Teraz jest Wt 23 paź, 2018 20:15

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So 07 mar, 2009 12:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 01 lut, 2008 12:24
Posty: 207
Lokalizacja: Stalowa Wola
Model:: SWIFT GLX 5D, Sunlight Copper Pearl
Jak już zapowiedziałem w manualu Montaż świateł do jazdy dziennej, że technologia LED a dokładniej power LED może powróci jako temat kolejnego manuala, wiec tak jak obiecałem wracam do tematu.

Zdjęcie z testów.

Obrazek

Prototyp.

Obrazek

Zmiany w porównaniu do wersji ostatecznej to, zmniejszony radiator o jedno żeberko, oraz podciągnięty prąd LED-a na 1000mA.
Po testach wyszło że nie potrzeba tak wielkiego radiatora, (poza tym lampa prototypowa była większa od oryginału, a po skróceniu mimo zwiększenia prądu LED-a, co spowodowało znaczne zwiększenie zapotrzebowania na rozpraszanie ciepła, skrócony radiator daje sobie z tym spokojnie radę, robi się pożądanie ciepły, ale nie do przesady, poza tym symulując normalne warunki pracy jakie będą panowały w zderzaku auta, czyli dmuchając na niego nawet słabym strumieniem powietrza robi się letni, zwiększenie prądu jest spowodowane potrzebą wyduszenia większej ilości światła z LED-a, badając na oko wyszło że lampa z LED-em puszczonym na 700mA, jak było zakładane na początku, nie dorównuje ilością światła oryginalnej lampie z żarówką 21W, podniesienie prądu rozwiązało problem (dodam że jest to w dalszym ciągu dopuszczalny prąd LED-a) na koniec dodam że mimo to że odblask w lampie na 100% nie nadaje się do LED-a (został przecież policzony dla żarówki, a nasz LED i żarówka 21W mają zupełnie inny kąt rozsyłania światła) jak dla mnie nie ma z tego powodu żadnych efektów ubocznych ilość światła jest taka sama, kąt z jakiego lampa jest dobrze widoczna jest mocno zbliżony, tylko barwa jest dużo fajniejsza.

Tyle na temat prototypu.

Wersja ostateczna.


Co będzie potrzebne do modyfikacji jednej lampy:

1. Lampa jazdy dziennej firmy WESEM typ 4HM aktualna cena 32PLN
2. LED Cree XLamp XR-E Q5 cena 26PLN
3. Driver Led R105 cena 26PLN
4. Radiator (własnej produkcji) bezcenny :)
5. Śrubki M2x10 3szt. koszt pomijalny
6. Złącze TYCO AMP dwu pinowe żeńskie cena 5PLN

Materiały dodatkowe + narzędzia potrzebne do wykonania lampy:

1. Pasta termo przewodząca obojętnie jaka np. taka jak pod procesor do kompa (najlepiej taka, która nie przewodzi prądu)
2. Klej, szczeliwo, silikon, co tam wam wpadnie w łapki
3. Farba w sprayu
4. Wiertło ø 1.6
5. Gwintownik M2

Opis.

LED-y oraz drivery (wszystko nabyte na allegro u kolegi EdiM-a)

Obrazek

Radiator wytoczony z aluminium, odpowiednio nawiercony i nagwintowany pomalowany sprayem.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Lampę tniemy na trzy części.

Obrazek

Środkową część wyrzucamy, w tylnej części trzeba się pozbyć zbędnych plastikowych prowadnic, które w tej wersji lampy i tak do niczego nie służą, reszta ma pasować do radiatora .

Obrazek

Tylni dekielek też trzeba poddać modyfikacjom.

Obrazek

Tak wygląda po zabiegu wszystko się da wyłamać szczypcami.

Obrazek

Do LED-a lutujemy przewody (+/- jest wyraźnie zaznaczony) smarujemy pastą termo przewodzącą, przewlekamy przewody przez otwory w radiatorze, dociskamy LED-a przykręcamy śrubkami, zamiast przykręcać LED-a można kupić klej termo przewodzący np. zalmana za ok 10PLN i darować sobie wiercenie, gwintowanie i pastę silikonową, nie polecam odwrotnej kolejności czyli najpierw pasta i przykręcanie potem lutowanie, MCPCB na którym jest przymocowany LED tak skutecznie odprowadza ciepło do radiatora, że rozgrzanie pól lutowniczych graniczy z cudem.

Obrazek Obrazek

W driverze wiercimy otwór na śrubkę (pomiędzy scalakiem a potencjometrem jest trochę miejsca) ustawiamy prąd na 1000mA smarujemy go pastą i przykręcamy do radiatora, lutujemy przewody od LED-a oraz przewody zasilające, pamiętamy o polaryzacji +/- (przewody zasilające lutujemy z założoną tylną częścią lampy),proszę zapoznać się z opisem przetwornicy tutaj jest wszystko wyjaśnione gdzie co lutować, przed sklejeniem wszystkiego do kupy prysnąłem driver lakierem uretanowym w sprayu w celu zabezpieczenia przed ewentualną wilgocią.

Obrazek

Smarujemy silikonem lub innym szczeliwem lub klejem, w moim przypadku pod ręką miałem klej montażowy bezbarwny firmy SOUDAL kleju trzeba użyć tak w sam raz, jak za dużo nałożymy to wypłynie i będzie upierdliwy do usunięcia, jak za mało to mogą być problemy z szczelnością lampy, ustawiamy lampę aby była złożona tak jak przed krojeniem czyli aby napis na szkle (TOP) był wiadomo gdzie a odpowietrznik w dekielku był skierowany wylotem w dół, ściskamy, czekamy aż wyschnie.

Obrazek

Po wyschnięciu montujemy jeszcze złącze TYCO AMP żeńskie (męskie jest na samochodzie w wykonanej wcześniej instalacji do lamp DRL, a jak to zrobić pokazałem tutaj, bardzo ważna jest polaryzacja +/- w przypadku DRL z żarówkami nie ma żadnego znaczenia w DRL LED ma znaczenie, przetwornica jest zabezpieczona przed odwrotnym podłączeniem ale po co sobie życie komplikować lepiej od razu wszystko podłączyć tak jak ma być).

Wszystko produkujemy x2

Tak wyglądają gotowe lampki DRL LED.

Obrazek

Wymiana w moim przypadku to tylko ściągnięcie blend, cztery wkręty, zamiana lampek, zmontowanie wszystkiego w odwrotnej kolejności.

Efekt końcowy bezcenny (na zdjęciach trochę słabo to widać w rzeczywistości wygląda to lepiej).

Obrazek Obrazek

Pozdrawiam, zachęcam do dłubania i czekam na pierwszych kopiujących :)


Ostatnio edytowano Pn 09 mar, 2009 01:02 przez guli, łącznie edytowano 2 razy

Góra
Pozdrawiam Guli

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 07 mar, 2009 13:09 
Offline

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 15:20
Posty: 6768
Lokalizacja: Poznań
Model:: Swift 5D 1.3 GS '05
:zdziw: :zdziw: :zdziw:

znowu szokujesz :one:

myślę, że możesz wpisać sobie do podpisu: specjalista KSP od oświetlenia :)


Góra
Pozdrawiam

wiem, że nic nie wiem :)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 07 mar, 2009 13:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 11:24
Posty: 2584
Lokalizacja: ok. G-dz
Model:: Swift 1,3 GS (Węgier)
No guli masz talent. Gratki.
spoono napisał(a):
myślę, że możesz wpisać sobie do podpisu: specjalista KSP od oświetlenia :)

Dobry pomysł :one:


Góra
Pozdrawiam Jarek :-)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 07 mar, 2009 14:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6760
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
ile ogółem poszło czasu na to ?
dodatkowo jak z kosztami ogółem wyszło :) ?


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 07 mar, 2009 16:59 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 20:25
Posty: 3839
Lokalizacja: Łódź
Model:: Baleno navy blue
Prima sort :one: Manual czytelny i przejrzysty, podoba mi się, tak opis jak i efekt końcowy :)


Góra
I co dalej?

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 07 mar, 2009 18:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 16 wrz, 2008 17:24
Posty: 339
Lokalizacja: Zabrze
Model:: Swift'08 GC
pięknie to wygląda:) jestem chętny na takie cuś:)
Niestety mojej suzi fabryka nie wyposażyła w halogeny więc nie mam przewodów. Miałbyś jakąś propozycję jak ten problem rozwiązać?


Góra
Święty Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120 km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje Św. Piotrowi.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 09 mar, 2009 01:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 01 lut, 2008 12:24
Posty: 207
Lokalizacja: Stalowa Wola
Model:: SWIFT GLX 5D, Sunlight Copper Pearl
spoono napisał(a):
:zdziw: :zdziw: :zdziw:

znowu szokujesz :one:

myślę, że możesz wpisać sobie do podpisu: specjalista KSP od oświetlenia :)


miło słyszeć że zostałeś zaszokowany mam nadzieję że pozytywnie :)

a jak mi znowu posprzatasz pod manualem tak jak ostatnim razem, to zobaczysz co ci zrobie jak sie spotkamy na zlocie :P

JaRon napisał(a):
No guli masz talent. Gratki.
spoono napisał(a):
myślę, że możesz wpisać sobie do podpisu: specjalista KSP od oświetlenia :)

Dobry pomysł :one:


dzięki dzięki :)
a ztym specjalistą to nie przesadzajcie, gdyby nie durna ustawa nakazująca jeżdzenie na światłach na okragło :kalach: nic takiego by nie powstało :D

Hellsin napisał(a):
ile ogółem poszło czasu na to ?
dodatkowo jak z kosztami ogółem wyszło :) ?


tobie Hellsin odpowiem innym razem tylko daj trochę czasu na zastanowienie się ponieważ muszę to sobie w łepetynie poukładać i policzyć :591:

sinus napisał(a):
Prima sort :one: Manual czytelny i przejrzysty, podoba mi się, tak opis jak i efekt końcowy :)


dzięki jeszcze raz :)

pilocik napisał(a):
pięknie to wygląda:) jestem chętny na takie cuś:)
Niestety mojej suzi fabryka nie wyposażyła w halogeny więc nie mam przewodów. Miałbyś jakąś propozycję jak ten problem rozwiązać?


po pierwsze to dziękuje po raz kolejny :)
po drógie moja propozycja dla ciebie pilocik
mój SWIFT też nie był wyposażony w halogeny, okazało się że w moim przypadku to chyba nawet lepiej :one:
ten problem możesz rozwiązać zaglądając -> TUTAJ <-
a jak jeszcze kcesz takie cuś, czyli LED, no to wiesz co trzeba zrobić :D


Góra
Pozdrawiam Guli

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 09 mar, 2009 13:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 01 lut, 2008 12:24
Posty: 207
Lokalizacja: Stalowa Wola
Model:: SWIFT GLX 5D, Sunlight Copper Pearl
Hellsin napisał(a):
ile ogółem poszło czasu na to ?
dodatkowo jak z kosztami ogółem wyszło :) ?


Czas operacyjny.
Radiatory wprawny tokarz zrobi w godzinę
Krojenie lamp + wytaczanie środka z tylnej części również na tokarce to ok godziny
Jak się ma radiatory to ich nawiercenie, oklejenie, pomalowanie to ok dwie godziny + czas na schnięcie ok 24h
Montaż wszystkiego do kupy ok dwie godziny + schnięcie kleju (schnie szybko) no i LED-y i drivery trzeba wcześniej nabyć
Czyli jak wszystko idzie gładko to trzy dni to max (ale nigdy nie idzie gładko) :D

Koszty.
Lampy 2 x 32 = 64PLN
LED-y + drivery + przesyłka = 110PLN
Złącze TYCO AMP kompletne czyli męskie + żeńskie + piny + gumki 2 x 5 = 10PLN
Pasta silikonowa = 3PLN
Spray czarny mat = 9PLN
Śróbki M2x10 = 0.10PLN
Radiator = ??
Razem = 196.10PLN
Resztę to ja miałem u siebie w warsztacie, ale jak byś chciał to kupić to, wiertło ok 0.50PLN, porządny gwintownik potrójny M2 ok 20PLN choć pewnie można kupić tańszy, lakier uretanowy w sprayu ok 15PLN za puszkę 250ml, potrzebny na dwa psiknięcia, klej montażowy SOUDAL ok 12PLN, nie liczę już cyny, lutownicy, przewodów, zaciskarki do pinów, śrubokręta itp...

Mam nadzieję że ta odpowiedz jest dla Ciebie satysfakcjonująca :)


Góra
Pozdrawiam Guli

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 09 mar, 2009 15:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6760
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Cytuj:
Mam nadzieję że ta odpowiedz jest dla Ciebie satysfakcjonująca :)


w pełni :one:
dzięki wielkie, ciekaw jestem czy dał bym radę sam ... na razie i tak niestety nie mam czasu :(


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 09 mar, 2009 20:14 
Offline

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 15:20
Posty: 6768
Lokalizacja: Poznań
Model:: Swift 5D 1.3 GS '05
guli napisał(a):
a jak mi znowu posprzatasz pod manualem tak jak ostatnim razem, to zobaczysz co ci zrobie jak sie spotkamy na zlocie :P


co złego to nie ja :P

od czasu do czasu robię pospolite ruszenie :P tu też niedługo zrobię, ale jeszcze nie teraz :P


Góra
Pozdrawiam

wiem, że nic nie wiem :)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 14 maja, 2009 20:54 
Offline

Dołączył(a): Śr 13 maja, 2009 20:22
Posty: 5
Lokalizacja: BRD
Model:: Swift ddis
Witam,
bardzo ciekawy temat i bardzo interesujacy post.

Dla zainteresowanych ( a nie uzdolnionych technicznie) dodam
ze ksztalt przeciwmgielnych Susi i niektorych francuzow praktycznie sie pokrywa.
Np: Peugeota

Fakt ten nieco ulatwia sprawe ... zwlaszcza ze istnieja juz zamienniki przeciwmgielne
na swiatla dzienne w systemie Diodowym LED.

http://tiny.pl/z62v

Co prawda trzeba jeszcze umiec podlaczyc : ) jak autor tego watku...
Ale unikamy experymentowania i przerabiania samych reflektorkow.

Zanim jednak ktos sie zdecyduje... dodam ze wyczytalem na innam forum
ze osoby ktore te diodowe zalozyly wspominaly o zakluceniach w odbiorze radia.

Ps: zdaje sobie sprawe ze link do niemieckiego sklepu internetowego bedzie dla wielu malopomocnym. Jednak chcialem tylko zwrocic uwage ze ksztalt reflektorkow
faktycznie prawie sie pokrywa z francuskimi ...wiec mozna sie rozgladnac za odobnym zamiennikiem.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 12 gru, 2009 20:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6760
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
najwyżej mod przeniesie post :)

Takie pytanie z innej beczki, zastanawiałem się dłuuuuższy czas nad tym rozwiązaniem, bo nie chciałem pozbywać się halogenów - czy te lampy sprawdzają się także w użytkowaniu podczas mgły ? ( bo chyba nie, ale mogę się mylić )
Czy szkło lamp może być niebieskie lub całe białe ?( są jeszcze 2 wersje tych lamp od Wesem-a )

Zastanawiałem się nad takim jeszcze rozwiązaniem - koszt porównywalny :

Led-y Philipsa

nie mniej jednak trzeba by wszystko pomierzyć i itp. ...


Ostatnio edytowano So 12 gru, 2009 20:43 przez Hellsin, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 13 gru, 2009 23:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 01 lut, 2008 12:24
Posty: 207
Lokalizacja: Stalowa Wola
Model:: SWIFT GLX 5D, Sunlight Copper Pearl
Nie sprawdzą się do jakiegokolwiek oświetlenia zarówno w czasie mgły jak i w nocy itp. DRL jak już napisałem w manualu o montażu świateł do jazdy dziennej (swoją drogą muszę go zaktualizować sporo się pozmieniało np, w prawie o ruchu drogowym) światła te nie służą do oświetlenia czegoś tylko ktoś patrząc na nie ma nas dobrze widzieć należą do kategorii "lampy sygnalizacyjne" z doświadczenia powiem ci że oświetlają trochę drogę przed autem ale jest to zdecydowanie za mało, może to być spowodowane szkłem na lampach wesema, które mocno rozprasza światło.
co do drugiej części pytania to owszem są niebieskie i białe takie przeźroczyste sam się nad nimi zastanawiałem ale są to lampy drogowe mają oznaczenie na szkle HR a do DRL potrzeba oznaczenia RL nie chcąc się narażać policji zrezygnowałem z nich (a kontrole już miałem) druga sprawa to kwestia kąta świecenia LED-a CREE jest zupełnie inny niż żarówki P21W a odblask jest skonstruowany pod żarówkę, sam nie wiedziałem co będzie po zamontowaniu LED-a ale okazało się że nie jest tak źle,może przez to szkło, które w wersji DRL jest takie w kratkę, dodam że robiłem testy z różnymi soczewkami założonymi na LED-a ale wersja bez niczego okazała się najlepsza, co do tych błękitnych to trzeba by testy porobić, tam jest inna żarówka H3 inaczej ukształtowany odblask, no i szkło jest przeźroczyste ????

jak nie chcesz nic kombinować to lepiej już w jakieś gotowe rozwiązanie się wpakować np. WAŚ W50 lub HELLA lub PHILIPSA o którym wspomniałeś, ostatnio montowaliśmy z kolegą w jego aucie całkiem przyzwoite chińskie DRL aluminiowa tylna obudowa, poliwęglanowe szkło, LED-y to jakieś fluxy było ich chyba 18 po 9 w dwóch rzędach, całkiem fajnie świecą cena to ok. 180PLN więc to raczej z tych lepszych chińskich.

A tak nawiązując do tematu to upłynęło trochę czasu i na ulicach mojej aglomeracji widzę mały wysyp przeróżnych LED-owych cudeniek, niektóre całkiem fajne są, fajnie zamontowane z głową i pomysłem, to się chwali, ale zawsze jest jakieś ale, niestety obserwuję też niezły wysyp tzw. agrotuningu, czemu ja się dziwię to jest naturalna ewolucja tego typu oświetlenia znając pomysły naszych agrotunerów będzie coraz gorzej niestety
DRL jako pozycyjne
gościu ma założone DRL (całkiem fajne zresztą) i swieci je razem z mijania i pozycyjnymi (pozycyjne LED niebieski obowiązkowo) i tak w dzień i w nocy, powinien sobie jeszcze halogeny zapalić, a to wszystko oczywiście w VW eh szkoda gadać


Góra
Pozdrawiam Guli

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 14 gru, 2009 00:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6760
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Czyli pierwsze pytanie jeśli chciał bym zastosować Twój patent mamy wyczerpane - kierować się szkłem do przeciwmgielnych :)

Czemu tak uparłem się na Philipsy ( bądź podobne ) - bo nie chciał bym stracić przeciwmgielnych :(
Stąd pomysł tych listewek od Philipsa w gotowym zestawie :)
Znalazłem jeszcze takie coś :
Weś 271

Niestety, tak jak te co podałeś kosztują ok. 200 zł, tak te listwowe nie wiem ile :(
Nie mniej jednak fajne są - bo chudsze, 25 vs 51 mm ... a jeśli to będzie wpasowane tam gdzie myślę to ma znaczenie, na pewno na minus jest to, że są dłuższe ... ( 237 vs 181 ) ostatni minus to robienie wiązki + kupienie automatu ( nie wiem czy ten Twój za 80 zł był by dobry ).

Jak myślisz ?
Bo znam już jedną opinię, ale czekam na Twoje pomysły :)


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 15 mar, 2010 19:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 20:47
Posty: 2244
Lokalizacja: Nowy Sącz
Model:: Suzuki Bandit
Czy posiadacze halogenów mogliby zmierzyć i podać mi średnicę szkła lub otworu w maskownicy?
Będę zobowiązany :)


Góra
Jak to powiadają starzy górale: alkohol pity z umiarem nie szkodzi nawet w dużych ilościach :619:

Jeśli możesz, pomóż proszę - www.piecioraczki.pl

Forum Klub Suzuki

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 16 mar, 2010 00:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 11:24
Posty: 2584
Lokalizacja: ok. G-dz
Model:: Swift 1,3 GS (Węgier)
kitza napisał(a):
Czy posiadacze halogenów mogliby zmierzyć i podać mi średnicę szkła lub otworu w maskownicy?
Będę zobowiązany :)

wg. moich "pomiarów" otwór ma ok. 74 mm, ale lepiej niech ktos to jeszcze sprawdzi


Góra
Pozdrawiam Jarek :-)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 27 kwi, 2010 01:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 01 lut, 2008 12:24
Posty: 207
Lokalizacja: Stalowa Wola
Model:: SWIFT GLX 5D, Sunlight Copper Pearl
Hellsin napisał(a):
Jak myślisz ?
Bo znam już jedną opinię, ale czekam na Twoje pomysły :)


Jak zwykle brak czasu wygonił mnie z forum, ciekawi mnie czy coś ruszyłeś w temacie DRL
ostatnio widziałem na alledrogo różne ciekawe lampki np.
DRL w środku są prawdziwe LED-y dragon od osrama, bardzo ciekawa dioda

PHILIPSY o których wspominałeś też są całkiem fajne tym bardziej że tam siedzi najprawdopodobniej LED lumiled lukseon rebel równie ciekawa dioda

jak juz wcześniej wspomniałem pomagałem koledze montować również DRL-ki dokładnie takie
DRL są to co prawda made in PRC ale w środku siedzi 18 szt LED tzw fluxów niewiadomego pochodzenia w dwóch rzędach, świeci bardzo ładnie, obudowa to poliweglan plus aluminium pomalowane proszkowo, świecą od jesieni zeszłego roku i wszystko git i świeci bardzo ładnie, jest wiele odmian tych lampek o różnych wymiarach i kształtach na pewno coś dopasujesz :)
jak by co to wrzucaj będziemy się im przyglądać wspólnie :)
pogoda nastraja do dłubania więc i we mnie się obudził duch dłubania :)


Góra
Pozdrawiam Guli

 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .