Teraz jest N 23 wrz, 2018 10:10

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt 09 paź, 2007 07:36 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 19:39
Posty: 3365
Lokalizacja: Będzin
Model:: A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro / 240KM
MM Cars
41-800 Zabrze
ul. Wolności 94
tel. (32) 276 09 70
http://www.mmcars.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Salon / Mechanika / Blacharstwo


------------------------------------------------------------------------
<font color="#009933">ZANIM NAPISZESZ PRZECZYTAJ !!! </font color>
------------------------------------------------------------------------


Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 01:00 przez chiron, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 23 lis, 2007 11:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 09:40
Posty: 245
Lokalizacja: Kęty
Model:: miałem SX4 4x4 GS '07
Ocena ogólna 10/10
Koszt 883,58 zł
w tym
olej 5W-30 - 4 l 205,84 zł
filtr oleju 23,08 zł
uszczelka 0,90 zł
przegląd SX4 po 1000 0 zł

dodatkowo:
Moduł świateł dziennych z montażem 200,40 zł
Podłokietnik z montażem 453,36 zł
Montaż całego audio - 0 zł - wynegocjowane przy zakupie auta

Właściwie same plusy, przegląd wykonany sprawnie i szybko, z poczekalni widać co robi mechanik, widziałem nawet jak wyciągał z pod maski jakieś liście z drzew i do kosza... mało kto zwraca uwagę na takie detale....

Co do montażu wszystkiego to zajęło to masę czasu (bo musiało), byłem w ASO od 10:20 do 21:30 (ASO czynne do 19, serwis chyba nawet do 18!!!), nikt nie narzekał wszyscy mili i uśmiechnięci (nawet Pani z kasy zapisywała się do naszego klubu - posiada Swifta).

Pokazałem Tomkowi to co napisaliście o Nim wyżej, bardzo go to ucieszyło Zna sie na rzeczy i dobrze radzi sobie z problemami (a było kilka przy automacie do świateł)

Jak na razie jestem z Nich zadowolony, mam nadzieje że tak zostanie, mam co prawda tam jakieś 80km, ale warto pojechać żeby być miło i sprawnie obsłużonym

[ Dodano: Pią 23 Lis, 2007 12:18 ]
Ocena ogólna 10/10
Koszt 526,72 zł
w tym
olej 5W-30 - 4 l 195,56 zł
filtr oleju 21,93 zł
filtr powietrza 77,15 zł
uszczelka 0,86 zł
przegląd SX4 po 15000 191,24 zł
siatka do bagarznika 39,98 zł


Ostatnio edytowano Pt 23 lis, 2007 21:04 przez PaulLuck, łącznie edytowano 3 razy

Góra
Już nie ma SUZUKI SX4 GS 4x4

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 21 kwi, 2008 23:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6760
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Ocena ogolna 10-/10

Koszt: 470 zl ( iles tam groszy :) )
przeglad po 15 tys lub roku w SSS
( filtr oleju + uszczelka + filtr klimy + robocizna + olej )
Sprawdzone zostalo wszystko, wszystkie watpliwosci co do wykonania takze, przy przedluzeniu ubezpieczenia dodatkowo sprawdzenie powloki lakierniczej gratis :)

Zacznijmy od poczatku - mielismy sanki czasowe poniewaz jechalem jeszcze do Kepna wczesniej zalatwic pare spraw :)
Ogolem max. do 14 mielismy sie zjawic :)
Przyjechalismy ok. 12:30
Wszystkie formalnosci i itp. zostaly zalatwione przed godzina 13 ( tzn. zgloszenie usterek, wymiana pogladow, obejrzenie co nowego, przedluzenie ubezpieczenia i itp. ).
Z racji tego ze bylo duzo aut na serwisie troche posiedzielismy sobie na kanapach ( oczywiscie kawka, herbatka, woda :) ).
Po zalatwieniu paru klientow Tomek zaproponowal abysmy sie udali na obiad :)
Dal nam testowa GV 1.6 3D ( na sam koniec proponowal jeszcze SX4 w sedanie full opcje :) )
Pojechalismy na pierogi i potem do Platanka.
Nastepnie jak wrocilismy zastalismy Grzeska, z ktorym rowniez pokonwersowalismy. ( jak zwykle kawka, herbatka, woda :) ).

Drobny minus za rozciaglosc w czasie mimo wszystko ( od 12:30 do 17:30 ), no ale w sumie sanki to sanki ( mozna sie przejechac :lol: ).
Ogolem przeglad trwal 1,5h z tego co wiem :)
Szkoda ze Tomek nie mogl opuscic cen dla stalych klientow :P ( nastepnym razem bedziemy walczyc :) )

p.s: zapomnialem o umyciu SSS :)


Ostatnio edytowano Pn 21 kwi, 2008 23:30 przez Hellsin, łącznie edytowano 2 razy

Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 27 sie, 2008 14:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6760
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Ocena ogólna 8+/10
Koszt 0 zł - Akcja serwisowa SSS z przewodem paliwowym

Dzis niestety troche sie zawiodlem ... mianowicie nie wiem czy Pan Bal tak podchodzi do klienta ( nie wierzy klientowi i itp. ), to wspolczuje ludziom ...
Natomiast Pan Libor na poczatku jak zwykle podzszedl do mnie z cyklu : " o nie znow on ", ale wraz z rozwojem konwersacji wyszedl na normalnego czlowieka.

Jak zwykle kawka, herbatka, woda ... przewod na szczescie okazal sie byc dobrze ulozony pod maska.
Dodatkowo zostal wymieniony na gwarancji mieszek, ktory sie poszarpal ( ale juz widze ze ten pojdzie w tym samym miejscu na laczeniu ).

Sprawdzony alarm, okazalo sie ze wydajac 1200 zl mamy brzdeka, a nie alarm, trzeba dolozyc dodatkowe 300 zl na czujnik przechylu oraz czujki pod zderzakiem ... radze na to zwracac uwage przy kupnie.

Spytalem sie takze o dojazdowke - koszt mnie zabil ... 760 zl ... gdy powiedzialem ze moge za ta kwote kupic pelny wymiar, ktory podnisie niestety bagaznik, patrzono na mnie jak na glupa ... nawiazala sie rozmowa odnosnie opon w SSS GE GSD3 - powiedzialem ze widzialem je za troche ponad 300 zl, Pan Bal na to ze nie mozliwe ... a jednak ... nawet teraz juz nie w promocji sa za 375 zl ...

Dodatkowa usetrka, ktory wynikla w czasie trasy to popiskiwanie klockow ... napomknalem, zeby potem nie bylo ze nie mowilem ...

Calosc zajela 1h z paroma minutami.
Dlaczego tylko 8+ ? Bo na akcji serwisowej klient bez kasy jest traktowany jak zlo konieczne przez niektorych ...


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 27 sie, 2008 17:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 27 sie, 2008 11:13
Posty: 57
Lokalizacja: Gliwice
Model:: Swift 1.3
Ogólna ocena 8/10
Koszt 0 zł
Wymiana radia

Ponieważ musiałem wymienić cały licznik to z jakiś powodów wyjmowali mi kiedyś radio. Przy wkładaniu pękł lekko panel od radia tzn. ta szybka. Nie było to jakieś wielkie pęknięcie i oczywiście możnaby z nim jeździć no ale stwierdziłem że co jak zepsuli to niech teraz naprawią :) Okazało się że nie można wymienić tylko przedniej szybki ale całe radio. Pan Libor powiedział że musi to zgłosić do Warszawy ponieważ jest to wymiana na uwaga....1600 zł!!!!Wiecie jakie radia chodzą za 1600??Polecam allegro jak ktoś myśli, że to mało....i tu zgadzam się z Hellsinem że zostałem tym bardziej potraktowany jako "zło konieczne"...

Jednak koniec końców wymienili mi całe radio nie biorąc za to ani grosza więc napewno nie mogę narzekać :P Jednak za to że sami zepsuli i za podejście do klienta, które mi średnio odpowiadało wystawiam 8/10

Co do cen jeszcze to są one CHORE bo ja też chciałem wymienić klocki to mi chyba zaśpiewali z 300 zł albo coś ponad przy czym oczywiście są to jakieś tanie zamienniki...Zamówiłem sobie klocki firmy Ferrodo które mnie wyniosły 130 zł o ile dobrze pamiętam i założyłem za 20 zł w pierwszym lepszym warsztacie...więc ogólnie nie polecam kupowania tam czego kolwiek chyba że już trzeba :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 08 kwi, 2009 20:26 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 19:39
Posty: 3365
Lokalizacja: Będzin
Model:: A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro / 240KM
No to byłem dziś w MAGRO na "akcji WIOSNA".

Przy okazji okazało się, że nie są zrobione u mnie 2 akcje serwisowe, co do których JM w Chorzowie nic wczeniej nie mówiło albo, jak w przypadku wykładziny bagażnika twierdziło, że nie należę grupy objętej tą akcją.

1. Akcja wiosna wykonana wzorowo. W dodatku mogłem być przy samochodzi (a nawet mają specjalny stolik i krzesełka w części serwisowej i można sobie tam siedzieś i oglądać co się dzieje z autem (w salonie też jest całkiem przyjemny kącik/poczekalnia z widokiem na serwis).
2. Akcje serwisowe wykonane ale... niestety okazało się, że pod wymienianymi boczkami wdarła się (i to dość intensywnie) korozja, a że do Zabrza mam dość daleko to jutro jadę umawiać się na naprawę z lakierowaniem tam gdzie dwa dni temu odebrałem auto z naprawy lakierniczej :/
3. Obsługa bardzo miła i rzeczowa.
4. Czekając na auto dostałem napój energetyczny Suzuki + żelki + (tak bardzo wielbione przez uczestników Zlotów Suzuki) żelki :D
5. Bon na stację Shell niestety dojdzie do mnie pocztą bo się skończyły :/

Koszt: 100 zł (w tym wymiana opon + bon na stację Shell)

Ocena 11/10 :)

Żeby jeszcze Zabrze było ciut bliżej... ale pewnie od czasu do czasu się tam przejadę.
A może przejdę do nich na obsługę pogwarancyjną... zobaczymy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 09 kwi, 2009 09:43 
Offline

Dołączył(a): Cz 28 lut, 2008 12:34
Posty: 10
Lokalizacja: Katowice
Model:: Swift 1.3 GLX japan 5d
Akcja Wiosna zaliczona w poniedziałek. Nie da się nie zawuażyć że ruch w Magro znacznie się zwiększył, jak auto było tam kupowane to wokół salonu pustki, a teraz praktycznie nie ma już gdzie parkować, bo wszystko zajęte przez nówki czekające na klientów, serwis widze też nie narzeka na brak pracy, no ale do rzeczy.

Wszystkie prace wykonane zgodnie z moją prośbą, dodatkowo sprawdzono zgłoszone przeze mnie rezonowanie z okolic katalizatora (podejrzewałem osłonę kata lub sam kat) przy hamowaniu silnikiem w zakresie 2800-2900 dotyczące głownie 2 biegu a ostatnio również 3-go. Jak zwykle zerkałem przez szybę i widziałem że coś tam chłopaki robili, a doradca wykonywał jazdę próbną w celu znalezienia powyższych objawów. I choć z rozmowy wynikło że te objawy raczej nie zostały znalezione (przynajmniej do takich wniosków doszedłem) a ich usunięcie zaproponowano przy najbliższej możliwej okazji, to muszę poinformować że te prace które były związane z rezonowaniem chyba przyniosły jak narazie skutek ponieważ objaw narazie zanikł.

Więc co do obsługi serwisowej (Pan Piotr + Tomek) nie mam zastrzeżeń. Dodatkowo udzielono mi kilku odpowiedzi z zakresu cen przyszłego przeglądu jak i paru podzespołów. Całość trwała blisko 3 h więc w sumie długo zważywszy ze był 2 komplet felg tylko do wyważenia ( z drugiej strony było także moje zgłoszenie odnośnie katalizatora), ale sam do nie dawna robiłem w tej branży i wiem, że poniedziałki jak i piątki nie są łatwe z punktu widzenia pracy serwisu. Z drugiej strony nie spieszyło mi się, czas umilił wspomniany przez chirona napój energetyczny, kawa i dostawa świeżych gazet

Jednym słowem obsługa 10/10. Koszt ~100 zł. Podobnie jak Chiron muszę jeszcze zaczekać na bon paliwowy który dojdzie pocztą.

Ważnym jest również fakt, że do Magro pomimo dużego tłoku można było łatwiej się umówić niż do JapanMotors którego mam na wyciągnięcie ręki. Tam proponowane terminy przy telefonach z mojej strony z 02.04 były na 14 kwietnia a w Magro na 6 kwietnia.

Pozdrawiam załogę Magro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 16 kwi, 2009 16:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6760
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Ocena ogólna 10/10

Koszt: 611 zł ( ileś tam groszy :) )
przegląd po 30 tys lub 2 latach w SSS
( filtr oleju + uszczelka + nasączenie filtru klimy + olej + płyn hamulcowy + robocizna )
Zostały zgłoszone dodatkowo takie pierdołkowate usterki jak :
- skrzypiący fotel kierowcy;
- zacinanie się fotela pasażera przy odsuwaniu;
- popiskiwanie klocków hamulcowych;
- 2 rozładowanie aku ( sprawdzenie ładowania układu oraz stabilność aku );
- łuszczenie lakieru na feldze ( będzie wymiana w ramach gwarancji );

Chyba to tyle tych pierdółek :)
Przy przedłużeniu ubezpieczenia, dodatkowo sprawdzenie powłoki lakierniczej gratis :) ( czyli standardowo :D )

Przyjechaliśmy ok. 10
Wszystkie formalności i itp. zostały załatwione przed godziną 12 ( tzn. zgłoszenie usterek, przedłużenie ubezpieczenia i itp. ).
Jak zwykle dużo aut na serwisie i przy okazji Paulluck się zjawił również :)
Wielkie dzięki za mile spędzony czas :)
Pooglądaliśmy z Tomkiem, oraz Paul-em ciuchy z wyprzedaży firmowej i wybrałem sobie koszulkę :)

Jak zwykle była przy okazji kawka, herbatka :)
Serdeczne podziękowania jak zwykle dla Tomka ( + dodatkowy ukłon za wiadomo co :) ) , oraz Grześka :)
Ten salon dzięki takim osobom, żyje tak jak trzeba :)

SSS został na koniec umyty i to na tyle :)
Ogólnie wjechał na podnośnik coś po 12 i zjechał po 14, więc bardzo dobry czas, dlatego również ukłon dla Pana serwisanta :piwo:


Ostatnio edytowano Cz 16 kwi, 2009 16:42 przez Hellsin, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 17 kwi, 2009 15:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 09:40
Posty: 245
Lokalizacja: Kęty
Model:: miałem SX4 4x4 GS '07
Ocena ogólna 10/10

Koszt: 730 zł (nie całe)
przegląd po 45 tys. lub 3 latach w SX4 GS 4x4
( filtr oleju + uszczelka +fitr powietrza + filtr klimy (mój) + olej w silniku + olej w skrzyni + olej w moście + przegląd lakieru + robocizna )
Dodatkowo na gwarancji:
- poprawki w fotelu kierowcy (coś tam tarło, poprawili jakieś druty i jest OK)
- zmniejszenie czułości alarmu (potrafił się sam w nocy włączyć)
- mają mi wymienić jeszcze przedni znaczek S, ale z racji że nie było na magazynie zrobią to następnym razem.

Generalnie spoko jak zwykle, spędziłem tam trochę czasu, umówiony byłem na 11, auto przyjęli o czasie, zabrali na kanał 11:20. Mogłem wejść pod samochód, pooglądałem (nic dziwnego nie stwierdziłem). Wyjechałem koło 15:30.

Dobrze że był Hellsin z Dziadkiem to się nie nudziłem :) Jak byśmy chcieli to nie udało by się umówić, a tak przez przypadek się spotkaliśmy :) Pozdrowienia dla Dziadka.

Dodatkowo w salonie można za free korzystać z Internetu po Wi-Fi więc duży PLUS dla Magro :D


Góra
Już nie ma SUZUKI SX4 GS 4x4

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 08 lip, 2009 10:17 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 19:39
Posty: 3365
Lokalizacja: Będzin
Model:: A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro / 240KM
Dziś kolejna ocena dla tego serwisu.

Cóż... powinienem dać 15/10 ale się nie da :/

Koszt: 0 zł

Naprawa i malowanie wnętrza bagażnika po akcji serwisowej wymiany wykładzin bagażnika, które w kontakcie z wilgocią spowodowały dość spore ilości korozji zarówno na dolnych stykach z podłogą jak i na kielichach amortyzatorów.

Dla czego taka ocena?
Bo:
1. Chciałem to zrobić jak najbliżej domu więc zgłosiłem sprawę prawie 2 miesiące temu w PDG a konkretnie w Blacharni na Roździeńskiego należącej do PDG bo serwis Suzuki JM w Chorzowie blacharni nie posiada. Sprawę przyjęli, spisali i kazali czekać na kontakt, bo muszą się z SMP skontaktować... do dziś nik do mnie nie zadzwonił :/
2. Tydzień temu byłem (przyokazji wizyty w Gliwicach) w MAGRO po zaległy kupon na Shell'a (akcja WIOSNA) i dowiedziałem się, że JM z Chorzowa dzwonił jakiś czas temu do MAGRO z pretensjami czemu to oni tego nie zrobili... widać obsługa serwisowa to dla nich problem.
3. Nie zlecałem tej pracy MAGRO w Zabrzu, bo auto musiało by zostać u nich przynajmniej na 2 dni a mnie dojazd z Zabrza do Będzina bez auta zajął by wieeeki. Do PGD mam bliziutko.
4. Po krótkiej acz owocnej rozmowie ustaliliśmy w MAGRO, że jednak zrobię to malowanie u nich... jak tylko będą mieli wolny jakikolwiek samochód zastępczy.
2 dni później otrzymałem telefon, że w najbliższy poniedziałek mogę przyjechać :D

Dziś jest środa. Auto odebrałem polakierowane tak... że ciężko się zorientować, że coś było robione :)
Czyste z zewnątrz, wyczyszczone w środku (nawet to co w PGD zostało upaprane przy wymianie błotnika lewego! - tylne słupki), uzupełniony płyn do spryskiwaczy gratis.
Dodatkowo:
- nie miałem czasu pooglądać TV czy skorzystać z net'u bo "przegadałem" cały pobyt w MAGRO
- dostałem całkiem ciekawą ofertę na obszycie kierownicy skórą (tylko trzeba zostawić auto na 1 dobę - a z tym mam właśnie problem j.w.)

W ramach podziękowania zatankowałem zastępcze autko (Suzuki SPLAHS w wersji 1.0) do pełna (jak odbierałem było niecałem 3/4 baku) :D

Jestem więc BAAARDZO zadowolony z obsługi!


I na koniec mała uwaga:
Około miesiąc-dwa temu odbierałem auto z PGD po wymianie błotnika tylnego lewego.
Na pytanie czemu tylny słupek od strony klapy bagażnika został pomalowany tak samo jak cała reszta auta na połysk skoro słupek oryginalny - po przeciwnej stronie jest matowy usłyszałem odpowiedź, że "tak może tylko fabryka a przy naprawach trzeba położyć wszystkie warstwy... ble, ble, ble).
Nie znam się na tym więc przyjąłem, że żeczywiście "się nie da" i tyle. Będzie widać różnicę. Trudno.

Odbierając dziś auto w MAGRO stwierdziłem jednak, że zrobiono mnie wtedy w H$&a i to przez twarde H!!! Podłoga badażnika oraz nadkola zostały pomalowane IDENTYCZNIE jak w oryginale czyli w MACIE !!! + dodatkowo zabezpieczone specjalnym woskiem (czy czymś takim). Nie ma żadnej różnicy między tym co było wcześniej a tym co jest teraz. Nie jest to takie jak ten nowy słupek (błyszczące) tylko matowe!
Komentaż pozostawiam czytelnikom :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 29 lis, 2009 15:27 
Offline

Dołączył(a): N 29 lis, 2009 15:05
Posty: 1
Lokalizacja: Zabrze
Model:: SX-4
SX-4/2009/2000km przebiegu
Opinia o serwisie - negatywna.

1) Przegląd po 1000km - pomimo wcześniejszego umawiania się czekałem dwie godziny , aż ktokolwiek się mną zainteresuje. Obsługa serwisu najzwyczajniej o mnie zapomniała. Zdarza się. Straciłem dwie godziny, dostałem darmową wymianę opon.
2) Naprawa blacharska - dwa uszkodzenia (przednie nadkole i lakierowanie tylnego zderzaka, koszty pokrywali sprawcy ubezpieczeni w PZU i Aviva). Po 2 tygodniach samochód otrzymałem z porysowanym tylnym zderzakiem i tylną klapą (rysa od napisu Suzuki praktycznie do zderzaka) i z uszkodzonym czujniekiem parkowania. Koszty naprawy we wszystkich przypadkach były dwa razy wieksze od wyceny towarzystw ubezpieczeniowych. Odcień lakieru na tylnym zderzaku wyraźnie różni się od odcienia lakieru tylnego nadkola. Na fakturze widnieje pozycja "komplet listew bocznych" - wymieniona została tylko jedna (tak poinformował mnie przedstawiciel serwisu).

Ponieważ obawiam się, że w dwukrotnie wyższych kosztach naprawy zostały utopione jakieś inne uszkodzenia, o których nie wiem, w najbliższym czasie zamierzam dowiedzieć się, co dokładnie zostało wymienione w samochodzie i skonfrontować faktury z wyceną towarzystw ubezpieczeniowych i danymi z serwisu (jeśli zostaną mi udostępnione, w co wątpię).

Polecam dobrą obsługę w salonie sprzedarzy. Serwisu radzę unikać. Patrząc na pozostałe opinie o Magro Zabrze ... widocznie miałem pecha.


Ostatnio edytowano N 29 lis, 2009 15:31 przez thoratec, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 15 kwi, 2010 05:54 
Offline

Dołączył(a): Wt 06 kwi, 2010 19:30
Posty: 30
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Model:: SSS
Ocena ogólna 10/10


Moja pierwsza wizyta SSS w tym ASO....odczucia jak najbardziej pozytywne!
Przyjęty samochód na warsztat przed czasem..w JM nie do pomyślenia :D
Od początku do końca rozmawiał zemną Pan Piotr Bal,i mimo wcześniejszych postów kogoś z forum,odnośnie dziwnego zachowania Pana Piotra, ja w całej rozciągłości jestem innego zdania.
Facet jest konkretny i rzeczowy, po wykonanych poprawkach i naprawie zgłoszonych usterek zostałem zaproszony na hale warsztatu,po kolei Pan Piotr tłumaczył co zostało wykonane i co będzie zrobione w ramach akcji serwisowej.
Przez okienka widziałem jak P.Piotr sprawdzał co chwila postęp i efekty pracy serwisantów.
Żeby była jasność...lubię fachowa i rzeczową obsługę w serwisach,w Magro coś takiego da się zauważyć....
Atmosfera jak najbardziej pozytywna,przede wszystkim cisza,a serwisanci naprawdę przykładają się do pracy :)
Za niedługo będzie akcja serwisowa z boczkami i z przewodem paliwa...następnie przeglądy ,myślę że warto zaufać i zostawić samochód w dobrych rękach...
Odnośnie ASO w Częstochowie gdzie mój SSS był na przeglądzie ..hmmm bez komentarza.


Ostatnio edytowano Śr 21 kwi, 2010 12:15 przez beetlejuice, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 24 kwi, 2010 22:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6760
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Ocena ogólna 10-/10

Koszt: 190 zł ( sama robocizna, bo materiały miałem swoje :) )
Przegląd po 45 tyś. km lub 3 latach

Tak samo jak przy 15 tyś. km sprawdzone zostały wszystkie niedociągnięcia odnośnie wykonania, oraz przy przedłużeniu ubezpieczenia dodatkowo sprawdzenie powłoki lakierniczej gratis :)

Auto wjechało na serwis chwilę po 9, następnie przez 1,5h było w alei serwisowej :D
Szkoda że nie było żelek na stole :D
Przy okazji poznałem miłego Pana z GV DDIS, który czyta to forum ( jeśli przegląda ten temat, to pozdrawiam :) )
Nie obyło się bez fantów :D Kupiłem koszulę :D
Oczywiście auto po wymianie wszystkiego zostało umyte ( a właściwie ochlapane, za to minus, bo lepiej nie myć w ogóle jeśli tak ma być ... jak auto rusza w dalszą drogę )

Obecnie auto jeździ na nowych filterkach :D
Może to efekt placebo, ale biegi na Motul-u wchodzą płynniej.
Zresztą obecnie auto jeździć będzie na setupie Motul/Prestone :D :diabel2:

Wielkie dzięki jak zwykle Panu Tomkowi - profi obsługa :piwo:


Ostatnio edytowano So 24 kwi, 2010 22:28 przez Hellsin, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 11 mar, 2011 17:44 
Offline

Dołączył(a): Śr 22 gru, 2010 14:30
Posty: 2
Lokalizacja: Mysłowice
Model:: GV II 2.0, Samurai
Ocena ogólna 10/10

GV po 60 tys. km.
To był mój pierwszy kontakt z tym serwisem.
Wyborem warsztatu kierowałem się opiniami z forum i nie zawiodłem się.
Wszystko idealnie.
Pan Tomek - miły, rzeczowy gość.
Polecam ten warsztat z czystym sumieniem.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 25 maja, 2011 08:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 23 kwi, 2008 21:40
Posty: 34
Lokalizacja: woj. śląskie
Model:: GV 5dr 1,9 DDiS
Ocena ogólna 10/10

GV przegląd po 45 tys. lub 3 latach.

Mój drugi kontakt z tym serwisem (za pierwszym razem podmianka softu – ocena również 10/10), kolejny raz jak najbardziej pozytywne odczucia i pełna satysfakcja.
Podczas pierwszej wizyty sprawdzono czy wykonano u mnie wszystkie wymagane akcje serwisowe.
Przegląd po 45 tys. - samochód punktualnie został zabrany do obsługi, czas oczekiwania zgodnie z informacją przy przyjmowaniu samochodu, dodatkowo wymiana filtra paliwa, odgrzybianie, czyszczenie i napełnianie klimatyzacji oraz wymiana oleju w tylnym moście, po przeglądzie samochód został umyty.
Jak na razie jestem bardzo zadowolony z obsługi w tym serwisie, czego nie mogę powiedzieć o poprzednim serwisie z którego korzystałem. Do Zabrza mam trochę dalej niż do Chorzowa, ale w przyszłości na pewno ponownie skorzystam z ich usług.


Góra
______________________
Pozdrawiam Tomek
Black Suzi GV 5d 1,9DDiS

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 13 lip, 2011 13:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 23 maja, 2011 10:01
Posty: 76
Lokalizacja: Bytom
Model:: Grand Vitara 2.4
Witam.
Wizyta 12.07.2011 - wymiana przedniej szyby GV II.
Ocena 9/10
Koszt - 0zł (z autocasco PZU)

Niestety trafił mnie kilka tygodni temu kamyczek na A4 w przednią szybę, co poskutkowało jej uszkodzeniem.
Ze względu, że auto na gwarancji wymieniłem szybę właśnie w tym serwisie.
Obsługa bez zarzutu. Załatwili wszystkie formalności związane z otrzymaniem kasy z PZU.
Umówili mnie na termin i godzinkę i wszystko odbyło się bardzo dobrze.
Poinformowano mnie, że auto będzie gotowe na 15.30 i było.
Otrzymałem samochodzik umyty.
Szyba wygląda, że jest wstawiona idealnie. Nowa uszczelka i mocowanie lusterka.
Nic nie zostało "utytłane:)))".
Było bardzo miło, uzyskałem od nich wiele innych ciekawych informacji.
Będę się chyba u nich serwisował na stałe.
Tym bardziej, że miejscówka mi bardzo odpowiada.

Pozdrawiam.


Góra
Mój podpis:))))
www.skimania.com.pl

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 28 lis, 2011 14:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 08 wrz, 2011 10:53
Posty: 24
Lokalizacja: Ruda Śląska
Model:: Suzuki SWIFT 1,3 Sakura 5 Dr. 2009
I tu niestety nie do końca .

Wizyta 2011/10
Przebieg 16 900 km.(Swift)
Ocena ogólna : 3/10
Koszt : 309 zł.
Samochód ma gwarancję fabryczną .

Zlecenie :
- odgrzybienie klimatyzacji - serwis po 2 latach ( podobno konieczny )
- strzelające siedzisko fotela kierowcy
- rezonans w okolicach pedałów , 2000 obrotów silnika
- źle ustawiona kierownica do jazdy na wprost - skierowana w prawo
- szarpanie sprzęgła przy zimnym silniku

Wykonanie :
- odgrzybienie klimy 250 zł.
- wypożyczenie samochodu zastępczego 59 zł. brutto

Reszta nie wykonana , tłumaczenie w stylu "geometrii nie ustawialiśmy bo jeździliśmy i nie ściąga więc szkoda Pana pieniędzy " - to mnie nie przekonuje, a dyskomfort spory .
Siedzisko strzela jak strzelało na wszystkich zakrętach , sprzęgło szarpie jak szarpało - ogólnie nie jestem zadowolony i samochód znów wróci na serwis.

Punkty za samochód zastępczy - to duży plus dla osoby pracującej.

Chyba powinienem zmienić doradce na opisanego wyżej Pana Tomka - bo wolę konkrety .

Obsługiwał mnie Pan Piotr - jak dobrze pamiętam .


Ostatnio edytowano Pn 28 lis, 2011 14:46 przez filipous, łącznie edytowano 3 razy

Góra
Dlaczego Smerfy ciągle się śmieją ?

Bo trawa gilgocze je po jajkach.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 16 gru, 2011 12:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 02 lut, 2011 12:59
Posty: 41
Lokalizacja: Bytom
Model:: Suzuki Samurai 1,6
11/10!
Najlepszy serwis z jakim się do tej pory spotkałem. A przed Panem Tomkiem padam na twarz! Pełen profesjonalizm i niemal boska cierpliwość. Trafiłem na egzemplarz GV II powypadkowy, w którym "coś" zaczęło pukać. Zdiagnozowano bezbłędnie, doradzono jakie mam prawa wobec komisanta na początku i doradzano przez okres półrocznej walki o swoje. Jeśli ktoś powie złe słowo na Pana Tomasza, wyzwę go na pojedynek! :kalach: Może być na śnieżki ;) Jak znajdę chwilę opiszę całą sytuację w osobnym wątku jako poradę dla potomnych :) Pozdrawiam!


Góra
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 29 gru, 2011 16:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 09 lis, 2008 16:33
Posty: 437
Lokalizacja: Bytom
Model:: Jimny JLX zmodyfikowany
10/10
słowa podziękowania za sprawną i fachową obsługę przy naprawie skrzyni biegów
w moim Jimny, dziękuję Panie Tomku, Panie Piotrku i Panie Mechaniku (nie znam imienia)
od skrzyni biegów,
dzięki Magro Suzuki Zabrze,
pozdrawiam i Dosiego Roku
Jan Lemanek


Ostatnio edytowano Pt 30 gru, 2011 15:14 przez hen, łącznie edytowano 1 raz

Góra
hen

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 07 wrz, 2016 16:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 24 lis, 2007 23:24
Posty: 30
Lokalizacja: Ruda Śląska
Model:: SWIFT 1.3 GLX KASZMIREK JP06
Jest To jeden z najlepszych serwisów Suzuki w Kraju.Stała od kilkunastu lat obsługa( Pomimo zmiany właściciela) .Dobrzy mechanicy Którzy do swej pracy podchodzą z pasją.
Nawet jeśli usterka jest trudna do zlokalizowania poświęcają wiele czasu aby ją zdiagnozować.Na moją pochwałę zasługuje Pan STEFAN.
Doradcy serwisowi Pan Tomek I Pan Adam starają się wyjść na przeciw oczekiwaniom klienta.Ja swoje auto powierzam bez obaw w ręce mechaników tego serwisu.Ceny umiarkowane , jakość usług OK.
Pozdrawiam.
Stały Klient .S.M.

--


Góra
SWIFT 1.3 GLX Japoński Kaszmirek , NIE TEN MIŁY KTO PIĘKNY , LECZ TEN PIĘKNY KTO MIŁY

 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .