Teraz jest Cz 24 maja, 2018 16:35

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt 09 paź, 2007 07:30 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 19:39
Posty: 3372
Lokalizacja: Będzin
Model:: A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro / 240KM
Auto Centrum Serwisowe
93-120 Łódź
ul. Przybyszewskiego 199/205
tel. (42) 686 84 82
http://www.acserwisowe.pl


- / Mechanika / -


------------------------------------------------------------------------
<font color="#009933">ZANIM NAPISZESZ PRZECZYTAJ !!! </font color>
------------------------------------------------------------------------


Ostatnio edytowano So 17 gru, 2011 22:09 przez chiron, łącznie edytowano 5 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 21 lis, 2007 23:16 
Offline

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 23:00
Posty: 4
Lokalizacja: Łódź
Model:: SWIFT 1.5 GS '06
Polmozbyt nie jest jakimś super serwisem jeżeli chodzi o wygląd zewnetrzny i wewnętrzny ale za to podejście do klienta i sprawy z jaką trafił do nich klient - rewelacja. SMP umówiło mnie tam na wymianę klocków i toczenie tarcz (sprawa zgrzytających hamulców), bo w AC Kosicki zwodzili mnie ponad miesiąc aż w końcu oddali maszynę do serwisu... Dostałem bez problemu samochód zastępczy - Ignisa (nawet fajnie się tym autkiem jeździ), wszystko wykonali w umówionym czasie itd itd. Nie mam się już co rozwodzić bo jest tylko jedno słowo: REWELACJA !!!!!!
Mają również dobrze zaopatrzony sklep części do suzuki (jak kupiłem autko to kilka rzeczy u nich zamawiałem wszystko było za dzień lub dwa od zamówienia a i ceny bardzo bardzo konkurencyjne !!! Potargowałem się troszkę ...)


Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 01:00 przez paxxx, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 27 mar, 2008 09:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 mar, 2008 13:41
Posty: 70
Lokalizacja: Łódź
Model:: GV 2.0
Mialem przyjemnosc skorzystac z tego serwisu. Stuki w zawieszeniu okazaly sie zuzytymi poduszkami drazka stabilizacyjnego przedniego. Naprawa trwala krocej niz godzine (po wczesniejszym bezproblemowym umowieniu sie), mila atmosfera, podejscie do klienta - rewelacja! Jestem bardzo zadowolony i goraco polecam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 23 kwi, 2008 04:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 22 kwi, 2008 20:02
Posty: 8
Lokalizacja: Łódź
Model:: GV DDiS
Jak najbardziej potwierdzam...
Wczoraj była moja pierwsza tam wizyta. Wygląd zewnętrzny nie jest najważniejszy. Podejście do Klienta :one: (vide mój poprzedni post: viewtopic.php?t=47).
Bezproblemowe przyjmowanie wszelkich uwag, wyjaśnianie niejasności, itp. itd.
Polecam wszystkim z Łodzi i okolic.


Ostatnio edytowano Śr 23 kwi, 2008 08:20 przez seban, łącznie edytowano 1 raz

Góra
GV & GR

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 cze, 2008 10:42 
Offline
Klubowicz KSP
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:22
Posty: 11938
Lokalizacja: Koszalin
Model:: GV 2.o 5MT
paxxx napisał(a):
Polmozbyt nie jest jakimś super serwisem jeżeli chodzi o wygląd zewnetrzny i wewnętrzny , ale za to podejście do klienta i sprawy z jaka trafił do nich klient rewelacja.


Nic dodać nic ująć miałem okazję przekonać się o tym osobiście. Wystąpiła mała awaria przedniego układu napędowego ( wyciek oleju z uszczelniacza wału )a do tego czekał mnie przegląd po 45 000 km.
Będąc w Łodzi skorzystałem z okazji i odwiedziłem Serwis Polmozbytu na ul.Popiełuszki.
Ludzie otwarci , sympatyczni błyskawicznie przekonali mnie , że trzeba dokonać naprawy i że zrobią to fachowo i szybko.

Wstępna diagnoza mechanika potwierdziła się w 100% dalsza jazda mogła skutkować uszkodzeniem przekładni gdyż były znaczne ubytki oleju.

Wykonano pełny przegląd po 45 000 wymianę płynów , filtrów , oleju przekładniowego ( przód i tył ) Dokonano wymiany uszkodzonego uszczelniacza ,pomimo jego braku na miejscu sam szef serwisu Pan Tomasz zdobył go w sposób niemal magiczny.
Mechanik który naprawiał moją Suzi - Pan Grzegorz wykonał jazdy testowe i kilkakrotnie sprawdzał po naprawie szczelność wymienionego uszczelniacza.
Auto po naprawie i przeglądzie zostało umyte i wyglądało jak nowe.
Przeglądowi poddano układ hamulcowy na szczęście klocki były jeszcze w dobrej kondycji.
Dodatkowo w formie bonusa naprawiono uszkodzone osłony fabryczne spodu.

Koszt całości to razem 975 zł z tego koszt robocizny 440 zł.
w tym
OT po 45 tyś km 300zł
Test silnika TECH-2 80 zł
Wymiana płynu chłodzącego 60zł

Pozostała część kosztów to oleje , płyny , filtry i pogubione spinki osłony przodu.

Mało to nie jest ale i roboty nie było mało.

W sumie ocena 10 / 10

Polecam wszystkim ten serwis a Panom z serwisu mogę tylko powiedzieć
TAK TRZYMAĆ
:ok:

No i na podsumowanie , szkoda że mieszkam tak daleko :( :( :(


Ostatnio edytowano N 22 cze, 2008 20:03 przez pitpaw, łącznie edytowano 3 razy

Góra
Pozdrawiam były
Administrator Forum

http://www.klubsuzuki.pl

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 cze, 2008 13:02 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 09 paź, 2007 21:44
Posty: 1233
Lokalizacja: Łódź
Model:: suzuki grand vitara 3D
pitpaw napisał(a):
No i na podsumowanie , szkoda że mieszkam tak daleko


a ja mieszkam blisko :P


i moja ocena też jest 10/10 :D


Góra
www.klubsuzki.pl

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 05 lip, 2008 08:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 28 gru, 2007 17:11
Posty: 72
Lokalizacja: Sieradz/Łódź
Model:: Swit 1.5 3D GS Galactic Grey
po takich sobie doświadczeniach z Kosickim, przegląd po 15 tys robiłem w Polmozbycie, nie byłem u nich 4 lata jednak nic się nie zmieniło, bardzo sympatyczna obsługa, jednak po takiej przerwie mechanik mnie nie poznał ;)

przegląd zrobiony szybko i sprawnie cena też mnie nie zabiła, dlatego mają we mnie stałego klienta


Góra
pozdrawiam Piotr

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 05 lip, 2008 09:22 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 09 paź, 2007 21:44
Posty: 1233
Lokalizacja: Łódź
Model:: suzuki grand vitara 3D
Gawronnek napisał(a):
przegląd zrobiony szybko i sprawnie cena też mnie nie zabiła, dlatego mają we mnie stałego klienta



i to jest TO, co budujemy dla siebie i naszych partnemów (ASO),
KAŻDA POZYTYNA OPINIA,
jest wynikiem tego,że Oni są dobrzy w tym co robią, a my będzięmy Ich odwiedzać :)


Góra
www.klubsuzki.pl

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 09 lip, 2008 14:10 
Wielki pozytyw :-).
Dziś byłem na przeglądzie i kolejne także tu zrobię :-).
Szybko,cena konkurencyjna (byłem mile zaskoczony).
Wszystkim POLECAM.


Góra
  
 
PostNapisane: Śr 23 lip, 2008 10:53 
Offline

Dołączył(a): Śr 19 mar, 2008 21:29
Posty: 713
Lokalizacja: Wlkp.
Model:: Kia
Ja dziś dzwoniłam do Polmozbytu o poradę. Rewelacyjny kontakt i pomoc. Bardzo dziękuję i w razie potrzeby będę korzystać (niewazne kilometry).
POLECAM--- TO PROFESJONALIŚCI!!! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 21 sie, 2008 09:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 05 cze, 2008 13:41
Posty: 153
Lokalizacja: Łódź
Model:: EX-Grand Vitara 1.9DDIS
No ciekawie piszecie! I sam się o tym przekonałem.
U konkurencji KOSICKIEGO zrobiłem przegląd bo było mi bliżej... ale mało sympatycznie i jakoś nieufnie do tego co zrobili i czy zrobili... fakt że umyli samochód ale skasowali duużo kasy.
A jak mi coś zabrzęczało, to podjechałem do Polmozbytu-Łódź na Popiełuszki... godzina 17:30 koniec pracy prawie... 3 facetów zajęło się autem i poświęcili mi miło i sympatycznie uwagę przez blisko 40 minut. Rzadko się spotyka takie serwisy... ale ostateczna ocena będzie czy mili sympatyczni panowie zdiagnozują usterkę... :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 27 lis, 2008 00:08 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 17 lut, 2008 22:03
Posty: 542
Lokalizacja: Poznań
Model:: 2007 GV 2.0 M/T
26.11.2008r. przegląd GV po 30000

Ocena: 10+/10

Koszt całkowity: 976zł z rabatem dla klubowicza KSP ;)
zawiera robociznę, przegląd nadwozia, test silnika.

Wymieniony został filtr oleju, filtr przeciw-pyłkowy, olej w silniku, olej w skrzyni biegów, olej w tylnym moście, płyn hamulcowy.

Obsługa rewelacyjna, szczerze polecam, pomimo że mam na miejscu w Poznaniu 2 ASO to i tak jeżdżę na przegląd do Polmozbyt Łódź, ze względu na to, że: 1) są zaprzyjaźnieni z KSP, 2) znamy się z szefem i mechanikami osobiście ze zlotów, 3) wykonują wszelkie prace przy samochodzie porządnie i fachowo, 4) można spotkać się przy okazji z Go lub innymi znajomymi z klubu i mile spędzić czas.


--------------------------------

Nie będę pisał kolejnego posta tylko napiszę tu sprawozdanie z poprzedniej wizyty:

30.09.2008r. instalacja zestawu liftującego GV

Ocena: 10+/10

Koszt całkowity: 651zł z rabatem dla klubowicza KSP ;)
zawiera robociznę, a w tym: instalacja sprężyn i amortyzatorów na tył, instalacja podkładek pod przednie zawieszenie, instalacja podkładek pod układ sterujący ksenonami, regulacja zbieżności poziomej i pionowej wszystkich kół. Części dostarczone przeze mnie.

Instalacja przebiegła sprawnie, bezproblemowo. Naprawdę polecam, to solidny warsztat i solidni ludzie.


Ostatnio edytowano Cz 27 lis, 2008 00:10 przez cinusik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 27 lis, 2008 21:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 mar, 2008 13:41
Posty: 70
Lokalizacja: Łódź
Model:: GV 2.0
Dzisiaj byłem na wymianie klocków hamulcowych. Szybko, sprawnie, przed 10tą byłem już w pracy. Całkowity koszt 503 pln (razem z klockami oczywiście).

Hmmm 10+/10 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 13 sty, 2009 14:11 
Wielki pozytyw :-) .
Dziś byłem na drobnej regulacji - wszystko odbyło się szybciutko,fachowo i dla stałych klientów za DZIĘKUJĘ :).
Wszystkim POLECAM.


Góra
  
 
PostNapisane: Pt 13 lut, 2009 09:23 
Offline

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 00:10
Posty: 511
Lokalizacja: LCJ
Model:: ___
Po lekturze opinii na forum pojechałem do Polmozbytu Łódź mimo, iż auto kupowałem u Kosickiego i zostawili mi namiary do siebie aby się umówić.
Nie żałuję tej decyzji.
Koszt to coś koło 260 zł (u Kosickiego - 300),
z czego 220 to cena oleju (nastepnym razem pojadę z własnym).
Nieceniona wartość dodana to herbatka w wykonaniu pana Tomka :one:
przy okazji wypytałem o montaż osłon silnika.
Genaralnie pierwsza klasa. Widać, że dbają o klienta stąd moja ocena 10/10.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 07 mar, 2009 00:13 
Offline
Wiceprezes Stowarzyszenia
Moderator
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:02
Posty: 11875
Lokalizacja: Łódź
Model:: Jimnior JLX
hmm...mnie to nie wypada chyba chwalić, bo wyjdzie na kumoterstwo...ale cóż w Polmozbycie czuję się jak w domu prawie :) przegląd ( jakiś już czas temu) I klasa, założenie osłon + moja upierdliwość ( Grzesiu wybacz :D ) + kawka w towarzystwie Kierownika serwisu ... cóż więcej chcieć ? drgania kierownicy -Jimniki tak ponoć mają -mój już nie ma :okulary: :uklon:

cóż POLECAM :one: ale skoro Poznań, Koszalin, Kielce itd. przyjeżdżają to znaczy, że nie słodzę :okulary:


Góra

Zaakceptuj to, czego nie możesz zmienić !!!

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 29 kwi, 2009 15:05 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 20 paź, 2007 22:30
Posty: 642
Lokalizacja: Łódź
Model:: Już nie Suzuki
Przegląd po 30k km.
Koszt niecałe 540 zł (10% zniżki dla klubowicza na usługę). Własny olej. Dodatkowo wymieniony filtr przeciwpyłkowy.

Obsługa oczywiście bez zastrzeżeń. Na wejściu propozycja kawka/herbatka, gazetka do poczytania podczas czekania. Wygodne kanapy +TV więc te 2h upływają bardzo szybko.


Moja ocena 10/10 :). Tak trzymać Panowie i Panie :). I do zobaczenia na zlocie :piwo:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 30 kwi, 2009 08:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 07 gru, 2008 23:04
Posty: 1
Lokalizacja: Pabianice
Model:: SX4 1.6
Także miałem okazje skorzystać z usług Polmozbytu przy ul.Popiełuszki w Łodzi.
Po wcześniejszym zamówieniu telefonicznym chlapaczy na przód (taki potrzebny detal) do swojej SX4 1.6 GS montaż odbył się szybko i co ważne w miłej atmosferze. :)

POLECAM !!!

Wcześniejszymi postami utwierdziłem się w przekonaniu ,że na przegląd 15 000 pojadę do tego serwisu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 18 maja, 2009 08:22 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 19:39
Posty: 3372
Lokalizacja: Będzin
Model:: A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro / 240KM
Cóż... sam nie wiem co mogę napisać jeszcze bardziej pozytywnego niż wszystkie posty powyżej.
Muszę się poddać fali i pozostaje mi jedynie przyklasnąć i podziękować za obsługę.

W drodze ze zlotu do domu wstąpiłem (po wcześniejszym Zlotowym uzgodnieniu) na sprawdzenie ściągania auta w prawo.
Wieeeelu już próbowało.
Trochę też na ten temat rozmawialiśmy na Zlocie.

Więcej szczegółów można znaleźć tu: viewtopic.php?t=4321

Do domu dojechałem (mimo zmęczenia po 10 godzinach jazdy) z wielkim bananem na twarzy... jest SUPER!

Zrobiono:
sprawdzenie amortyzatorów, zawieszenia, ogumienia itd.
ustawienie poprawnej zbieżności

Koszt: 100 zł

Efekt: auto jedzie tak jak powinno :)

D Z I Ę K U J Ę !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 17 cze, 2009 07:51 
Offline

Dołączył(a): Śr 19 mar, 2008 21:29
Posty: 713
Lokalizacja: Wlkp.
Model:: Kia
W Łodzi robiłam w piątek naprawy blacharsko-lakiernicze w Polmozbycie na Przybyszewskiego. Nasz znajomy Pan Tomek oraz Pan Jarosiński, przygotowali wszystko na tyle, że jak o godz. 8 odstawiłam auto, to o 14 miałam do odebrania.
Wykonano:
-wymiana i malowanie zderzaka tylniego,
-malowanie zderzaka przedniego,
-naprawa zaczepów przy zderzaku przednim.
Samochód był umyty, miałam czas go dokładnie obejrzeć i ocenić dobór kolorów. Wszystko odbylo sie bardzo profesjonalnie i szybko.

KOSZT NAPRAWY:
- wymiana i malowanie tyłu (pokrywa PZU) ok. 2700 zł
- malowanie i poprawki przodu 1044 zł
Oczywiście wszystkie zniżki obowiązują

Ocena 10/10
Ps. Obym nie musiała, ale jak coś, to znów tam pojadę :)


Ostatnio edytowano Śr 17 cze, 2009 07:53 przez iwaioli, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 30 wrz, 2009 14:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 14 sty, 2009 09:07
Posty: 77
Lokalizacja: Łódź
Model:: Grand Vitara 2.0 HDI 2003
No to i ja się dorzucę.
Parę dni temu byłem na przeglądzie po 90 tyś. i trochę zabolało.

Przegląd 90tyś., wymiana klocków przód, pasków klinowych, oleju + filtrów, filtra klimatyzacji, nowy olej w skrzyni i za to wszystko prawie 1900 zł. Do tego okazało się, że wężyk od zbiorniczka płynu układu wspomagania ma defekt i płyn ucieka - dziś jadę odebrać auto po wymianie (sam wężyk około 500 zł + robocizna). Wszystko jest fajnie, miło, fachowo, tylko mam jakieś dziwne wrażenie, że najtaniej to nie jest. GV to GV i za pół darmo się nie naprawi, ale jednak jakieś dziwne to wszystko. W każdym razie koleżanki i koledzy z pracy śmieją się ze mnie, że frajer :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 12 kwi, 2010 20:26 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 17 lut, 2008 22:03
Posty: 542
Lokalizacja: Poznań
Model:: 2007 GV 2.0 M/T
12.04.2010r. przegląd GV po 60000

Ocena: zostanie rozdzielona, aby nie skrzywdzić najważniejszej osoby czyli mechanika
Ocena mechanika: 10+/10
Ocena kierownictwa: 2/10

Koszt całkowity: 816zł z niestety niepełnym rabatem (tylko 5%) dla klubowicza KSP - rabat wynegocjowany z poprzednim kierownikiem, który obecnie jest kierownikiem serwisu w Autotraper Łódź wynosił 10% i często był nawet jeszcze większy.
Dodatkowo zrezygnowałem z uzupełnienia klimatyzacji oraz filtra kabinowego. Oleju swojego nie dostarczyłem.
Wyglada na to że 10% na kartę klubową nie jest już honorowane przez Polmozbyt.
Mało tego, mieliśmy obiecany dodatkowy rabat za pewien incydent, który spotkał nas ze strony obecnego kierownika. Ponieważ nie dostaliśmy obiecanego dodatkowego rabatu postanowiłem, że o tym niemiłym dla nas zdarzeniu opowiem publicznie, co by kierownik serwisu wiedział, że nie wypada pewnych nieprawdziwych rzeczy mówić obcym osobom, zwłaszcza jeśli jest to nieprawda i dotyczy stałych, lojalnych Klientów.
Zdarzenie opiszę w późniejszym czasie w tym wątku.

Zamówiłem tam jeszcze jedną część, umówiłem się już na naprawę gwarancyjna na czerwiec i na tym koniec współpracy z Polmozbyt - przegląd na 75000km będzie w Autotraper Łódź.
Najbardziej ubolewam nad tym, że zaprzyjaźniony super-mechanik nie bedzie pracował przy mojej suzi :(

Wracając do przeglądu:
1) Przegląd OT - 285zł - w tym jest ten rabat 5% czyli 15zł - aaaaale rabat :(
2) Filtr oleju - 40zł
3) 5L Shell Helix 5w40 - 275zł
4) Filtr powietrza 110zł
5) Olej przekładniowy - 75W90 - 50zł
6) Płyn hamulcowy - 26zł
7) 4 spinki do nadkola - 28zł
8) Uszczelka - 2zł


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 25 kwi, 2010 10:35 
Offline

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 00:10
Posty: 511
Lokalizacja: LCJ
Model:: ___
iwaioli napisał(a):
W Łodzi robiłam w piątek naprawy blacharsko-lakiernicze w Polmozbycie na Przybyszewskiego. Nasz znajomy Pan Tomek oraz Pan Jarosiński, przygotowali wszystko na tyle, że jak o godz. 8 odstawiłam auto, to o 14 miałam do odebrania.
Wykonano:
-wymiana i malowanie zderzaka tylniego,
-malowanie zderzaka przedniego,
-naprawa zaczepów przy zderzaku przednim.
Samochód był umyty, miałam czas go dokładnie obejrzeć i ocenić dobór kolorów. Wszystko odbylo sie bardzo profesjonalnie i szybko.

[...]

Ocena 10/10
Ps. Obym nie musiała, ale jak coś, to znów tam pojadę :)


Zmuszony jestem dołożyć łyżkę dziegciu.
Moje auto robią już w zasadzie miesiąc.
Pojechałem zlikwidować szkodę (plastiki z przodu do wymiany, wyprostowanie ramy chłodnicy, zlikwidowanie odprysku lakieru na masce). Nie chcę się szczegółowo rozpisywać (starczyłoby na scenariusz do programu Turbo Kamera), w każdym razie usterka, którą można zlikwidować w ciągu 5 dni roboczych (licząc czas na zamówienie części i lakierowanie) ciągnie się ok trzech tygodni (nie licząc dodatkowych oględzin na które czekałem tydzień i wymiany papierów z ubezpieczycielem - kolejne 10 dni).
Dzwoniąc i za każdym razem pytając się co z autem słyszę: "nie mogę się dodzwonić na magazyn czy części już przyszły" (WTF?), "części już przyszły, robimy", "przyszły części, ale do innego auta tego samego typu co pan ma", "części jeszcze nie przyszły do obu aut" (mają dwa SXy na warsztacie), itd.
Oczywiście za każdym razem "zadzwonię do pana w ..." i to ja muszę dzwonić...

Nie wiem co o tym myśleć, ale z tego co słyszę od znajomych to nie pierwszy tego typu przypadek, choć jakość wykonanych tam prac blacharsko-lakierniczych jest bez zarzutu. Nie wiem czy to efekt braku Pana Tomka w firmie, czy coś innego, że taki bałagan tam mają, albo nie słyszę całej prawdy przez słuchawkę (przez przypadek będąc na hali usłyszałem, że szkody likwidowane z ubezpieczeń firmy X robią od ręki, a z innych to trzeba czekać).

Podsumowując - raczej na Przybyszewskiego jako klient już nie wrócę...

Edit z 2010-05-12:
Minął miesiąc od kiedy odstawiłem auto na Przybyszewskiego, co dwa dni słyszę iż dwie brakujące plastikowe części przyszły i mogę następnego dnia odbierać auto. Następnego dnia się okazuje że części nie pasują, zamówili nowe i tak w kółko... jak dla mnie bardzo niepoważne podejście jak na AUTORYZOWANĄ stację obsługi. Jak tak dalej pójdzie to nie wiem czy pojadę na urlop gdziekolwiek, bo w zasadzie to auto mogą trzymać do oporu :(
Żałuję iż wcześniej nie wiedziałem, że Autotraper ma autoryzację na naprawy lakiernicze, bo bym się tam od razu skierował. Cóż, bolesna lekcja.


Ostatnio edytowano Śr 12 maja, 2010 19:57 przez JLO, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 14 maja, 2010 10:05 
Offline
Klubowicz KSP
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:22
Posty: 11938
Lokalizacja: Koszalin
Model:: GV 2.o 5MT
To nie jest do końca mój przypadek a raczej przypadek którego byłem świadkiem stojąc obok odbierającego auto klienta. Pan kierownik stwierdził , że skończyły się rozliczenia przelewami za wykonane usługi bo kiedyś , ktoś tam z KSP nie dokonał przelewu do tego dnia i wymienił głośno kto to niby tym oszustem jest .Po pewnym czasie sprawa została wyjaśniona i jak się okazało za wspomnianą usługę zapłacono kartą w momencie odbioru auta.
Czy jest to normalne aby ktoś kto kieruje ASO w obecności osób trzecich wymieniał na głos dane klienta mówiąc , że nie zapłacił za usługę ? Kłamiąc przy tym od początku do końca bo za usługę zapłacono natychmiast.
Ta scenka miała miejsce w miesiącu listopadzie 2009 roku i dobitnie świadczy o tym że źle się dzieje w tym ASO a szkoda :(


Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 01:00 przez pitpaw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Pozdrawiam były
Administrator Forum

http://www.klubsuzuki.pl

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 14 maja, 2010 17:56 
Offline

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 00:10
Posty: 511
Lokalizacja: LCJ
Model:: ___
pitpaw napisał(a):
Sam odczułem na własnej skórze sposób podejścia do "petenta" przez nowego kierownika ASO już po zmianach personalnych - przykre ale prawdziwe .


Po odejściu Pana Tomka mam wrażenie, że kierownictwo obu Polmozbytów (na Popiełuszki i Przybyszewskiego) ma klientów za ekhm "niepotrzebny dodatek do całego interesu". Brak jakiegokolwiek podejścia proklienckiego to chyba główny zarzut na dziś. Nie ma znaczenia czy dla klubowicza czy zwykłego klienta takiego jak ja. Specjalistów mi szkoda. Mają tam świetnych ludzi na halach, ale się marnują.

Dziś w końcu odebrałem swoje auto (wczoraj w końcu przyszły części, których nie umieli przez miesiąc zamówić), i sprawy tak nie zostawię. W każdym razie co najmniej jednego klienta mają już mniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 15 maja, 2010 15:27 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 17 lut, 2008 22:03
Posty: 542
Lokalizacja: Poznań
Model:: 2007 GV 2.0 M/T
pitpaw napisał(a):
To nie jest do końca mój przypadek a raczej przypadek którego byłem świadkiem stojąc obok odbierającego auto klienta. Pan kierownik stwierdził , że skończyły się rozliczenia przelewami za wykonane usługi bo kiedyś , ktoś tam z KSP nie dokonał przelewu do tego dnia i wymienił głośno kto to niby tym oszustem jest .Po pewnym czasie sprawa została wyjaśniona i jak się okazało za wspomnianą usługę zapłacono kartą w momencie odbioru auta.
Czy jest to normalne aby ktoś kto kieruje ASO w obecności osób trzecich wymieniał na głos dane klienta mówiąc , że nie zapłacił za usługę ? Kłamiąc przy tym od początku do końca bo za usługę zapłacono natychmiast.
Ta scenka miała miejsce w miesiącu listopadzie 2009 roku i dobitnie świadczy o tym że źle się dzieje w tym ASO a szkoda :(


pitpaw widzę opisał nasze przykre doświadczenie, o którym miałem tu napisać. Żeby tego było mało kierownik rozpowiadał, że rzekomo wysłał do nas poleconym dwa ponaglenia na które nie było odpowiedzi! Szkoda tylko, że to 100% kłamstwo. Miał poza tym do nas telefon i wystarczyło zadzwonić, gdyby taka sytuacja miała wogóle miejsce. Ale nie, lepiej było wymyślić historyjkę przy obcych ludziach jak to KSP oszukuje.
Żenada.

Posty JLO potwierdzają, że nie jest tam dobrze.


Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 01:00 przez cinusik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 21 maja, 2010 10:44 
Offline

Dołączył(a): N 04 sty, 2009 00:10
Posty: 511
Lokalizacja: LCJ
Model:: ___
Auto oddali mi tydzień temu. W zasadzie rzutem na taśmę, bo miałem od kilku miesięcy zaplanowany następnego dnia wyjazd. Więc do "totalnej katastrofy" niewiele brakowało.

Całościowa ocena warsztatu w moim przypadku to 1/10,
przy czym należy wyodrębnić ocenę pracy mechanika i blacharza -> 10/10.

W zasadzie powinno być 0, gdyby nie kilka faktów:
1. Profesjonalnie wykonana przez specjalistów na hali likwidacja szkody (praktycznie po uszkodzeniach nie ma śladu),
2. Potrafili przyznać się do winy i powiedzieć "przepraszam" (w niektórych firmach wciąż tego nie potrafią), aczkolwiek słowo to się mocno zdewaluowało gdy padło kilka razy bez widocznego progresu całej sytuacji (miałem wrażenie, że przeprosili i niewiele dalej robili)
3. Odbierali telefony (są firmy gdzie jak widzą kto dzwoni to już nie odbierają).
4. Otrzymałem po miesiącu auto zastępcze do dyspozycji na 3 dni (minus za spóźniony refleks w tej sprawie).

Ponieważ - delikatnie mówiąc - ktoś w Polmozbycie przegiął z czasem wykonania naprawy, sprawa trafiła do SMP w postaci stosownej skargi. Zobaczymy czy coś to zmieni, jak już wspomniałem mają co najmniej jednego klienta mniej (o ile los mnie tam kiedyś nie skieruje).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 01 cze, 2010 18:40 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 17 lut, 2008 22:03
Posty: 542
Lokalizacja: Poznań
Model:: 2007 GV 2.0 M/T
01.06.2010r. Wymiana uszczelniacza wału w reduktorze.

Ocena: 10/10

Koszt całkowity: 0zł - mega ekspresowa naprawa gwarancyjna.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 01 cze, 2010 18:57 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 17 lut, 2008 22:03
Posty: 542
Lokalizacja: Poznań
Model:: 2007 GV 2.0 M/T
09.04.2010r. Wymiana uszczelniacza wału w przednim moście.

Ocena: 10/10

Koszt całkowity: 0zł - naprawa gwarancyjna.


Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 01:00 przez cinusik, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 09 cze, 2010 21:38 
Offline
Klubowicz KSP
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:22
Posty: 11938
Lokalizacja: Koszalin
Model:: GV 2.o 5MT
Byłem i ja u naszego zaufanego i sprawdzonego mechanika Pana Grzesia.
Przegląd po 75 tyś. i po wodno - błotnych eskapadach na Zlocie w Warce .

1. Przegląd po 75tyś
2. Wymiana paska wielorowkowego - widoczne pęknięcia i zmarszczki - starość nie radość
3. Wymiana oleju no i oczywiście filtra
4. Sprawdzenie oleju we wszystkich pozostałych koniecznych miejscach ( przód , tył , reduktor ) wymiana na przodzie - domieszka wody w oleju
5. Wymiana filtra powietrza
6. Sprawdzenie układu hamulcowego i stanu klocków - wymiana klocków na całe szczęście nie była konieczna :)
7. Uzupełnienie a w zasadzie utworzenie koniecznego zapasu dziwnych żarówek do oświetlenia tyłu GV II


Rozmowy w trakcie przeglądu z Panem Grzesiem bezcenne :)
A konsultacje z Panem Witkiem - elektrykiem z ASO i naszym przyjacielem wprost nie ocenione .

Całość wizyty to 1000zł w tym sam pasek to kwota grubo ponad 200zł , jakiś rabacik został udzielony . Wizyta prawie w trybie awaryjnym i to na "cito".

Jestem zadowolony bo jak mawiał dawny kierownik tej placówki " Będzie Pan zadowolony " nie mogło być inaczej dzięki fachowcom pracującym bezpośrednio przy autach .

Ocena wizyty to 10/10


Ostatnio edytowano Śr 09 cze, 2010 21:39 przez pitpaw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Pozdrawiam były
Administrator Forum

http://www.klubsuzuki.pl

 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .