Teraz jest Cz 13 gru, 2018 07:45

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So 16 sty, 2010 22:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 10 lis, 2009 14:24
Posty: 11
Lokalizacja: Wrocław
Model:: swift 16. 16v
Witam, od niedawna jestem posiadaczem Suzuki Swift 1.6 16v w sedanie z 93roku. Auto ma sportowe zawieszenie, które jest naprawde twarde... niestety jest to napęd tylko na przód a nie 4x4. Mimo tego chciałbym przerobić swifta do amatorkich kjs'ów,na początek odchudzić go i wstawic klatke.. Kjsami zacząłem interesować sie od niedawna i nie wiem jeszcze tak do konca na czym to polega:P jakie są dokładne wymogi itd. ale mam zamiar wziąć w nich udział. I czy wie ktos moze jak wyglada przerobienie z napedu z przodu na 4x4? czy to jest wogóle oplacalne? i co myslicie na wystapienie swifta w kjsach?


Ostatnio edytowano So 16 sty, 2010 22:30 przez bochen1986, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 17 sty, 2010 01:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 13 lut, 2008 22:53
Posty: 1194
Lokalizacja: Katowice
Model:: Suzuki Swift S1300 ;-)
bochen1986 napisał(a):
Witam, od niedawna jestem posiadaczem Suzuki Swift 1.6 16v w sedanie z 93roku. Auto ma sportowe zawieszenie, które jest naprawde twarde...


Twarde nie zawsze znaczy dobre :]

bochen1986 napisał(a):
niestety jest to napęd tylko na przód a nie 4x4. Mimo tego chciałbym przerobić swifta do amatorkich kjs'ów,na początek odchudzić go i wstawic klatke.. Kjsami zacząłem interesować sie od niedawna i nie wiem jeszcze tak do konca na czym to polega:P jakie są dokładne wymogi itd. ale mam zamiar wziąć w nich udział.


Jak chcesz pojeździć tylko w KJS to na początek nie musisz mieć klatki. W KJS nie ma dużych prędkości i teren zwykle bezpieczny. Wymogi znajdziesz w regulaminie ramowym KJS - jest chyba na stronie PZM. Generalnie sprawne auto z waznym bad. tech, prawo jazdy, OC+NW, ważna gaśnica, kaski.

bochen1986 napisał(a):
I czy wie ktos moze jak wyglada przerobienie z napedu z przodu na 4x4? czy to jest wogóle oplacalne? i co myslicie na wystapienie swifta w kjsach?


Nie jest opłacalne bo musiałbyś przespawać całą podłogę - w 4wd jest inna.
W KJS głównie jeżdżą Gti i dobrze sobie radzą. Z 1.6 też się można bawić ale jesteś już klasę wyżej i powalczyć z mocnymi Hondami już może być ciężko ;)


Góra
Swift 1.3 8v 97" --> Baleno 1.6 "01 --> Swift 1.3 Gti 94" ==> Swift Super 1300 ;-)
Suzuki Swift Sport "08
Suzuki Grand Vitara "09
http://www.rd.siec2000.pl/av.jpg

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 17 sty, 2010 10:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 15:43
Posty: 206
Lokalizacja: Goleniów
Model:: Baleno 2000r. kombi
Ogarnięty kierownik w 1.6 może sklepać Hondy ale jest ciężko :D W Gdyni jest 1,6 turbo i jeździ w kjsach :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 17 sty, 2010 13:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 13 lut, 2008 22:53
Posty: 1194
Lokalizacja: Katowice
Model:: Suzuki Swift S1300 ;-)
Funner napisał(a):
Ogarnięty kierownik w 1.6 może sklepać Hondy ale jest ciężko :D W Gdyni jest 1,6 turbo i jeździ w kjsach :)


No i musi się ścigać w klasie z furami powyżej 2.0 :P


Góra
Swift 1.3 8v 97" --> Baleno 1.6 "01 --> Swift 1.3 Gti 94" ==> Swift Super 1300 ;-)
Suzuki Swift Sport "08
Suzuki Grand Vitara "09
http://www.rd.siec2000.pl/av.jpg

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 17 sty, 2010 19:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 15:43
Posty: 206
Lokalizacja: Goleniów
Model:: Baleno 2000r. kombi
No niestety ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 17 sty, 2010 20:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6760
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
panowie OT :P wracać do tematu :P


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 17 sty, 2010 20:41 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 09 paź, 2007 13:49
Posty: 7013
Lokalizacja: Ruda Śląska
Model:: Ignis Sport
bochen1986, ja bym pojeździł najpierw takim normalnym :) nie będziesz miał żadnej presji, żadnego parcia na szkło i zaoszczędzisz taryfy :D jeżdżąc systematycznie zobaczysz o co chodzi i co warto przerabiać w pierwszej kolejności, tak jak napisał Erde twarde zawieszenie to nie koniecznie super sprawa na kjsy gdzie nie zawsze jest równiutko może się to okazać słabym rozwiązaniem

Wiem że teraz jest mega wyścig zbrojeń do kajtków :) zależy też jakie imprezy twój automobilklub organizuje, pod pachołkologie można seryjnym wyskoczyć :D jeżeli mini oesy to klatka by się przydała :)


Góra
Baleno GS > Ignis Sport

 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .