiem.
Dlaczego 1/10 a nie 0/10 (w sumie tak powinno być)
- Przyjęcie o umówionej godzinie i Kompetentny mistrz hali (chyba tak się to stanowisko nazywa)

Reszta to już same minusy i to chyba więcej niż 10

Po kolei:
Pojechałem na przegląd 45 tys. sprawnym samochodem, ot przejechane 45 tysi i trzeba go było zrobić . Jak komuś się nie chce całości czytać to napiszę tylko że po tym przeglądzie wykonanym przez fachowców nie udało mi się dojechać do domu.

Samochód przyjęto zgodnie z terminem o 7.00 – miał być gotowy o 12.00, może i był, ale nikt nie był łaskawy o tym poinformować. Pojechałem po niego o 13.00 stał gotowy.

Co naprawiono – NIC, bo ASO nie ma części i wszystko muszą zamawiać i umawiać na kolejną wizytę.
Wizyta 1 Co zepsuto – wszystko czego się dotknęli:
- POWÓD NIE DOJECHANIA DO DOMU. Wymieniono płyn chłodzący – układ został zapowietrzony, a płynu nalali pod korek – efekt, po kilkunastu kilometrach wywaliło korek zbiorniczka wyrównawczego i musiałem zjechać do innego salonu (na szczęście po drodze był MAD-MOBIL Rybnik) tam spędziłem kolejne ok. 1,5 godziny, a w domu po wystygnięciu silnika mycie komory bo wszystko było uwalone z płynu.
• Poprawiano czujniki alarmu – efekt – brudna podsufitka
• Naprawiano przycisk otwierania bezkluczykowego w drzwiach kierowcy – efekt – uszkodzona konsolka wyłączników szyb i reg. lusterek
• Zgłaszałem jeszcze luźne gniazdo zapalniczki- nie naprawili bo nie mieli części więc zamówili i umówili na kolejną wizytę (to był mój błąd)

Wizyta 2 (po tygodniu) Po dostarczeniu części serwis zadzwonił i umówił na kolejną wizytę (wymiana gniazda zapalniczki)
Przy umawianiu terminu zapytałem ile to będzie trwało – powiedzieli około 1 godziny. Trwało 4,5 !!!! TAK TAK + wymiana gniazda zapalniczki trwa 4,5 godziny. Miała być godzina więc czekałem na salonie. Po 2 godzinach (100% przekroczenia czasu) podszedłem do recepcji zapytać jak długo jeszcze, pan poszedł zapytać na warsztat i poinformował że jeszcze ze 30min. Po kolejnych 2 godzinach ponowiłem pytanie i otrzymałem odpowiedź że już wyjeżdża z warsztatu – trwało to jeszcze 30 min.

Przekazując samochód zgłosiłem jeszcze drgający (luźny) pedał hamulca i drgania (świerszcz) w prawej części deski w okolicach nawiewu – zaznaczjąc, że jak ma to długo potrwać to niech tego nie robią – załatwimy to przy kolejnym przeglądzie !!!. Oczywiście nic nie naprawili bo nie mieli części – do wymiany kompletny zespół pedałów i kratka nawiewu.
Zamówili częśći i umówiłem się na 3 wizytę za tydzień

Wizyta 3 (po tygodniu) Po dostarczeniu części serwis zadzwonił i umówił na kolejną wizytę (wymiana zespołu pedałów i kratki nawiewu) jak zwykle zapytałem ile to potrawa.
Umówiony czas naprawy – ok.2 godzin więc postanowiłem czekać na miejscu. I tym razem pełne przegięcie !!!. Po 2,5 godzinie (czyli w miarę przyzwoicie z umówionym czasem) mistrz hali zaprosił mnie na jazdę próbną by sprawdzić czy usunęli drgania o które mi chodziło – było OK. Zapytałem za ile auto będzie gotowe – odpowiedział, że za 30 min. Rzeczywiście, za niecałe 30 min auto stało na parkingu, a kluczyki i dokumentację przekazał do recepcji. I tu KURIOZUM !!!! na wydanie auta czekałem ponad godzinę – auto stało gotowe na parkingu i nie było chętnego żeby go wydać. Po ostrej interwencji w recepcji w końcu wyjechałem.
Niestety okazało się, że problemy dopiero będą.
Wymieniając zespół pedałów prawdopodobnie rozłączono krzyżak kolumny kierowniczej i ponownie skręcono z przesunięciem o ok. 2 ząbki – efekt – krzywa kierownica i tym samym źle odskakujące kierunkowskazy.
Czeka mnie kolejna wizyta w ASO i już się boję co znowu zepsują.
Poza wyżej wymienionymi partactwami dodam jeszcze, że smarowanie zawiasów drzwi polega na przejechaniu po całości smarem w spreju, czyli uwalone ze smaru wszystko (uszczelki, słupek, drzwi) a lewe tylne drzwi i tak skrzypią przy otwieraniu jak wrota stodoły. Wymieniając kratkę nawiewu mechanik zostawił piękne odciski usmarowanych palców na słupku obok (może po odciskach dojdą który to)

Ogólnie salon w Chorzowie to TRAGEDIA – omijać szerokim łukiem. Tam nie ma mechaników tylko wymieniacze i to BARDZO nieudolni. Jak tylko uda mi się zakończyć sprawę tego co zepsuli moja noga więcej tam nie stanie.
A czas klienta mają bardzo głęboko w d...e.


Ostatnio edytowano Śr 14 lip, 2010 06:02 przez GRETZ, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 24 maja, 2011 11:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 23 maja, 2011 10:01
Posty: 76
Lokalizacja: Bytom
Model:: Grand Vitara 2.4
Witam.
Średnia ocena 6/10
Auto mam dopiero do lutego 2011, więc zaliczyłem dopiero przegląd do 1000km + wymiana napinacza paska wieloklinowego.

Obsługa i owszem, wszystko zgodnie z wcześniejszą umową.
Czas przeglądu tak jak mówili.
Prosiłem jeszcze o posmarowanie uszczelek bo w drzwiach kierowcy skrzypiały.
O uszczelkach zapomnieli, ale jak przypomniałem to od ręki zrobili.
W zasadzie 8/10.
Niestety z natury jestem nie ufny ;)
Na drugi dzień sprawdziłem poziom oleju po tej wymianie.
Nalali 4cm powyżej max. Po zlaniu okazało się, że to 1l.
Super. A za tydzień jazda 2500km do Austrii.
Dobrze, że się połapałem przed :D
I moja końcowa ocena za przegląd 3/10 :czytaj: .
Z powodu wyjazdu nie miałem czasu nawet ich op....
A po powrocie mi przeszło.

Następny był napinacz po liście z SMP o akcji.
Tu żadnych problemów. Umówiłem się na konkretną godzinę i jazda.
Punktualnie mnie przyjęto, wymiana miała trwać 1,5h i tyle trwała.
Tu ocena 9/10.
Czy dalej będę serwisował u nich? Nie wiem, zobaczę, poczytam forum.
Jak to mówią "pożywiom posmotrim"

Pozdrawiam.


Ostatnio edytowano Wt 24 maja, 2011 12:37 przez Piotr_67, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .