Teraz jest Wt 15 paź, 2019 00:37

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 12:48 
Offline

Dołączył(a): Śr 10 paź, 2012 18:45
Posty: 30
Lokalizacja: Grójec
Model:: Suzuki Swift mk5
Witam, mam w domyśle kupić sobie swifta, jednakże wiem że subaru wyprowadził model różniący się tylko silnikiem i napędem na 4 koła. W zamyśle chciałbym kupić subaru justy swift zeswapować silnik z suzuki swift 1.6 92km. Co o tym sądzicie. Póki co sam swap silnika to początek, kolejną rzeczą byłoby dodanie magnetyzera i ochipowanie go do powyżej 120km. Interesuje mnie tez zawieszenie, sam posiadam swifta i sprawuje się ono genialnie a w nowym chciałbym je przystosować jeszcze lepiej do nierównej nawierzchni. Ogólnie sam nie znam sie na samochodach więc ten pomysł ze swapem na 1.6 92 km nie jestł priorytetowy, jeśli macie a napewno będziecie mieć lepsze pomysły, porady i sugestie to z chęcią ich wysłucham. Tak więc piszcie co o tym sądzicie i jak wy byście to zrobili żeby było najlepiej:]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 13:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Strasznie wiele sprzeczności i niezrozumiałości w Twoim poście.
Po pierwsze jaki program da w benzynie z 92-120 KM, chyba tylko turbina
Po drugie co oznacza przygotowanie do nierównej nawierzchni, szykujesz na Słomczyn czy do lasu
Po trzecie piszesz, że nie znasz się na samochodach ( to o co chodzi z tymi pomysłami )
No i na koniec: co byśmy zrobili, aby było lepiej..........ja bym kupił Vitarę


Ps. Na koniec chyba sie napiję nalewki................jutro po meczu z Grazią i Sułkiem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 13:05 
Offline

Dołączył(a): Śr 10 paź, 2012 18:45
Posty: 30
Lokalizacja: Grójec
Model:: Suzuki Swift mk5
W takim razie jaki silnik tam wstawić aby wykroczyć poza te 120 i aby ten silnik nie był wadliwy do tego słomczyn jest niedaleko mnie ale bardziej chcialbym go do jazdy po nierownych nawierzchniach wlasnie las i te sprawy, i aby miał lepsze przyśpieszenie i prędkość max.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 13:08 
Offline
Skarbnik Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 05 lut, 2009 11:46
Posty: 1831
Lokalizacja: Wrocław
Model:: SX4 1.6 4WD GS
mthe,
witamy Kolegę - mamy takie miejsce, gdzie witamy się ze wszystkimi :P
viewtopic.php?t=11233


Góra
pozdrawiam
Konrad vel. Siemion

...znaczek 4x4 na Suzuki coś znaczy i jak kierowca nieustraszony to auto nie zawiedzie niezależnie od tego, że niby nie terenowe... (MML)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 13:09 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
zapytaj się Erde jak ma pakiet na szutrowe trasy


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 13:22 
mthe, magnetyzer sobie odpuść! ;) Jak widać nadal są ludzie którzy wierzą w ich zbawienne działanie... :hahaha:
Jeśli chcesz z silnika 1.6 wyciągnąć ponad 120 KM to tylko turbo lub kompresor. Ja bym skłaniał się ku tej drugiej opcji... :D


Góra
  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 13:53 
Offline

Dołączył(a): Śr 10 paź, 2012 18:45
Posty: 30
Lokalizacja: Grójec
Model:: Suzuki Swift mk5
Ewentualnie jaki inny silnik byłoby dobrze wstawić do swifta żeby szybko sie zbierał i miał prędkość maksymalna około 200? Chyba też sie bym skłonił do kompresora bo uturbiać to póki co nie chce.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 13:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 28 kwi, 2012 15:58
Posty: 252
Lokalizacja: Ruda Śląska
Model:: Suzuki Swift 1.0 GLX Mk4 53KM
O silniku z wersji GTI nie myślałeś? 1.3 101km


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 13:56 
1.6 z kompresorem spokojnie pójdzie z 210-220. ;)
A jak chcesz sam silnik i 200 km/h to tylko 1.3 GTI 101 KM. :one:


Góra
  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 14:02 
Offline

Dołączył(a): Śr 10 paź, 2012 18:45
Posty: 30
Lokalizacja: Grójec
Model:: Suzuki Swift mk5
o 1.3 103km też myślałem a ewentualnie oczipowanie tego silnika i wstawienie kompresora wchodzi w gre? Bo myśle nad kupieniem justy napęd 4x4 byłby genialny w takie tereniki ale to i automatycznie więcej mocy potrzebuje, i tutaj juz pytanie czy w 4x4 pójdzie koło 200 i czy szybko sie będzie zbierać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 14:05 
mthe, jeśli chodzi o silnik z GTI to ze wszystkimi pytaniami wal do Erde'go, bo on zna się na tych silnikach jak nikt inny na tym forum... ;)


Góra
  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 14:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Ale o co chodzi, jak pisze kolega z południa Polski
Jaki kompresor, jakie turbo, jaka zmiana zawieszenia jak samochód do lasu.
Może jednak zejdziecie na ziemię i się zastanowicie co jest naprawdę potrzebne ( z tego co piszecie koszty wielokrotnie większe od wartości samochodu )
Może warto rozpocząć poszukiwania od innej marki ze stałym 4x4


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 14:15 
mrquad, z tego co widzę kolega chce szybkie auto na szutry, ale nie Vitarę lub Jimny'ego tylko coś stabilniejszego... :P


Góra
  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 14:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Bartek, kolega ma 19 lat i jak pisze brak pojęcia o samochodach. Wkręcacie go w coś, lub on wkreca Was. Las to nie teren otwarty do jazdy 150 km/h ( tym bardziej bez zezwolenia ), tutaj trzeba umiejętności i ważniejsze jest zawieszenie oraz doswiadczenie niż moc silnika. Nie bardzo jestem przekonany, że ten model swifta jest odpowiedni


Ostatnio edytowano Cz 11 paź, 2012 14:22 przez mrquad, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 14:24 
mrquad napisał(a):
Nie bardzo jestem przekonany, że ten model swifta jest odpowiedni


Osobiście bardziej bałbym się jechać szybko Vitarą czy Jimny'm niż Swiftem... :P


Góra
  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 14:26 
Offline

Dołączył(a): Śr 10 paź, 2012 18:45
Posty: 30
Lokalizacja: Grójec
Model:: Suzuki Swift mk5
100 km/h jechałem już po takich drogach piaskowych jak są wlasach swiftem 1.0 53 km dało rade a zawieszenie wytrzymuje. A jeślibym go wział w 4x4 to mogłobybyć jeszcze lepiej.

[ Dodano: Czw 11 Paź, 2012 15:27 ]
i wyboistych


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 14:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 28 kwi, 2012 15:58
Posty: 252
Lokalizacja: Ruda Śląska
Model:: Suzuki Swift 1.0 GLX Mk4 53KM
mrquad napisał(a):
Wkręcacie go w coś, lub on wkreca Was.

Padło pytanie o silnik, padła odpowiedź z mojej strony. Więcej się nie zagłębiałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 14:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
mthe napisał(a):
100 km/h jechałem już po takich drogach piaskowych jak są wlasach swiftem 1.0 53 km dało rade a zawieszenie wytrzymuje. A jeślibym go wział w 4x4 to mogłobybyć jeszcze lepiej.

[ Dodano: Czw 11 Paź, 2012 15:27 ]
i wyboistych

Młodość

[ Dodano: Czw 11 Paź, 2012 15:58 ]
BPX33 napisał(a):
Osobiście bardziej bałbym się jechać szybko Vitarą czy Jimny'm

Ja też, szczególnie w lesie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 15:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 13 lut, 2008 22:53
Posty: 1194
Lokalizacja: Katowice
Model:: Suzuki Swift S1300 ;-)
mthe napisał(a):
Witam, mam w domyśle kupić sobie swifta, jednakże wiem że subaru wyprowadził model różniący się tylko silnikiem i napędem na 4 koła. W zamyśle chciałbym kupić subaru justy swift zeswapować silnik z suzuki swift 1.6 92km. Co o tym sądzicie. Póki co sam swap silnika to początek, kolejną rzeczą byłoby dodanie magnetyzera i ochipowanie go do powyżej 120km. Interesuje mnie tez zawieszenie, sam posiadam swifta i sprawuje się ono genialnie a w nowym chciałbym je przystosować jeszcze lepiej do nierównej nawierzchni. Ogólnie sam nie znam sie na samochodach więc ten pomysł ze swapem na 1.6 92 km nie jestł priorytetowy, jeśli macie a napewno będziecie mieć lepsze pomysły, porady i sugestie to z chęcią ich wysłucham. Tak więc piszcie co o tym sądzicie i jak wy byście to zrobili żeby było najlepiej:]



Ojjj, nie wiem czy to prowokacja czy pytasz na poważnie ale postaram się poważnie odpowiedzieć...

1. Można zrobić swap silnika w Justy ale jeśli już to na silnik 1.3 16V ze Swifta Gti bo jest dużo łatwiej i silnik ma większy potencjał na modyfikacje.

2. Jeśli nie chodzi Ci o offroad po wielkich dziurach tylko rajdową jazdę po w miarę równym szutrze to też się da - można w Justy wsadzić dobre zawieszenie.

3. Można taki zeswapowany silnik z Gti przygotować nawet na 140KM bez turbiny i bez kompresora. Może przyspieszać taki Swift w granicach 7,5 sekundy do setki i lecieć ponad 200km/h

ALE

- koszt Justy 5-10tyś
- koszt samego silnika Gti z osprzętem ok 2tys
- koszt swapu jeśli nie robisz sam - ok 2 tys
- przygotowanie takiego silnika na 120KM min 3 tys, na 140KM od 5 tys wzwyż
- dobre amortyzatory na szuter ok 4 tys bez sprężyn

- żeby nie zgubić miski olejowej na pierwszej dziurze musisz mieć płyte pod silnik - ok 500-1000pln
- żeby nadwozie się nie rozleciało po miesiącu takiej jazdy musisz je ospawać i wzmocnić - kolejne koszty
- nigdy nie będzie to jeździć super dobrze bo Justy / Swift nie ma stałego napędu na 4 koła tylko sprzęgło wiskotyczne...

IDĄC DALEJ:

Chcesz latać 200km/h przez las? Swiftem?
Albo jesteś kierowcą rajdowym od kilkunastu lat i masz cahoones wielkości piłek do kosza albo nie masz pojęcie o czym piszesz i masz geny samobójcy.

Ja lecąc przez las 80km/h, rajdowym Swiftem z klatką miałbym miękkie nogi i pełne spodnie. Zejdź na ziemię.

Co ja bym zrobił?

Albo kupił gotowe Justy zeswapowane już na Gti (wraz z klatką) i zaczął jeździć po jakiś szutrowych placykach albo poszukał jakiejś starej Imprezy i nią się zaczął uczyć jeździć.

A przede wszystkim doczytał o podstawach mechaniki, budowy samochodów, tuningu, sportowej jeździe ;)

Dla mnie tyle w temacie ;)

Pozdrawiam


Góra
Swift 1.3 8v 97" --> Baleno 1.6 "01 --> Swift 1.3 Gti 94" ==> Swift Super 1300 ;-)
Suzuki Swift Sport "08
Suzuki Grand Vitara "09
http://www.rd.siec2000.pl/av.jpg

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 18:10 
Offline

Dołączył(a): Śr 10 paź, 2012 18:45
Posty: 30
Lokalizacja: Grójec
Model:: Suzuki Swift mk5
No to dzieki erde przynajmniej wiem juz w jakim kierunku iść. Silnik i wszelkie zmiany w nim będą mi robić znajomi którzy się na tym znają, ja szukam tutaj jakiegoś pomysłu na projekt takiego samochodu i małmi kroczkami go robić. No samochód po prostu mi sie nieziemsko podoba pod względem elastyczności na trasy i nierówne nawierzchnie jeśli chodzi o swifta. Kolejnym pytaniem moim będzie jak to jest z plastikami w justy czy tak spieprzone jak w swifcie robionym do 2001?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 18:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Erde napisał(a):
nigdy nie będzie to jeździć super dobrze bo Justy / Swift nie ma stałego napędu na 4 koła tylko sprzęgło wiskotyczne...

Szkoda, że nie napisałeś koledze, że po kilkudziesięciu kilometrach na leśnych duktach i przy takim obciążeniu właściwie nic z tego sprzęgła nie zostanie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 18:22 
Offline

Dołączył(a): Śr 10 paź, 2012 18:45
Posty: 30
Lokalizacja: Grójec
Model:: Suzuki Swift mk5
Właśnie nie wime jak to jest z tym 4x4 w justy i czy sie opłaca w niego wkładać silnik zamiast po prostu kupić swifta. Wiem że zawieszenie swifta wytrzymuje dość nierówne tereny, nie chodzi mi tu oczywiscie o doły 30 cm bo po takich to raczej nie pojeżdże, chce po prostu żeby autko było elastyczne i dobrze sprawowało sie na takich typowych kamienistych nierównych drogach o wielu dziurach itp coś w stylu takich szerszych dróg np w lesie, bądź dróg w takic typowych wsiach gdzie o asfalcie nigdy nie słyszano.

[ Dodano: Czw 11 Paź, 2012 19:49 ]
A przez las nie chce latać 200km/h bez przesady. Taka prędkość to na trase normalną. Na takie lasy starccza mi już pojeździć swiftem 53km :D Aczkolwiek mógłby sie jeszcze lepiej zbierać.:]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 18:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Chciałeś rad, dostajesz je od pierwszego mojego postu, potwierdzają je inni....... a Ty cały czas piszesz o swifcie. Pomyśl o samochodzie ze stałym napędem 4x4 szperą i innymi zabawkami. Jak sobie wyobrazasz świfta za 30 tys ( bo tyle trzeba wydać aby go przygotować). No może ja jednak stary jestem i nic nie rozumiem :(


Ostatnio edytowano Cz 11 paź, 2012 19:00 przez mrquad, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 19:08 
Offline

Dołączył(a): Śr 10 paź, 2012 18:45
Posty: 30
Lokalizacja: Grójec
Model:: Suzuki Swift mk5
Mówiłem że nie mam zamiaru go brać na niewiadomo jak trudne trasy i że mam po prostu duzo dróg takich typowych wsiowych nierównych na dołach i tam by sie fajnie jeździło swiftem. Mówiłem też że tym co jeżdże na podstawowym zawieszeniu daje rade naprawde pomykać po tych dołach bez szkód. Zalezy mi na elastyczności i dobrej prędkości i przyśpieszeniu a to już chyba jest do zrobienia. Podsumowując erba kupienie justiego i wstawienie silnika już mi by gwarantowało tę właśnie elastyczność a potem pomału mógłbym wzmocnić zawieszenie wstawić tą płyte i to chyba byłoby już perfekt. Od razu poprosze raz jeszcze żebyście mi powiedzieli jak to jest z tymi plastikami czy poprawili swój błąd widoczny w wersji produkowanej do 2001 r?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 19:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Teraz Twój post jest bardziej przejrzysty ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 19:23 
mthe napisał(a):
Od razu poprosze raz jeszcze żebyście mi powiedzieli jak to jest z tymi plastikami czy poprawili swój błąd widoczny w wersji produkowanej do 2001 r?


Ale co Ci przeszkadza w tych plastikach konkretnie??? :hmm:


Góra
  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 19:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 13 lut, 2008 22:53
Posty: 1194
Lokalizacja: Katowice
Model:: Suzuki Swift S1300 ;-)
mthe napisał(a):
Właśnie nie wime jak to jest z tym 4x4 w justy i czy sie opłaca w niego wkładać silnik zamiast po prostu kupić swifta. Wiem że zawieszenie swifta wytrzymuje dość nierówne tereny, nie chodzi mi tu oczywiscie o doły 30 cm bo po takich to raczej nie pojeżdże, chce po prostu żeby autko było elastyczne i dobrze sprawowało sie na takich typowych kamienistych nierównych drogach o wielu dziurach itp coś w stylu takich szerszych dróg np w lesie, bądź dróg w takic typowych wsiach gdzie o asfalcie nigdy nie słyszano.

[ Dodano: Czw 11 Paź, 2012 19:49 ]
A przez las nie chce latać 200km/h bez przesady. Taka prędkość to na trase normalną. Na takie lasy starccza mi już pojeździć swiftem 53km :D Aczkolwiek mógłby sie jeszcze lepiej zbierać.:]


Swift i Justy się generalnie różnią znaczkiem na masce... Oba możesz mieć w wersji 4x4 i oba modele w tej wersji nie mają silnika z Gti tylko słabsze wersje. Były też Swift 1.6 4x4 ale w sedanie. Więc jak chcesz mocnego hatchbacka to i tak Swap.

Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Nie da się zrobić auta, żeby dobrze jeździło po kamieniach a jednocześnie latało dobrze po drodze 200km/h. A na pewno nie małym kosztem. Błądzisz :)

Jak chcesz coś typowo na dziury i las to poszukaj jakiegoś dzielnego Samuraja albo Vitarkę. Po drodze też dasz radę sprawnie pojechać ale zapomnij o 200km/h....

Jak chcesz małego wściekłego zapierdzielacza to Swift będzie dobry ale nigdy nie sprawdzi się super w terenie i na kamieniach. Napęd 4x4 da sobie jakoś radę na równym szuterku i śniegu ale bez aspiracji offroad.

Jak latanie po lesie rozumiesz jako rajdową jazdę po szutrze to albo szedłbym w stronę Imprezy GT albo jeśli tak uwielbiasz Swifta to kupił już zeswapowanego Swifta/Justy na Gti. W tym przypadku musisz się liczyć z częstym grzebaniem przy aucie i naprawami.

Jak chcesz grzebać przy aucie bo lubisz i interesuje Cie tuning to zacznij od teorii i zapomnij o magnetyzerach, "chipowaniach" i innych śmiesznych allegrowych chwytach. Tuning to niestety nie jest tania zabawa i musisz się liczyć z workiem utopionych pieniędzy, których nigdy nie odzyskasz. Przemyśl czy warto.

Nie pogodzisz wszystkich tych wersji.

Jak koniecznie chcesz coś wypośrodkować to kup Justy/Swifta 4x4 + jakiegoś rozbitego GTi za małe pieniądze i baw się dobrze z kolegami w garażu. Przy okazji się czegoś nauczysz. Jak się uda to wyjdzie Ci 100-konny Swift, którym nie będziesz latał po kamieniach i bagnach ale poradzi sobie dość fajnie na lekkim piaseczku, żwirku czy śniegu a przy okazji będzie się bardzo fajnie zbierał na asfalcie - w granicach 9 sek do setki.

Tylko przemyśl czy warto wydać jakies 10-15 tyś i spędzić tygodnie w garażu zamiast np kupić Samuraja albo Imprezę GT ;)


Góra
Swift 1.3 8v 97" --> Baleno 1.6 "01 --> Swift 1.3 Gti 94" ==> Swift Super 1300 ;-)
Suzuki Swift Sport "08
Suzuki Grand Vitara "09
http://www.rd.siec2000.pl/av.jpg

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 19:38 
Offline

Dołączył(a): Śr 10 paź, 2012 18:45
Posty: 30
Lokalizacja: Grójec
Model:: Suzuki Swift mk5
Przynajmniej w mojej wersji sie strasznie obkurczają i są dość mało wytrzymałe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 11 paź, 2012 23:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 02 sty, 2010 14:50
Posty: 3244
Lokalizacja: Międzychód
Model:: Focus 2.0 Były: Baleno 1.3 96r, 1.3 GS 99r
Dodam, że forumowicze są tym razem wyjątkowo mili i wyrozumiali :D :]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2012 12:14 
Offline

Dołączył(a): Śr 10 paź, 2012 18:45
Posty: 30
Lokalizacja: Grójec
Model:: Suzuki Swift mk5
Słuchajcie a tak z cikawości spytam. Znalazłem ladnego Baleno z 1996 r moze bedzie moj wujek jechal obejrzec go czy sie nadaje. Ma 1.3 90km silnik da sie go łatwo zrobić na 120? Powie ktoś:p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2012 12:50 
mthe napisał(a):
Ma 1.3 90km silnik da sie go łatwo zrobić na 120?


Co Ty się tak uparłeś na te 120 KM?! :P Jak będzie mniej to źle?
Nie sztuką jest mieć 120 KM pod maską i wygrywać zawody... Sztuką jest mieć ich 60 i je wygrać! :dziadzia:


Góra
  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2012 12:56 
Offline

Dołączył(a): Śr 10 paź, 2012 18:45
Posty: 30
Lokalizacja: Grójec
Model:: Suzuki Swift mk5
Nie na zawody a, te 120 to po prostu nie jest dużo a więcej mi nie trzeba 120 to tyle co w wersji z 1.8 silnikiem. prawie 60 to mam w swoim swifcie więc już sie takowym najeździłem.:D Poprawił optyke i wsadził dobrej jakości nagłośnienie. Właśnie od razu spytam o jakiś sklep internetowy np gdzie mógłbym poprzeglądać częsci na optyke w sensie lampy itp?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2012 13:01 
Jak już tak bardzo chcesz mieć więcej niż 100 KM to zrób swap na silnik z GTI i będziesz miał wystarczająco dużo mocy. ;) To jest bardzo lekkie autko, więc 101 KM spokojnie wystarcza do objeżdżania aut które mają 120-130 KM... :diabel:


Góra
  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2012 13:03 
Offline

Dołączył(a): Śr 10 paź, 2012 18:45
Posty: 30
Lokalizacja: Grójec
Model:: Suzuki Swift mk5
A nie dałoby rady po prostu zrobić coś z tym silnikiem chociaż na 115? Bez zbędnych komplikacji? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2012 13:05 
mthe, proste pytanie. Jeździłeś kiedyś lub ktoś przewiózł Cię GTI? :D


Góra
  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2012 13:07 
Offline

Dołączył(a): Śr 10 paź, 2012 18:45
Posty: 30
Lokalizacja: Grójec
Model:: Suzuki Swift mk5
Z mocnych fur to tylko celica 2 chyba koło 290km i gtir-em 460 nie wiem jak gti ale po prostu nie chce komplikowac sobie sprawy kupnem silnika i swapem wole po prostu zrobic cos z tym zeby smigalo podobnie chyba ze lepiejw sadzic gti.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2012 13:09 
No to jak nie jeździłeś GTI to czemu od razu zakładasz, że nie starczy Ci 101 fabrycznych koników?! :sylwester:

A lepiej zrobić swap'a, bo niższe koszty będą. No i jak chciałbyś ze Swojego silnika wyciągnąć 115 KM to raczej długo by nie "pożył" po takim tuningu... :P


Góra
  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2012 13:11 
Offline

Dołączył(a): Śr 10 paź, 2012 18:45
Posty: 30
Lokalizacja: Grójec
Model:: Suzuki Swift mk5
Ok czyli swap:D A koszty tego cudeńka. Pewnie silnik z sprzetem z 2k nie? Tak tam wcześniej pisali. A ile wstawienie go do takiego baleno?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2012 13:14 
Silnik z osprzętem to tyle co pisał Erde. ;)

A do Baleno bez grubej rzeźby to raczej nie masz szans go wstawić, o ile w ogóle jest taka możliwość... :D
Poza tym Baleno jest cięższe od Swift'a więc wstawiając silnik z GTI nie będzie już się tak dobrze zbierało... :;>:


Góra
  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2012 13:14 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
600-800


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2012 13:15 
Kuba, ale co 600-800? :hmm:


Góra
  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2012 13:20 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
wstawienie innego silnika do baleno+ koszta przerobienia mocowań


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2012 13:24 
Tylko tyle? :;>:


Góra
  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2012 13:31 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
tak powiedział mój mechanik, może gdzie indziej jest drożej


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2012 13:38 
Offline

Dołączył(a): Śr 10 paź, 2012 18:45
Posty: 30
Lokalizacja: Grójec
Model:: Suzuki Swift mk5
TO ja nie kminie mowisz zey gti wstawic a wkoncu ze nie ja to juz nie wiem:P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2012 13:41 
Mówię, żebyś wstawił silnik z GTI do Swojego Swifta, a nie Baleno... :;>:


Góra
  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2012 13:44 
Offline

Dołączył(a): Śr 10 paź, 2012 18:45
Posty: 30
Lokalizacja: Grójec
Model:: Suzuki Swift mk5
Swift którym jeżdże jest mocno przez rodziców zaniedbany, rdza od spodu, dziura od strony kerowcy plastiki poobkurczane i polamane niektore elementy np od polki w bagaznikuz aczepy..... Nie oplaca mi sie nic tam robić, kupiłbym baleno i tam coś machnął żeby był szybszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2012 13:47 
No to tak jak pisałem. Do Baleno nie opłaca się wstawiać silnika z GTI... Oczywiście to tylko moje zdanie.


Góra
  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2012 13:47 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
to rób właśnie tego swifta, zaspawaj podłogę, wywal plastiki, wstaw klatkę itp :D


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 13 paź, 2012 13:53 
Offline

Dołączył(a): Śr 10 paź, 2012 18:45
Posty: 30
Lokalizacja: Grójec
Model:: Suzuki Swift mk5
Teraz coś z zawieszeniem poszło. WIęcej wydam niż pożytku z tego będzie, juz lepiej jakbym swifta kupil mk3 gti tutaj ktos wystawił http://wroclaw.gumtree.pl/c-Samochody-M ... Z421401070 Ale baleno jest lepiej wykończony. Napewno nie da rady niz zrobić żeby balonik był szybszy i żeby to sie opłacało?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .