Teraz jest Wt 11 gru, 2018 21:41

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt 09 paź, 2007 07:28 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 19:39
Posty: 3365
Lokalizacja: Będzin
Model:: A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro / 240KM
Boroń
41-300, Dąbrowa Górnicza
ul. Katowicka 2
tel. (32) 261 61 00


- / Mechanika / Blacharstwo


------------------------------------------------------------------------
ZANIM NAPISZESZ PRZECZYTAJ !!!
------------------------------------------------------------------------


Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 01:00 przez chiron, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2007 06:46 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 19:39
Posty: 3365
Lokalizacja: Będzin
Model:: A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro / 240KM
Ocena: 7
Koszt: 326 zł (po negocjacjach = 20% rabatu)

Ogólne wrażenie: pozytywne
Uwagi: Po serwisie raczej chodzić nie można, trzeba poprosić głównego dowodzącego o pozwolenie. (raczej niechętne). Zawieszki z oleju nie dali, bo "skończyły się". Auto umyte i odkurzone (duży plus). Z powodu natłoku umówionych pojazdów i małej liczby mechaników w pracy (2 na urlopie, 2 w pracy) nie bardzo mieli czas zamontować mi zestaw głośnomówiący, ale pan pokazał co i jak i (po prośbie) odkręcił śruby mocujące radio (bo ciężko mi się było tam dostać). Resztę dokonałem u siebie w garażu. Niestety i tak musiałem się umówić na przyszły tydzień - uszczelniacz prawej półosi ma wyciek i trzeba wymienić...

Co do montażu zestawu głośnowmówiącego:
Jak chciałem zamontować zestaw głośnomówiący to mi od razu powiedzieli, że jeszcze czegoś takiego nie robili (tego typu zestawu) i nie bardzo mają w tej chwili czas, ale mogę się umówić na montaż w inny dzień. Jak powiedziałem, że sam sobie zamontuję to nie było problemu żeby mi pan serwisant pokazał co i jak i gdzie i odkręcił radio przy okazji, żeby mi łatwiej było je wyjąć samemu.
Panie i Panowie z serwisu raczej mili, starają się pomóc jak mogą, umieją i wiedzą.
Póki co nie narzekam.
A i z cenami można się dogadać


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2007 06:46 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 19:39
Posty: 3365
Lokalizacja: Będzin
Model:: A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro / 240KM
Ocena: 7
Koszt: 0zł

Ja na przeglądzie zimowym poza standardową wymianą opon i dolaniem płynu do zbiornika spryskiwacza otrzymałem jeszcze jedną litrową butelkę płynu. Poza tym dostałem ankietę do wypełnienia i zestawienie co sprawdzili i czy wszystko jest ok. Generalnie jak się pozna Panów i Panie z salonu to jakoś ma się wrażenie, że bardziej się przykładają i troszczą o klienta i jego auto. (tu pozdrowienia szczególne dla Pani Sylwii z salonu, która mimo mojej choroby i b. złego stanu zdrowia i wyglądu poświęciła mi prawie godzinę na sympatyczną rozmowę).

Jedynym mankamentem przeglądu zimowego był czas jego trwania - 2 godziny - bo mają wspólne stanowisko z salonem Citroena obok. Ale na szczęście uprzedzili mnie o tym jeszcze podczas umawiania się na konkretny termin.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2007 06:47 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 19:39
Posty: 3365
Lokalizacja: Będzin
Model:: A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro / 240KM
Ocena: 9
Koszt: 457zł

Uwagi na plus:
- widać, że salon i serwis zmierzają we właściwą stronę i starają się
- czas oczekiwania na auto można spędzić na wygodnej kanapie oglądając LCD TV (leciała akurat VIVA Polska) i słuchając kina domowego
- jak ktoś ma laptopa to też nie będzie się nudził, bo może skorzystać z WiFi (bezprzewodowego netu)
- przegląd sprawny i kompetentny (znaleziono wyciek z uszczelniacza prawej półosi, ale o tym niżej)
- ceny - do negocjacji (dla stałych klientów atrakcyjne rabaciki )

Wady:
- chłodno (ogrzewanie podłogowe nie sprawdza się w zimie najlepiej)

Neutrale:
- z powodu awarii myjki nie można było wykonać przeglądu nadwozia i podwozia (ale UWAGA!: koszt 62zł a nie jak mówili inni ok 150zł). Neutralnie do tego podchodzę, bo w związku z awarią tego nieszczęsnego uszczelniacza umówiłem się na przyszły tydzień na naprawę (notabene, jak się dowiedziałem, po konsultacji z SMP, które stwierdziło, że w związku z wysoką ceną półosi proponują ponowną wymianę uszczelniacza u kontrolę po jakimś czasie. Jeśli dalej będzie się pojawiał wyciek to dopiero wtedy zaproponują wymianę półosi - ale ten argument rozumiem). Przy okazji tej naprawy zrobią mi przegląd nad i podwozia i...
zamalują odprysk lakieru na masce, bo akurat mają taki kolor

Podsumowując:
Miło, sprawnie, przyjemnie i profesjonalnie.
Oby wszędzie były takie komentarze.

PS. Poprawiono także (na moją prośbę) mocowanie boczków tylnych (bo coś brzęczały od głośników) i (już sami z siebie) poprawiono mocowanie listwy pod przednim zderzakiem
Do tego wszystkiego mogłem sobie miło pogadać z Panem z serwisu i dowiedzieć się np. u kogo mogę naprawić tanio wgniecenia od koszyka (historia pani nieuważnej, która uderzyła koszykiem w moją suzę! - w innym wątku)

Pozdrawiam

-------
EDIT:
Zapomniałem dodać jeszcze jednego plusa:
za SMS'a dzień wcześniej z przypomnieniem o wizycie w serwisie :)


Ostatnio edytowano So 12 sty, 2008 10:48 przez chiron, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 25 lut, 2008 18:25 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 19:39
Posty: 3365
Lokalizacja: Będzin
Model:: A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro / 240KM
Ocena: ?/10
Koszt: 0zł

Sam nie wiem co mam o tym wszystkim sądzić i kogo obwiniać za taki a nie inny bieg zdarzeń.

1. Dwa miesące przed poprzednim przeglądem zgłaszałem delikatną rysę wewnątrz szkła lusterka od strony kierowcy. W związku z bardzo delikatną rysą umówiłem się z serwisantem, że najlepiej to będzie zgłosić przy okazji przeglądu gwarancyjnego. Tak też zostało uczynione. Jednak ponad miesiąc po przeglądzie nie miałem żadnej informacji z ASO więc postanowiłem ich odwiedzić. Niestety. Okazało się, że uszkodzenie lusterka nie zostało zgłoszone przez nikogo przy przeglądzie więc mogą to zrobić teraz. Ale teraz to lusterko (pewnie z wibracji i innych spraw) jest już widocznie pęknięte :/ A chciałem to zgłosić przed zimą, żeby mi nikt nie zarzucił, że to z powodu mrozów albo odśnieżania albo... nie ważne. Zgłosili. Niestety SMP odpowiedziało (co było do przewidzenia w sumie), że lusterko jest uszkodzone mechanicznie / pęknięte i oni nie mogą tego uznać jako naprawę gwarancyjną.

2. Zgłosiłem również podczas przeglądu kiepską pracę pasów (szczególnie kierowcy) polegającą na bardzo słabym zwijaniu się pasa. Pasy zostały przeczyszczone i umówiłem się, że jak by dalej tak było to mam się pojawić, zgłosić i będziemy walczyć dalej. Niestety. W tym przypadku również czekała mnie kapitulacja gwarancyjna. Wg. SMP pasy są sprawne, a jeśli ma inne zdanie to zapraszają do Warszawy na osobistą weryfikację. Przecież nie będę jechał do Wa-wy by jakiś pan obejrzał sobie moje pasy! Co dalej... ?

3. Tak samo przed przeglądem umówiłem się, że w trakcie jego wykonania zgłoszona zostanie głośna praca zamka od strony kierowcy. Sprawa również została zignorowana przez ASO i dopiero miesiąc później (przy okazji wizyty w sprawie lusterka) zgłoszona do SMP. I... kolejna porażka. SMP twierdzi, że zamek działa sprawnie (zamyka i otwiera dzwi), a jego głośna praca... TTTM.

Wszystkie sprawy poruszyłem z forumowiczami i okazało się, że pasy to nie tylko moja przypadłość, zamek też nie. Pasów co prawda chyba nikt jeszcze nie próbował reklamować, jednak przypadki wymiany zamka zdarzały się.
Napisałem więc kolejny list do SMP.
Czemu korespondencja bezpośrednio z SMP? Bo w ASO rozłożyli ręce i powiedzieli, że oni więcej nic zrobić nie mogą, SMP odmówiło naprawy i tyle. Jeśli chcę coś więcej załatwić to proponują bezpośrednie rozmowy z przedstawicielem SMP.
Kolejny list poskutkował stwierdzeniem, że mogę udać się do innego ASO w celu weryfikacji.
Tak też uczyniłem.

Udałem się do Japan Motors na ul. Chorzowskiej.
Jakież było moje zdziwienie:
1. Pan przyjmujący zgłoszenie od razu usłyszał, że coś jest nie tak z głośnością pracy zamka.
2. Poproszony o konsultację mechanik usłyszał, po czym rzucił: "Węgier? No tak. Wkład zamka do wymiany".
3. Po 10 minutach dostałem informację, że SMP wyraziło zgodę na naprawę gwarancyjną.
4. Po kolejnych 5 minutach opuszczałem serwis z informacją, że zadzwonią jak tylko część przyjdzie, a postarają się to załatwić szybko, bo zamek może w każdej chwili przestać działać i nie będzie można np. zamknąć auta.
5. Pasy niestety tak mają i póki blokują się tak jak powinny to wymiana na gwarancji nie wchodzi w grę. Cóż. TTTM i trzeba się do tego przyzwyczaić.

Co mam więc o całej tej sytuacji sądzić?

Ocena działań serwisu Boroń: 3/10
Wiem, że wszystko muszą zgłaszać do SMP i mają związane ręce jeśli dostaną odmowę, ale nie zgłoszenie usterek do SMP wtedy kiedy zgłaszałem je w ASO i to przez ponad 5 miesięcy jest dla mnie totalną dyskwalifikacją. Co do lusterka: w celu wyjścia z twarzą nikt nawet nie próbował zaproponować, że wymienią mi np. sam wkład (bo nic więcej nie jest uszkodzone, ale zamawiając przez SMP podobno muszą wymieniać całe lusterko) na swój koszt (150zł ?). Porażka na całej linii. Owszem, byłem tam po całej sprawie bo odpadła mi tablica rejestracyjna i wymienili ją za darmo w ciągu 10 minut. Wszyscy starają się być mili. Mają ogromne doświadczenie i wiedzę o samochodach Suzuki. Tylko ta skuteczność.

Na dokładkę powiem, że w związku z przebiegiem auta pan w Japan Motors zaproponował mi przegląd za taką cenę, że :D

Pożyjemy zobaczymy...

Jak sprawa zostanie zamknięta, czyli zamek wymieniony i przegląd zrobiony to w wątku Japan Motors na pewno pojawi się info.

Póki co pozdrawiam.


Ostatnio edytowano Pn 25 lut, 2008 18:27 przez chiron, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 13 sty, 2009 14:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 22 gru, 2007 10:59
Posty: 3757
Lokalizacja: Galicja
Model:: IGNIS 1.3 4WD (Japan)
Ocena: 7/10
Koszt: 44 zł (po rabatach)
40 zł wymiana felg


Zalety
Obsługa jak najbardziej na plus, czas przeglądu niedługi i pełna informacja co do uszkodzeń i dalszego postępowania. Duży plus to koszt, pozytywne zaskoczenie :)

Wady:
Minusem jest rzeczywiście temperatura wewnątrz, przy obecnych mrozach jest troche chłodno. Podstawowym minusem jednak jak dla mnie jest brak możliwości przeprowadzenia na miejscu regulacji zbieżności.

Aktualnie zamówiłem nowe felgi i czekam. Po odbiorze odpowiednio skoryguję post (mam nadzieję, że pozytywnie).


Aha, dzień wcześniej informacja o terminie przeglądu SMS-em, duży plus :)


No i felgi doszły, do tego bardzo szybko bo w 4 dni z Niemiec - duży plus ... aleee ...

... pan mechanik pomylił i wymienili dwie przednie zamiast obu na prawej :/ tu jest wielki minus. W rezultacie obniżę ocenę, bo wymiana felg to chyba najprostsza rzecz, jaką można robić.


Ostatnio edytowano So 17 sty, 2009 12:50 przez jackkk, łącznie edytowano 2 razy

Góra
Nie wierz sondażom, którymi sam nie manipulowałeś...

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 23 cze, 2009 10:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 06:31
Posty: 99
Lokalizacja: Zagłębie
Model:: GV 1,9 DDiS - 2007
Czy Boroń ma jeszcze autoryzację Suzuki? Ta firma jest trochę dziwna, najpierw była tam Toyota, póżniej BMW, Morris, Suzuki, a teraz jest Mazda i o ile się nie mylę Citroen. Albo są bardzo operatywni, albo wylatują z dilerstwa. Takie częste zmiany nie wpływają pozytywnie na zaufanie do firmy. Moży ktoś wie więcej na ten temat.


Góra
Pozdrawiam, Krzysiek.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 23 cze, 2009 11:01 
Offline

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 10:05
Posty: 4047
Lokalizacja: Czeladź/Katowice
Model:: Swift'07 1.3 GLX, Clio Kombi '11 na gnĂłj
kmusial napisał(a):
Moży ktoś wie więcej na ten temat.


ja wiem bardzo dużo :diabel2: pracowalem tam kiedyś :D

na serwis mają jeszcze ważną autoryzację


Ostatnio edytowano Pt 08 sty, 2010 14:08 przez adamov2, łącznie edytowano 1 raz

Góra
nie jestem zupą pomidorową! Nie wszyscy muszą mnie lubić :)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 08 sty, 2010 16:27 
Offline

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 10:05
Posty: 4047
Lokalizacja: Czeladź/Katowice
Model:: Swift'07 1.3 GLX, Clio Kombi '11 na gnĂłj
naprawa blacharsko-lakiernicza z OC sprawcy.

Swojego Swifta odstawiłem 17 grudnia 2009 a odebrałem dziś. ( Był gotowy 2 dni temu ale nie miałem czasu na odebranie go)

Elementy które wymagały wymiany wyglądają bardzo dobrze, olbrzymi plus za udostępnienie samochodu zastępczego. Co do czasu trwania nie czepiam się ponieważ był to gorący, świąteczny czas z wieloma przerwami w pracy. Nie wymieniono niestety lampy przedniej która jest porysowana, mają to zrobić w przyszłym tygodniu ( czekają na akceptację od ubezpieczyciela).

Minusem jest nie podpięcie przedniej lampy !!! myślałem że mi się żarówka od kierunku spaliła, otwieram maskę a tam kable luźno zwisające :zdziw: więc sam musiałem wszystko popodpinać :)

Ocena: 8/10


Góra
nie jestem zupą pomidorową! Nie wszyscy muszą mnie lubić :)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 06 mar, 2014 15:21 
Offline

Dołączył(a): Wt 06 kwi, 2010 19:30
Posty: 30
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Model:: SSS
SMP zakończyło współpracę z w/w firmą, tym samym firma Boroń przestała być ASO Suzuki....info z SMP z dnia 1.03.2014


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .