Teraz jest Pt 23 sie, 2019 00:02

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr 22 cze, 2011 20:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Nie wdając się w sentymentalne pogadanki.
Swift 1.3 benz + lpg. 2009r.
Na benzynie przejechane ok 28000km plus 3300km na lpg
Od wczoraj mam następujące objawy:
silnik zimny - wszystko jest PRAWIE idealnie
silnik rozgrzany - na wolnych obrotach "faluje" a na czerwonych albo w korku jeśli nie "przygazuje" to gaśnie...
Im silnik zimniejszy tym sytuacja się stabilizuje... na zimnym nie jest idealnie bo ciut tych obrotów nie trzyma ale nie gaśnie bynajmniej.
Dla mnie to podręcznikowy przykład konieczności regulacji luzów zaworowych (ale żeby po tak krótkim przebiegu na gazie???????)
Macie jakieś inne sugestie? Nadmieniam, że przegląd instalacji lpg robiłem po 1000km i wszystko grało jak ta lala.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 22 cze, 2011 20:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 25 gru, 2009 11:17
Posty: 967
Lokalizacja: Gdańsk
Model:: samuraj 1.9 D 2003
Jedź do gazowników na komputer.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 22 cze, 2011 20:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Tylko sęk w tym, że na benzynie dzieje się to samo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 22 cze, 2011 20:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 25 gru, 2009 11:17
Posty: 967
Lokalizacja: Gdańsk
Model:: samuraj 1.9 D 2003
Komputer pokaże.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 23 cze, 2011 14:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Jasne, że do serwisu pojadę ale wiadomo jak to z nimi - będą się wykręcać, że to na pewno nie wina gazu :-)
A tak swoją drogą to zastanawiam się jak długo ten luz zaworowy powinien wytrzymać?
Znalazłem informacje o problemach po ok 40000km ale ogólnego przebiegu czy na gazie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 23 cze, 2011 19:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Chyba jednak będzie to wina gazu... Zrobiłem mały test i jednak na benzynie nie gaśnie i obroty trzyma na poziomie ok 800 (po rozgrzaniu silnika).
Na lpg nadal faluje z 2, 3 razy a potem po kilkunastu sekundach dusi się i gaśnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 24 cze, 2011 13:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
No i już wiem :-) Jedno jest pewne. Mechanikowi, który zmieniał mi filtr powietrza nakope do d...!
Zrzucił przewód z jednego z wtryskiwaczy i dlatego chodził jakby na trzech "garach".


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .