Teraz jest N 18 sie, 2019 17:33

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr 05 sty, 2011 19:57 
Offline

Dołączył(a): Cz 30 gru, 2010 21:09
Posty: 53
Lokalizacja: Częstochowa
Model:: Swift MK6
mam pytanie, dotyczące Swifta mk6 z silnikiem M15a gdzie znajduję się sonda lambda, i czy po wycięciu katalizatora nie będzie jakiś negatywnych objawów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 05 sty, 2011 21:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13 maja, 2010 18:12
Posty: 533
Lokalizacja: Szczecin
Model:: Swift Comfort 1.3 92KM
kamczyk91, będą negatywne objawy bo w tym aucie są 2 sondy jedna przed a druga za katem!

Jeśli masz problem z katem a nie stać się na oryginał to poszukaj zamienników do wspawania. Wiem że polska firma robi takie cuda.

Damian


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 06 sty, 2011 01:34 
Offline

Dołączył(a): Cz 30 gru, 2010 21:09
Posty: 53
Lokalizacja: Częstochowa
Model:: Swift MK6
z katalizatorem jest wszystko ok, tylko się pytałem czy można wyciąć bez negatywnych skutków, dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 07 sty, 2011 08:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 01 mar, 2010 19:35
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa
Model:: rodzinnie Mazda 6 MPS ;-)
Cytuj:
mam pytanie, dotyczące Swifta mk6 z silnikiem M15a gdzie znajduję się sonda lambda, i czy po wycięciu katalizatora nie będzie jakiś negatywnych objawów


a tak tylko spytam,
a po co?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 07 sty, 2011 10:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 13 lut, 2008 22:53
Posty: 1194
Lokalizacja: Katowice
Model:: Suzuki Swift S1300 ;-)
kamczyk91 napisał(a):
z katalizatorem jest wszystko ok, tylko się pytałem czy można wyciąć bez negatywnych skutków, dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam


Pewnie musiałbyś podpiąć emulator sondy lambda żeby Ci Check-a nie wywalało... ;)


Góra
Swift 1.3 8v 97" --> Baleno 1.6 "01 --> Swift 1.3 Gti 94" ==> Swift Super 1300 ;-)
Suzuki Swift Sport "08
Suzuki Grand Vitara "09
http://www.rd.siec2000.pl/av.jpg

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 08 sty, 2011 19:26 
Offline

Dołączył(a): Cz 30 gru, 2010 21:09
Posty: 53
Lokalizacja: Częstochowa
Model:: Swift MK6
Onyx napisał(a):
Cytuj:
mam pytanie, dotyczące Swifta mk6 z silnikiem M15a gdzie znajduję się sonda lambda, i czy po wycięciu katalizatora nie będzie jakiś negatywnych objawów


a tak tylko spytam,
a po co?


aby nie blokować spalin, ale skoro jest z tym tyle cyrku to się nie opłaca


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 sty, 2011 08:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 01 mar, 2010 19:35
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa
Model:: rodzinnie Mazda 6 MPS ;-)
Zdecydowanie się nie opłaca bo wynik będzie mizerny lub żaden.
Samo wycięcie nic nie da, trzeba by się zastanowić nad kompletnym przelotowym układzie wydechowym począwszy od kolektora a skończywszy na zrobieniu nowego dolotu.

Wynik hmm przy silniku N/A może ze 1-3 KM

BTW a jaki masz motor pod maską?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 sty, 2011 08:30 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 15 gru, 2007 12:32
Posty: 1268
Lokalizacja: Nadarzyn
Model:: Swift 1.3 GTi mk4 & Mitsubishi Galant 2.5 V6
Onyx napisał(a):
Zdecydowanie się nie opłaca bo wynik będzie mizerny lub żaden.
Samo wycięcie nic nie da, trzeba by się zastanowić nad kompletnym przelotowym układzie wydechowym począwszy od kolektora a skończywszy na zrobieniu nowego dolotu.

Wynik hmm przy silniku N/A może ze 1-3 KM

BTW a jaki masz motor pod maską?


A mi się wydaje, że moc i moment spadnie po wycięciu kata bo nie będzie odpowiedniej fali zwrotnej czy czegoś takiego co w silniku atmosferycznym jest dość istotne.


Góra
Obrazek

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 sty, 2011 15:20 
Offline

Dołączył(a): Cz 30 gru, 2010 21:09
Posty: 53
Lokalizacja: Częstochowa
Model:: Swift MK6
Onyx napisał(a):
Zdecydowanie się nie opłaca bo wynik będzie mizerny lub żaden.
Samo wycięcie nic nie da, trzeba by się zastanowić nad kompletnym przelotowym układzie wydechowym począwszy od kolektora a skończywszy na zrobieniu nowego dolotu.

Wynik hmm przy silniku N/A może ze 1-3 KM

BTW a jaki masz motor pod maską?


kiedyś wycinałem kata w nexi 1.5 79KM i była lekko lepiej elastyczniejsza,

w swifcie mam m15a, ale jak sa tam 2 lambdy to tego sie nie oplaca zrobic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 sty, 2011 15:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 01 mar, 2010 19:35
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa
Model:: rodzinnie Mazda 6 MPS ;-)
kamczyk91 napisał(a):
kiedyś wycinałem kata w nexi 1.5 79KM i była lekko lepiej elastyczniejsza


subiektywne wrażenia kierowcy czy poparte hamownią ?

wiesz jak zalewam shell v-power racing to tez mam wrażenie że szybciej jadę

przy samym wycięciu katów może dojść do odwrotnej sytuacji niż zamierzałeś, spaliny dopiero będa miały zawirowania
układy wydechowe i dolotowe są policzone i to jest wróżenie z fusów że zmiana jednego z elementów układu da widoczną poprawę.

http://web.me.com/grzegorzgrabowski/Wit ... dechy.html

proszę jak nie czytałeś może się przyda

a i jeszcze jedno jak wytniesz kata jak przejdziesz badania techniczne?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 sty, 2011 16:06 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 09 paź, 2007 13:49
Posty: 7013
Lokalizacja: Ruda Śląska
Model:: Ignis Sport
kamczyk91 napisał(a):
w swifcie mam m15a, ale jak sa tam 2 lambdy


są dwie sondy :)


Góra
Baleno GS > Ignis Sport

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 sty, 2011 18:05 
Offline

Dołączył(a): Cz 30 gru, 2010 21:09
Posty: 53
Lokalizacja: Częstochowa
Model:: Swift MK6
Onyx napisał(a):
kamczyk91 napisał(a):
kiedyś wycinałem kata w nexi 1.5 79KM i była lekko lepiej elastyczniejsza


subiektywne wrażenia kierowcy czy poparte hamownią ?

wiesz jak zalewam shell v-power racing to tez mam wrażenie że szybciej jadę

przy samym wycięciu katów może dojść do odwrotnej sytuacji niż zamierzałeś, spaliny dopiero będa miały zawirowania
układy wydechowe i dolotowe są policzone i to jest wróżenie z fusów że zmiana jednego z elementów układu da widoczną poprawę.

http://web.me.com/grzegorzgrabowski/Wit ... dechy.html

proszę jak nie czytałeś może się przyda

a i jeszcze jedno jak wytniesz kata jak przejdziesz badania techniczne?


nie byłem na hamowni, tak mi się wydawało. Wczoraj zalałem też v-power racing i nie odczułem różnicy. jak miałem nexie to zamiast kata wspawałem tłumik przelotowy w obudowie kata, i nie było problemów z przeglądem, a w swifcie to już nie wiem, i jak juz pisałem skoro maja być komplikacje to ja dziękuje za takie coś, dzięki za odp i podesłanie linku

dobrze wiedzieć ze na forum jest osoba obeznana


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 sty, 2011 23:05 
Offline

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 15:20
Posty: 6768
Lokalizacja: Poznań
Model:: Swift 5D 1.3 GS '05
każde auto inaczej reaguje na wyciecie kata/sondy/sond

GTi podobno (poparte kilkoma przykładami i hamowną) wyciecie kata dawało ok. 2 KM przyrostu

w nowych konstrukcjach mysle, ze moze byc podobnie


Góra
Pozdrawiam

wiem, że nic nie wiem :)

 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .