Klub Suzuki Polska
https://forum.klubsuzuki.pl/

kjs swift 1.6
https://forum.klubsuzuki.pl/viewtopic.php?f=27&t=6506
Strona 1 z 1

Autor:  bochen1986 [ So 16 sty, 2010 22:28 ]
Tytuł:  kjs swift 1.6

Witam, od niedawna jestem posiadaczem Suzuki Swift 1.6 16v w sedanie z 93roku. Auto ma sportowe zawieszenie, które jest naprawde twarde... niestety jest to napęd tylko na przód a nie 4x4. Mimo tego chciałbym przerobić swifta do amatorkich kjs'ów,na początek odchudzić go i wstawic klatke.. Kjsami zacząłem interesować sie od niedawna i nie wiem jeszcze tak do konca na czym to polega:P jakie są dokładne wymogi itd. ale mam zamiar wziąć w nich udział. I czy wie ktos moze jak wyglada przerobienie z napedu z przodu na 4x4? czy to jest wogóle oplacalne? i co myslicie na wystapienie swifta w kjsach?

Autor:  Erde [ N 17 sty, 2010 01:41 ]
Tytuł:  Re: kjs swift 1.6

bochen1986 napisał(a):
Witam, od niedawna jestem posiadaczem Suzuki Swift 1.6 16v w sedanie z 93roku. Auto ma sportowe zawieszenie, które jest naprawde twarde...


Twarde nie zawsze znaczy dobre :]

bochen1986 napisał(a):
niestety jest to napęd tylko na przód a nie 4x4. Mimo tego chciałbym przerobić swifta do amatorkich kjs'ów,na początek odchudzić go i wstawic klatke.. Kjsami zacząłem interesować sie od niedawna i nie wiem jeszcze tak do konca na czym to polega:P jakie są dokładne wymogi itd. ale mam zamiar wziąć w nich udział.


Jak chcesz pojeździć tylko w KJS to na początek nie musisz mieć klatki. W KJS nie ma dużych prędkości i teren zwykle bezpieczny. Wymogi znajdziesz w regulaminie ramowym KJS - jest chyba na stronie PZM. Generalnie sprawne auto z waznym bad. tech, prawo jazdy, OC+NW, ważna gaśnica, kaski.

bochen1986 napisał(a):
I czy wie ktos moze jak wyglada przerobienie z napedu z przodu na 4x4? czy to jest wogóle oplacalne? i co myslicie na wystapienie swifta w kjsach?


Nie jest opłacalne bo musiałbyś przespawać całą podłogę - w 4wd jest inna.
W KJS głównie jeżdżą Gti i dobrze sobie radzą. Z 1.6 też się można bawić ale jesteś już klasę wyżej i powalczyć z mocnymi Hondami już może być ciężko ;)

Autor:  Funner [ N 17 sty, 2010 10:22 ]
Tytuł: 

Ogarnięty kierownik w 1.6 może sklepać Hondy ale jest ciężko :D W Gdyni jest 1,6 turbo i jeździ w kjsach :)

Autor:  Erde [ N 17 sty, 2010 13:44 ]
Tytuł: 

Funner napisał(a):
Ogarnięty kierownik w 1.6 może sklepać Hondy ale jest ciężko :D W Gdyni jest 1,6 turbo i jeździ w kjsach :)


No i musi się ścigać w klasie z furami powyżej 2.0 :P

Autor:  Funner [ N 17 sty, 2010 19:39 ]
Tytuł: 

No niestety ;)

Autor:  Hellsin [ N 17 sty, 2010 20:26 ]
Tytuł: 

panowie OT :P wracać do tematu :P

Autor:  jasne [ N 17 sty, 2010 20:41 ]
Tytuł: 

bochen1986, ja bym pojeździł najpierw takim normalnym :) nie będziesz miał żadnej presji, żadnego parcia na szkło i zaoszczędzisz taryfy :D jeżdżąc systematycznie zobaczysz o co chodzi i co warto przerabiać w pierwszej kolejności, tak jak napisał Erde twarde zawieszenie to nie koniecznie super sprawa na kjsy gdzie nie zawsze jest równiutko może się to okazać słabym rozwiązaniem

Wiem że teraz jest mega wyścig zbrojeń do kajtków :) zależy też jakie imprezy twój automobilklub organizuje, pod pachołkologie można seryjnym wyskoczyć :D jeżeli mini oesy to klatka by się przydała :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/