Teraz jest Cz 13 gru, 2018 08:01

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So 17 kwi, 2010 11:49 
Offline

Dołączył(a): Śr 04 mar, 2009 13:17
Posty: 15
Lokalizacja: Bełchatów
Model:: Swift
Witam! Mam pytanie dotyczące silnika ze Swifta gti. Otóż posiadam swifta 1.0 gl '02 i mogę okazyjnie kupić silnik od gti z symbolicznym przebiegiem. Teraz moje pytanie.
Chciałem przełożyć z kpl. sprzęgłem i skrzynią (ludzie radzą zostawiać sprzęgło od gl'a, ale podobno może być kłopot z jego eksploatacją). Czy ktoś z was robił już taką przeróbke? Być może do innego modelu? Jeśli tak to jakie były koszta i co jeszcze zmienialiście? Chciałbym jeszcze zmienić zawieszenie i hamulce, bo wiadomo jaki literek jest miękki. Oczywiście na razie tylko rozpatruje taką przeróbke ponieważ mam w planach kupno dwóch kółek.
Jeśli ktoś miał do czynienia z taką przekładka proszę o opinie i ew. porady.
Z góry Dzięki.


Ostatnio edytowano So 17 kwi, 2010 12:31 przez bartek9108, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Patrz w lusterka! Motocykliści są wszędzie.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 17 kwi, 2010 12:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 13 lut, 2008 22:53
Posty: 1194
Lokalizacja: Katowice
Model:: Suzuki Swift S1300 ;-)
bartek9108 napisał(a):
Witam! Mam pytanie dotyczące silnika ze Swifta gti. Otóż posiadam swifta 1.0 gl '02 i mogę okazyjnie kupić silnik od gti z symbolicznym przebiegiem. Teraz moje pytanie.
Chciałem przełożyć z kpl. sprzęgłem i skrzynią (ludzie radzą zostawiać sprzęgło od gl'a, ale podobno może być kłopot z jego eksploatacją). Czy ktoś z was robił już taką przeróbke? Być może do innego modelu? Jeśli tak to jakie były koszta i co jeszcze zmienialiście? Chciałbym jeszcze zmienić zawieszenie i hamulce, bo wiadomo jaki literek jest miękki. Oczywiście na razie tylko rozpatruje taką przeróbke ponieważ mam w planach kupno dwóch kółek.
Jeśli ktoś miał do czynienia z taką przekładka proszę o opinie i ew. porady.
Z góry Dzięki.


No złośniku było kilka razy opisywane... Sprzęgło i skrzynie daj z Gti. Oprócz tego potrzebujesz łapy silnika (nie wiem czy nie wymagają małych przeróbek), półosie, kompletną wiązkę, komputer, osprzęt silnika, wydech też jest inny... I pewnie jeszcze parę rzeczy o których zapomniałem :P


Góra
Swift 1.3 8v 97" --> Baleno 1.6 "01 --> Swift 1.3 Gti 94" ==> Swift Super 1300 ;-)
Suzuki Swift Sport "08
Suzuki Grand Vitara "09
http://www.rd.siec2000.pl/av.jpg

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 08 maja, 2010 11:26 
Offline

Dołączył(a): Śr 04 mar, 2009 13:17
Posty: 15
Lokalizacja: Bełchatów
Model:: Swift
A nie lepiej skrzynie od 1.0? 3,4,5 nie są dłuższe?


Góra
Patrz w lusterka! Motocykliści są wszędzie.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 08 maja, 2010 12:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 13 lut, 2008 22:53
Posty: 1194
Lokalizacja: Katowice
Model:: Suzuki Swift S1300 ;-)
bartek9108 napisał(a):
A nie lepiej skrzynie od 1.0? 3,4,5 nie są dłuższe?


Pasować będzie, pytanie czego oczekujesz... Na tej z Gti będzie się lepiej zbierał, no i ta z Gti jest mocniejsza niż z litrówki.


Góra
Swift 1.3 8v 97" --> Baleno 1.6 "01 --> Swift 1.3 Gti 94" ==> Swift Super 1300 ;-)
Suzuki Swift Sport "08
Suzuki Grand Vitara "09
http://www.rd.siec2000.pl/av.jpg

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 25 maja, 2010 15:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 26 lis, 2009 18:27
Posty: 30
Lokalizacja: Radom
Model:: Swift GTI 95r
a podobno ktoś pisał i nie wiem czy nie na tym forum że skrzynie są identyczne i wytrzymałość ta sama...? :zdziw:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 25 maja, 2010 18:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 13 lut, 2008 22:53
Posty: 1194
Lokalizacja: Katowice
Model:: Suzuki Swift S1300 ;-)
Matt_Radom napisał(a):
a podobno ktoś pisał i nie wiem czy nie na tym forum że skrzynie są identyczne i wytrzymałość ta sama...? :zdziw:


Nie są identyczne, różnią się przełożeniami wybranych biegów. Skrzynia z litrówki ma też słabszy dyfer.


Góra
Swift 1.3 8v 97" --> Baleno 1.6 "01 --> Swift 1.3 Gti 94" ==> Swift Super 1300 ;-)
Suzuki Swift Sport "08
Suzuki Grand Vitara "09
http://www.rd.siec2000.pl/av.jpg

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 25 maja, 2010 22:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 26 lis, 2009 18:27
Posty: 30
Lokalizacja: Radom
Model:: Swift GTI 95r
Erde, a powiedz mi jeszcze jak to jest z tym mechanizmem różnicowym z mk1, podobno do spieka należy założyć mechanizm od swifta gti przed 89r ponieważ ma 4 satelity a nie 2 jak w nowszych skrzyniach, jaki to to wpływ na własności jezdne?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 26 maja, 2010 09:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 13 lut, 2008 22:53
Posty: 1194
Lokalizacja: Katowice
Model:: Suzuki Swift S1300 ;-)
Matt_Radom napisał(a):
Erde, a powiedz mi jeszcze jak to jest z tym mechanizmem różnicowym z mk1, podobno do spieka należy założyć mechanizm od swifta gti przed 89r ponieważ ma 4 satelity a nie 2 jak w nowszych skrzyniach, jaki to to wpływ na własności jezdne?


Nie wiem czym się te dyfry różnią między sobą bo nie oglądałem ich. Wiem, że chłopaki zakładali spieka do skrzyń z mk2, mk3 itd. MKV ma u siebie spieka od Radzikowskiego. Pytanie czy naprawdę chcesz spieka - z opinii jakie słyszałem to wcale nie ma rewelacji a szybko te spieki padają. Myślę, że lepiej zainwestuj w jakieś dobre seryjne sprzęgło.
Obecnie mam Aisina i jestem zadowolony, wcześniej też były jakieś seryjne i przy 140KM dawały radę...


Góra
Swift 1.3 8v 97" --> Baleno 1.6 "01 --> Swift 1.3 Gti 94" ==> Swift Super 1300 ;-)
Suzuki Swift Sport "08
Suzuki Grand Vitara "09
http://www.rd.siec2000.pl/av.jpg

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 sie, 2010 08:12 
Offline

Dołączył(a): Cz 07 lut, 2008 23:13
Posty: 21
Lokalizacja: vagsociety
Model:: polo 9N3
odgrzebując lekko temat. Mam dwa SS. Jeden org GTi z '92 jak się nie mylę MkII (lampa z tyłu z czarnymi przedziałkami. Drugi to seryjny 1.0 z '96.

Rzecz ma się tak '96 jest dawcą nadwozia, '92 jest dawcą silnika, skrzyni, piast, podstaw hamulców (mała tarcza, bęben -> duża tarcza, tarcza).

Przekładając silniki muszę całą instalacje przewalić z '92 do '96 czy wystarczy komputer. Czy ktoś gdzieś dokładnie opisał co i jak należy zrobić?

Dodatkowo mam pytanie czy da się przełożyć tylną klapę oraz przednią z lampami z '92 do '96?

Pzdr
Andrzej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 sie, 2010 11:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 15:43
Posty: 206
Lokalizacja: Goleniów
Model:: Baleno 2000r. kombi
Musisz przełożyć całą wiązkę silnika + komputer.
I obrotomierz, bo z 1,0 będzie pokazywał obroty jak w F1 ; D
Klapa tylna pasuje, przód z lampami to samo :)


Ostatnio edytowano Wt 17 sie, 2010 11:06 przez Funner, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 sie, 2010 12:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6760
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Funner napisał(a):
Klapa tylna pasuje, przód z lampami to samo :)


pod warunkiem że oba to 3D :P

Andrzey napisał(a):
. Jeden org GTi z '92 jak się nie mylę MkII (lampa z tyłu z czarnymi przedziałkami.


to jakieś dziwne to Mk II - szczególnie że były produkowane do 91 :) ale znając życie rejestrowany jako składak :)

Andrzey napisał(a):
Czy ktoś gdzieś dokładnie opisał co i jak należy zrobić?


zlosnik.pl - i szukać


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 sie, 2010 13:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 15 gru, 2007 12:32
Posty: 1266
Lokalizacja: Nadarzyn
Model:: Swift 1.3 GTi mk4 & Mitsubishi Galant 2.5 V6
Hellsin napisał(a):
Andrzey napisał(a):
. Jeden org GTi z '92 jak się nie mylę MkII (lampa z tyłu z czarnymi przedziałkami.


to jakieś dziwne to Mk II - szczególnie że były produkowane do 91 :) ale znając życie rejestrowany jako składak :)


Produkowane do 1991 a właściwie chyba do początku 1992 ale tak czy tak z fabryki z Japonii musiały tu dopłynąć a w dowodzie jako datę produkcji wbijało się kiedyś datę pierwszej rejestracji - ja w ten sposób według dokumentów mam GTi z 1991 roku z 28 marca dokładnie ale według VIN jest to 1990).

Jeśli masz taka "kratownicę" czarna na tylnych lampach i tablice między światłami to jest to mk2. Poza tym z GTi będziesz musiał jeszcze jakoś przełożyć drążki stabilizacyjne i drążki reakcyjne (w GTi na tylnej osi)

[ Dodano: Wto 17 Sie, 2010 14:28 ]
Erde napisał(a):
Matt_Radom napisał(a):
Erde, a powiedz mi jeszcze jak to jest z tym mechanizmem różnicowym z mk1, podobno do spieka należy założyć mechanizm od swifta gti przed 89r ponieważ ma 4 satelity a nie 2 jak w nowszych skrzyniach, jaki to to wpływ na własności jezdne?


Nie wiem czym się te dyfry różnią między sobą bo nie oglądałem ich. Wiem, że chłopaki zakładali spieka do skrzyń z mk2, mk3 itd. MKV ma u siebie spieka od Radzikowskiego. Pytanie czy naprawdę chcesz spieka - z opinii jakie słyszałem to wcale nie ma rewelacji a szybko te spieki padają. Myślę, że lepiej zainwestuj w jakieś dobre seryjne sprzęgło.
Obecnie mam Aisina i jestem zadowolony, wcześniej też były jakieś seryjne i przy 140KM dawały radę...


Erde dobrze prawi :)
Miałem takiego spieka z "4 satelitami" jak to nazwałeś i przez pierwsze 500km ruszasz lekką żabką czyli niezbyt płynnie bo się musi sprzęgło dotrzeć. Potem płynnie ale ale raźnie szybciej niż seryjne sprzęgło. Niestety krótko trzyma bo chyba po 40tys musiałem je wymieniać.

Aktualnie jeżdżę na tarczy NKK, docisku EXEDY i łożysku KOYO - wszystko made in Japan i jestem zadowolony :)


Ostatnio edytowano Wt 17 sie, 2010 13:31 przez MKV, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Obrazek

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 sie, 2010 13:47 
Offline

Dołączył(a): Cz 07 lut, 2008 23:13
Posty: 21
Lokalizacja: vagsociety
Model:: polo 9N3
Funner napisał(a):
I obrotomierz, bo z 1,0 będzie pokazywał obroty jak w F1 ; D
Klapa tylna pasuje, przód z lampami to samo :)


czy z obrotomierzem będzie jakiś problem żeby go przełożyć?

Hellsin napisał(a):
Funner napisał(a):
Klapa tylna pasuje, przód z lampami to samo :)


pod warunkiem że oba to 3D :P

Andrzey napisał(a):
. Jeden org GTi z '92 jak się nie mylę MkII (lampa z tyłu z czarnymi przedziałkami.


to jakieś dziwne to Mk II - szczególnie że były produkowane do 91 :) ale znając życie rejestrowany jako składak :)

Andrzey napisał(a):
Czy ktoś gdzieś dokładnie opisał co i jak należy zrobić?


zlosnik.pl - i szukać


z tego co się nie mylę mam mkII i mk IV czy na pewno to nie problem z maską lampami i klapą tył?

Samochód jest kupiony w polskim salonie na kościelnej Poznań w salonie Hondy. Jest to trochę dziwne ale jest z 92 roku jeździła nim kobieta do czasu jak ja go nie kupiłem i nie uratowałem kobiecie życia. tylne wahacze odpadały i nie było podłogi z progami ;]

Co do tego złośniak macie jakies ulubione linki które mi pomogą?
MKV napisał(a):
Jeśli masz taka "kratownicę" czarna na tylnych lampach i tablice między światłami to jest to mk2. Poza tym z GTi będziesz musiał jeszcze jakoś przełożyć drążki stabilizacyjne i drążki reakcyjne (w GTi na tylnej osi)


jesteś w stanie mi jeszcze dokładniej opisać róznice miedzy GTi a nie GTi? co jeszcze będę musiał zrobić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 sie, 2010 13:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6760
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Cytuj:
czy z obrotomierzem będzie jakiś problem żeby go przełożyć?


a jakie niby mają być ?
Tylko że jeśli chodzi o przekładkę z Mk II do Mk IV nie da rady :P
Szukaj zegarów z GTi Mk III :P

Cytuj:
z tego co się nie mylę mam mkII i mk IV czy na pewno to nie problem z maską lampami i klapą tył?


pisząc 96 nie dajesz jasno do zrozumienia który to model :P
Bo zarówno Mk III jak i Mk IV były w tym roku klepane :P
Napisałem Ci na złośniku :P

Andrzey napisał(a):
Co do tego złośniak macie jakies ulubione linki które mi pomogą?


nie, szukaj w wyszukiwarce, jest trochę dziwna ale wszystko można znaleźć :P

Andrzey napisał(a):
jesteś w stanie mi jeszcze dokładniej opisać róznice miedzy GTi a nie GTi? co jeszcze będę musiał zrobić?


dużo zabawy Cię czeka - zawieszenie, piasty, wiązka, itp. itd.


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 sie, 2010 18:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 15:43
Posty: 206
Lokalizacja: Goleniów
Model:: Baleno 2000r. kombi
Zegary mogą być nawet od 1,3 1,6 byle ilość cylindrów się zgadzała :) No i +15 do szpanu jak obrotek zamknie :diabel2:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 sie, 2010 19:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6760
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Funner napisał(a):
Zegary mogą być nawet od 1,3 1,6 byle ilość cylindrów się zgadzała :)


nie mogą ... będą przekłamania ...


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 sie, 2010 19:43 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 15 gru, 2007 12:32
Posty: 1266
Lokalizacja: Nadarzyn
Model:: Swift 1.3 GTi mk4 & Mitsubishi Galant 2.5 V6
Andrzey napisał(a):
z tego co się nie mylę mam mkII i mk IV czy na pewno to nie problem z maską lampami i klapą tył?


Jesli to mk4 to maska i światła nie będą pasowały - mk4 i mk5 mają węższe i wyższe reflektory a co za tym idzie i maskę.

mk2 i mk3 mają za to identyczną maskę i światła (mk3 ma jedynie chyba tylko miejsce pod spodem maski w którym ma się ona łamać w razie dzwona.
mk3 ma również spryskiwacze przedniej szyby rozdzielające strumień na 2 części a w mk2 tylko jeden strumień leciał (ale sa one w pełni zamienne)


Klapa tylna nie wiem czy będzie pasowała.


Ostatnio edytowano Wt 17 sie, 2010 19:44 przez MKV, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Obrazek

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 sie, 2010 19:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6760
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Cytuj:
Jesli to mk4 to maska i światła nie będą pasowały - mk4 i mk5 mają węższe i wyższe reflektory a co za tym idzie i maskę.


będzie pasować, jak wsio przełoży.
Zresztą ten sam temat kolega założył na złośniku ...


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 sie, 2010 20:03 
Offline

Dołączył(a): Cz 07 lut, 2008 23:13
Posty: 21
Lokalizacja: vagsociety
Model:: polo 9N3
ok to się określę
mam mkII GTi oraz mkIV zwykłego

chcę zrobić mkIV z przodem mkII bo mi maska z mkIV gnije. mam części i tak to może coś się da. Najgorsze że nie mam obu aut razem. dawca stoi na boku i nie mam jak porównać. i jeszcze coś. wzmocnienie czołowe w mkII jest też zgnite ;]


Ostatnio edytowano Wt 17 sie, 2010 20:04 przez Andrzey, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 sie, 2010 20:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6760
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Andrzey napisał(a):
chcę zrobić mkIV z przodem mkII bo mi maska z mkIV gnije.


kup inną maskę z Mk IV lub V ...
Chyba że chcesz przekładać błotniki, lampy, oraz górną część zderzaka tak jak Ci pisałem ...

Andrzey napisał(a):
wzmocnienie czołowe w mkII jest też zgnite ;]


i co z tego ? jak i tak wsio idzie do Mk IV


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 sie, 2010 20:22 
Offline

Dołączył(a): Cz 07 lut, 2008 23:13
Posty: 21
Lokalizacja: vagsociety
Model:: polo 9N3
Hellsin napisał(a):
Chyba że chcesz przekładać błotniki, lampy, oraz górną część zderzaka tak jak Ci pisałem ...
jeżeli to wystarczy to spoko. Jak wzmocnienie z mkIV przyjmie lapme z mkII no to jestesmy w domu ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 sie, 2010 21:44 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 15 gru, 2007 12:32
Posty: 1266
Lokalizacja: Nadarzyn
Model:: Swift 1.3 GTi mk4 & Mitsubishi Galant 2.5 V6
Andrzey napisał(a):
Hellsin napisał(a):
Chyba że chcesz przekładać błotniki, lampy, oraz górną część zderzaka tak jak Ci pisałem ...
jeżeli to wystarczy to spoko. Jak wzmocnienie z mkIV przyjmie lapme z mkII no to jestesmy w domu ;]


Na złośniku napisz do drgin - on robił mk4 GTi i było z tym duuuużo roboty...


Góra
Obrazek

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 sie, 2010 21:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6760
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
MKV napisał(a):
Na złośniku napisz do drgin - on robił mk4 GTi i było z tym duuuużo roboty...


rozmawiałem z nim na zeszłym zlocie i mówił że Mk III jest bardziej "przyjazne" do tego zabiegu :)


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 sie, 2010 22:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 15:43
Posty: 206
Lokalizacja: Goleniów
Model:: Baleno 2000r. kombi
Taniej mu wyjdzie zrobienie przodu mk2/3 niż kupno maski mk4 ;)
Maska mk4 - 400zł w góre (nie mówię o gniotach za 300 :) )
Cały przód od mk3 - 500zł


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 sie, 2010 22:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6760
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Cytuj:
Maska mk4 - 400zł w góre (nie mówię o gniotach za 300 :) )


gdzie Ty masz takie ceny ?
za 400 zł to ja kupuje maskę i błotniki do Mk IV ... ludzie szukać ... to nie boli :P


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 18 sie, 2010 00:14 
Offline

Dołączył(a): Cz 07 lut, 2008 23:13
Posty: 21
Lokalizacja: vagsociety
Model:: polo 9N3
MKV napisał(a):
Na złośniku napisz do drgin - on robił mk4 GTi i było z tym duuuużo roboty...

Możecie mi jakiś kontakt podsunąć? jakoś nie mogę go znaleźć na zlosniku.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 18 sie, 2010 00:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6760
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Andrzey napisał(a):
Możecie mi jakiś kontakt podsunąć? jakoś nie mogę go znaleźć na zlosniku.pl


http://zlosnik.pl/ubbthreads.php?ubb=sh ... &User=2187 - proszę

Dodatkowa prośba - wybierz jedno forum na którym chcesz pisać ... dzięki


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 18 sie, 2010 11:27 
Offline

Dołączył(a): Cz 07 lut, 2008 23:13
Posty: 21
Lokalizacja: vagsociety
Model:: polo 9N3
Hellsin napisał(a):
Dodatkowa prośba - wybierz jedno forum na którym chcesz pisać ... dzięki
co polecasz najbardziej?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 18 sie, 2010 12:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6760
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Andrzey napisał(a):
co polecasz najbardziej?


złośnik.
Najwyżej tu zamieszczaj mile widziane postępy z prac :)
:piwo:


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 18 sie, 2010 15:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 15:43
Posty: 206
Lokalizacja: Goleniów
Model:: Baleno 2000r. kombi
już widzę jak ta maska i błotniki za 400 wyglądają


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 18 sie, 2010 15:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6760
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
http://allegro.pl/item1190116896_suzuki ... ml#gallery
x 2
+ do tego jak masz tam zniżki :P

oraz poszukanie rozbitka na części gdzie maska zazwyczaj jest w kwocie 200-250 zł ...

Więc nie drocz się, w końcu ja jeżdżę Mk IV, nie Ty :P


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 15 wrz, 2010 18:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 24 paź, 2009 21:05
Posty: 84
Lokalizacja: POZNAŃ
Model:: SWIFT
Chyba łatwiej i szybciej sprzedac 1.0 i kupic gti. Za 6 są juz nieraz wzgledne.A druga opcja
JAk masz 1.0 kupic zgnilusa gti i sobie włozyc w tą nową kaste gtika.
Tak na sztuki czesci to cie bardzo przedrozy i duzo nerwów zje.


Góra
Pozdrawiam Robert

 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .