Teraz jest So 15 gru, 2018 03:47

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt 09 paź, 2007 07:32 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 19:39
Posty: 3365
Lokalizacja: Będzin
Model:: A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro / 240KM
Auto Wache
62-081 Przeźmierowo, Baranowo
ul. Poznańska 10
tel. (61) 664 77 91
http://www.wache.com.pl


Salon / Mechanika / Blacharstwo


------------------------------------------------------------------------
<font color="#009933">ZANIM NAPISZESZ PRZECZYTAJ !!! </font color>
------------------------------------------------------------------------


Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 01:00 przez chiron, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2007 08:13 
Offline
Klubowicz KSP
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:22
Posty: 11921
Lokalizacja: Koszalin
Model:: GV 2.o 5MT
Ocena ogólna 8,5/10
Koszt 5,5 l oleju + filtr 390 zł - robocizna gratis
Usługa - przegląd po 1000km

Umówiłem się na telefon konkretny dzień i godzina obsługa miła i sympatyczna po zgłoszeniu się w wyznaczonym terminie panowie zajeli sie autem operacja trwała niespełna 1 godzinę. Po przeglądzie miła rozmowa z szefem serwisu wymiana spostrzeżeń i uwag odnośnie eksploatacji. Jest gdzie poczekać kawa i prasa.
Generalnie Salon i Serwis OK ludzie mili i komunikatywni oby tak dalej.


Góra
Pozdrawiam były
Administrator Forum

http://www.klubsuzuki.pl

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2007 08:14 
Offline
Klubowicz KSP
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:22
Posty: 11921
Lokalizacja: Koszalin
Model:: GV 2.o 5MT
Ocena ogólna 7,0/10
Koszt 649,29 zł
w tym
olej 5W-30 - 5,5 l 357,52 zł
filtr oleju 30,79 zł
przegląd GV po 15 000 260,99 zł
koszt po rabacie w wysokości 10% 29,00 zł

Umówiony byłem telefonicznie na dzień i godzinę przybyłem punktualnie. Przekazłem swoje uwagi dotyczace auta. Całośc trwała bardzo długo bo ponad 3 godziny ( trafiłem na przerwe śniadaniową)
na zakończenie Panowie chcieli umyć auto ale na moją prośbę umyli tylko szyby i reflektory ( brakowało mi czasu ). Płacac za usług w biurze w szklanej gablotce widziałem różne gadżety Suzki chciałem kupić smycz do kluczy za jedyne 6 zł niestety gablota była zamknięta a klucz zabrała szefowa.
Ogólny nieład w poczekalni i brak świeżej prasy o TV nie wspomnę. Dywanik na podłodze tak brudny że logo Suzuki było nie do odczytania.


Góra
Pozdrawiam były
Administrator Forum

http://www.klubsuzuki.pl

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2007 08:15 
Offline
Klubowicz KSP
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:22
Posty: 11921
Lokalizacja: Koszalin
Model:: GV 2.o 5MT
Ogólna ocena 8/10

Koszt 61 zł

Uwagi - Brak
Umówiony byłem teefonicznie na dzień i godz z dwutygodniowym wyprzedzeniem. Przybyłem punktualnie Pan z serwisu dokładnie oglądał auto sprawdzał specjalnym przyrządem newralgiczne punkty nadwozia , otrzymałem pochwałę za zadbane auto obok stała GV dużo młodsza z przebiegiem lekko przekraczającym 1000 km i była wyczochrana i porysowana ze wszystkich stron ale tamta należała do Lasów Państwowych. Auta nie myli nikt nie proponował a ja nie nalegałem byłem w drodze na Dolny Śląsk i jak zwykle brakowało czasu. Ogólnie cała operacja od wjazdu do wyjazdu trwała około 40 min. sprawnie i szybko


Góra
Pozdrawiam były
Administrator Forum

http://www.klubsuzuki.pl

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2007 08:57 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 09 paź, 2007 20:22
Posty: 152
Lokalizacja: Poznań
Model:: Suzuki Swift 1.3 GLX 07'
Ocena ogólna - 6/10
Koszt - 280 pln (olej plus filtr)
Czas obsługi - 0.5 h
Przebieg: 1120 km

Uwagi: duży plus za ekspresowe tempo, trzeba się umawiać mniej więcej z 2 - tygodniowym wyprzedzeniem. Przy oddaniu auta podzieliłam się uwagami na temat wycieraczek, które od początku użytkowania działają kiepsko. Serwisant przyjął do wiadomości, ale przy odbiorze auta stwierdził, że nie zrobili wycieraczek bo to wymaga rozebrania czegoś tam na części, a nie ma dzisiaj elektryka...hmmm po spytaniu czy honorują upusty w związku z członkostwem w klubie powiedział, że tak, ale mieli jakieś problemy z szefostwem i upustów nie dają na pierwszym przeglądzie. Jeśli chodzi o poczekalnię to minus za niedziałający telewizor i brak świeżej prasy, a plus za niezłą kawę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 21 sty, 2008 23:15 
Offline

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 15:20
Posty: 6768
Lokalizacja: Poznań
Model:: Swift 5D 1.3 GS '05
Ocena ogólna - 3/10
Koszt - ubezpieczenie AC pokryło (nie mam pojęcia)
Czas obsługi -dwa tygodnie

Jak juz wspominałem na forum, pod koniec października wylądowałem na bandzie zakrętu w prawo (dzięki Bogu poleciałem po stycznej i ucierpiały głównie felgi -tzn drzwi i błotniki też przerysowane, ale na szczęście bez wgnieceń). Do wymiany zostały zakwalifikowane felgi oraz błotnik z przodu -reszta do lakierowania.

Odnośnie naprawy:
-problemy z samochodem zastępczym -po tygodniu otrzymałem dopiero auto zastępcze (żenada) -taki duży serwis a nie ma wystarczającej liczby samochodów zastępczych...
- dwa tygodnie to za długo...

Wszystko byłoby fajnie, gdyby nie okazało się, że położyli nie ten lakier (ciemniejszy odcień)...
Odbierałem samochód pod wieczór i nie widać było róznicy, dopiero następnego dnia kumpel mi zwrócił uwagę, że coś jest nie tak no i niestety... Auto do poprawek, jakieś marne obietnice upustów przy przyszłych wizytach od szefowej... słabizna...

Po tej wizycie jeszcze postanowiłem zostać klientem ASO Wache... jeszcze...


[ Dodano: Wto 22 Sty, 2008 00:11 ]
Odnośnie Wache wpadlem jeszcze w tym roku załatwić pewne formalnosci i zrobilem zdjecia dla potomnosci ich slynnej poczekalni (zimnej, brudnej, w ktorej niczego nie ma...)

Oto one:

brudny dywanik
Obrazek

wiecznie pusta butla wody (a moze to tylko rekwizyt?)
Obrazek

hmmm... czyzby biedermaier?
Obrazek

heh...brak mi weny ;)
Obrazek

jw...
Obrazek


Ostatnio edytowano Wt 22 sty, 2008 00:37 przez spoono, łącznie edytowano 7 razy

Góra
Pozdrawiam

wiem, że nic nie wiem :)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 22 sty, 2008 00:36 
Offline

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 15:20
Posty: 6768
Lokalizacja: Poznań
Model:: Swift 5D 1.3 GS '05
Ocena ogólna - 4/10
Koszt -650 zł

Normalny przegląd, jakby nigdy nic -tylko znowu musiałem się napraszać o umycie fury -żenada...

Obniżyłem ocenę za numer z oponami:

Otóż po naprawie listopadowej (post wyżej) -kazałem od razu zdjąć opony letnie i załozyć zimowe (jedna opona letnia uległa przebiciu na amen, nie do naprawy -więc do ich magazynu powędrowały 3 letnie). W marcu, przy okazji przeglądu po 30kkm kazałem te opony założyć, wraz z 2 nowymi, które w listopadzie kazałem dokupić (Good Year NCT 5 185/60 R15) i założyc je na tył (zgodnie z zaleceniami ADAC). Przyjechałem odebrać auto i zanim udałem sie do biura (ogólnie warunki w jakich muszą przebywać klienci są żenujące -patrz poczekalnia zimą) dokładnie obejrzałem auto. Oczywiście stało na zimowych... Zażądałem wyjaśnień -usłyszałem, że przecież w listopadzie to ja sam zabrałem opony do domu... Ręce mi opadły, pojechałem gościa i trochę postraszyłem -przez pół godziny szukali opon w magazynie - w końcu znaleźli... żenada. Dałem im godzinę na zmianę. Po powrocie okazało się, że niestety:
- zapomnieli dokupić nowych opon,
- auto stało na 3 starych i jednej, którą zdjęli z testówki...

Żenada, żenada, jeszcze raz żenada...

Plus jest tego tylko jeden -szybciej kupię nowe letnie, szybciej będą wieksze fele i mniejszy profil


Góra
Pozdrawiam

wiem, że nic nie wiem :)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 16 cze, 2008 08:32 
Offline

Dołączył(a): Śr 19 mar, 2008 21:29
Posty: 712
Lokalizacja: Wlkp.
Model:: Kia
A ja nie wiem, co oceniać, ponieważ kiedy chciałam umówić się na odstawienie auta do tego serwisu, przez 3 godziny nikt nie podnsił sluchawki na żadnym z podanych na stronie numerów. Wybrałam inne ASO. Tam odebrali :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 23 sie, 2008 23:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 18 sie, 2008 21:06
Posty: 83
Lokalizacja: Poznań
Model:: Swift '08 1.3 GLX
Ja musze ich jednak ocenić na 9+/10

na taką ocenę zasłużyli sobie ponieważ byłem w zamiarze kupna używanego ( niby wcześniej DELIKATNIE uszkodzonego swifta) i dałem im go do kompleksowego sprawdzenia,
robote wykonali szybko i przy tym zauważyli wszystko co powinni byli zauważyć...auto okazało się jednak być po bardziej drastycznych przejściach ( np. prostowane podlużnice )
odradzili mi jego zakup, i dzięki temu będę jeździć nowym Swiftem. Miła i konkretna obsługa, kontakt telefoniczny sprawny. Opierając się na moich pierwszych doświadczeniach z nimi mogę szczerze polecić.
plusik odejmuje za poczekalnie dla klientów, pić i czytać było co...ale brak klimy przy upale...a także brudny dywanik to rzeczy ktore mi sie nie spodobały.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 21 maja, 2009 08:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 09 kwi, 2009 06:47
Posty: 183
Lokalizacja: Poznan or Matrix
Model:: SX4 SEDAN
ocena ogolna 8/10
auto naprawiane z ubezpieczenia po drobnej stluczce, rozlicznie bezgotowkowa
koszt (dla ubezpieczyciela) 10 882pln (sama naprawa, do tego tablica rejestraycjna oraz auto zastepcze, wiec pewnie do 12000 dobije)

ogledziny szybkie i sprawne, poprawiono auto tak, zeby sie policja nie czepiala i jezdzilem nim dopoki nie przyszly czesci (poltora tygodnia, w tym dlugi weekned majowy)

auto odstawilem, dostalem zarezerwowane Mitsubishi Carisma bardzo, bardzo brudne i z... uszkodzona sonda lambda! jazda tym to byla tragedia dopoki sie nie nagrzalo pozadnie
naprawa miala trwac 5 dni, zamkneli sie ostatecznie w 7 (przy skaldaniu ponoc okzalo sie, ze zamek maski tez do wymiany - nie mogli tego przy ogledzinach sprawdzic? albo przy spasowywaniu czesci?)
7 dnia odbieram i okazuje sie, ze zdezak zewnetrzny (plastikowy) ma drobne zarpania w miejscach montazu, jest zle spasowany z jednaj strony (wytaje na prawie 1cm) i nie jest dokladnie dokrecony do pasa (tego z zamkiem od maski)
po moich uwagach przyjetych z wyrazna niecierpliwoscia biora auto na myjnie (DOPIERO!), i na lakiernie
po koljnyhc polgodziny auto mam odbierac (juz bylo po oficjalnym zamknieciu serwisu), spasowane poprawnie, sruby jeszcze przy mnie dokrecali, ale rysy byly pociagniete ciagle jeszcze mokrym lakierem chyba pedzlem!

naprawde zdenerwowany zaczepilem szefa serwisu, ten obejzal, przeprosil, kazal podstawic INNE (na szczescie) auto zastepcze (tym razem gola i wesola Kia Piccatto, nawet bez wspomagania, ale czysta i sprawna w 100%), nawzucal lakiernikowi i obiecal, ze moje auto bedzie na nastepny dzien lsniace jak nowe

tak tez sie stalo

auta nie umyto nastpenego dnia ponownie, ale to maly problem
cena budzi moje powazne watpliwosci co do zasadnosci - wymiana zdezaka (plaskiki oraz oba pasy zdezaka wlasciwego), kondensatora (sprawny - lekko zgiete blaszki), malowanie maski, wymiana reflektora (sprawny, urwany jeden zaczep) atrapy chlodnicy to 1/4 warotsci auta? placi ubezpieczalnia, ale przeciez potem my wszyscy skaldamy sie na to w naszych skladkach

w poczekalnie brak wody
byl automat z platna kawa i napojami/batonikami
auto wiec faktycznie naprawione poprawnie (chyba - nie znam sie na tyle, by stwierdzic to na 100%), w sumie 2 dni opoznienia w stosunku do wersji pierwotnej (koszty auta zastpeczego za ten okres wzieli na siebie - ubezpieczalnia zwracala tylko za 7 dni)

ocena 8 poniewaz i tak jest o wiele lepiej niz ASO VW (gdzie sie po prostu nie znaja na autach spod znaku VW, ale kantuja klienta - Kalisz) czy ASO Renault Poznan Pieluszynska (gdzie ceny sa kosmiczne, traktowanie klienta jak za glebokiej komuny, zero gratisow w stylu auto zastpcze, proby oszustwa na kazdym kroku) z ktorymi mialem do czynienia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 19 sty, 2011 21:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 25 lut, 2008 13:52
Posty: 50
Lokalizacja: Poznań
Model:: Swift 1.3 GS 2008
Ocena ogólna: 8/10
Listopad 2010r.
Przegląd 30.000

Plusy:
+ poczekalnia dla klientów ( czysto, wygodnie, ciepło, prasa, telewizor)
+ umyte autko
+ szybki termin
+ niższa cena o 100zł niż w ASO Labijak Auto Lama

Minusy
- czas oczekiwania 4 godziny
- cenna przeglądu 836,41 zł


Góra
Pozdrawiam,
Agnieszka

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 17 paź, 2012 19:28 
Offline

Dołączył(a): Śr 17 paź, 2012 19:19
Posty: 1
Lokalizacja: Warszawa
Model:: SV1000
Najgorszy Serwis w Polsce. Jedyny plus to poczekalnia dla klientów. Miałem wypadek, motocykl był naprawiany z OC sprawcy. Zamiast wymienić końcówki kierownicy (komplet) wymienili tylko uszkodzoną, drugą zostawili. Jeździłem później z różnymi końcówkami kierownicy. Paranoja. Wymienili czaszę na nową malowaną fabrycznie. Po obejrzeniu zauważyłem rysę którą zrobili prawdopodobie przy zakładaniu lub powstała podczas transportu. Machnąłem ręką, podpisałem dokument i pojechałem do domu. Zmarnowałem czas bo musiałem tam dwa razy dojechać (ustalić termin wymiany czaszy, później na wymianę, a do Baranowa mam 200km). Nie miałem zamiaru jechać trzeci raz żeby znów wymieniali czaszę. Kto wie. Może znów by porysowali. Ogólna ocena to 2. Powinno być 1, ale 2 ze wzgl. na poczekalnię dla klientów


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .