Teraz jest So 24 sie, 2019 17:07

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N 28 paź, 2012 08:59 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
Zawsze gazu pali więcej jak benzyny. Poza tym każdy jezdzi inaczej. Ja lubię go czasami pokręcić. No i pojęcie "miasto" to też pojęcie względne.
Kiedyś coś robiłem w ASO i czekałem na samochód i podsłuchałem rozmowę starszego pana z gościem z serwisu. Miał 4 letniego Swifta i mówił, że jest bardzo zadowolony, tylko to spalanie. Mówił, że ciężko mu w mieście zejść poniżej 10l benzyny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 28 paź, 2012 13:16 
Offline

Dołączył(a): Pn 28 lis, 2011 22:48
Posty: 68
Lokalizacja: Olesno
Model:: Swift Mk6
Ja mam instalację na Stagu, przełącza się latem po jakiś 600m, zimą jak bylo -25 i auto cały czas na dworze to nawet 4km były potrzebne na przełączenie. Zrobiłem już 20tyś na gazie i jak na razie wszystko bezproblemowo. A co do spalania, to różnica między gazem, a benzyną to u mnie w granicach 0,2-0,5L. Czyli praktycznie żadna.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 28 paź, 2012 16:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
jezior1990 napisał(a):
0,2-0,5L


To mi śmierdzi zbyt ubogą dawką i groźbą przedwczesnego wypalenia gniazd zaworowych. Sądzę, że do 1l różnicy to optymalna wartość.

meseba napisał(a):
No i pojęcie "miasto" to też pojęcie względne

Czyli jazda z prędkościami do 50km/h / 60 km/h z dużą ilością zatrzymań wynikających z warunków lub przepisów ruchu drogowego oraz zawracań w pierwszym możliwym miejscu lub z użyciem biegu wstecznego z wykorzystaniem elementów infrastruktury drogowej ;)


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 29 paź, 2012 22:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 20:47
Posty: 2245
Lokalizacja: Nowy Sącz
Model:: Suzuki Bandit
jezior1990 napisał(a):
A co do spalania, to różnica między gazem, a benzyną to u mnie w granicach 0,2-0,5L.

adamr1984 dobrze mówi. Na Twoim miejscu pierwsze kroki skierowałbym do serwisu na sprawdzenie luzów zaworowych, a następnie pojechał wystroić porządnie instalację.
0,5, nie mówiąc już o 0,2 l różnicy to zdecydowanie za mało.
Jak chcesz się jeszcze jakiś czas cieszyć autem zrób to co napisałem.


Góra
Jak to powiadają starzy górale: alkohol pity z umiarem nie szkodzi nawet w dużych ilościach :619:

Jeśli możesz, pomóż proszę - www.piecioraczki.pl

Forum Klub Suzuki

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 30 paź, 2012 16:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
kitza napisał(a):
adamr1984 dobrze mówi

Albo jezior1990, źle obliczył. Mi też na początku wydawało się, że pali mniej gazu bo ciężko idealnie wyliczyć ile spala benzyny na zimnym silniku. Żeby mieć w miarę dokładnie spalanie na LPG najlepiej już na rozgrzanym silniku zatankować do pełna i wyjeździć do końca - ale to już trasa ponad 300 km się kłania :D


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 30 paź, 2012 19:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 20:47
Posty: 2245
Lokalizacja: Nowy Sącz
Model:: Suzuki Bandit
adamr1984 napisał(a):
Mi też na początku wydawało się, że pali mniej gazu bo ciężko idealnie wyliczyć ile spala benzyny na zimnym silniku. Żeby mieć w miarę dokładnie spalanie na LPG najlepiej już na rozgrzanym silniku zatankować do pełna i wyjeździć do końca

Nie, no bez przesadyzmu. Gdyby przed przełączeniem na lpg silnik spalał kilka litrów benzyny to może i ciężko byłoby policzyć jakie jest faktyczne spalania gazu. Ale jeśli w zimie, np jak dla mnie, moment przełączenia nastepuje po ok 1 km to ileż tej benzyny może pójść?
Albo faktycznie źle policzone albo źle wyregulowane.


Góra
Jak to powiadają starzy górale: alkohol pity z umiarem nie szkodzi nawet w dużych ilościach :619:

Jeśli możesz, pomóż proszę - www.piecioraczki.pl

Forum Klub Suzuki

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 31 paź, 2012 18:12 
Offline

Dołączył(a): Pn 28 lis, 2011 22:48
Posty: 68
Lokalizacja: Olesno
Model:: Swift Mk6
kitza napisał(a):
adamr1984 napisał(a):

Ale jeśli w zimie, np jak dla mnie, moment przełączenia nastepuje po ok 1 km.


To bardzo szybko Ci się przełącza, parkujesz w garażu czy na dworze? U mnie zimą przy powiedzmy -10C przełącza się po jakiś 2,5km. Auto cały czas na dworze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 31 paź, 2012 20:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
jezior1990 napisał(a):
parkujesz w garażu czy na dworze?

Kitza parkował Swiftem jeśli już ;)
Mój jest garażowany w nieogrzewanym garażu i przy -10 to już bliżej 2 km trzeba liczyć - jeśli nie ponad.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 31 paź, 2012 23:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 20:47
Posty: 2245
Lokalizacja: Nowy Sącz
Model:: Suzuki Bandit
Zmierzyłem dziś odcinek na jakim przełączał mi się na gaz. Dokładnie 1100 m :)
Temperaturę przełączania miałem ustawioną na 30 st.C
2,5 - 3 km to było gdy mrozy były ok -20 st.C


Góra
Jak to powiadają starzy górale: alkohol pity z umiarem nie szkodzi nawet w dużych ilościach :619:

Jeśli możesz, pomóż proszę - www.piecioraczki.pl

Forum Klub Suzuki

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 01 lis, 2012 11:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Zgadza się... Dzisiaj tak ale dzisiaj (u mnie) było -1 zaledwie a nie -10 ;)


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 09 lis, 2012 09:35 
Offline

Dołączył(a): Pn 10 wrz, 2012 12:22
Posty: 26
Lokalizacja: Wawa łdz
Model:: Suzuki Swift 1.6 sport
a jak z luzem zaworowym ???? bo w 1,6 podobno trzeba ustawiać po przejechaniu jak dobrze pamiętam 30 tyś ?? coś w tym rodzaju ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 09 lis, 2012 21:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
nilden napisał(a):
a jak z luzem zaworowym ????

Nie wiem ile dokładnie przejechałem na gazie (jutro sprawdzę) ale na pewno ponad 30 tyś km i nadal trzyma się w dopuszczalnej normie.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 24 lis, 2012 14:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 25 sie, 2012 19:52
Posty: 135
Lokalizacja: POLAND
Model:: SWIFT
Witam ostatnio natrafiłem na artykuł o LPG w swiftach 1.3 zapraszam do zapoznania sie z materialem według którego silnik swifta 1.3 nie toleruje instalacji LPG

"Suzuki Swift 1.3 (2005-10) - O ryzyku dość szybkiego zużycia zaworów w głowicy silników Suzuki wiedzieliśmy już wcześniej. Problemy z tym mają zwłaszcza jednostki bez hydraulicznej regulacji luzu zaworowego. Przykładem popularnego auta, którego użytkownicy na pewno zetknęli się z tym zjawiskiem, jest Suzuki Swift 1.3. Wymaga ono stosowania lubryfikatora i bardzo częstej regulacji luzu zaworowego – nawet co 20 tys. km. W przeciwnym razie po 40-50 tys. km trzeba będzie remontować głowicę."

http://m.auto-swiat.pl/1-zobacz-ktore-s ... acji-lpg/3


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 05 gru, 2012 17:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Dzisiaj mogę już śmiało powiedzieć. 64 tyś ogólnego przebiegu z czego 36 tyś na gazie i luzy zaworowe się "rozjechały" (na pewno wpływ ujemny na to miał problem z czujnikiem ciśnienia instalacji lpg, kiedy to przez pewien okres mapy się rozjeżdżały co jakiś czas).


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 05 gru, 2012 18:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
adamr1984 napisał(a):
i luzy zaworowe się "rozjechały"


tzn.?? Wszystkie płytki do wymiany??


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 05 gru, 2012 18:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Nie... Ale musiałbym spojrzeć na fakturę ile konkretnie bo nie zarejestrowałem jakoś ;)


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 05 gru, 2012 18:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
Robiłeś w ASO??


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 05 gru, 2012 18:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Tak... Bo serwis niezależny robił mnie dotychczas w bambuko sprawdzając jak się okazało :D


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 05 gru, 2012 18:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
Możesz wrzucić skan faktury??

Albo napisać co dokładnie zrobili i jaki koszt.


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 05 gru, 2012 19:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Nie dzisiaj... pewnie ją wrzuciłem do schowka a za zimno na wędrówkę do garażu ;) Ale na pewno był koszt robocizny, płytek ileś tam i uszczelka.
Ponad 5 stówek trzeba mieć ale połowa to sama robocizna w ASO.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 05 gru, 2012 21:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 20:47
Posty: 2245
Lokalizacja: Nowy Sącz
Model:: Suzuki Bandit
adamr1984 napisał(a):
Dzisiaj mogę już śmiało powiedzieć. 64 tyś ogólnego przebiegu z czego 36 tyś na gazie i luzy zaworowe się "rozjechały" (na pewno wpływ ujemny na to miał problem z czujnikiem ciśnienia instalacji lpg, kiedy to przez pewien okres mapy się rozjeżdżały co jakiś czas).

Miałeś jakieś objawy czy wyszło podczas rutynowej kontroli?


Góra
Jak to powiadają starzy górale: alkohol pity z umiarem nie szkodzi nawet w dużych ilościach :619:

Jeśli możesz, pomóż proszę - www.piecioraczki.pl

Forum Klub Suzuki

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 05 gru, 2012 21:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Były... Zaczął gasnąć przy hamowaniu na zimnym/niedogrzanym silniku ale tylko na gazie.
Benzyna ma mniejszą temperaturę spalania i jak widać niewielkie różnice nie mają znaczącego wpływu.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 14 lut, 2013 16:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
I jak tam wasze Suzy na lpg? Czy ktoś poza mną regulował już zawory?


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 03 mar, 2013 12:24 
Offline

Dołączył(a): So 02 mar, 2013 21:05
Posty: 89
Też mam mk6 na LPG. Zrobiłem ponad 35k km i na razie śmiga aż miło. Montowałem u siebie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 03 mar, 2013 12:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
AndrzejP. napisał(a):
Montowałem u siebie

Jakie graty?


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 03 mar, 2013 13:06 
Offline

Dołączył(a): So 02 mar, 2013 21:05
Posty: 89
Wtryski Keihin, centralka Stag 4, reduktor Tomasetto Arctic, stacyjka nowa LED, zbiornik w kole - dla siebie to nie żałowałem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 03 mar, 2013 13:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Ano właśnie... Gdyby wcześniej był mądrzejszy nie dałbym się namówić na Lovato Smart. Generalnie nie narzekam ale od pewnego czasu wtryski się kleją i coraz częściej trzeba przeczyszczać.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 03 mar, 2013 13:33 
Offline

Dołączył(a): So 02 mar, 2013 21:05
Posty: 89
Lovato też montujemy, ale nie za często :) Raczej bazujemy na firmie AC z Białegostoku.


Ostatnio edytowano N 03 mar, 2013 13:33 przez AndrzejP., łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 07 mar, 2013 20:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
W poniedziałek wykorzystując ostatnie tchnienie gwarancji na instalkę mają wgrać najnowszy soft z rozgrzewaniem wtryskiwaczy - ponoć pomaga.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 03 cze, 2013 18:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 23 paź, 2010 16:33
Posty: 17
Lokalizacja: wild west
Model:: swift 3d mkVII
Zastanawiam się nad LPG.
Jak tam Wasze luzy zaworowe i wtryskiwacze?
Widzę, że nie ma info o zagazowanym mk7, a sprzedaje się je teraz z zainstalowanym LPG.
Oszczędności na gazie są, ale gdy dojdzie do tego częsta regulacja/wymiana zaworów, no i nie wiadomo co z głowicą.
Czy słyszeliście jak sprawują się zagazowane mk7?


Góra
litość dla wilków jest niesprawiedliwością wobec owiec

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 05 cze, 2013 16:30 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
Dziś robiłem przegląd i dodatkowo zleciłem kontrolę luzów zaworowych. Wszystko w normie.
Mój przebieg ogólny 70 tys., z czego 15 tys na gazie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 08 cze, 2013 19:34 
Offline

Dołączył(a): So 02 mar, 2013 21:05
Posty: 89
MK7 jeszcze nie przerabialiśmy :( Natomiast MK6 kilka sztuk mamy zrobionych. Sam mam na gazie 40k km przejechane i wszystko OK z zaworami i głowicą. Zasada przy montażu gazu obowiązuje jedna podstawowa: prawidłowo dobrana i zestrojona instalacja (mieszanka) LPG :)


Ostatnio edytowano So 08 cze, 2013 19:36 przez AndrzejP., łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 26 gru, 2013 21:12 
Offline

Dołączył(a): Pn 23 gru, 2013 17:00
Posty: 13
Lokalizacja: WPR
Model:: SSS
Witam, zastanawiam sie nad zakupem sss i mam kilka pytan odnosnie lpg
Czy z samym montazem nie ma problemow?
Jaki jest kolektor?(tworzywo)
Jak butla w kolo wejdzie by nie podnosic podlogi ?
Czy pod klapka wlewu paliwa jest miejsce na zamontowanie wlewu do lpg?
Ile jest sad lambda na wydechu w ss ? W ktora ewentulanie wpina sie instalacje?
Czy ktos z ewentulanych wlascicieli takiego auta moze napisac max spalanie ?
Suzuki co ile zaleca spr. luzow zaworowych ? (w tym silniku)
Sama regulacja odbywa sie na plytkach czy szklanakach ?

Dzieki za kazda odpowiedz :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 26 gru, 2013 23:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
Po pierwsze to jaki jest sens kupowania sporta iw wkładania do niego gazu?? Ma być fun czy oszczędnie.

Na resztę pytań odpowidam na podstawie silnika 1.3, ale myślę, że jest tak samo.
1. nie mam gazu
2. kolektor ssący bo chyba o ten pytasz to tworzywo.
3. jak w 1
4. Parę osób ma zamontowany pod klapką, poczytaj ten wątek
5. są 2 sondy przd i za katalizatorem
6.
7. 30000
8. płytki


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 27 gru, 2013 10:21 
Offline

Dołączył(a): Pn 07 paź, 2013 21:20
Posty: 64
Lokalizacja: Świecie
Model:: Swift 1,5 automat
mam swifta 2007 1,5 z automatem zagazowany na centralce Stag 4 z wtryskami Hana 2000 założoną w październiku
1. nie było problemów
2. kolektor to tworzywo
3. najmniejsza na rynku 34l i podłoga jest na ok 1cm podniesiona
4. wlew pod klapką - wkręcana przedłużka
5. chyba 2
6. średnie spalanie trasa/miasto do 8,5 l/100km - jak ja jeżdżę to i do 9,5 dojdzie


Góra
pozdrawiam
mirek

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 27 gru, 2013 16:58 
Offline

Dołączył(a): Pn 23 gru, 2013 17:00
Posty: 13
Lokalizacja: WPR
Model:: SSS
jano_3 napisał(a):
Po pierwsze to jaki jest sens kupowania sporta iw wkładania do niego gazu??

Chyba Kolega sam sobie powinien odpowiedziec na to pytanie.

mirekh dzieki za wiesci o/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 28 gru, 2013 13:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 20:47
Posty: 2245
Lokalizacja: Nowy Sącz
Model:: Suzuki Bandit
jano_3 napisał(a):
Po pierwsze to jaki jest sens kupowania sporta iw wkładania do niego gazu?? Ma być fun czy oszczędnie.

A dlaczego nie może być i fun i oszczędnie?
Osobiście nie widzę powodów dla których te dwie kwestie nie mogłyby wystąpić jednocześnie.


Góra
Jak to powiadają starzy górale: alkohol pity z umiarem nie szkodzi nawet w dużych ilościach :619:

Jeśli możesz, pomóż proszę - www.piecioraczki.pl

Forum Klub Suzuki

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 28 gru, 2013 13:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
mirekh napisał(a):
najmniejsza na rynku 34l i podłoga jest na ok 1cm podniesiona

Masz optymistyczną miarę ;)
Jak na moje oko to bardziej ok 2,5 cm (a już na pewno tyle realnie trzeba naddać żeby ją wyprostować bez garba).
Dobre graty (w tym szybkie wtryski co jest podstawą w tych silnikach), jeszcze lepszy gazownik i będzie Pan zadowolony :D


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 29 gru, 2013 08:29 
Offline

Dołączył(a): Pn 07 paź, 2013 21:20
Posty: 64
Lokalizacja: Świecie
Model:: Swift 1,5 automat
o cm upierać się nie będę :-)
Gazownik dobry - nie narzekam :-)


Góra
pozdrawiam
mirek

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 30 gru, 2013 19:45 
Offline

Dołączył(a): So 02 mar, 2013 21:05
Posty: 89
Szanowni Państwo! 40k km na gazie i zawory nie wymagały ŻADNEJ regulacji. Specjalnie zleciłem sprawdzenie luzów warsztatowej konkurencji. Przy okazji wymiane obu pasków klinowych zrobili :)
Podstawa dobre komponenty, prawidłowy montaż i właściwa regulacja. Mieszankę sprawdzam sobie co 5k km.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 31 gru, 2013 19:46 
Offline

Dołączył(a): Pn 07 paź, 2013 21:20
Posty: 64
Lokalizacja: Świecie
Model:: Swift 1,5 automat
czyli pełna szczęśliwość :-)


Góra
pozdrawiam
mirek

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 lut, 2014 20:25 
Offline

Dołączył(a): Pn 10 lut, 2014 18:34
Posty: 5
Model:: Accord 2.4 Swift IV 1.2
Jaką instalacje polecacie do swifta 1.2b 2011r.94PS? Jaka butla w koło? Czy ktos może jezdzi już na LPG takim swift'ciakiem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 11 lut, 2014 11:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 27 sie, 2008 11:13
Posty: 57
Lokalizacja: Gliwice
Model:: Swift 1.3
Najważniejsze to żebyś nie oszczędzał na instalacji, bo jak pewnie wiesz Swifty nie kochają gazu (jak większość japończyków) ;) Z drugiej strony za całość zapłaciłem ok. 2,5 tys, więc też nie jakaś szalona kwota.
Jeśli chodzi o instalację, to pamiętam, że mam sterownik STAG-300 premium. Butla w koło mi weszła niestety mała, bo na ok. 29-30 litrów i to po lekkim rozepchaniu membrany.
Jeśli chodzi o lubryfikację, to zdania są podzielone ale większość gazowników, z którymi miałem styczność twierdzi, że skuteczność jest delikatnie mówiąc wątpliwa. Dobra instalacja, stały jej serwis, dobry olej silnikowy i kontrola luzu zaworowego pozwoli ci spokojnie przejeździć na gazie. Bez tego żadne dodatkowe oleje i dodatki nie wiele pomogą.

Na poprzedniku twojego modelu przejechałem jakieś 50 tys bez żadnych problemów :D Potem trzeba było wyregulować luz zaworowy i jest znowu ok. Akurat byłem z tematem na bieżąco i tutaj możesz więcej poczytać: http://www.forum.klubsuzuki.pl/viewtopic.php?f=20&t=13312.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 11 lut, 2014 20:03 
Offline

Dołączył(a): Pn 10 lut, 2014 18:34
Posty: 5
Model:: Accord 2.4 Swift IV 1.2
Dzieki kolego za inf.hm jeszcze nie jestem zdecydowany bo to auto zony i to jej decyzja (ok.13-15tys.rocznie) ale chyba bedziemy na tak.Ja sie nie zgodzę że Japońce nie lubią gazu,sam mam ACCORDA 2.4 190PS i mam na gazie 60tys.i nic się nie dzieje poza regulacją zaworów i wymianą świec.A i jeszcze jedno,czy zawory w moim swifcie też sie tak łatwo reguluje jak hondzie? czy jest to bardziej skomplikowane,ja za ustawienie zaworów w H.A. płaciłem stówkę + uszczelka wieć chyba to nie dużo....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 11 lut, 2014 21:58 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
to tutaj na płytkach z ASO wychodzi kilka stówek więcej


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 12 lut, 2014 18:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 27 sie, 2008 11:13
Posty: 57
Lokalizacja: Gliwice
Model:: Swift 1.3
No nie ma tak różowo niestety :) Z tego co mi wiadomo, to raczej robią to tylko w ASO i niestety trzeba liczyć się z większymi kosztami: jakieś 800 zł bez karty rabatowej za całość mi zrobili. No chyba, że znajdziesz jakiegoś odważnego mechanika poza ASO, który się tego podejmie, to chętnie też się tam zgłoszę w przyszłości :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 12 lut, 2014 19:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Otóż to... najlepsze jest to, że mechanikom w ASO zajmuje cała sprawa może 30-40 minut w zależności ile płytek trzeba wymienić i jak patrzę na to z góry to żadnych mecyi tam nie wyrabiają - dostęp jest bardzo łatwy a jedyny "zaawansowany" sprzęt, którego używają to ten szczelinomierz czy jak to się tam nazywa (coś o wyglądzie dużego scyzoryka z którego wysuwają się płytki przymiarowe, reszta to zestaw kluczy, które posiada każdy warsztat). Nie mam pojęcia dlaczego niezależni mechanicy robią się bladozieloni jak usłyszą o tejże regulacji.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 12 lut, 2014 19:29 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
mało kto ma płytki więc wszystko się robi na granicy rentowności


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 12 lut, 2014 19:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Kuba, skoro Ty możesz je zdobyć to chyba nie jest to towar reglamentowany niczym papier toaletowy w czasach, kiedy orzełek w godle nie miał jeszcze korony?


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 12 lut, 2014 19:52 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
generalnie jak się dobrze poszuka to są tylko mało komu chce się szukać


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .