Teraz jest N 20 wrz, 2020 08:52

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So 30 kwi, 2016 14:42 
Offline

Dołączył(a): So 30 kwi, 2016 14:28
Posty: 4
Model:: Swift 1.2 K12B
Witam wszystkich.Kupilem od dealera Suzuki Swift 2014 z przebiegiem 8500km (slownie osiem i pol)z 3 serwisami w ksiazce.
No i sie zaczelo. Najpierw pojawily sie drgania na kierownicy i fotelu kierowcy (obroty okolo 650).Silnikiem trzesie raz mocniej,raz mniej nie ma reguly. Przy depnieciu na postoju obroty spadaja miarowo do 1500,pozniej chwila zawachania ,drgania i wibracje i opada do 650 ale juz wolniej. Jak schodzi z obrotow zaczyna sie trzesc caly tlumik i ma jakby zaplon sie cofal tzw backfire. Auto bylo u 2 dealerow ale on twierdza ze ten typ tak ma.Chcilabym zasiegnac opini innych wlascicieli i przekonac sie ze te typy tak nie maja aby moc pojsc do sadu(bo to nie jest normalne).
Oprocz tego standardowa skrzynia biegow daje w kosc w korku,zle przelacza z 1 biegu na 2 (ponoc wymiana oleju na inny pomaga,ale na gwarancji tego nie mozna zrobic).Czy Suzuki to samochod porazka????


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 01 maja, 2016 10:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 28 lis, 2013 17:08
Posty: 67
Lokalizacja: Warszawa
Model:: Suzuki Swift 1.2 Premium, Opel Astra J 1,7 CDTi
Jeżdżę Swiftem z czerwca 2012, nowy z salonu. Na liczniku 45 tyś, jeździ 90% po mieście i na razie żadnych z problemów o których piszesz nie uświadczyłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 01 maja, 2016 16:23 
Offline

Dołączył(a): So 30 kwi, 2016 14:28
Posty: 4
Model:: Swift 1.2 K12B
Posluchajcie i opinie prosze.
https://www.youtube.com/watch?v=zaju9IuT76s


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 09 maja, 2016 21:16 
Offline

Dołączył(a): Cz 12 lis, 2015 22:57
Posty: 2
Model:: Swift Mk7
Ja na tym filmiku słyszę taki jakby 'turkot' paska, który jest też i u mnie, oraz jakiś dziwny dźwięk, nieco metalicznego, rytmicznego, wolniejszego 'tarcia'? Tego u mnie nie ma.
Dzisiaj robiłem przegląd po 45 tys., auto 14-miesięczne, zaliczyło podróż Kielce-Wenecja i z powrotem, wczoraj wróciłem z Pragi, dotąd żadnych kłopotów....
EDIT: Z przełączaniem biegów nie mam żadnych kłopotów, oprócz wstecznego (tutaj już chyba trzeba faktycznie stwierdzić, że ten typ tak ma - ale nie tylko ten, to częsta przypadłość rozmaitych modeli). Po wymianie oleju wydaje mi się, że skrzynia działa jeszcze jakby bardziej precyzyjnie, ale wcześniej również było w porządku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 maja, 2016 20:38 
Offline

Dołączył(a): So 30 kwi, 2016 14:28
Posty: 4
Model:: Swift 1.2 K12B
Z biegami dalemsobie spokoj. Wkurza mnie ten klekot z silnika i vibracje ,na siedzeniu i wydechu. Nawet jak uruchamiam zimny to jest takie telepniecie .Niczego nie odkrecisz bo wszedzie plomby i farba zaznaczone.Ktos mi zasugerowal zaplon albo wariator ale przy 8 tys km takie motywy bylyby?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 21 maja, 2016 20:38 
Offline

Dołączył(a): Śr 26 lis, 2014 16:23
Posty: 25
Model:: Suzuki Swift 2011r 94 KM
Siema jak masz problem ze swoim serwisem bo niecha ci czegoś zrobić albo uważaj ze tak ma być , polecam ci jak masz auto na gwarancji jawnie podpi*rdolić do SUZUKI POLSKA siedziba w WARSZAWIE uwierz ze serwis w twoim mieście od razu dostanie werby i nie będzie dla nich nic nie możliwego , polecam tez sprawdzać i oznaczyć flirt oleju aby mieć pewność czy wymienia olej i filtr , mowie co mnie spotkało ze strony serwisu , wymieniałem w tym roku sam olej i to tylko ugięły mi się kolana i dzwoniłem do ordynatu polowego i prosiłem o modlitwę olej był czarny jak nie wiem co i dzięki tej czynności czego nie zrobił serwis to było moje ostanie auto Marki SUZUKI za tak ch*j serwis teraz to ja kupuje sobie Dacie LOGAN

Rozumiem, że auta wywołują emocje, ale proszę o troszeczkę bardziej spokojne podejście do tematu, bez używania wygwiazdkowanych wulgaryzmów. Poza tym auto może dostać werwy, a werba to taki zespół muzyczny :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 22 maja, 2016 08:51 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
gruby1987 napisał(a):
teraz to ja kupuje sobie Dacie LOGAN


E tam, bez przesady ;-) wystarczy wejść na forum w dział Oceniamy warsztaty i już bedzie wiadomo do którego ASO jeździć a do którego nie :-)


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 22 maja, 2016 13:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 20 mar, 2012 22:15
Posty: 168
Lokalizacja: Elbląg
Model:: Suzuki Ignis FH
gruby1987 napisał(a):
Siema jak masz problem ze swoim serwisem bo niecha ci czegoś zrobić albo uważaj ze tak ma być , polecam ci jak masz auto na gwarancji jawnie podpi*rdolić do SUZUKI POLSKA siedziba w WARSZAWIE

Kolega ukdido mieszka w UK i problem dotyczy ichniego serwisu.

gruby1987 napisał(a):
to było moje ostanie auto Marki SUZUKI za tak ch*j serwis teraz to ja kupuje sobie Dacie LOGAN

Dacia - tanie auto, drogi serwis (ceny takie same jak w Renault) , a jeździ się dużo gorzej.
Chyba lepszym rozwiązaniem jest znalezienie profesjonalnego serwisu, bo Suzuki dłużej pojeździ i jest tańsze w serwisowaniu.


Góra
Jest: Suzuki Ignis, NT650V, GV125
Było: BMW E34, Fiat 126p, Seicento, Ford Escort, Explorer I, II, Fiesta, Mondeo, Honda Civic 1.3, Isuzu Trooper 2.3, Mazda 121CT, 323F, Premacy, Opel Corsa, Peugeot 205, Renault Safrane, SAM (Muscel+UAZ), UAZ 3.0d

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 22 maja, 2016 21:40 
Offline

Dołączył(a): Śr 26 lis, 2014 16:23
Posty: 25
Model:: Suzuki Swift 2011r 94 KM
mamy swojej rodzinie Logana od 10 lat jedynie co się zepsuło to regulator siły hamowania ,mam tez renault lagune III i jakos serwisowanie nie jest takie straszne i tak samo jak części , każdy ma swoje przekonania , a ja się przejechałem na marce SUZUKI przez ich serwis i płacenie za cos czego nie robili jestem ciekawe jakie jeszcze inne kwiatki wyjdą po za nie wymiana oleju i spuszczeniu czynnika z klimy . Moze was przeraza ze Dacia rdzewieje Suzuki miało oznaki rdzawienia już po 3 latach u mnie wyskoczył bombel na nadkolu Mercedesy też rdzewieją


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 26 maja, 2016 07:54 
Offline

Dołączył(a): Cz 16 wrz, 2010 20:22
Posty: 27
Lokalizacja: Warszawa
Model:: New Swift
Przejechałem swoim Swiftem 125tys km. Od zawsze obroty spadają na postoju do ok 750 i czuć delikatne wibracje ale to normalne. Wsiądź do litrowej Yariski z 3 cylindrami to zobaczysz jak na postoju może trząść. Niższych obrotów nigdy nie miałem i te 650/min to za mało. Jak na postoju dodasz gazu to obroty szybko spadają do 1500 i pózniej nieco wolniej do ok 750. Też tak mam. Na filmie praca silnika jest za głośna na może to kwestia mikrofonu. Taki delikatny świst też słychać u mnie- praca cylindrów (tak mi tłumaczyli w serwisie). Nie wspomnę, że też jest charakterytyczny świst przy przyspieszaniu na 1-2-3 biegu. Akurat praca (czyt.dźwięk) silnika jest dużym plusem. Przy rozgrzanym silniki i zamkniętej masce w ogóle go nie słychać a często przysłuchuje się innym benzyniakom. Polecam ASO GADIMEX w Warszawie.

-- 26 maja 2016, o 07:57 --

Ps. Tłumik też wibruje i świszczy na niskich obrotach i świszczy. Zrobili mi się tak po 30tys km. Jak przytrzymasz go to świst mija. Poprawili mi to kiedyś w serwisie ale wystarczyło na 1 tys km. Pózniej wróciło.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 13 gru, 2016 20:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11 lut, 2010 19:22
Posty: 5335
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Model:: Swift Sakura 1.3 - 2009r.
siks napisał(a):
Wsiądź do litrowej Yariski z 3 cylindrami to zobaczysz jak na postoju może trząść

To specjalnie po to żeby instruktorzy nauki jazdy nie przysypiali ;-) Swoją drogą gdzie w takiej Yarisce schowali przepustnicę? Tydzień już szukamy :mikolaj:


Góra
Zapal choćby świeczkę, gdy ciemność jest w nas.
Na przyjaznej fali popłyńmy choć raz.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 13 gru, 2016 22:24 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
Ona się nie trzęsie, to fabryczny system automatycznego otrzepywania się ze śniegu w zimę, jak pies po kąpieli


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 14 gru, 2016 16:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 20 mar, 2012 22:15
Posty: 168
Lokalizacja: Elbląg
Model:: Suzuki Ignis FH
adamr1984 napisał(a):
siks napisał(a):
Wsiądź do litrowej Yariski z 3 cylindrami to zobaczysz jak na postoju może trząść

Swoją drogą gdzie w takiej Yarisce schowali przepustnicę? Tydzień już szukamy :mikolaj:

Może to pomoże: wyjmij obudowę filtra powietrza w całości, odepnij kostkę z przepływomierza, wyciągnij wszystko co widzisz a oczom twym ukaże się przepustnica.


Góra
Jest: Suzuki Ignis, NT650V, GV125
Było: BMW E34, Fiat 126p, Seicento, Ford Escort, Explorer I, II, Fiesta, Mondeo, Honda Civic 1.3, Isuzu Trooper 2.3, Mazda 121CT, 323F, Premacy, Opel Corsa, Peugeot 205, Renault Safrane, SAM (Muscel+UAZ), UAZ 3.0d

 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .