Teraz jest Cz 18 paź, 2018 22:10

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N 02 wrz, 2012 20:29 
Cześć!
Zastanawiam się, czy to możliwe, żeby mi w krótkiej GV II źle zamontowali hak? Hak ze Słupska, automat. Ja się popatrzy z góry na niego to jest wrażenie, że jest minimalnie w prawą stronę skierowany. To może być tylko wrażenie, ale zastanawiam mnie, że czarna farba na główce jest wytarta bardziej z lewej strony, a z prawej prawie wcale. Przyglądnąłem się hakowi w mojej poprzedniej GV (tam jest Thule) i nie ma tego wrażenia, że jest bardziej w lewo albo prawo. Poza tym główkę ma wytartą równomiernie. No i teraz pytanie, co jest grane? Czy to ewentualne skrzywienie ma jakieś większe znaczenie, prócze estetyki?

Ps. Napisałem to w tym dziale, bo liczę na odpowiedź większej liczby forumowiczów.


Ostatnio edytowano N 02 wrz, 2012 20:31 przez Wunsch, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
PostNapisane: N 02 wrz, 2012 20:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Zdjęcie poprosimy.
Może przyczyna wytarcia tkwi w używanym bagażniku lub mocowaniu przyczepy :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 02 wrz, 2012 20:33 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5660
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
może się trochę gorzej prowadzić jak będzie przyczepa podłączona tj.może delikatnie ściągać samochód na jedną stronę.
Rura na hak i prostuj :P ale najpierw zmierz dokładnie, może jakoś laserowo np. tam gdzie robią pomiar geometrii podwozia po wypadku


dodatkowo dziury w samochodzie (tam gdzie mocowanie haka) są trochę większe niż same śruby mocujące więc może tam się przestawiło


Ostatnio edytowano N 02 wrz, 2012 20:35 przez kzaremba2, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 02 wrz, 2012 20:41 
kzaremba2, no z tym dziurami to wy wyjaśniało sprawę. :) W tygodniu spróbuję to gdzieś sprawdzić. Auto prowadzi się normalnie z przyczepą, nic nie ściąga. Kurcze, a może za dużo razy pod rząd skręcałem w jedną stronę? :P


Góra
  
 
PostNapisane: N 02 wrz, 2012 20:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Wunsch napisał(a):
kzaremba2, no z tym dziurami to wy wyjaśniało sprawę.

Przesunięcie o 2-3 mm na otworach nontażowych, nie spowoduje przestawienia główki haka, albo hak jest krzywo wspawany ( ale to prawie niemozliwe, bo robią to automaty w ustawionych miarach/szablonach), albo zaczep przyczepy jest nierówny i wyciera główkę haka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 02 wrz, 2012 20:56 
mrquad, wiesz tu jest jeszcze kwestia tego wrażenia, że jak się popatrzy z góry to wydaje się, że nie jest prostopadale do zderzaka tak, jak w drugiej GV. Mój ojciec ma też hak ze Słupska tylko, że w Outlanderze. Na próbę wcisneliśmy jego hak w moje mocowanie. Dalej jest to wrażenie, że schodzi w prawo. Czy w tych automatach ze Słupska gniazdo jest jakoś dodatkowo wkręcane, czy na stałe?

Te 2-3 mm to niewiele, z resztą tak, jak to wrażenie przestawienia haka. Różnica wydaje się tak niewielka.... Trzeba to sprawdzić, bo montowany był niedawno. Najwyżej złożę reklamację.


Ostatnio edytowano N 02 wrz, 2012 20:58 przez Wunsch, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .