Teraz jest Cz 24 maja, 2018 16:34

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr 22 lip, 2009 12:34 
Offline
Redaktor Naczelny
Moderator
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:48
Posty: 15548
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV 2,0 DeLux
Towarowa 33
00-869 Warszawa
ul. Towarowa 33
tel.: (22) 631 76 58
http://www.towarowa.pl

Salon / Mechanika / Blacharstwo


------------------------------------------------------------------------
<font color="#009933">ZANIM NAPISZESZ PRZECZYTAJ !!! </font color>
------------------------------------------------------------------------


Ostatnio edytowano Cz 09 maja, 2013 19:12 przez Rennes, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 22 lip, 2009 13:10 
Offline
Redaktor Naczelny
Moderator
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:48
Posty: 15548
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV 2,0 DeLux
22. 07. 2009
Wymiana spryskiwaczy reflektorów - naprawa gwarancyjna
koszt 0 zł
czas 2h

ocena 10/10

Wizyta umówiona, dzień przed telefon z ASO z potwierdzeniem, iż wszystko czeka na klienta
Godzinka tolerancji na przybycie do stacji (pomiędzy 8 a 9) nie lubie stresu, a tak to można zdążyć :) Stanowisko warsztatowe czekało na GV
Wymiana miała potrwać do 3h, trwała 2h, w tym mycie autka.
Samochód umyty, równiez wysprzątane w środku :)
Obsługa klienta - bez zastrzezeń, miło, kulturalnie. Jeśli nie przeszkadza się w pracy, można być obecnym podczas naprawy.

Ponieważ to drugi tydzień od otwarcia ASO to nie obniżam oceny za pewne braki, myślę iż zostaną poprawione. Dla mnie poczekalnia dla klientów serwisu taka sobie :/ , nie bardzo jest co robić, brak internetu, ale to ma się zmienić. Bardzo fajną sprawą jest barek, można się czegoś napić, a nawet zjeść obiadek :) . Żeby jeszcze był tam dostęp do netu.
W sumie bardzo pozytywne wrażenie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 04 wrz, 2009 19:58 
Offline
Redaktor Naczelny
Moderator
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:48
Posty: 15548
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV 2,0 DeLux
Wymiana szyby czołowej - GV
koszt - 0 zł (AC)
ocena 10/10

Dla mnie rewelacja.
Pojechałem zorientować się jak wygląda sprawa wymiany pękniętej szyby. Ponieważ autko na gwarancji wolałem zrobić to w ASO. Koszt wymiany zdecydowanie zaduży aby robić to z własnej kasy, więc zdecydowałem zrobić to z AC.
I tu miła niespodzianka, wszystko mogę zrobić na miejscu. Mając przydzielony numer szkody (infolinia PZU) wszystkie formalności załatwiłem w ASO Towarowa 33.
Po wypisaniu deklaracji, zrobiono zdjęcia i pojechałem do domu. Żadne jeżdzenie, oględziny nic mnie nie interesowało.

Chyba po trzech dniach telefon, że szybka już jest i jaki termin na wymianę mi odpowiada. Umówiłem termin, przyjechałem około 15 do ASO oddać samochód do naprawy, na drugi dzień był do odbioru. Czysty z całą szybą :) Naklejka z nr. rej równiez została przeklejona.
Naprawdę nie było do czego się przyczepić :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 09 gru, 2009 08:48 
Offline

Dołączył(a): Śr 09 gru, 2009 08:31
Posty: 1
Lokalizacja: warszawa
Model:: suzuki swift
byłam tam 2 razy:
1) potrzebowałam zaprawki: zadzwoniłam, sprawdziłam czy jest, b. miły pan powiedział, że wszystko jest, czeka a nawet da mi trochę "pasty" czy jak się tam to nazywa żeby dobrze podczyścić blachę zanim pomaluję i co? Pojechałam, był pan, i owszem, ale pojęcia nie miał o czym mówię (a kolega już wyszedł) a w ogóle dlaczego przyjechałąm tak późno... (byłam przez 18 a pracują do 18, zresztą uprzedzałam że wcześniej nie dam rady)! Dobra, powiedziałam, że przyjadę w sobotę. I znów trafiłam ta gościa zagubionego w przestrzeni... ale widział że jestem wkurzona na maxa więc przyniósł z zaplecza zaprawki tylko uprzedzając mnie lojalnie, że nie ma pewności że to dobry odcień do mojego auta!!!
2) przegląd techniczny: dzwonię rano czy można i ile kosztuje, okazało się że oni nie robią przeglądu tylko przygotowanie, później auto zawożą do gościa (którego zapewnie nie opłaca im się zatrudnić, bo po co skoro on ma uprawnienia do zrobienia przeglądu a oni nie) no, ale kosztuje to 100 z małym haczykim więc jadę. Zostawiając samochód zwróciłam uwagę, że mam nowy akumulator, który mimo to rozładował się po 4 dniach stania na parkingu żeby więc spr. czy to alternator czy coś innego żere prąd.
Po południiu telefon, że wszystko gotowe - super! Tylko: koszt: ponad 500PLN :/ !!!! (żeby nie było wg wpisu do książki: wymienili mi żarówkę: sztuk 1 i olej) jeszcze raz :/ .
A co ciekawsze, pytam i co z akumutarore, dlaczego sięrozładował... Gość wywalił na mnie oczęta (skąd go wzięli, jakiś wystraszony) i...on zaraz pójdzie do mastra powie żeby sprawdzili!!!!!!! Oczywiście poszłam z nim i słyszałam jak majster powiedział, że nie sprawdzali alternatora bo na notatce jaką dostał do sieroty z obsługi klienta było zanotowane "akumulator" i akumulator jest sprawny ( :/ , jak ma nie być, skoro wpaździerniku kupiony) i tu ciśnie się na usta cytat z dnia świra "jezus, q..., ja p"... .
Majster sprawdził w 1,5minuty i jest o.k.
Tyle, że jakoś mu nie wierzę!


Ocena: 4/10


Ostatnio edytowano Pn 01 lut, 2010 09:19 przez asskela, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 09 gru, 2009 09:45 
Offline

Dołączył(a): Cz 20 lis, 2008 08:08
Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
Model:: Grand Vitara II 2.0
Wymiana szyby czołowej w Suzuki Grand Vitara realizowana z Autocasco w PZU.
Generalnie wszystko załatwione na miejscu, bez konieczności wizyt u ubezpieczyciela.
Naprawa wykonana w ciągu 4 dni roboczych (trzeba było poczekać na szybę).
Mam jednak zastrzeżenie (może za dużo wymagam):
karoseria umyta, natomiast pozostałości szyby we wnętrzu samochodu nie zostały uprzątnięte - wyczyszczono jedynie deskę rozdzielczą. Niby żaden to problem posprzątać samodzielnie samochód, niemniej jednak pewien niesmak pozostał. Szczególnie jeżeli firma wystawia ubezpieczycielowi fakturę na 2900PLN.

Dlatego ocena:

6/10


Góra
Red_Sebald
Czarna smoczyca o imieniu SUZI

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 15 gru, 2009 13:36 
Offline
Redaktor Naczelny
Moderator
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:48
Posty: 15548
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV 2,0 DeLux
ODPOWIEDŹ SERWISU DOT. SPRAWY asskela

Zostałem upoważniony do zamieszczenia na forum odpowiedzi ASO Towarowa33
Poniżej oficjalna odpowiedź na pytania/zarzuty Klienta.


W związku z negatywnymi odczuciami Klientki co do rozliczenia i sposobu obsługi w naszym serwisie pozwalam sobie na szczegółowe wyjaśnienia
dotyczące tej naprawy.

Wartość faktury wyniosła 529 złotych na co złożyło się:
1. Przegląd w Stacji Kontroli Pojazdów = 162 zł w tym: 98 zł badanie podstawowe + 63 zł badanie specjalistyczne (pojazd z inst. LPG) + 1 zł CEPiK
(Powyższe stawki są ustalone urzędowo przez Ministra Infrastruktury i obowiązują identyczne we wszystkich SKP na terenie Polski).
2. Kontrola serwisowa przed badaniem technicznym = 183 zł (stawka 1 rbh poświęconej na sprawdzenie pojazdu, które pozwala uniknąć odrzucenia pojazdu z przeglądu w SKP, sprawdzamy oświetlenie, stan układu wydechowego, czy są wycieki płynów eksploatacyjnych, czy są wyczuwalne luzy w układzie zawieszenia i kierowniczym).
3. 2 sztuki żarówek = 3 zł
4. Filtr oleju = 40,14 zł
5. Olej Shell 5W40 3,5 litra = 141,23 zł (1l. = 40,35 zł) (Jest to olej dedykowany przez Suzuki Motor Poland i jako autoryzowana stacja używamy tego oleju zgodnie z zaleceniami).

Przegląd okresowy stemplowany w dowodzie rejestracyjnym wykonujemy u podwykonawcy z którym mamy umowę. Samochód dostarczamy we własnym zakresie, bez naliczania jakichkolwiek kosztów za transport. Nie doliczamy także żadnych marży do faktury z SKP.
Do tego aby wykonywać przeglądy na miejscu nie wystarczy zatrudnić "gościa z uprawnieniami". Uzyskanie uprawnień związane jest ze stworzeniem całej infrastruktury diagnostycznej, uzyskania wielu pozwoleń itd. Koszt utworzenia SKP zaczyna się od 400 tyś. zł a sięga czasem nawet do 1 mln. zł. Nie jest to nasza główna działalność, a w okolicy jest wiele Stacji Kontroli Pojazdów więc taka inwestycja jest dla nas ekonomicznie nieuzasadniona.

O przygotowaniu do badania Klient jest informowany w momencie przyjęcia samochodu. Oczywiście nie musi wyrazić na nie zgody. Przygotowanie ma na celu uniknięcie cofnięcia samochodu z przeglądu SKP i zatrzymania dowodu rejestracyjnego co wiąże się z dodatkowymi kosztami (oprócz usunięcia usterek wyłapanych przez diagnostę SKP, koszt powtórnego badania). Nadmienię, że nawet przepalona żarówka teoretycznie może być przyczyną odmowy wstemplowania przeglądu do dowodu (nie mówiąc już o wyciekach oleju czy płynu hamulcowego).

Zapewniam Panią, że nasz serwis nie stosuje polityki wyłudzania pieniędzy od Klientów. Dbamy o to by samochód był sprawny, właściwie serwisowany i Klient miał jak najmniej straconego czasu i straconych pieniędzy.

Jeżeli zauważyła Pani błąd w wypełnianych przez nas dokumentach proszę o kontakt w celu dokonania korekty.

Pozostaje kwestia obsługi. Przyznaję, że na podstawie Pani opisu, a także rozmów z pracownikami wystąpił tu problem z przepływem informacji między pracownikami oraz między pracownikami a Klientem. Także sprzedaż wspomnianego lakieru zaprawkowego świadczy o zaniedbaniu pracowników sklepu. Pozostaje mi przeprosić Panią za zaistniałą sytuację i zapewnić, że dołożę wszelkich starań aby obsługa Klienta została poprawiona (takie działania są właśnie realizowane w postaci wprowadzenia coachingu, wymierzenia kar porządkowych, pracujemy także nad zwiększeniem ilości osób do obsługi Klienta). Dziękuję także za poświęcenie czasu i przedstawienie uwag, które pomogą mi i innym osobom odpowiedzialnym za działanie firmy w podejmowaniu działań dla poprawy świadczenia naszych usług.

Przypominam również, że zawsze ma Pani (jak każdy nasz Klient) prawo zgłosić swoje uwagi do przełożonych pracowników serwisu lub do Zarządu naszej firmy w dowolnej wygodnej dla Pani formie. Zapewniam, że nie ignorujemy żadnych informacji i możemy odpowiednio szybko zareagować.

Mimo zaistniałej sytuacji wierzę, że pozostając naszym Klientem da nam Pani możliwość zrehabilitowania się i udowodnienia, że warto korzystać z naszych usług.

Z poważaniem

Robert Szczepanik
Szef Serwisu

Towarowa 33 Corporation Sp. z o.o.
Ul. Towarowa 33, 00-869 Warszawa
Tel/Fax: (+48 22) 631 76 58
E-mail: robert.szczepanik@towarowa.pl


Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 01:00 przez Rennes, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 28 gru, 2009 19:21 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5626
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
wymiana uszczelniaczy zwrotnic + wymiana olejów w mostach i reduktorze. (materiały+robocizna)

OCENA 10/10
cena: 646,14zł

wszystko ok, samochód został na święta w serwisie, ,,był garażowany", po naprawie umyty. Ogólnie ocena bardzo pozytywna.

Kolejny plus dla Towarowej za telefon informujący, że skasowali za naprawę za dużo pieniędzy i reszta do odbioru czeka na mnie w kasie :one:


Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 01:00 przez kzaremba2, łącznie edytowano 2 razy

Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 30 gru, 2009 23:06 
Offline
Redaktor Naczelny
Moderator
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:48
Posty: 15548
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV 2,0 DeLux
GV przegląd po 60tyś km
29.12.2009
Ocena 10/10
Cena 633,18zł po 15% rabacie (111,72zł)

Na przegląd zapisałem się dzień wcześniej, nawet na odpowiadającą mi godzinę.
W terminie odstawiłem samochód, za trzy godziny telefon, iż autko do odbioru.
W sumie to nie mam o czym pisać, zrobiono co trzeba, rachunek taki jak podano przed przeglądem, uwag brak.
Ponieważ brak było podświetlania jednego przycisku do podgrzewania fotela, przycisk został zakwalifikowany do wymiany gwarancyjnej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 05 mar, 2010 19:11 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5626
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
Po spocie nad świdrem czekała nas wizyta na Towarowej

OCENA 10/10

Wymiana:
- uszczelniacze olejowe półosi
- uszczelniacze mostu (nasze)
- uszczelniacze piast
- wymiana łożyska koła
- wymiana oleju w przednim moście (gratis)

Ogólnie wszystko super.
Samochód zostawiłem w czwartek a odebrałem dziś.
Na bieżąco dzwonili i informowali o kosztach. :one:

W poczekalni TV i mnóstwo gazet. Pan z obsługi proponuje kawę, herbatę i jazdy próbne innymi modelami.

Przed oddaniem samochodu poinformowali mnie, że pan ,,myjkowy'' jest na urlopie i samochodu nie umyją. W ramach rekompensaty wymienili olej w moście bezpłatnie.

Podczas naprawy można przebywać na hali.

Oczywiście rabaty klubowe obowiązują.

CENA: 618 zł
:one: :one: :one:


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 30 mar, 2010 22:16 
Offline
Redaktor Naczelny
Moderator
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:48
Posty: 15548
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV 2,0 DeLux
Przegląd powłoki lakierniczej

Ocena 10/10
cena 49,41 zł

Dodatkowo wjazd na podnośnik, wyklepanie pogietej osłony jakieś śruby, sprawdzenie zgłoszonych dziwnych dzwięków. Kilka takich drobiazgów i ze 2 godzinki zająłem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 13 kwi, 2010 12:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 04 paź, 2009 20:40
Posty: 178
Lokalizacja: Ząbki
Model:: SWIFT 1,3 2008
SWIFT 1,3 przegląd po 30 tyś km
22.03.2010
Ocena 6/10
Cena 615,49 zł po 10% rabacie (57,12 zł)

Na przegląd zapisałam się dzień wcześniej, zostawiłam auto rano – odbiór po 16:00.
Zgłosiłam dodatkowo piszczący pedał hamulca i sprawdzenie skrzyni biegów, bo jakoś z oporem mi wchodzi trójka. Przy okazji minął równo rok od ostatniego przeglądu, więc zaproponowano mi przegląd nadwozia i podwozia.

O 16:00 auto było gotowe:
• wymieniono filtr oleju i olej,
• uzupełniono płyn do spryskiwaczy i hamulcowy.

Nie chce bardzo marudzić, bo obsługa (szczególnie rano przy przyjęciu auta) była bardzo miła, ale:
• auto było brudne – Pan powiedział, że mogę oczywiście przyjechać innego dnia na mycie :/ ,
• przepalona żarówka światła pozycyjnego - zapomniałam zgłosić oddając auto, ale chyba na przeglądzie sprawdza się światła :?: ,
• pedał hamulca nadal piszczy – powiedziano mi przy odbiorze, że sprawdzono klocki, tarcze i są OK. (pewnie, bo niedawno wymienione) …zgłaszałam, że piszczy pedał hamulca a nie klocki.
Może tego już nie powinnam pisać, ale na Toruńskiej jak się zbiegał przegląd okresowy z przeglądem nadwozia, to ten drugi robili mi przy okazji i już bez kosztów :D


Góra
Aide

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 29 kwi, 2010 21:42 
Offline
Redaktor Naczelny
Moderator
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:48
Posty: 15548
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV 2,0 DeLux
Wymiana kompletu opon
Ocena 10/10
Czas 1godzina
Koszt: 85zł

Bez umawiania, przy okazji wymieniłem na gwarancji dwa aluski, więc w sumie zrobili sześć kółek :)
Rabat 15% dla Klubu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 19 maja, 2010 19:46 
Offline
Redaktor Naczelny
Moderator
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:48
Posty: 15548
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV 2,0 DeLux
Wymiana gum stabilizatora - 130,22zł
wytarcie lakieru przy uszczelce drzwi - gwarancja
czas - 48 godzin
ocena 10/10
samochód zastępczy - gratis

Wytarcie lakieru zauważono podczas przeglądu blacharsko-lakierniczego(sam tego nie zauważyłem), umówiłem się, że przy okazji wymienione zostaną gumy stabilizatora (skrzypienie).
Po umówieniu terminu, odstawiłem GV, zabrałem Swifta, a po 48 godzinach odwrotnie, odstawiłem Swifta, a zabrałem GV.
O naprawie mogę powiedzieć, że śladu po uszczelce nie ma, gumy nie trzeszczą :) , autko czyściutkie :). Koszt miłym zaskoczeniem, bo miało być więcej, może pierwsza cena była bez rabatku klubowego :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 09 cze, 2010 15:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 27 kwi, 2009 16:54
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa
Model:: SX4 4WD 1,6 Premium
Przegląd po 15kkm - olej w silniku, filtr, olej w tylnym moście, wymiana piszczących klocków razem z tarczami (na gwarancji), przegląd blacharski - 3,5 godziny i 380 zł brutto po rabacie (bardziej się opłacało wziąć olej za 1 zł niż rabat klubowy).

Nie usunęli mi upierdliwego trzeszczenia na prawym podszybiu i nie naprawili trzeszczącego i luźnego fotela kierowcy (zamówili nowe śruby na gwarancji).

Za nieporadzenie sobie ze skrzypieniem deski (upomnę się jeszcze o to przy wymianie śrub fotela) odejmuję 1,5 punkta - daję 8,5/10.



Dodano: Pią 09 Lip, 2010 16:27

Miałem czekać tydzień, czekałem miesiąc - ale w końcu sami zadzwonili z tymi śrubami.
Tak właściwie to nie wiem, po co była ta wymiana - fotel dalej jest lekko luźny, a skrzypienie poprawiali, dodatkowo, pewnie silikonem w spreju...

Deska już nie skrzypi i nie stuka - winien był schowek, podkleili kawałkiem wykładziny.

Chętni, pomocni, rozmowni - jestem zadowolony, ale jeszcze z tym fotelem się przejadę i ich pomęczę, wtedy wystawię ocenę.


Ostatnio edytowano N 14 lis, 2010 16:28 przez WitekT, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 09 lip, 2010 19:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 01 mar, 2010 19:35
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa
Model:: rodzinnie Mazda 6 MPS ;-)
Wizyta dwuetapowa

Etap 1
01-02 07.2010
naprawa gwarancyjna:
- skrzypiący pedał sprzęgła
- trzeszczący boczek drzwi kierowcy i luźna szyba

Autko wstawiłem we czwartek rano, odebrałem w piątek po południu
Został wyeliminowany problem ze skrzypiącym pedałem sprzęgła poprzez wymianę tulejki
Boczek drzwi został poprawiony, nie skrzypi, szyba w tych drzwiach jest taka jak powinna (nie lata jak jest uchylona)

Dodatkowo stwierdzono uszkodzenie mechanizmu zamka w drzwiach kierowcy. Zamek został zamówiony i zostałem telefonicznie zaproszony na kolejna wizytę.

Etap 2
08-09.07.2010

Wstawiłem, odebrałem wszystko zrobione jest git, zamek działa, alarm nie wariuje a potrafił.

Na koniec pozwolę sobie na podsumowanie i ocenę bo celowo nie zamieściłem zwyczajowej oceny punktowej
Kontakt ze strony serwisu uważam za bardzo rzeczowy, kulturalny i profesjonalny. Pan Piotr od samego początku był zainteresowany przypadkiem leczenia mojego samochodu jak i chętnie udzielał odpowiedzi na zadawane z mojej strony pytania ( a trochę tego było :-) )
Zgłoszone usterki zostały wyeliminowane a nowo odkryte uwidocznione i naprawione także bardzo wielki plus.

Na sam koniec w tej beczce miodu dodam łyżkę dziegciu która nie pozwala mi na pełne zadowolenie.

W trakcie naprawy zespołu pedałów i czy w trakcie jego demontażu czy tez ponownego składania mechanik musiał zaingerować w układ kierowniczy autka. Trudno mi dociekać w którym dokładnie miejscu, natomiast efektem tego było skrzywione koło kierownicy. Fakt miał miejsce podczas pierwszej wizyty. Specjalnie nie jeździłem samochodem do momentu kolejnej wiedząc że jest to do poprawki. 08.07 przekazałem informacje w serwisie i tego samego dnia odebrałem samochód.
Kierownica została wyprostowana, tj. ustawiona we właściwej pozycji . Po kilkunastu minutach od odbioru wróciłem ponownie na Towarową z diagnozą że w mojej ocenie ustawienie kierownicy nie zostało zrobione tak jak należy.
Mechanik poszedł na łatwiznę i przesunął kierownice o kilka ząbków w kolumnie (na dodatek zapomniał włożyć na miejsce zaślepkę na śrubę osłony kolumny kierownicy, została ona na moim fotelu) a zupełnie nie zainteresował się układem w okolicach silnika w których grzebał się z pedałami. Wynik tego był taki że auto przestało jeździć na wprost i lubiło ciągać w prawo.
Poprosiłem o ustawienie zbieżności i doprowadzenie układu kierowniczego do stanu z przed wizyt na Towarowej.
Dziś samochód odebrałem wszystko jest ok.
Reasumując może mieli zły dzień, może za dużo pracy ale nawet ja jako laik nie zabierałbym się za prostowanie kierownicy w ten sposób zupełnie olewając zbieżność.

Z pewnością nie jest to moja ostatnia wizyta na Towarowej ale jak wszedzie i tam trzeba wszystko sprawdzać samemu.


Ostatnio edytowano Pt 09 lip, 2010 19:48 przez Onyx, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 10 lis, 2010 22:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10553
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Wizyta sprawdzająca bezwypadkowość samochodu, przy okazji wymiana płynu chłodniczego
10/10


Ostatnio edytowano Cz 11 lis, 2010 10:34 przez mrquad, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 21 lut, 2011 09:27 
Offline

Dołączył(a): Śr 16 lut, 2011 10:04
Posty: 2
Lokalizacja: Warszawa
Model:: Swift 1.3
Byłem tam w sobotę.

Przegląd po 1000 km - zapłaciłem 191 pln,
Ocena: 10/10

Wszystko w porządku a dodatkowy plus za to, że mój syn dostał w prezencie puzle, polecam.

[ Komentarz dodany przez: jackkk: Pon 21 Lut, 2011 18:04 ]
Post zmodyfikowałem dla większej przejrzystości. Następnym razem proszę trzymać się ściśle wyznaczonego sposobu pisania postów w tym temacie.


Ostatnio edytowano Pn 21 lut, 2011 18:02 przez konradw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 19 mar, 2011 16:30 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
19.03.2011
przegląd 2 lata/30.000km, suzuki swift 1.3 benzyna
KOSZT 450.07 ZŁ razem z przeglądem lakierniczym (olej własny Castrol Edge sport 0W 40 153zł).
OCENA 9/10
zgłoszone: skrzypienie sprzęgła, problemy z wrzuceniem jedynki i wstecznego.

Po pierwsze cena! Ogromny plus zamknąłem się w 600zł razem z przeglądem blacharsko lakierniczym (porównując do Gadimexu kosmos).
Sprawnie, szybko, pan, który mnie obsługiwał rzeczowy, bardzo miły i widać, że się na tym zna.
Sprzęgło nasmarowane jak będzie dalej nie tak, mam przyjechać wsadzą nowy pedał na gwarancji.
Skrzynia tak już ma i nic się nie zrobi.
Prosiłem jeszcze, żeby coś zrobić, żeby mniej palił :D, ale pan powiedział, że z tym się nic nie da zrobić i trzeba Kadaffiego załatwić, żeby paliwo tańsze było. Więc się dogadaliśmy, że ja lecę załatwić Kadaffiego, a pan robi przegląd :D.

Czemu nie 10 - filtr dokręcony kluczem przez to jest lekko wgięty i porysowany na samym dole na ścianie filtra. Jak ja pracowałem na warsztacie szef kazał filtr dokręcać rączką :) .

Oczywiście rabat na Klub Suzuki :D.

Z pewnością Towarowa stanie się moim serwisem, do którego będę jeździł jak najczęściej.

Polecam!

Zapomniałem wreszcie niewyfakturowane żadne czyściki, czyściwa i podkładka to też spory + .

W bagażniku znalazłem banieczke z około 200ml oleju, kolejny plus, że bańka wróciła do właściciela.


Ostatnio edytowano So 19 mar, 2011 17:29 przez jano_3, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 17 cze, 2011 09:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 14 kwi, 2010 12:21
Posty: 166
Lokalizacja: Warszawa
Model:: Grand Vitara 2,0 2006
Kwiecień 2011: przegląd 65.000 km dla mojej GV za niecały 1000 PLN - oczywiście ze zniżkami klubowymi to na "+".
Niestety na "-" dostało mi się w gratisie 'wgniecenie' w przednich drzwiach od strony kierowcy, czego wcześniej nie było, chyba w serwisie nieumiejętnie przemieszczali się z innym wozem, który tak urządził moją GV.
Oczywiście, nikt się nie przynał, a ja zauważyłam to "post faktum", no bo kto by się spodziewał... :(
Pozostaje mi dozbierać jeszcze kilka podobnych wgnieceń i zarysowań i oddać Sukę na blacharkę...

Ocena:
za obsługę nie będę taka, dam 8
za cennik dam 3
za wgniecenie dam -10

[ Komentarz dodany przez: jackkk: Pią 1 Lip, 2011 22:32 ]

Ocena całkowita: 4/10 (obliczona średnia arytmetyczna)


Ostatnio edytowano Pt 01 lip, 2011 21:31 przez agaperla, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Pozdrawiam, Aga.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 29 cze, 2011 19:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 01 mar, 2010 19:35
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa
Model:: rodzinnie Mazda 6 MPS ;-)
29.06.2011
przegląd klimatyzacji
cena promocja 98 zł

OCENA: 10/10

Klima wyczyszczona, sprawdzona i działa :)

Dodatkowo poprawione to co chciałem po naprawie blacharskiej
Szybko, milo, fachowo
dziękuje z pewnością jeszcze zawitam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 25 lis, 2011 22:48 
Offline
Redaktor Naczelny
Moderator
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:48
Posty: 15548
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV 2,0 DeLux
25.11.2011
Przegląd 90tyś
koszt: 1170zł
czas 2h
OCENA 10/10

Wszystko na plus, tak jak było ustalone: czas, koszty, bez opóźnień i niespodzianek przy rachunku.
Wymieniono płyny, oleje, filtry, dodatkowo rozłączono spryskiwacz reflektorów od wycieraczek.
Rabat dla Klubu uwzględniony :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 14 mar, 2012 12:42 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
planowany termin wizyty: 31.03.2012

+ na stronie ceny podane bez gratów, bierzesz swoje i wiesz ile zaplacisz za sama usluge
+ mozna umowic sie na sobote
+ mam nie daleko
+ jak bylem pierwszy raz dostalem jakis rabacik na klubsuzuki

SZKODA, ZE TAK DUZO LUDZI PRZEGLADA, A TAK MALO OSOB PISZE. NIE WIERZE, ZE TAK MALO LUDZI BYLO Z FORUM, ZE NAWET JEDNEJ STRONY NIE ZAPELNILISMY. ODWAGI, NIE BOJCIE SIE, PISZCIE NA TYM POLEGA MOC FORUM! JA NA PEWNO ZDAM OBSZERNA RELACJE.


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 31 mar, 2012 14:03 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
Ocena 10/10
Czas 4 godziny
Koszt: 377 zł (przeglad po 45.000+przeglad blacharski+dezynfekcja uzupelnienie klimy) bez materialow

Wszystko w jak najlepszym porzadku, jestem bardzo zadowolony. Dostalem rabacik.

Jedyne co okazalo sie, ze w skrzyni byla woda :/. Chyba Abexim sie nie popisal (tam naprawialem ten wyciek), przy uszczelnieniu czujnika. Skrzynia wyplukana olejem na koszt Towarowej (ogromny plus dla Towarowej).


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 01 sie, 2013 14:21 
Offline
Redaktor Naczelny
Moderator
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:48
Posty: 15548
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV 2,0 DeLux
Ocena 10/10
Czas 20 min
Koszt 0 żł
Wyjątkowo upierdliwe dzwonienie pod samochodem. Telefon czy można podjechać i sprawdzić, można za godzinę. Okazało się, że pękł jakiś cybancik na osłonie czegoś tam. Wymieniono na nowy i jest ok. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 01 sie, 2013 14:31 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
Ale autoryzacji suzuki nie mają??


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 01 sie, 2013 15:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10553
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Mieli i pewnie coś pamiętają ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 01 sie, 2013 15:26 
Offline
Redaktor Naczelny
Moderator
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:48
Posty: 15548
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV 2,0 DeLux
jano_3 napisał(a):
Ale autoryzacji suzuki nie mają??
na serwis mają autoryzację


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 01 sie, 2013 19:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
Rennes napisał(a):
na serwis mają autoryzację


To ja leciałem do Gadimexu, bo aż pisemka przychodziły, z SMP, że Towarowa autoryzację straciła.

Czyli serwis może podbijać książkę??


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 01 sie, 2013 20:17 
Offline
Redaktor Naczelny
Moderator
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:48
Posty: 15548
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV 2,0 DeLux
jano_3, przez chwilę tak było, teraz są oficjalnie na stronie Suzuki jako serwis,
http://www.suzuki.pl/auto/dealerzyMiasto_warszawa.html
nie prowadzą tylko sprzedaży samochodów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 02 sie, 2013 07:55 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
To super mieli spoko ceny, fajny personel zniżki dla klubowiczów. Fajny serwis.


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .