Teraz jest N 18 sie, 2019 16:44

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt 17 lut, 2012 23:22 
Offline

Dołączył(a): N 28 gru, 2008 18:42
Posty: 54
Lokalizacja: Sosnowiec
Model:: Swift 1.3 GLX 2008r.
gdzie znajduje się gniazdo i jaki jest typ wtyczki?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 17 lut, 2012 23:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
OBD II

Obrazek


Ostatnio edytowano Pt 17 lut, 2012 23:29 przez jano_3, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 17 lut, 2012 23:46 
Offline

Dołączył(a): N 28 gru, 2008 18:42
Posty: 54
Lokalizacja: Sosnowiec
Model:: Swift 1.3 GLX 2008r.
Dzięki jano za ekspresowe odpowiedzi. Dzisiaj zaglądałem do przpustnicy. Na obwodzie przpustnicy jest osad. Postaram się kupić środek do czyszczenia przepustnic i spóbuje zaaplikować go bez wyciągania całego elementu. Może pomoże a jak nie to pod kompa. Ciekawe czy warsztaty diagnostyczne dysponują oprogramowaniem do 1.3 92KM.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 18 lut, 2012 10:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
Gaber napisał(a):
i spóbuje zaaplikować go bez wyciągania całego elementu.


serwisowka pisze, zeby uwazac ze srodkami czyszczacymi bo niszcza gumowe uszczelki!!!


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 18 lut, 2012 15:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Dzisiaj przy okazji przeglądu instalacji LPG serwisant zajrzał do przepustnicy (stwierdził, że nie mają dzisiaj dużo roboty a jak coś znajdzie to zrobi bo po co mam później płacić - takie podejście mi się podoba) i faktycznie na obwodzie był osad, więc wyczyścił opalamy... początkowo obroty wariują ale jak pochodził 3-4 minuty zaczęły się stabilizować, potem jeszcze 5 okrążeń ulicami wokół (a raczej w prostokąt :P ) serwisu i wszytko wróciło całkowicie do normy.
Jak widać nasze Suzy szybko się uczą czego trzeba :D


Ostatnio edytowano So 18 lut, 2012 17:23 przez adamr1984, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 18 lut, 2012 16:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13 maja, 2010 18:12
Posty: 533
Lokalizacja: Szczecin
Model:: Swift Comfort 1.3 92KM
adamr1984, a ruszał talerzyk? Rozumiem że czyścił jakimś rozpuszczalnikiem czy tylko szmatką?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 18 lut, 2012 17:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Skoro rozebrał całość to chyba ruszał... Czyścił na pewno szmatką nasączoną benzyną.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 18 lut, 2012 18:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13 maja, 2010 18:12
Posty: 533
Lokalizacja: Szczecin
Model:: Swift Comfort 1.3 92KM
adamr1984, Twoje słowa potwierdzają tylko moje przypuszczenia o tzw. auto-adaptacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 18 lut, 2012 18:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Na to wygląda, że się adaptuje. W przeciwieństwie do Nissanów. Ponoć na tym polu to kompletna porażka.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 18 lut, 2012 22:29 
Offline

Dołączył(a): N 28 gru, 2008 18:42
Posty: 54
Lokalizacja: Sosnowiec
Model:: Swift 1.3 GLX 2008r.
Mój niestety po ponownym odłączeniu aku. i podpięciu pracował 30min. na wolnych bez dotykania gaz.Obroty trzymał prawidłowe ale z racji tego że było za zimno wentylator się nie włączył. Po przegazowaniu i ruszeniu obroty dalej spadają do ok.400 aż silnik prawie gaśnie. Kolejny krok czyszczenie przepustnicy środkiem w areozolu po ściągnięciu gumowego kolana a jak to niepomoże to odłączam aku i czyszczę dokładnie benzyną i szmatką.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 18 lut, 2012 22:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
Odłączać akumulatora nie musisz żeby wyczyścić przepustnicę. U mnie nie był odłączany, sam się zaadaptował i wolne obroty trzyma ok 600 o ile dobrze pamiętam.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 19 lut, 2012 10:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
Gaber spadaja po kawalku jazdy z wcisnietym gazem i wcisnieciu sprzegla??

adamr1984 napisał(a):
i wolne obroty trzyma ok 600 o ile dobrze pamiętam.


chodzi o to, ze wolne trzyma dobre, tylko jak jedziesz kawalek i wcisniesz sprzeglo obroty spadaja do 400 i odbijaja do prawidlowej wartosci.

Gaber wydaje mi sie, ze to czyszczenie przepustnicy za duzo Ci nie da.


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 19 lut, 2012 10:39 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
jano_3 napisał(a):
Gaber wydaje mi sie, ze to czyszczenie przepustnicy za duzo Ci nie da.


jano_3 - więc jak nie przepustnica to co??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 19 lut, 2012 10:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
Ten Typ Tak Ma.

Jak jak bym kombinowal, to raczej z tym zaworem obejsciowym. Bo po puszczeniu gazu i wcisnieciu sprzegla przepustnica sie zamyka i zaczyna dzialac zawor obejsciowy. Ale wydaje mi sie, ze po prostu ma jakies opoznieniei i dlatego obroty leca tak nisko.


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 19 lut, 2012 22:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
jano_3 napisał(a):
jedziesz kawalek i wcisniesz sprzeglo obroty spadaja do 400 i odbijaja do prawidlowej wartosci.

Sorki ale zgubiłem wątek. Ale jeśli o to chodzi to TTTM - u mnie też się czasami tak dzieje i w zasadzie nie zwracam na to uwagi. Skoro po sekundzie, dwóch wraca do 600-700 i trzyma bez problemu to czym się przejmować?


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 19 lut, 2012 22:34 
Offline

Dołączył(a): N 28 gru, 2008 18:42
Posty: 54
Lokalizacja: Sosnowiec
Model:: Swift 1.3 GLX 2008r.
Wciskam sprzęgło i puszczam gaz obroty spadają do ok 400i tak zostają przez ok. dwie sekundy (autem zaczyna tyrpać) i lekko podgazowuję. Jak stoję na czerwonym to lekko trzymam obroty wciskając gaz .
Co w naszych swiftach odpowiada za wolne obroty oprócz oczywiście lekko otwartej przepustnicy? Jest krokowy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 20 lut, 2012 07:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
Gaber napisał(a):
Co w naszych swiftach odpowiada za wolne obroty oprócz oczywiście lekko otwartej przepustnicy? Jest krokowy?


wroc na pierwsza strone, poczytaj moje posty.


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 27 lut, 2012 22:19 
Offline

Dołączył(a): N 28 gru, 2008 18:42
Posty: 54
Lokalizacja: Sosnowiec
Model:: Swift 1.3 GLX 2008r.
No i wszystko wróciło do normy :)
Pomogło ponowne odpięcie akumulatora i adaptacja przez 30km jazdy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 27 lut, 2012 22:30 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
Gaber, na czym polegała ta adaptacja przez 30km jazdy??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 28 lut, 2012 16:45 
Offline

Dołączył(a): N 28 gru, 2008 18:42
Posty: 54
Lokalizacja: Sosnowiec
Model:: Swift 1.3 GLX 2008r.
Po odpięciu klem z aku i ponownym wpięciu uruchomiłem silnik i tak pracował do zagrzania. Krótka jazda,lecz dalej falowanie i przygasanie występowało. Na drugi dzień sytacja wymagała jazdy i w sumie po ok.30km normalnej jazdy miejskiej komputer zaadoptował się do prawidłowej pracy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 28 lut, 2012 18:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
i juz obroty nie leca po wcisnieciu sprzegla??


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 01 mar, 2012 08:41 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
Ktoś tu kiedyś pisał, że pomogła wymiana alternatora... I tak sobie myślę, że coś w tym może być. Od jakiegoś czasu popiskuje mi pasek, zwłaszcza na zimmnym silniku. Jakoś specjalnie się tym nie przejmowałem, ale wczoraj miałem taką sytuację, że zapiszczał jak silnik był rozgrzany i obroty spadły ekstremalnie do 400, nie odbiły się jak zwykle i autko zgasło... Po odpaleniu wszytsko wróciło do normy. Mam nadzieję, że wystraczy naciągnięcie lub wymiana paska a nie całego alternatora...
No chyba, że tylko mi się wydaje, że to pasek a to coś ze wspomaganiem, bo działo się to przy manewrowaniu. Z drugiej strony w Suzuki chyba wspomaganie działa na innej zasadzie, nie ma pompy wiec nie ma co piszczec... Sam juz nie wiem co o tym myslec.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 04 mar, 2012 20:37 
Offline

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 15:20
Posty: 6768
Lokalizacja: Poznań
Model:: Swift 5D 1.3 GS '05
spokojnie, mi też coś ostatnio pasek popiskuje, ale obroty ok

nie wariujmy :)


Góra
Pozdrawiam

wiem, że nic nie wiem :)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 29 mar, 2012 08:00 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
Przyszła wiosna i z obrotami jest zdecydowanie lepiej... Dziwne to auto.
Pasek niestety nadal popiskuje po odpaleniu - sąsiedzi muszą wiedzieć, że odjeżdżam spod domu:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 29 mar, 2012 10:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
meseba napisał(a):
Pasek niestety nadal popiskuje po odpaleniu

Wymień je w takim razie, naciągnij co trzeba. Wtedy będziemy wiedzieć czy to faktycznie pasek tak popiskuje.


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 29 mar, 2012 11:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 sty, 2009 20:07
Posty: 1764
Lokalizacja: Wwa
Model:: suzuki swift 1.3 GLX
Te paski kosztuja grosze, za wymiane tez kroci nie zaplacisz. Ja bym wymienil.


Góra
Call by so many different names, but your glory still remains the same. Never will i change, the way that i feel about jah love.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 29 mar, 2012 11:56 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
Na pewno wymienię, ale czekam do przeglądu bo zostało 2 tys. km. Ostatnio sprawdzałem naciąg i jest dość sztywny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 26 kwi, 2012 21:13 
Offline

Dołączył(a): Cz 09 lut, 2012 13:46
Posty: 78
Lokalizacja: Kraków
Model:: Swift 1,3 2007 r., Civic 1,8 2007 r.
Byłem a ASO, naciągnęli pasek i jak ręką odjął jeśli chodzi o piszczenie. A obroty tez są ok - zero falowania choć ten problem zniknął z końcem zimy...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .