Teraz jest Cz 23 maja, 2019 16:25

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt 16 gru, 2011 21:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Ja nie twierdzę, że się nie da bo do każdego silnika się da tylko pytanie jak to się będzie sprawowało w przyszłości. Czy nie wypali przedwcześnie zaworów itp?


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 16 gru, 2011 23:09 
Offline

Dołączył(a): Pn 28 lis, 2011 22:48
Posty: 68
Lokalizacja: Olesno
Model:: Swift Mk6
Pożyjemy zobaczymy. Jestem dobrej myśli :) Kilku znajomych już tam zakładało LPG i nikt jak dotąd nie narzeka. Więc myślę, że i ja będę zadowolony. Założyłem też lubryfikację zaworów, czy pomoże nie wiem, ale będę spokojniejszy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 17 gru, 2011 15:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Składaj relację na bieżąco. Sam jestem ciekawy jak długo można jeździć bez konieczności regulacji luzu zaworowego. Ja swoim na gazie na razie zrobiłem 13kkm więc chyba jeszcze trochę wytrzyma.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 09 lut, 2012 20:08 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
Witam,

Jak tam się Wam spisują te Swifty z gazem??
Ja jestem umówiony na montaż w poniedziałek w tym samym zakładzie, w którym instalował Kitza.
Mam nadzieję, że będzie ok.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 09 lut, 2012 20:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
meseba napisał(a):
Jak tam się Wam spisują te Swifty z gazem??

Od ponad 17 tyś (na gazie) a ogólnie prawie 45 tyś bez zarzutu. Jedyne o czym trzeba pamiętać to co ok 30-35 tyś (choć sądzę, że to zależy od dokładności ustawienia mieszanki) regulować luz zaworowy (koszt poza ASO 150-180 zł z robocizną i częściami)... Kiedy nam wypali zawory to już tylko ten na górze raczy wiedzieć :)
Tak czy inaczej życzę zadowolenia z jazdy na gazie.
PS. Jakie "graty" do instalacji?


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 09 lut, 2012 21:19 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
Dzięki za info. U mnie ma być coś takiego:

Stag 300-4 isa2
Hana H2000
red acr01 + elektrozawór Valtek
zasilanie Faro

A co masz u siebie??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 09 lut, 2012 21:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 20:47
Posty: 2245
Lokalizacja: Nowy Sącz
Model:: Suzuki Bandit
meseba napisał(a):
Stag 300-4 isa2

Nie chciałeś Staga Premium?


Góra
Jak to powiadają starzy górale: alkohol pity z umiarem nie szkodzi nawet w dużych ilościach :619:

Jeśli możesz, pomóż proszę - www.piecioraczki.pl

Forum Klub Suzuki

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 09 lut, 2012 21:30 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
Nie znam się na tym na tyle. Pytałem gościa o coś optymalnego do tego auta i taki zestaw mi polecił. A jaka jest różnica między premium a 300-4 isa2?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 09 lut, 2012 21:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Ja mam komplet Lovato (elektrozawór tylko jakiś inny ale musiał bym zajrzeć do papierów jaka firma).
Wtryski masz bardzo dobre z tego co widzę ale nie wiedzieć czemu w moim przypadku nie byli przekonani co do Staga w tym silniku ze względu na jakąś nietypową charakterystykę momentu (i nie chce strzelać jakiego bo średnio się na tych sprawach znam) i dlatego zaproponowali Lovato, które z powodzeniem montowali nieraz do silników VVTi w mazdach, hondach itp choć z tego co wiem wtryski Lovato są wolniejsze od Hana.
Grunt, że póki co nie było większych problemów.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 09 lut, 2012 21:52 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
Ja mam nadzieję, że u mnie też nie będzie problemów. A jak wygląda spalanie na gazie, ile wyższe??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 09 lut, 2012 21:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Niemal identyczne.
Na 26l gazu robię 310-320 km (w lecie) a na 45l benzyny 550-560.
Doliczając, że trochę benzyny nawet w lecie spala na rozruch to wychodzi może z 0,5l więcej na gazie.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 09 lut, 2012 22:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 20:47
Posty: 2245
Lokalizacja: Nowy Sącz
Model:: Suzuki Bandit
meseba napisał(a):
A jaka jest różnica między premium a 300-4 isa2?

Taka, że jest nieco droższe :)
A tak na serio, to Premium komunikuje się z ECU po OBD i na bieżąco dopasowuje korekty dla gazu na podstawie informacji z ECU. Przy ISA2 korekty gazu względem benzyny masz takie jakie gazownik ustawi podczas strojenia. Przy Premium komputer gazowy na bieżąco odczytuje korekty z ECU auta i wprowadza je od razu dla gazu.


Góra
Jak to powiadają starzy górale: alkohol pity z umiarem nie szkodzi nawet w dużych ilościach :619:

Jeśli możesz, pomóż proszę - www.piecioraczki.pl

Forum Klub Suzuki

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 10 lut, 2012 12:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Skoro jest tak jak mówisz to może i lepiej, że nie komunikuje się przez OBD bo z tego co mi wiadomo to w silnikach takich jak nasze czyli bez regulatorów luzu zaworowego powinno się ustawić mieszankę nieco bogatszą niż benzyny a gdyby komputer na bieżąco sugerował się mieszanką benzyny to mógłby być z tym problem.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 13 lut, 2012 20:31 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
I stało się...
Właśnie odebrałem autko i zrobiłem pierwsze kilometry na gazie. Póki co jest super i oby tak pozostało. Zdecydowałem się jednak na ISA2, podobno to wystarczające oprogramowanie do tego auta. Wlew jednak w zderzaku, ale praktycznie nie widoczny (czarny samochód więc się zlewa). Ogólnie bardzo polecam zakład Pana Piotra Ficka, choć może jeszcze za wcześnie... Montaż bardzo profesjonalnie zrobiony, instalacja skonfigurowana w czasie wspólnej jazdy a Pan Piotr to bardzo sympatyczny człowiek... Teraz oby od przeglądu do przeglądu bez przygód.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 13 lut, 2012 21:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 20:47
Posty: 2245
Lokalizacja: Nowy Sącz
Model:: Suzuki Bandit
meseba napisał(a):
Wlew jednak w zderzaku,

Nie chciałeś przy wlewie benzyny?


Góra
Jak to powiadają starzy górale: alkohol pity z umiarem nie szkodzi nawet w dużych ilościach :619:

Jeśli możesz, pomóż proszę - www.piecioraczki.pl

Forum Klub Suzuki

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 13 lut, 2012 21:49 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
Panowie jakoś odradzali to rozwiązanie, a mnie specjalnie nie robiło różnicy. Wlewu i tak nie widać, chyba, że się o nim wie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 13 lut, 2012 21:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Wlew w zderzaku jest o tyle wygodniejszy, że nie trzeba nic dodatkowo wkręcać... Rzucasz hasłem "do pełna proszę" i idziesz sobie :D


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 13 lut, 2012 22:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 20:47
Posty: 2245
Lokalizacja: Nowy Sącz
Model:: Suzuki Bandit
adamr1984 napisał(a):
Wlew w zderzaku jest o tyle wygodniejszy, że nie trzeba nic dodatkowo wkręcać... Rzucasz hasłem "do pełna proszę" i idziesz sobie :D

W sumie racja. Ja zawsze muszę otworzyć klapkę od wlewu i pokazać gdzie jest zawór.
Ale co się niektórzy nagimnastykują żeby go w zderzaku znaleźć :D


Góra
Jak to powiadają starzy górale: alkohol pity z umiarem nie szkodzi nawet w dużych ilościach :619:

Jeśli możesz, pomóż proszę - www.piecioraczki.pl

Forum Klub Suzuki

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 13 lut, 2012 23:04 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
kitza napisał(a):
Cytuj:
W sumie racja. Ja zawsze muszę otworzyć klapkę od wlewu i pokazać gdzie jest zawór.
Ale co się niektórzy nagimnastykują żeby go w zderzaku znaleźć :D


Pewne rzeczy są bezcenne... :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 14 lut, 2012 07:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Poza tym diabli wiedzą co z tymi przepisami będzie. Chodzą słuchy, że mają tego zabronić i po co potem nie potrzebnie przerabiać... Nic mi nie przecież od tego nie ubędzie, że ten wlew widać. Zresztą i tak zderzak mam teraz przerysowany :D


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 14 lut, 2012 19:07 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
I jeszcze galeria zdjęć... http://p40.pl/autonagaz/galeria/index.p ... V-2004/1-3


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 14 lut, 2012 20:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
meseba, :one:


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 15 lut, 2012 19:27 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
Panowie jeszcze jedno pytanie... Czy zaczęło Wam ubywać oleju po montażu gazu??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 15 lut, 2012 20:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Nieeeee... W zbiorniczku wyrównawczym może ubyć nieco płynu chłodniczego, który idzie do schłodzenia reduktora (w moim przypadku nie wiedzieli co tam mam to nie dolali) Ale oleju nie ubywa nic a nic.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 15 lut, 2012 20:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13 maja, 2010 18:12
Posty: 533
Lokalizacja: Szczecin
Model:: Swift Comfort 1.3 92KM
meseba, Gratuluję i możesz być spokojny o instalację. Robiłeś LPG u mojego kolegi :) Fachowiec z niego i basta :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 15 lut, 2012 21:31 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
adamr1984 napisał(a):
W zbiorniczku wyrównawczym może ubyć nieco płynu chłodniczego, który idzie do schłodzenia reduktora (w moim przypadku nie wiedzieli co tam mam to nie dolali) Ale oleju nie ubywa nic a nic.


U mnie też chyba ubywa płynu chłodniczego. Mam nadzieję, że oleju nie będzie ubywało choć podobno często auta na gaz zaczynają brać olej.

Cytuj:
meseba, Gratuluję i możesz być spokojny o instalację. Robiłeś LPG u mojego kolegi :) Fachowiec z niego i basta :)


Oj dużo czasu zeszło mi na poszukiwaniu na różnych forach zakładu godnego polecenia, ale wszystko wskazuje na to, że się udało... :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 15 lut, 2012 21:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
meseba napisał(a):
podobno często auta na gaz zaczynają brać olej.

Na razie mój przebieg na gazie to początki. Zobaczymy co będzie dalej.
Płyn mamy Shella... Kup litr na stacji gotowego i dolej do zbiorniczka jeśli sporo spadło. Tylko na zimnym silniku.
U mnie zeszło ok 150 ml może.


Ostatnio edytowano Śr 15 lut, 2012 21:40 przez adamr1984, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 15 lut, 2012 21:45 
Offline

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 10:05
Posty: 4047
Lokalizacja: Czeladź/Katowice
Model:: Swift'07 1.3 GLX, Clio Kombi '11 na gnĂłj
patrząc na roczniki i przebiegi najczęściej gazowanych samochodów w Polsce to można śmiało stwierdzić że większość z nich zaczyna brać olej po założeniu LPG ;)

ciężko żeby montaż LPG w Golfie 1.6 z 1999 roku z przebiegiem 250000 km nie wpływał na to ;)


Góra
nie jestem zupą pomidorową! Nie wszyscy muszą mnie lubić :)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 15 lut, 2012 22:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Otóż to adamov2. To branie oleju to jak nic naturalny proces ze względu na przebieg a nie zasilanie LPG.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 15 lut, 2012 22:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 20:47
Posty: 2245
Lokalizacja: Nowy Sącz
Model:: Suzuki Bandit
adamr1984 napisał(a):
Chodzą słuchy, że mają tego zabronić i po co potem nie potrzebnie przerabiać..

Swego czasu krążyła plotka, że mają zabronić montażu zaworów w zderzakach ze względu na utrudniony dostęp do zaworu dla tankującego oraz na łatwość zabrudzenia i brak możliwości, w sytuacji uszkodzenia zaworu, zauważenia tego faktu przez tankującego.


Góra
Jak to powiadają starzy górale: alkohol pity z umiarem nie szkodzi nawet w dużych ilościach :619:

Jeśli możesz, pomóż proszę - www.piecioraczki.pl

Forum Klub Suzuki

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 16 lut, 2012 19:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Może i masz rację kitza, wszystko to wroga propaganda diesli ;)


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 14 mar, 2012 22:43 
Offline

Dołączył(a): Pn 28 lis, 2011 22:48
Posty: 68
Lokalizacja: Olesno
Model:: Swift Mk6
U mnie tak samo ubyło płynu chłodniczego, ale oleju ani kropli. Póki co zrobilem na gazie prawie 6tyś km wszystko jest super i nie mogę powiedzieć złego słowa o instalacji LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 14 mar, 2012 22:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
jezior1990, i oby tak dalej. Jaki masz teraz ogólny przebieg?


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 15 mar, 2012 13:59 
Offline

Dołączył(a): Pn 28 lis, 2011 22:48
Posty: 68
Lokalizacja: Olesno
Model:: Swift Mk6
adamr1984 napisał(a):
jezior1990, i oby tak dalej. Jaki masz teraz ogólny przebieg?

Aktualnie mam prawie 85tyś


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 15 mar, 2012 16:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
jezior1990, to na wszelki wypadek sprawdź luzy zaworowe. Ja po 45 tyś (w tym 16 na gazie) już kilka płytek mam na dolnej granicy.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 27 mar, 2012 20:43 
Offline

Dołączył(a): Pn 28 lis, 2011 22:48
Posty: 68
Lokalizacja: Olesno
Model:: Swift Mk6
Luzy sprawdzę przy 90tyś jak będzie wymiana oleju itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 26 paź, 2012 08:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
Jak wasze instalacje??

Zakładał ktoś może instalację KME nevo w Zgierzu?? Sam się zastanawiam. Dawno nikt nic nie pisał z chęcią poczytam.


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 26 paź, 2012 15:07 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
U mnie narazie wszystko ok. Choć przejechałem dopiero około 8 tys., czyli jeszcze drugie tyle, żeby koszty montażu się zwróciły. Dziś różnica w cenie między benzyną a gazem jest tak duża, że jeśli ktoś dużo jezdzi to zwraca się bardzo szybko.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 26 paź, 2012 16:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
30 tys bez problemu na Lovato Smart, luzy zaworowe nadal w normie. Przepustnice tylko trzeba częściej czyscic niż na Pb.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 26 paź, 2012 17:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
Ja się zastanawiam, bo nie robię dużych przebiegów, ale cena instalacji jaką oglądałem ze wszystkim wynosi 2.200 (z montażem), a ja zawsze myślałem, że to koło 4.000zł. Więc koszt ogromny to nie jest. Silniki widzę, że gaz jakoś znoszą, sekwencyjny wtrysk zapewnia bardzo dobrą pracą. Mam pytanie jak szybko po uruchomieniu przełącza się silnik z benzyny na gaz??


Ostatnio edytowano Pt 26 paź, 2012 17:38 przez jano_3, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 26 paź, 2012 17:44 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5678
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
w zależności od ustawienia. Możesz sobie ustawić żeby przełączał się po osiągnięciu 40 stopni albo np. po 70. Oczywiście temp. płynu chłodniczego.


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 26 paź, 2012 18:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13 maja, 2010 18:12
Posty: 533
Lokalizacja: Szczecin
Model:: Swift Comfort 1.3 92KM
jano_3, A jakiej długości odcinki robisz? Jeżeli około 5km to nie myśl nawet o gazie. Jeżeli robisz dłuższe trasy to gaz się szybko zwtóci.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 26 paź, 2012 19:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
D2mian, właśnie mam pracę 6km od domu i to mnie powstrzymuje :/ . Ale jak tylko coś się zmieni i będę musiał dojeżdżać dalej to nie będęsię zastanawiał.


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 26 paź, 2012 19:06 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
Japończyki się bardzo szybko nagrzewają. Nie wiem, jak mam ustawioną instalację, ale zeszłej zimy przy mrozach ponad 20 stopni przełączało się po max 1 km. W lecie przy temp powyżej 30 stopni odrazu po zapaleniu. Wychodzi mi średnio ok 0,5l benzyny na 100 km. Oczywiście, jeśli są trasy to sam gaz. Za swoją instalację dałem 2600. Warto poczytać przed montażem opinie o danym warsztacie i dobrać dobre podzespoły. Też można o tym poczytać. Ja przed montażem trafiłem na forum lpg-forum. Tam można podpytać jaka jest polecana instalacja i podzespoły do danego auta.


Ostatnio edytowano Pt 26 paź, 2012 19:06 przez meseba, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 26 paź, 2012 19:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
Warsztat i instalacje, mam już zapewnioną i to na naprawdę wysokim poziomie. Mam też garaż ogrzewany, także autko rusza nagrzane (temp w garażu ok. 17 stopni w mrozy -15 stopni). Ale poczekam jak będę robił większy przebieg rocznie.


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 26 paź, 2012 19:19 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
A jakie robisz aktualnie roczne przebiegi? I jakie masz spalanie benzyny?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 26 paź, 2012 19:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Przy 30 stopniach cieczy chłodzącej (w reduktorze lpg) przełącza:
lato - 300-500m
zima - do 2,5km
Nadmieniam, że ja po wyjechaniu z podwórka mam 2 km prostej więc i prędkości dużo większe niż w mieście a tym samym odległość przejechana na benzynie.
Na tak krótkich odcinkach nie polecam Landi Renzo Omegas, gdyż tam się nie da zejść poniżej 40 stopni.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 27 paź, 2012 09:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
meseba napisał(a):
A jakie robisz aktualnie roczne przebiegi? I jakie masz spalanie benzyny?


Ja robię koło 9tys rocznie. Spalanie po mieście, bo głównie po mieście jeżdżę to 7,8l.


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 27 paź, 2012 18:40 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
Cytuj:
Ja robię koło 9tys rocznie. Spalanie po mieście, bo głównie po mieście jeżdżę to 7,8l.


Czyli podobnie jak u mnie. Przy gazie trzeba liczyć 10l w mieście.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 27 paź, 2012 20:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
meseba napisał(a):
Przy gazie trzeba liczyć 10l w mieście.

No bez przesady. Tyle to mi nawet w zimę nie wychodzi (jak jeżdżę po mieście).


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .