Klub Suzuki Polska
https://forum.klubsuzuki.pl/

Swift w mediach
https://forum.klubsuzuki.pl/viewtopic.php?f=22&t=2471
Strona 1 z 1

Autor:  Hellsin [ Pn 01 wrz, 2008 23:51 ]
Tytuł:  Swift w mediach

Kolejny raz natknalem sie na test Swistaka.
Tym razem w rece redaktorow Auto Swiata wpadl klekoczacy DDIS :)
Zostal nawet niezle oceniony, niestety egzemplarza takowej gazety nie posiadam, wiec zapraszam do marketu ( sam tak czytalem :D )

Autor:  Subotai [ Wt 02 wrz, 2008 07:15 ]
Tytuł: 

Sorki że pytam, ale czemu klekoczący?

Autor:  Hellsin [ Wt 02 wrz, 2008 12:01 ]
Tytuł: 

Subotai napisał(a):
Sorki że pytam, ale czemu klekoczący?


Subotai, to raczej zostalo napisane w formie zartu, gdyz diesle nawet te najnowsze wszystkim kojarza sie z takim, zza czasow Merca 200D :D

Autor:  kitza [ Wt 02 wrz, 2008 12:51 ]
Tytuł: 

Subotai napisał(a):
Sorki że pytam, ale czemu klekoczący?

Bo zamiast koni jest stado bocianów pod maską :D

Autor:  spoono [ Śr 26 lis, 2008 23:01 ]
Tytuł: 

youtube tez jest medium ;) chyba :P

bardzo fajna reklama Swifta ;)

http://pl.youtube.com/watch?v=JWAbTgS-EHM

Autor:  Mekintosh [ Śr 26 lis, 2008 23:16 ]
Tytuł: 

spoono napisał(a):
bardzo fajna reklama Swifta ;)

http://pl.youtube.com/watch?v=JWAbTgS-EHM

Super pomysł. :D
Od jutra wożę piłkę w samochodzie. :lol:

Autor:  Jofka [ Cz 18 gru, 2008 14:14 ]
Tytuł: 

:czytaj:

A ja mam taki "Mały miejski automacik" tylko w innym kolorze. Super autko.

:one:

http://www.se.pl/auto-moto/testy/miejsk ... 82816.html


:mikolaj:

Autor:  czarek [ Pn 06 kwi, 2009 19:10 ]
Tytuł: 

W zasadzie wszystko się zgadza ;)
Dość stare ale raczej prawdziwe.
Pozdr.
http://www.motoforum.pl/Magazyn/200514/swift.html

Autor:  spoono [ Pn 06 kwi, 2009 20:25 ]
Tytuł: 

czarek napisał(a):
Dość stare ale raczej prawdziwe.


dokładnie :one:

chociaż aż tak plastików bym nie komplementował :P

Autor:  j3drek [ Wt 07 kwi, 2009 14:59 ]
Tytuł: 

co do diesla to te artykuly nie sa identyczne.Pare testow DDiS-a w rece mi juz wpadlo i kazdy mial podane inne dane m.in. przyspieszenie do 100km/h w 14 cos sekund,inny podawal ze ma 170 Nm a nie 190,jeszcze inne ze ma 70,badz 69KM,wiec ja sam juz nie wiem... :)

Autor:  czarek [ So 23 maja, 2009 21:25 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=4Fegti9i ... re=related
;) :D

Autor:  spoono [ So 23 maja, 2009 21:38 ]
Tytuł: 

czarek, ja Cię proszę :P z czym do ludzi :P

Autor:  czarek [ So 23 maja, 2009 21:40 ]
Tytuł: 

:P no co
nie fajne :?: :D

Autor:  adamov2 [ So 23 maja, 2009 23:07 ]
Tytuł: 

czarek, masz talent :D

Autor:  Hellsin [ So 23 maja, 2009 23:17 ]
Tytuł: 

Cytuj:
czarek, masz talent :D


to chyba nie on ...

Autor:  adamov2 [ So 23 maja, 2009 23:20 ]
Tytuł: 

Hellsin napisał(a):
to chyba nie on ...


a co to kolega taki poważny ?? żartów się nie rozumie ?? ;) :p

Autor:  wolverinehh [ N 24 maja, 2009 02:17 ]
Tytuł: 

żenada...

Autor:  czarek [ N 24 maja, 2009 08:43 ]
Tytuł: 

wolverinehh napisał(a):
żenada...

:one: :diabel:

Autor:  brodal78 [ Pn 25 maja, 2009 07:17 ]
Tytuł: 

czarek napisał(a):
http://www.youtube.com/wa...feature=related


ale ręczny cały czas zaciągniety :hahaha: :hahaha: :hahaha:

Autor:  witu102 [ Śr 27 maja, 2009 09:22 ]
Tytuł: 

i ten swift to 7biegów miał:)cały czas zmieniał w góre:) chyba w tym układzie swift bi-turbo 7g-tronic:) :piwo:

Autor:  Hellsin [ Śr 27 sty, 2010 16:49 ]
Tytuł: 

stary test i z wieloma babolami :D
Nie mniej ważne, że się auto podobało testującemu :D

http://www.autoflesz.pl/artykuly/828,Su ... terem.html

Autor:  spoono [ Śr 27 sty, 2010 21:20 ]
Tytuł: 

skupilem sie na porownaniu do Colta :p

zwroccie uwage na srednice zawracania i pojemnosc bagaznika :D

nie wierze, ze moze byc auto wielkosci Swifta, z mniejszym bagaznikiem :P

a to, ze Colt nie umie skrecac, to bylo wiadomym od dawna :P

Autor:  maciek89 [ Śr 27 sty, 2010 21:40 ]
Tytuł: 

Hellsin, kiedyś czytałem ten teścik- faktycznie nie jest rewelacyjny, ale Swift otrzymał bardzo wysoką notę. Z tym, że trzeba przyznać, że Swift Sport do jakiego testu byś nie zaglądał- był bardzo ciepło przyjmowany, a testujacy zawsze byli zachwyceni ukladem jezdnym. Jedyna konkretna wada, jaka jest wymieniana to niedostatek mocy- przydaloby sie troche wiecej. Ja wlasnie wracajac teraz przegrałem pojedynek spod świateł z... Audi S5. :D W przeciwieństwie do np Abarth 500 / Abarth Grande Punto, które chciałem kupić- Swift ma ogromny potencjał do modyfikacji. Po gwarancji wystraczy znaleźć trochę środków na koncie i wsadzić kita turbo ~180KM i wtedy dopiero zaczyna się zabawa. Ech, kocham to autko- Swift Sport to najlepszy samochod na swiecie :diabel2:

Autor:  MKV [ Cz 28 sty, 2010 01:52 ]
Tytuł: 

Dlatego SSS to pewnie będzie mój następny samochód :P
A co do zwiększania mocy to na YouTube widziałem filmy z kompresorami (ponad 190km) oraz wersje Swift Sport SC (Super Charger) - ciekawe czy w Europie będzie.. no ale ma tylko 150km...

Muszę się kiedyś ze świateł ściągnąć z SSS - po wyścigu na torze Radom z Michałem Kościuszko za kierownica SSS wiem, że może byc ciekawie... zresztą ten wyścig dla mnie był chyba najfajniejszym przeżyciem w moim GTi :D

... ale SSS i tak kiedyś kupię :P

Autor:  maciek89 [ Cz 28 sty, 2010 09:13 ]
Tytuł: 

Jak się zrobi cieplej to na jakimś większym zlocie możemy się pobawic i sprawdzić zarówno po prostej jak i po torze.

SSS różni od GTI dość istotna rzecz- po spotkaniu z drzewem masz szansę przeżyc. :D Co jest oczywiście związane z większą masą, ale i tak nie jest źle. Po spojrzeniu na SSS można by wnioskować, że środek ciężkości umieszczony jest gdzieś przy podsufitce, ale nic z tych rzeczy. :D Zakochałem się w tym aucie jakoś w marcu '09, a kilka miesięcy później stanął w garażu. :] Jeździłem autami mocniejszym, większymi itd, ale ten kurdupel zawrócił mi w głowie. Jeśli go nie rozbiję i jeśli to będzie możliwe logistycznie to chciałbym go zachować na zawsze. :] A napewno wiąże z nim spore plany w najbliższych latach- uturbienie jest praktycznie pewne.

Autor:  spoono [ Cz 28 sty, 2010 09:34 ]
Tytuł: 

MKV, zabrzmi to iscie heretycko, ale kupuj miniacza :D ten sie dopiero trzyma na zakretach, tylko niestety mało praktyczny jest :P

a co do wyscigow z SSS, to Ty nie powinienes stawac, bo masz silnik oszukany :P

maciek89 napisał(a):
uturbienie jest praktycznie pewne.


trzymam kciuki i czekam na obszerna relacje (foty obowiazkowo) :ok:

Autor:  maciek89 [ Cz 28 sty, 2010 14:43 ]
Tytuł: 

spoono, narazie to plany, ale mam nadzieję, że zostaną sprawnie wdrożone w życie. :) Po pierwsze gwarancja musi się skończyć, ale gdy już podejmę odpowiednie działania to będę na bieżąco informował ;)

Autor:  MKV [ Pt 29 sty, 2010 13:10 ]
Tytuł: 

spoono napisał(a):
MKV, zabrzmi to iscie heretycko, ale kupuj miniacza :D ten sie dopiero trzyma na zakretach, tylko niestety mało praktyczny jest :P

a co do wyscigow z SSS, to Ty nie powinienes stawac, bo masz silnik oszukany :P


Mini mi się nie podoba... nie lubię BMW :P SSS dużo ładniejszy i ten podwójny wydech z tyłu... wnętrze tez takie jak lubię - proste... no i ta kontrola trakcji pozwalająca na ślizganie się... w Mazdzie RX-8 super się z taka bawiłem a w SSS podobno jest identyczna (no i jeszcze Porsche Cayman taką ma ale tego nie prowadziłem jeszcze ;) )

A silnik jaki tam oszukany? Głowica obrobiona, inny filtr powietrza i tłumik końcowy... to tak wiele? :P

Autor:  spoono [ Pt 29 sty, 2010 13:11 ]
Tytuł: 

:D

wracamy Panowie do tematu :shout: ;)

Autor:  czarek [ Wt 09 lut, 2010 23:58 ]
Tytuł: 

http://www.auto-swiat.pl/wydania,Suzuki ... 755,1.html

Autor:  MKV [ Śr 10 lut, 2010 00:51 ]
Tytuł: 

czarek napisał(a):
http://www.auto-swiat.pl/wydania,Suzuki-Swift-Nie-przestaje-zaskakiwac,26755,1.html


Pisałem o tym w rozmowach Ogólnych. W Motorze za to jest test SX-4 :)

Autor:  Mekintosh [ Śr 10 lut, 2010 10:03 ]
Tytuł: 

czarek napisał(a):
http://www.auto-swiat.pl/wydania,Suzuki-Swift-Nie-przestaje-zaskakiwac,26755,1.html

No i mamy gwiazdę z "naszego podwórka". :one: ;)

Autor:  brodal78 [ Śr 10 lut, 2010 10:30 ]
Tytuł: 

właśnie mam ten numer-w ocenie na 6 gwiazdek dostał 4,5 :)

Autor:  czarek [ Śr 10 lut, 2010 10:46 ]
Tytuł: 

Mekintosh napisał(a):
No i mamy gwiazdę z "naszego podwórka".

Heh :D
Przy okazji odkryłem fajny plener do foto na Tarchominie i duuuużo dowiedziałem się o fotografii :)
Szkoda że czasu nie było żeby ogarnąć jakąś lepkę :/
Pozdr.

Autor:  Hellsin [ Śr 10 lut, 2010 11:43 ]
Tytuł: 

czarek napisał(a):
Szkoda że czasu nie było żeby ogarnąć jakąś lepkę :/


a tyle czasu było od sierpnia :P ok koniec OT :P

Autor:  MICHU [ Cz 11 lut, 2010 14:33 ]
Tytuł: 

Jeszcze odnośnie artykułu w AŚ 7/2010. Dwa tygodnie temu kupiliśmy Swifta 1,3 Comfort'09. Drugie auto w rodzinie więc kwestia miejsca z tyłu i mikro bagażnika nie ma znaczenia. Samochodzik na razie stoi w ciepłym garażu i czeka na koniec zimy, bo szkoda byłoby go pobijać na śliskich i nieodśnieżonych drogach.
Ale do rzeczy. Czy rzeczywiście tak słabym elementem jest skrzynia biegów? Nie chce mi się wierzyć, że przy spokojnej eksploatacji, przy tak niskich przebiegach może kwalifikować się do naprawy. Czy może problem ten dotyczyć np. samochodów z początku produkcji i jest to tzw. "choroba wieku dziecięcego", usunięta w późniejszych rocznikach.

Autor:  adamov2 [ Cz 11 lut, 2010 15:08 ]
Tytuł: 

czarek, a na tym dużym zdjęciu to chyba Ty siedzisz za kółkiem ??

no i gdzie się podziały Lexus-looki z tyłu ??

MICHU napisał(a):
Czy rzeczywiście tak słabym elementem jest skrzynia biegów?


nie, to są jednostkowe przypadki które wywleka się jako przypadłość tego modelu.

Chiron ma na swoim 1.5 GS przeszło 100kkm i nic ze skrzynią się nie dzieje, ja mam przeszło 50kkm a skrzynia chodzi tak jak w nowym.

Autor:  keraj [ Cz 11 lut, 2010 19:23 ]
Tytuł: 

MICHU napisał(a):
Czy rzeczywiście tak słabym elementem jest skrzynia biegów?

Autko od ponad 3 lat , większość jazdy po mieście , lewarek cały czas w ruchu , ze skrzynią nie ma problemów :)

Autor:  kitza [ Cz 11 lut, 2010 20:09 ]
Tytuł: 

Na zegarze 110 kkm i poza problemami z wrzuceniem wstecznego w początkowym okresie zero (odpukać :D) problemów ze skrzynią.

Autor:  czarek [ Pt 12 lut, 2010 09:23 ]
Tytuł: 

adamov2 napisał(a):
czarek, a na tym dużym zdjęciu to chyba Ty siedzisz za kółkiem ??

Zgadza się
adamov2 napisał(a):
no i gdzie się podziały Lexus-looki z tyłu ??

Poszły do śmieci paskudne jednak były
Chciałem założyć te starsze to okazało się że inne są mocowania żarówek
Oryginały za to parują i zamarzają od wewnątrz

MICHU napisał(a):
Czy rzeczywiście tak słabym elementem jest skrzynia biegów?

Nie jest
po przesiadce z ctr skrzynia w Swifcie cierpi strasznie sprzęgło też i nic im nie jest
pozdr.

Autor:  jano_3 [ Pn 01 mar, 2010 18:39 ]
Tytuł:  ciekawy artukuł na temat swifta

http://www.auto-swiat.pl/artykuly,Suzuk ... 755,1.html

da sie zaobserowowac ze autor jest dosc sceptycznie nastawiony.

Ale...

po pierwsze pisze ze w swifcie sa hydraulicznie regulowane zawory i to jest blad zawory regulowane sa plytkami.

po drugie czy 70 000 - 100 000 km to malo na sprzeglo? Wedlug mnie normalnie zwlaszcza jezeli ktos uzytkuje auto w ruchu miejskim w duzych korkach to 70 000km to raczej normalnie.

po trzecie koszt przegladu 900zl to lekka przesada chyba ze chodzi o przeglad po 30 000km ale tam wymienianych jest sporo rzeczy

co do skrzyn to tu oczekuje na wasze opinie uzytkownicy ktorzy macie sporo wieksze przebiegi. Ja narazie problemow nie widze.

Cytujac autora "W niekorzystnych warunkach potrafi spalić nawet do 10 l/100 km." Tak jak yaris, micra, panda, jazz i inne.

"Wszystko przez słabą elastyczność przy niskich obrotach." a czego sie spodziewac po autku z silnikiem 1,3 bez turbo ? ? Chyba nikt nie liczy na megamoment w calym zakresie obrotow silnik trzeba troche pokrecic. A szczerze to ja na brak turbo nie narzekam bo z tym jest sporo problemow (nie mozesz od razu wylaczyc autka jak je troche przykatowales a zazwyczaj tak jest jak Ci sie spieszy itp itd).

"Podczas eksploatacji mogą wystąpić też drobne problemy z wyposażeniem, np. często z centralnym zamkiem, czasami ze wspomaganiem elektrycznym kierownicy" Nie spotkalem sie.

Dziwne ze nic nie wspomnieli o katalizatorze bo na ta akurat zalilo sie sporo ludzi.

Prosze o Wasze opinie.

Autor:  spoono [ Pn 01 mar, 2010 20:40 ]
Tytuł: 

koles jest mega sceptyczny i chrzani bzdury....

1. sprzeglo - nikt chyba na forum nie wymienial jeszcze sprzegla, a chiron, kitza i ja (wszyscy mamy przebieg ponad 80kkm, Ci pierwsi nawet ponad 100 kkm :P ) jakos nie narzekamy na sprzeglo - nie ma objawow zuzycia

2. "40 tys to duzo jak na auto segmentu B" ... koles, sprawdz wyposazenie u konkurentow i wtedy porownaj ceny. Cena jest konkurencyjna i przystepna

3. Z tymi awariami skrzyni, to moze od 2005 na roznych forach spotkalem sie tylko z dwoma takimi przypadkami... to chyba nie za wiele :P

4. ceny w ASO - zgadzam sie - tragedia - autor ma racje, wg cen w ASO przeglad po 90 kkm bedzie mnie kosztowal 1200 zł...

5. jeszcze nie słyszałem, zeby ktos na codzien mial spalanie rzedu 10l :P, 9 litrow sie zdarzalo, 9,5 czasami, 8 jest realne - konkurencja spala wiecej ;)

6. co do jednostki napedowej - zgadzam sie - ten typ tak ma, trzeba pokrecic, ale to jest fajne :D

7. dobry tekst o rdzy :P zupelna bzdura :P vide zdjecia mojego tlumika :)

P.S. Skad ta pewnosc, ze zawory w Swifcie sa regulowane plytkami?

Autor:  Mekintosh [ Pn 01 mar, 2010 20:47 ]
Tytuł: 

Czarek, czy Ty na pewno autoryzowałeś ten artykuł ? :;>:
:D ;)

Autor:  jano_3 [ Pn 01 mar, 2010 20:50 ]
Tytuł: 

co do regulacji plytkami to instrukcja obslugi sam naprawiam ta po angielsku i cennik przegladow.

Autor:  czarek [ Pn 01 mar, 2010 21:16 ]
Tytuł: 

Mekintosh napisał(a):
Czarek, czy Ty na pewno autoryzowałeś ten artykuł ? :;>:
:D ;)

Oszalałeś :D
Nawet nie poznałem autora :|

Dopiszę parę słów bo widzę że artykuł odkąd się w necie ukazał wzbudził spore zainteresowanie
Zawory regulujemy płytkami
70000-100000 dla sprzęgła to mało (ale nie słyszałem jeszcze żeby komuś padło) do pracy samego sprzęgła można się przyczepić czasem poskrzypi i miewa humory tzn u mnie przed rozgrzaniem auta (hamulcy) sprzęgło łapie przy samej górze po zagrzaniu skok jest wyraźnie większy ale winię za to stary już płyn hamulcowy
Skrzynia no cóż nie jest precyzyjna jak skalpel ale dostaje ostre baty i działa
Zimowa eksploatacja pozostawia sporo do życzenia (skrzyni oczywiście) moja przy -30 przez pierwsze parę minut wyła jak wściekła a do wybierania biegów potrzeba było młotka 5kg
Katalizator :tu zgodzę się z autorem wg mnie pada druga sonda a nie kat miałem podobne przypadki już w dwóch autach „japońskich”po około 100000tyś wywalało check i wymiana drugiej sondy wystarczała
Ceny w Aso lipa
Rdza też lipa (chyba)
Cena wg mnie rewelacja
Spalanie hmmm każde auto spali tyle ile mu się wleje koniec kropka
Jak robiliśmy foty wspominałem o:
-lakierze że marny
-skrzypieniu sprzęgła
-plastikach wewnątrz
-niedoróbkach wnętrz jak np. nieosłonięta śruba mocowania tylnej kanapy w 3d
Pozdr.

Autor:  malins [ Śr 03 mar, 2010 10:39 ]
Tytuł: 

jano_3 napisał(a):
Zimowa eksploatacja pozostawia sporo do życzenia (skrzyni oczywiście) moja przy -30 przez pierwsze parę minut wyła jak wściekła a do wybierania biegów potrzeba było młotka 5kg


Być może się mylę, ale to raczej wina oleju w skrzyni, a nie samej skrzyni... obwód zębatek się zmniejsza ana mrozie, czy co??? :P :D więc ta "usterka" dotyczy 99% aut na świcie (oprócz tych z turbiną gazową a nie zwykłym silnikiem).

Gdzie indziej już wspomniałem, że akcje wzywania do warsztatów świadczą o zapobiegliwości i renomie koncernu, wiec to jest akurat +.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/