Teraz jest Wt 25 wrz, 2018 12:49

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt 09 paź, 2007 07:24 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 19:39
Posty: 3365
Lokalizacja: Będzin
Model:: A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro / 240KM
Yama
86-031 Osielsko
ul. Szosa Gdańska 28
tel. (52) 360 53 15
http://www.yama.pl


Salon / Mechanika / Blacharstwo


------------------------------------------------------------------------
<font color="#009933">ZANIM NAPISZESZ PRZECZYTAJ !!! </font color>
------------------------------------------------------------------------


Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 01:00 przez chiron, łącznie edytowano 5 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 26 cze, 2008 01:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 11:24
Posty: 2584
Lokalizacja: ok. G-dz
Model:: Swift 1,3 GS (Węgier)
Cel wizyty - przegląd 30.000 km

Ogólna ocena 8/10

Ogólny koszt 741,06 zł:

Filtr oleju - 25,23 zł
Shell 5W30 4l - 222,52 zł
Płyn hamulcowy DOT4 3*0,25 - 69,21 zł (!!!)
Uszczelka - 3,20 zł
Robocizna - 420 zł :(

Ogólne wrażenia pozytywne.
Miła obsługa, koszt niższy od pierwotnie szacowanego (miało być 800 zł), czas przeglądu przedłużony o ok.30 minut (łącznie 3 h)
Podczas przeglądu można obserwować auto z "saloniku" (prasa, TV, klima, kawa (skończyła się). "herbata", WiFi)
minusy: - przedłużony czas przeglądu (byłem z kimś umówiony)
- wg. mnie prawie wszystkie pozycje droższe niż "u innych" (jak się mylę proszę o sprostowanie)


Ostatnio edytowano Cz 26 cze, 2008 01:27 przez JaRon, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Pozdrawiam Jarek :-)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 16 mar, 2009 21:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 11:24
Posty: 2584
Lokalizacja: ok. G-dz
Model:: Swift 1,3 GS (Węgier)
Cel wizyty - przegląd 45.000 km

Ogólna ocena 6/10

Ogólny koszt 664,04 zł + własny olej: 110 zł

Filtr oleju - 39,56 zł
Shell 5W40 4l - własny 110 zł
Filtr kabinowy - 78,80 zł
Filtr powietrza - 84,18 zł
Uszczelka - 3,20 zł
Olej przekładniowy 75W90 2l. - 130 zł
Środek chłodniczy 2l.- 82,96
Woda destylowana 2l. - 7,44
Robocizna - 237,90

Umówiony byłem na 7.00, przegląd miał trwać 2-2,5 godziny. Po przyjęciu zlecenia do wjazdu samochodu na warsztat upłynęło 40 minut (!!!).
Podczas przeglądu można obserwować auto z "saloniku" - tempo pracy mechaników po weekendzie „szalone”.
O 10.45 pracownik poinformował mnie o zakończeniu przeglądu oraz że trzeba jeszcze zaczekać na myjkę (dojazd zablokowany przez jakaś ciężarówkę) .
Rozliczenie o 11.20 trwało 10 minut, bo komputer nie chciał wystawić faktury (pogram nie przewidział klienta z własnym olejem)
Z ASO wyjeżdżałem o 11.30. Jak to stwierdził pracownik: „miał Pan pecha” i przeprosił. Na szczęście miałem czas.
W „saloniku” – kilka starych gazet, telewizor, Wi-Fi, automat na kawę (nie wydający reszty)
Przy przyjmowaniu zlecenia komputer wyrzucił informację ( na podstawie nr VIN) o konieczności wymiany tapicerki w bagażniku. Pracownik miał to sprawdzić. Przy odbiorze stwierdził, że u mnie ta wymiana nie jest konieczna. (???)


Góra
Pozdrawiam Jarek :-)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 14 maja, 2009 22:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 11:24
Posty: 2584
Lokalizacja: ok. G-dz
Model:: Swift 1,3 GS (Węgier)
Cel wizyty - naprawa szkody (wymiana przedniego zderzaka, halogena i zbiorniczka spryskiwacza).
Wizyta umówiona na godzinę 8.00. Zderzak pomalowany, liczyłem więc czas naprawy maksymalnie na 3 godziny. Do godziny 11.30 spokojnie czekałem, następnie telefon do kierownika (?) blacharnio-lakierni. Co się dzieje (lakiernia znajduje się ok. 100m od salonu). W odp. usłyszałem, że jest mały problem, bo nie mają zaślepki na hak holowniczy i że już podstawia mi samochód. Kiedy nie pojawił się przez 20 minut pofatygowałem się sam. Auto stało umyte tylko, że zderzak miał zupełnie inny odcień :( . Kierownika nie zastałem, a lakiernik stwierdził, że czekają na moją decyzję czy malować ponownie. Malowali. Auto było gotowe o 14.05.
Na moją uwagę na niedokładne spasowanie otrzymałem odp., że inaczej nie można. Po kilku minutach okazało się jednak, że można tylko nie mieli jakiegoś mocowania, zaczepu (?) użyli starego i jak będę przypadkiem w Bydgoszczy to poprawią. Żenada.
Plusy wizyty - autko już nie poklejone taśmą, mam sprawny spryskiwacz i halogeny.
Jakość obsługi - 2/10 (1 pkt za większą ilość prasy w "poczekalni", 2 pkt za WiFi)

W domu odkryłem, że pozbyłem się naklejki KSP na tablicy rejestracyjnej :( . Teraz reklamuję Nissana i Yamę Bydgoszcz. Niedoczekanie ich :kalach:


Góra
Pozdrawiam Jarek :-)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 20 paź, 2009 22:57 
Offline

Dołączył(a): Wt 08 wrz, 2009 22:00
Posty: 19
Lokalizacja: CB
Model:: Suzuki SX4, GY, 2WD, 1,6
Witam,
moja ocena serwisu w Yamie póki co pozytywna. Byłem tam 3 razy:
-montaż gadżetów uzyskanych przy zakupie
-przegląd po 1000 km
-zakup felg i montaż zimówek,
czyli w sumie niewiele roboty i nic poważnego, ale skoro byłem to piszę.
Obsługa przy desku i kontakt bez zastrzeżeń. Kawa zawsze była na pięterku.
;)


Góra
Krzyś - don't worry be happy

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 26 kwi, 2011 14:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 11:24
Posty: 2584
Lokalizacja: ok. G-dz
Model:: Swift 1,3 GS (Węgier)
Cel wizyty: przegląd 90.000

Ocena: 8/10

2 punkty mniej od maxa za czasochłonną obsługę przed, a zwłaszcza po wyjeździe z warsztatu (czekanie na fakturę, rozliczenie).
Umówiony byłem na 7.00. Samochód na warsztacie ok. 7.30.
Norma czasowa przy tym przeglądu to 2,7 godziny.
Wyjeżdżałem ok. 12.00 :-(
Samochód umyty
Szczegóły "cenowe" TUTAJ


Góra
Pozdrawiam Jarek :-)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 13 cze, 2014 22:13 
Offline

Dołączył(a): So 31 maja, 2014 19:54
Posty: 49
Lokalizacja: Kwidzyn
Model:: S-cross 4x4 Pb
Filia TORUŃ
Wizyta na przegląd po 1000km.
Ocena 10/10
Umówiłem się z dnia na dzień, na odpowiadającą mi godzinę. Auto przyjęto punktualnie. Czas wymiany oleju tak jak powiedziano (ok.0,5h). Zaproponowano mi auto zastępcze na czas przeglądu. Podziękowałem, więc tym czasie dostałem kawę (nie z automatu w plastikowym kubku, tylko w filiżance i z ekspresu). Czas oczekiwania upłynął mi na miłej pogawędce z panem sprzedawcą przy kawce.
Dodam, że za samochód już zapłaciłem :D , a przegląd był gratis. :one:
Oby tak dalej. :one:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .