Teraz jest Wt 25 wrz, 2018 12:50

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt 09 paź, 2007 07:27 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 19:39
Posty: 3365
Lokalizacja: Będzin
Model:: A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro / 240KM
Japan Motors
30-363 Kraków
ul. Rzemieślnicza 26
tel. (12) 254 00 06
http://www.suzuki.japanmotors.pl


- / - / Blacharstwo


------------------------------------------------------------------------
<font color="#009933">ZANIM NAPISZESZ PRZECZYTAJ !!! </font color>
------------------------------------------------------------------------


Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 01:00 przez chiron, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2007 19:52 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 12:34
Posty: 392
Lokalizacja: Niepołomice
Model:: Skoda Yeti 4x4 & Flota Alto x5
Ocena: 2/10
Koszt: 1330 zł

To była rysa na tylnych drzwiach, nadkolu i lampie w niektórych miejscach aż do gołej blachy (po ostrym przedmiocie z ładnymi zawijasami że widać jak ktoś szedł).
Naturalnie jak się zgłosiłem do nich w połowie grudnia 2006 to mi podano termin jak widać 9 stycznia, a jak bym chciał auto zastępcze to co najmniej miesiąc do półtorej dłużej. Zima, sól, goła blacha - po upewnieniu się że naprawa nie potrwa długo (9 oddaję - 12 odbieram) stwierdziłem że lepiej to jak najszybciej zrobić ... to był mój błąd Sad
Gdy zadzwoniłem popołudniu/wieczorem do serwisu (nikt nie raczył mnie poinformować że maja jakikolwiek poślizg - w końcu nie ich samochód, a kto by tam dbał o klienta) dowiedziałem się że zaraz się skontaktują z moim doradcą (Pan Zbigniew K.) i dadzą mi znać co z moim samochodem.
Zadzwonił asystent mojego "opiekuna" i powiedział ze w sobotę będę mógł odebrać tylko że kasa nieczynna i że bym musiał mieć gotówkę (nie pamiętam już tego dokładnie), ostatecznie nie odebrałem ani w piątek, ani w sobotę. A od poniedziałku to już dzwoniłem codziennie jakoś we wtorek się dowiedziałem że moje auto poszło na suszarnie, a przecież teoretycznie w piątek już mogłem go odebrać. W środę albo w czwartek miałem informację że moje auto poszło do malowania (sic!). Za którymś razem chyba nawet rozmawiałem z moim opiekunem ale nie podał mi żadnej racjonalnej przyczyny opóźnienia ani konkretnej informacji kiedy będę mógł auto odegrać. Skracając ... auto odebrałem w piątek, ale 19 stycznia. Jakoś tak się złożyło że nie odbierałem go od mojego doradcy który pilotował sprawę - ciekawe dlaczego. Przy odbiorze okazało się że faktura opiewa na wyższą kwotę aniżeli ustalona w czwartek z asystentem mego doradcy. Osoba od której odbierałem samochód stanęła na wysokości zadania i zrobiła fakturę na kwotę ustaloną, mało tego, w porę zorientowała się że auto nie jest oklejone folią ochronną (za którą byłem obciążony fakturą!).
Ostatecznie odebrałem auto po 10 dniach, a miałem odebrać po 3.

Oprócz braku naklejek, co zostało w porę naprawione jeszcze stwierdziłem:
- nie wypolerowano lampy, a było to w kosztorysie
- miały być malowane całe elementy - ciekawe jak to zrobili nie demontując ich !
- uszkodzili uszczelkę od szyby
- całe auto było zapylone i śmierdziało rozpuszczalnikiem i innymi chemikaliami (co znowu dowodzi że elementy nie były demontowane)
- drzwi były szlifowane i malowane tylko z zewnątrz, na rancie widać było granice malowania (pozostałości po taśmie ochronnej i pył po szlifowaniu)

A parę dni temu stwierdziłem jakiś odprysk na samym środku tych malowanych drzwi który nadaje się na reklamację.
Jak pomyślę że znowu miałbym to przejść to mi się odechciewa.
Na szczęście jest jeszcze jedna blacharnio-lakiernia w Krakowie.

Jakieś dwa tygodnie później zadzwoniła do mnie Pani aby sie zapytać czy jestem zadowolony z usługi - w sposób bardzo delikatny wyraziłem swą dezaprobatę dla takiego traktowania klienta - bądź co bądź nie była niczemu winna.

Hmm ... to chyba tyle w sprawie mej oceny.


Ostatnio edytowano So 13 paź, 2007 19:56 przez urka, łącznie edytowano 2 razy

Góra
スズキ・スイフト Rulez :)
クラブ鈴木ポーランドは第1 である :D
"ZIUTEK" czyli SWIFT 1.3 GLX zmienił właściciela :|

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2007 19:56 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 12:34
Posty: 392
Lokalizacja: Niepołomice
Model:: Skoda Yeti 4x4 & Flota Alto x5
Ocena 3/10
Koszt 0zł
Reklamacja powyższego.

Reklamację uwzględniono, pęcherzyki nad szybą, na nadkolu i centralnie na drzwiach powstały w wyniku złego pomalowania, lampę obiecali wypolerować i zobaczyć co z uszczelką. Planowany termin odbioru po trzech dniach.
Nauczony doświadczeniem zażądałem auta zastępczego ... i dobrze bo jeździłem nim przez 5 dni
Znowu nie pomalowali całego elementu, tylko słupek i nadkole, uszkodzony lakier na drzwiach jakoś "zapaćkali". Lampe polerowali po mojej uwadze na miejscu. A uszczelkę po mojej interwencji próbowali skleić z efektem miernym.
Gratis pomalowali mi przednią szybę (sic!) ... kolejna wizyta w celu zmycia kilka dni później.


Ostatnio edytowano Pn 31 mar, 2008 10:05 przez urka, łącznie edytowano 1 raz

Góra
スズキ・スイフト Rulez :)
クラブ鈴木ポーランドは第1 である :D
"ZIUTEK" czyli SWIFT 1.3 GLX zmienił właściciela :|

 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .