Teraz jest Pt 23 sie, 2019 01:50

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt 20 lis, 2009 19:57 
Offline

Dołączył(a): So 07 lis, 2009 19:31
Posty: 5
Lokalizacja: gdańsk
Model:: swift 1999 1.0
Witam
Szukam jakiś fajnych pomysłów na tuning mojego swifta.
Narazie robiłem audio.
Zgóry dzięki za pomysły
link foty
http://www.resmoto.com/a_car/suzuki/opi ... ift_03.jpg


Ostatnio edytowano So 02 sty, 2010 18:42 przez mihak, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 lis, 2009 20:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 02 paź, 2008 14:44
Posty: 298
Lokalizacja: Katowice
Model:: Swift mk3 1.0-> był :((
Heja,gleba,progi,lotka z GTi, alumki 14", kubełki z GTi,białe kierunki i takie tam...co robiłeś z audio?

Aaa no i można pomyśleć o swapie na 1.3 8v jak już tuningujesz :P


Ostatnio edytowano Pt 20 lis, 2009 20:40 przez Dajmos, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 lis, 2009 21:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 26 wrz, 2008 13:44
Posty: 97
Lokalizacja: Suwałki
Model:: Swift 4x4 MkVI + Swift GTi MkIII
Jak swap, to już na G13B (Silnik od GTi) :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 lis, 2009 21:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 02 paź, 2008 14:44
Posty: 298
Lokalizacja: Katowice
Model:: Swift mk3 1.0-> był :((
Tylko,że swap na GTi jest już ciutkę droższy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 lis, 2009 22:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6762
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
wizual :

- lotka z GTi na klapę;
- nakładki progów z GTi;
- tylny zderzak USDM;
- tylne lampy USDM;
- białe boczne kierunki by Depo;
- halogeny;

mechanicznie :

- silnik z GTi;
- dalsze modzenie tegoż silnika;

to tak na szybko :D


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 lis, 2009 22:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 02 paź, 2008 14:44
Posty: 298
Lokalizacja: Katowice
Model:: Swift mk3 1.0-> był :((
Hellsin napisał(a):
wizual :

- lotka z GTi na klapę;
- nakładki progów z GTi;
- tylny zderzak USDM;
- tylne lampy USDM;
- białe boczne kierunki by Depo;
- halogeny;

mechanicznie :

- silnik z GTi;
- dalsze modzenie tegoż silnika;

to tak na szybko :D


wyjściowo jakieś 5kpln,ciekawe czy będzie Swift tuningowany :684: Weź zaznacz,że jak silnik z GTi to i zawiecha,hamulce itd do wymiany a nie tylko kwestia silnika ;) Ew jak nie silnik z GTi to można wsadzić turbo do litra,na zlośniku widziałem za 1,5kpln z sprężarką do regeneracji :D


Ostatnio edytowano Pt 20 lis, 2009 22:22 przez Dajmos, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 lis, 2009 22:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6762
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Dajmos napisał(a):
wyjściowo jakieś 5kpln,ciekawe czy będzie Swift tuningowany :684:


mniej, jak znajdzie dawcę porządnego :)

Dajmos napisał(a):
Weź zaznacz,że jak silnik z GTi to i zawiecha,hamulce itd do wymiany a nie tylko kwestia silnika ;)


pytał się co, a nie jak :P
tak jak wcześniej - kupić dawcę i po sprawie :)

Dajmos napisał(a):
Ew jak nie silnik z GTi to można wsadzić turbo do litra,na zlośniku widziałem za 1,5kpln z sprężarką do regeneracji :D


nawet nie wyjdzie mu wyjściowe GTi ...
jak coś to lepiej kompresor :P co by od dołu ciągnął :D


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 lis, 2009 22:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 02 paź, 2008 14:44
Posty: 298
Lokalizacja: Katowice
Model:: Swift mk3 1.0-> był :((
Hm ale co ma dawca do tego? Chcesz wsadzać silnik nie remontowany? Hamulce,zawiechę używaną?

Wiem,że turbo w litrze nie będzie miało tych 100koni tylko ok 70 ale ten szpan..bezcenny :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 lis, 2009 22:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6762
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Cytuj:
Hm ale co ma dawca do tego? Chcesz wsadzać silnik nie remontowany? Hamulce,zawiechę używaną?


silnik - samemu nie da się rozebrać :>
hamulce i zawiechę też nie ?
Wszystko zależy w jakim stanie będzie dawca ...

Dajmos napisał(a):
Wiem,że turbo w litrze nie będzie miało tych 100koni tylko ok 70 ale ten szpan..bezcenny :D


chyba max. turbo w 1.0 jakie widziałem miało 92KM


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 lis, 2009 22:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 02 paź, 2008 14:44
Posty: 298
Lokalizacja: Katowice
Model:: Swift mk3 1.0-> był :((
Nie no jasne,da się rozebrać samemu...a umiałbyś SAM rozebrać i złożyć silnik? :) Bo tysiaka musisz liczyć minimum jakby ktoś Ci go miał tylko wyciągnąć/wsadzić rozebrać/złożyć...Chyba,że masz jakiegoś wujka brata kumpla mechanika który zrobi Ci to taniej ;) Ty i ten dawca cudowny :lol: Dlatego tak długo szukasz tego dawcy w 99% sprawnego poniżej 3kpln? :P Nie ma czegoś takiego jak filantropia w tej branży :P

Co do turbo no można można tylko potem kwestia ile ten silnik będzie latał,nie pamiętam ile miał ten seryjny Pontiac 1.0 turbo,chyba coś do 80KM?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 lis, 2009 22:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6762
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Dajmos napisał(a):
Nie no jasne,da się rozebrać samemu...a umiałbyś SAM rozebrać i złożyć silnik? :)


a co to za problem ?

Dajmos napisał(a):
Bo tysiaka musisz liczyć minimum jakby ktoś Ci go miał tylko wyciągnąć/wsadzić rozebrać/złożyć...Chyba,że masz jakiegoś wujka brata kumpla mechanika który zrobi Ci to taniej ;)


ja tam mam jeden warsztat zaprzyjaźniony gdzie mógł bym to zrobić :D

Dajmos napisał(a):
Ty i ten dawca cudowny :lol: Dlatego tak długo szukasz tego dawcy w 99% sprawnego poniżej 3kpln? :P


wiesz dobrze czemu :P mam związane ręce ... :P

Dajmos napisał(a):
Co do turbo no można można tylko potem kwestia ile ten silnik będzie latał,nie pamiętam ile miał ten seryjny Pontiac 1.0 turbo,chyba coś do 80KM?


71 bodajże


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 lis, 2009 23:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 02 paź, 2008 14:44
Posty: 298
Lokalizacja: Katowice
Model:: Swift mk3 1.0-> był :((
Hellsin napisał(a):
a co to za problem ?


Problem taki,że jak coś źle dokręcisz/założysz to kasa,którą wsadziłeś w części wiesz co pójdzie robić :P A chyba,aż takiej wprawy nie masz,żeby ryzykować aż tyle? :;>:


Hellsin napisał(a):
ja tam mam jeden warsztat zaprzyjaźniony gdzie mógł bym to zrobić :D


Jak całkiem za darmo to gratuluję kontaktów,ale wiesz za darmo.... :P

Dobra ide spać :D :papa:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 20 lis, 2009 23:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6762
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Dajmos napisał(a):
Problem taki,że jak coś źle dokręcisz/założysz to kasa,którą wsadziłeś w części wiesz co pójdzie robić :P


dlatego trzeba mieć odpowiednie narzędzia :P no i nie wszystko na chama :P

Dajmos napisał(a):
A chyba,aż takiej wprawy nie masz,żeby ryzykować aż tyle? :;>:


wprawy to nikt takiej nie ma, nawet najlepszy fachowiec czasem coś schrzani :P

Dajmos napisał(a):
Jak całkiem za darmo to gratuluję kontaktów,ale wiesz za darmo.... :P


wiadomo że coś tam trzeba będzie odpalić, jakieś 0.7 lub coś więcej :D


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 21 lis, 2009 20:06 
Offline

Dołączył(a): So 07 lis, 2009 19:31
Posty: 5
Lokalizacja: gdańsk
Model:: swift 1999 1.0
znaczy mam śilniki od gti
i tłumik od mbw przerobiony


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 22 lis, 2009 23:42 
Offline

Dołączył(a): So 07 lis, 2009 18:01
Posty: 7
Lokalizacja: Katowice
Model:: Swift
mihak napisał(a):
Witam
Szukam jakiś fajnych pomysłów na tuning mojego swifta.
Narazie robiłem audio.
Zgóry dzięki za pomysły
link foty
http://www.resmoto.com/a_car/suzuki/opi ... ift_03.jpg

Podobny do mojego :043:
Założyłem sobie radyjko...teraz myśle o głosnikach do tyłu...tylko nie wiem czy robić w oryginalnych miejsach czy wyciąc nowe miejsca :;>:
No ale to nie mój temat więc siedze cicho :oops:

Co do tuningu optycznego to myśle o zielonych foliach na tylnie szyby ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 22 lis, 2009 23:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6762
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Dream napisał(a):
Podobny do mojego :043:
Założyłem sobie radyjko...teraz myśle o głosnikach do tyłu...tylko nie wiem czy robić w oryginalnych miejsach czy wyciąc nowe miejsca :;>:
No ale to nie mój temat więc siedze cicho :oops:


Skoro jesteś z Kato, to może odwiedzisz kolegę Dajmos-a :P
Pokaże Ci co to CA w swifcie na początek, co by Cię skierować na dobrą drogę :P

P.s: mam wydzielić nowy temat, czy zakładasz własny, albo coś :P


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 22 lis, 2009 23:59 
Offline

Dołączył(a): So 07 lis, 2009 18:01
Posty: 7
Lokalizacja: Katowice
Model:: Swift
Hellsin napisał(a):
Skoro jesteś z Kato, to może odwiedzisz kolegę Dajmos-a :P
Pokaże Ci co to CA w swifcie na początek, co by Cię skierować na dobrą drogę :P
Obecnie musze pobawić się w przerejestrowanie i zakupic oponki zimowe ;p


Hellsin napisał(a):
P.s: mam wydzielić nowy temat, czy zakładasz własny, albo coś :P

Niech zostanie tak jak jest...poprzyglądam się aktywności tego tematu i potem zdecyduje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 23 lis, 2009 19:33 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 15 gru, 2007 12:32
Posty: 1268
Lokalizacja: Nadarzyn
Model:: Swift 1.3 GTi mk4 & Mitsubishi Galant 2.5 V6
A ja od początku miałem inny plan - najpierw kupić najomocniejszą wersję czyli GTi a potem zabierać się za tuning i ładowanie duuużej ilości czasu własnego i kasy ;)

I tak już od ponad 4 lat i jestem bardzo zadowolony :D

Zastanów się w związku co Ci się bardziej opłaci.. wydasz iles tam kasy, będzie trochę szybszy ale przejedziesz się GTi i stwierdzisz, że za niewiele więcej kasy mogłeś mieć sporo szybszy i lepiej wyposażony samochód już seryjnie...


Góra
Obrazek

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 23 lis, 2009 21:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6762
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Cytuj:
Zastanów się w związku co Ci się bardziej opłaci.. wydasz iles tam kasy, będzie trochę szybszy ale przejedziesz się GTi i stwierdzisz, że za niewiele więcej kasy mogłeś mieć sporo szybszy i lepiej wyposażony samochód już seryjnie...


przykro mi, ale GTi wcale nie był super jakoś wyposażony w serii ... już nie mówię o Mk II ... bo to już w ogóle można zapomnieć prawie o wszystkim ...
Mk III już lepiej, ale nadal nie pamiętam aby klima czy airbagi były w standardzie, nie pamiętam jak ze wspomą ...


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 23 lis, 2009 22:37 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 15 gru, 2007 12:32
Posty: 1268
Lokalizacja: Nadarzyn
Model:: Swift 1.3 GTi mk4 & Mitsubishi Galant 2.5 V6
Hellsin napisał(a):
Cytuj:
Zastanów się w związku co Ci się bardziej opłaci.. wydasz iles tam kasy, będzie trochę szybszy ale przejedziesz się GTi i stwierdzisz, że za niewiele więcej kasy mogłeś mieć sporo szybszy i lepiej wyposażony samochód już seryjnie...


przykro mi, ale GTi wcale nie był super jakoś wyposażony w serii ... już nie mówię o Mk II ... bo to już w ogóle można zapomnieć prawie o wszystkim ...
Mk III już lepiej, ale nadal nie pamiętam aby klima czy airbagi były w standardzie, nie pamiętam jak ze wspomą ...


GTi MK3 nie miało chyba niczego więcej niż mk2 - z tego co wiem nie miało ani air bagów ani wspomagania ani klimy... zorientuj się najpierw człowieku!!

Jedyne co miało więcej mk3 to elektryczne szyby, które bez problemu można przełożyć do mk2 tak jak ja mam... poza tym to samo - elektrycznie regulowana wysokość świateł, elektryczne lusterka itp... mk3 natomiast nie ma chyba regulacji natężenia podświetlania zegarów a mk2 to ma... i czasami się przydaje...


Góra
Obrazek

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 23 lis, 2009 22:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6762
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
MKV napisał(a):
GTi MK3 nie miało chyba niczego więcej niż mk2 - z tego co wiem nie miało ani air bagów ani wspomagania ani klimy... zorientuj się najpierw człowieku!!


przeczytaj jeszcze raz co napisałem ... mowa była o wyposażeniu GTi ... napisałem że nie ma wielu rzeczy co ma Mk IV czy Mk V, nie mówię już o Mk III GS zwanym potocznie skandynawem :P
Mk II vs Mk III GTi to tak jak piszesz, trochę więcej elektryki, co do natężenia podświetlenia to widziałem parę Mk III z takim bajerem, a czy to była przekładka - nie mam pojęcia.


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 24 lis, 2009 01:18 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 15 gru, 2007 12:32
Posty: 1268
Lokalizacja: Nadarzyn
Model:: Swift 1.3 GTi mk4 & Mitsubishi Galant 2.5 V6
Hellsin napisał(a):
MKV napisał(a):
GTi MK3 nie miało chyba niczego więcej niż mk2 - z tego co wiem nie miało ani air bagów ani wspomagania ani klimy... zorientuj się najpierw człowieku!!


przeczytaj jeszcze raz co napisałem ... mowa była o wyposażeniu GTi ... napisałem że nie ma wielu rzeczy co ma Mk IV czy Mk V, nie mówię już o Mk III GS zwanym potocznie skandynawem :P
Mk II vs Mk III GTi to tak jak piszesz, trochę więcej elektryki, co do natężenia podświetlenia to widziałem parę Mk III z takim bajerem, a czy to była przekładka - nie mam pojęcia.


Ale ja mu zaproponowałem do tuningu kupienie najpierw GTi i to właśnie o nim tylko i wyłącznie mówię więc nie wpychaj mi tu mk4 czy mk5 :P


Góra
Obrazek

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 24 lis, 2009 16:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 02 paź, 2008 14:44
Posty: 298
Lokalizacja: Katowice
Model:: Swift mk3 1.0-> był :((
Hellsin, mój Mk III ma poduchę,także nie tylko Mk IV i dalej mają :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 24 lis, 2009 16:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6762
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Dajmos napisał(a):
Hellsin, mój Mk III ma poduchę,także nie tylko Mk IV i dalej mają :P


a Twój to GTi :P


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 24 lis, 2009 17:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 02 paź, 2008 14:44
Posty: 298
Lokalizacja: Katowice
Model:: Swift mk3 1.0-> był :((
Hellsin napisał(a):
a Twój to GTi :P


to nie wiedziałem,że były GTi Mk IV i Mk V :684:

GTi to GTi i nie ma się co czepiać co ma a czego nie ma..swoją drogą po co Ci poducha w Swifcie jak i tak cały się pognie :P No i w prawdziwych autach sportowych nie ma poduszek :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 03 gru, 2009 14:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 26 lis, 2009 18:27
Posty: 30
Lokalizacja: Radom
Model:: Swift GTI 95r
0909090


Ostatnio edytowano Pt 20 sie, 2010 12:06 przez Matt_Radom, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 03 gru, 2009 14:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 26 lis, 2009 18:27
Posty: 30
Lokalizacja: Radom
Model:: Swift GTI 95r
090909090


Ostatnio edytowano Pt 20 sie, 2010 12:07 przez Matt_Radom, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 31 gru, 2009 16:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 25 gru, 2009 14:41
Posty: 11
Lokalizacja: Złocieniec
Model:: Suzuki Swift
Mam pytanie: Jak zrobić tani tuning mechaniczny Swifta mk3 1994r. z silnikiem 1.3 8V???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 01 sty, 2010 18:13 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 15 gru, 2007 12:32
Posty: 1268
Lokalizacja: Nadarzyn
Model:: Swift 1.3 GTi mk4 & Mitsubishi Galant 2.5 V6
gad91 napisał(a):
Mam pytanie: Jak zrobić tani tuning mechaniczny Swifta mk3 1994r. z silnikiem 1.3 8V???


Nie ma czegoś takiego jak tani tuning... jest tylko dobry albo niedbały. I tak czego byś nie robił to taniej wyjdzie kupienie silnika z GTi, bo aby uzyskać moc seryjnego silnika GTi do 1.3 8V chyba turbo bys musiał założyć a silnik z GTi można kupic za okł 1500-2000zł.

Jesli bys sie uparł przy tuningowaniu 8V to chyba podstawą każdych modyfikacji mechanicznych jest kompletna obróbka głowicy... ceny to chyba okł 1500zł (tanio) do 2500zł ("profi") ale to zależy od miejsca zamieszkania. Obróbka głowicy poprawi trochę moc i moment obrotowy i poprawi przebieg krzywej na wykresie z hamowni oraz troszkę spadnie spalanie. Przy obróbce głowicy warto też wymienić pierścienie tłokowe i panewki na wale korbowym dzięki czemu kompresje w cylindrach powinieneś miec jak w nowym siniku (to dodatkowy koszt okł 500zł)


Góra
Obrazek

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 01 sty, 2010 20:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 13 lut, 2008 22:53
Posty: 1194
Lokalizacja: Katowice
Model:: Suzuki Swift S1300 ;-)
gad91 napisał(a):
Mam pytanie: Jak zrobić tani tuning mechaniczny Swifta mk3 1994r. z silnikiem 1.3 8V???


Załóż mu skrzynie biegów z 1.0. Najlepsza poprawa osiągów w cenie do 500pln ;)


Góra
Swift 1.3 8v 97" --> Baleno 1.6 "01 --> Swift 1.3 Gti 94" ==> Swift Super 1300 ;-)
Suzuki Swift Sport "08
Suzuki Grand Vitara "09
http://www.rd.siec2000.pl/av.jpg

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 05 sty, 2010 01:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 15 gru, 2007 12:32
Posty: 1268
Lokalizacja: Nadarzyn
Model:: Swift 1.3 GTi mk4 & Mitsubishi Galant 2.5 V6
Erde napisał(a):
gad91 napisał(a):
Mam pytanie: Jak zrobić tani tuning mechaniczny Swifta mk3 1994r. z silnikiem 1.3 8V???


Załóż mu skrzynie biegów z 1.0. Najlepsza poprawa osiągów w cenie do 500pln ;)


Można i tak :P Ale koledze chyba też o to co można zrobić z silnikiem :P


Góra
Obrazek

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 05 sty, 2010 15:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 25 gru, 2009 14:41
Posty: 11
Lokalizacja: Złocieniec
Model:: Suzuki Swift
No właśnie :D ale pomysł ze skrzynią jest bardzo dobry :) :) Skrzynia z 1.0 wejdzie do 1.3 bez żadnych przeróbek??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 05 sty, 2010 16:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 13 lut, 2008 22:53
Posty: 1194
Lokalizacja: Katowice
Model:: Suzuki Swift S1300 ;-)
gad91 napisał(a):
Skrzynia z 1.0 wejdzie do 1.3 bez żadnych przeróbek??


Tak.

A w silniku nie ma większego sensu grzebać bo wydasz kupę kasy a efekty będą marne.


Góra
Swift 1.3 8v 97" --> Baleno 1.6 "01 --> Swift 1.3 Gti 94" ==> Swift Super 1300 ;-)
Suzuki Swift Sport "08
Suzuki Grand Vitara "09
http://www.rd.siec2000.pl/av.jpg

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 06 sty, 2010 16:11 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 15 gru, 2007 12:32
Posty: 1268
Lokalizacja: Nadarzyn
Model:: Swift 1.3 GTi mk4 & Mitsubishi Galant 2.5 V6
Erde napisał(a):
gad91 napisał(a):
Skrzynia z 1.0 wejdzie do 1.3 bez żadnych przeróbek??


Tak.

A w silniku nie ma większego sensu grzebać bo wydasz kupę kasy a efekty będą marne.


Właśnie dlatego jak dłubać to silnik z GTi tylko i wyłącznie bo i ma najwięcej mocy początkowej i najwytrzymalszy jest chyba ze wszystkich silników Suzuki ;)


Góra
Obrazek

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 16 cze, 2011 19:45 
Offline

Dołączył(a): Śr 15 cze, 2011 05:36
Posty: 1
Lokalizacja: chorzów
Model:: swift
witam,gdzie moge kupic lampy tylne biale do MK4?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 16 cze, 2011 19:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6762
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Cytuj:
witam,gdzie moge kupic lampy tylne biale do MK4?


witamy się gdzie indziej ...
Białe lampy ? - całe ? Jeśli tak to nie ma u nas, jeśli są to pewnie w madziari, oni tam wypuszczają różne "szkaradztwa" :D


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 14 lut, 2012 21:58 
Offline

Dołączył(a): Cz 05 sty, 2012 22:46
Posty: 63
Lokalizacja: Gdańsk
Model:: suzuki swift cabrio
mihak jak masz zamiar robic przy tym aucie i wsadzac biale kierunki to mozemy sie zamienic :) bo akurat mam biale i szukam pomaranczowych. bym ci je prysnal klarem i bylyby jak nowe :) wiec jak cos to sie odezwij :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 14 lut, 2012 23:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 02 sty, 2010 14:50
Posty: 3244
Lokalizacja: Międzychód
Model:: Focus 2.0 Były: Baleno 1.3 96r, 1.3 GS 99r
nie pryskaj ich klarem tylko pasta polerska i jazda :) efekt lepszy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 15 lut, 2012 14:39 
Offline

Dołączył(a): Cz 05 sty, 2012 22:46
Posty: 63
Lokalizacja: Gdańsk
Model:: suzuki swift cabrio
pasta polerska pare myc auta i zejdzie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 15 lut, 2012 19:01 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 09 paź, 2007 13:49
Posty: 7013
Lokalizacja: Ruda Śląska
Model:: Ignis Sport
co ma zejść jeśli wypoleruje się klosz na błysk ? :)


Góra
Baleno GS > Ignis Sport

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 15 lut, 2012 20:09 
Offline

Dołączył(a): Cz 05 sty, 2012 22:46
Posty: 63
Lokalizacja: Gdańsk
Model:: suzuki swift cabrio
zacznijmy od tego ze szkla sie nie poleruje :) a plastik a blacha samochodowa do dwie inne rzeczy :)

[ Dodano: Sro 15 Lut, 2012 20:11 ]
aha a juz wiem oco ci chodzi :) przed polerowanie matujesz element papierem wodnym od 2000 do 2500 i wtedy powstaje "mat" gdybys ten plastikowy kierunek nie klosz bys szorowal myl to by pozostal zmatowany element


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 16 lut, 2012 13:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 02 sty, 2010 14:50
Posty: 3244
Lokalizacja: Międzychód
Model:: Focus 2.0 Były: Baleno 1.3 96r, 1.3 GS 99r
Szkło nie zmienia swojej struktury jak tworzywo, więc nie trzeba używać papieru ściernego. Zmatowienie to tylko nalot na szkole. Kup dobrą pastę polerską i machaj dobre 10-15 min, jeszcze lepiej jak masz krążek polerski na wiertarkę, dodawaj pasty w razie potrzeby. W ten sposób klosz wróci do oryginalnego stanu, uzyskasz połysk.

Nie widzę sensu malowania zmatowiałego klosza klarem... owszem tak jest łatwiej ale efekt gorszy i pchnie druciarstwem :P


Ostatnio edytowano Cz 16 lut, 2012 13:45 przez Thyzys, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 16 lut, 2012 20:49 
Offline

Dołączył(a): Cz 05 sty, 2012 22:46
Posty: 63
Lokalizacja: Gdańsk
Model:: suzuki swift cabrio
ucze sie na lakiernika i tak mi powiedzialo dwoch lakiernikow wiec mysle ze oni moga miec wieksze doswiadczenie w tych sprawach ;d sam sie pytalem czy wypoleruje mi tylne swiatla ale powiedzial mi ze to nie ma sensu i ze lepoiej spryskac klarem a przy polerowaniu to nie duzo wiecej roboty niz przy malowaniu nawet i mniej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 16 lut, 2012 23:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 02 sty, 2010 14:50
Posty: 3244
Lokalizacja: Międzychód
Model:: Focus 2.0 Były: Baleno 1.3 96r, 1.3 GS 99r
dobra ja wysiadam z tego przedziału :D Jak masz ochotę to poczytaj opinie na forach motoryzacyjnych opinie na ten temat :)

Jak polakierujesz to później nie becz na forum, że Ci klar się łuszczy na lampach od warunków pogodowych, ciepła z lamp i brudu pod klarem :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 17 lut, 2012 19:22 
Offline

Dołączył(a): Cz 05 sty, 2012 22:46
Posty: 63
Lokalizacja: Gdańsk
Model:: suzuki swift cabrio
1)nie ma co sie luszczyc to jest kierunek ktory nie swieci sie caly czas jak glowne swiatla
2) nie ma tam takiej zarowki zeby podgrzewala do takiej temperatury klar zeby sie topil
3) a warunki pogodowe to chyba z blachy ci sie nic nie luszczy? chyba ze masz moze jakis inny klar

lecz nie zmienia to faktu ze sa dwie kwestie polerowanie i klarowanie ja wolalem wybrac klar to co mi polecali lakiernicy z warsztatu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 21 lut, 2012 22:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 26 paź, 2011 21:36
Posty: 125
Lokalizacja: wolsztyn
Model:: Suzuki Swift
Thyzys, nie ma co stawac na glowie koles uczy sie za "lakiernika" to wie lepiej:)
potem jezdza takie niedobitki po drogach co lakiernikowi sie nie chcialo przylozyc i tylko szpeci krajobraz:)
Boxxing, musisz zmienic kolego lekiernikow:] jesli chcesz otrzymac efekt to musisz ciezka praca do tego dojsc (czyt polerka) a jesli chcesz szybko i tanio (bez wlozonego serca i energi) to chodz przez zycie dalej na skroty a bedziesz przeklinal ze nie posluchales innych i musisz wiecej kasy w to wtopic:]


Góra
AVE SUZUKI

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 22 lut, 2012 09:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 02 sty, 2010 14:50
Posty: 3244
Lokalizacja: Międzychód
Model:: Focus 2.0 Były: Baleno 1.3 96r, 1.3 GS 99r
po co odkurzać podłogę! Kupmy dywan i zakryjmy ten syf...

tak to wygląda w przypadku Twoich lamp. Inaczej nie umiem Tobie tego zobrazować, że takie działanie nie jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 22 lut, 2012 20:31 
Offline

Dołączył(a): Cz 05 sty, 2012 22:46
Posty: 63
Lokalizacja: Gdańsk
Model:: suzuki swift cabrio
pyrex1 napisał(a):
Thyzys, nie ma co stawac na glowie koles uczy sie za "lakiernika" to wie lepiej:)
potem jezdza takie niedobitki po drogach co lakiernikowi sie nie chcialo przylozyc i tylko szpeci krajobraz:)
Boxxing, musisz zmienic kolego lekiernikow:] jesli chcesz otrzymac efekt to musisz ciezka praca do tego dojsc (czyt polerka) a jesli chcesz szybko i tanio (bez wlozonego serca i energi) to chodz przez zycie dalej na skroty a bedziesz przeklinal ze nie posluchales innych i musisz wiecej kasy w to wtopic:]


czemu niby wiecej kasy wtopic ?:) dobra teraz ten twoj przyklad jak nawet zejdzie mi ten klar co watpie lecz jest taka mozliwosc to co to za problem przeszlifowac klar do plastiku i pozniej zrobic polerke? nie widze w tym zadnej przeszkodzy a czy to sa skroty to nie wiem bo wiecej roboty mysle ze moze byc przy takim klarowaniu niz polerowaniu :) przeciez to jest 30 min roboty no panowie robicie jakas glupia awanture o jakies lampy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 22 lut, 2012 22:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 26 paź, 2011 21:36
Posty: 125
Lokalizacja: wolsztyn
Model:: Suzuki Swift
Boxxing napisał(a):
pyrex1 napisał(a):
Thyzys, nie ma co stawac na glowie koles uczy sie za "lakiernika" to wie lepiej:)
potem jezdza takie niedobitki po drogach co lakiernikowi sie nie chcialo przylozyc i tylko szpeci krajobraz:)
Boxxing, musisz zmienic kolego lekiernikow:] jesli chcesz otrzymac efekt to musisz ciezka praca do tego dojsc (czyt polerka) a jesli chcesz szybko i tanio (bez wlozonego serca i energi) to chodz przez zycie dalej na skroty a bedziesz przeklinal ze nie posluchales innych i musisz wiecej kasy w to wtopic:]


czemu niby wiecej kasy wtopic ?:) dobra teraz ten twoj przyklad jak nawet zejdzie mi ten klar co watpie lecz jest taka mozliwosc to co to za problem przeszlifowac klar do plastiku i pozniej zrobic polerke? nie widze w tym zadnej przeszkodzy a czy to sa skroty to nie wiem bo wiecej roboty mysle ze moze byc przy takim klarowaniu niz polerowaniu :) przeciez to jest 30 min roboty no panowie robicie jakas glupia awanture o jakies lampy


nie robimy awantury ale ostrzegamy Cie z wlasnego doswiadczenia:]


Góra
AVE SUZUKI

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 23 lut, 2012 16:54 
Offline

Dołączył(a): Cz 05 sty, 2012 22:46
Posty: 63
Lokalizacja: Gdańsk
Model:: suzuki swift cabrio
a ze tak spytam miales juz moze klarowane?:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .