Teraz jest N 26 sty, 2020 18:10

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt 26 sty, 2016 22:48 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 489
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Hmm wysłałem PW i odpowiedzi brak :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 26 sty, 2016 23:37 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
odpowiedzi brak bo czekam na odpowiedź ; -)


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 27 sty, 2016 13:47 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 489
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Ok ale PW dostałeś tak?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 27 sty, 2016 13:49 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
tak, dostałem


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 27 sty, 2016 18:43 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 489
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
No to ok. Czekam na odzew w takim razie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 24 lut, 2016 09:49 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 489
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Panowie i Panie z linką wciąż jest problem. Z autem dzięki niej także. Otóż ogólnie auto jakoś straciło na mocy nie bardzo widać efekty przy kręceniu powyżej 2,5-3 tysięcy. Druga sprawa że po przekroczeniu 4 tysięcy silnik dziwnie zaczyna napracować dochodzi taki metaliczny odgłos do dźwięku pracy silnika. Trzecia sprawa że gdy jest zimno czasem słychać taki dźwięk jakby maska była nie zamknięta i drżała. Ostatni problem to fakt że przy bardziej dynamicznej jeździe po zmianie biegu i odpuszczenia sprzęgła z jednoczesnym wciśnięciem gazu obroty idą w górę ale jak gazu nie odpuszcze to nie przekładają się one na ruch pojazdu. Czy to wszystko może być efekt linki sprzęgła?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 24 lut, 2016 10:05 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
Raczej już wina samego sprzęgła


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 24 lut, 2016 21:58 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 489
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Samego sprzęgła? Tzn że co? Kończy się? Czy mogł je szlak trafić przez tą linkę? Na poprzedniej lince było ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 04 mar, 2016 18:08 
Offline

Dołączył(a): N 26 cze, 2011 00:02
Posty: 38
Lokalizacja: mazury
Model:: Ignis 1,3 4x4 rok.2006
Master_one napisał(a):
Panowie i Panie z linką wciąż jest problem. Z autem dzięki niej także. Otóż ogólnie auto jakoś straciło na mocy nie bardzo widać efekty przy kręceniu powyżej 2,5-3 tysięcy. Druga sprawa że po przekroczeniu 4 tysięcy silnik dziwnie zaczyna napracować dochodzi taki metaliczny odgłos do dźwięku pracy silnika. Trzecia sprawa że gdy jest zimno czasem słychać taki dźwięk jakby maska była nie zamknięta i drżała. Ostatni problem to fakt że przy bardziej dynamicznej jeździe po zmianie biegu i odpuszczenia sprzęgła z jednoczesnym wciśnięciem gazu obroty idą w górę ale jak gazu nie odpuszcze to nie przekładają się one na ruch pojazdu. Czy to wszystko może być efekt linki sprzęgła?

U mnie jest podobnie z tymi obrotami, jak tak na trójce dam ostro to też obroty do góry a prędkość się nie zwiększa to chyba TTTM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 05 mar, 2016 10:56 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 489
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Jurand z tym że u mnie to występuje tylko przy dynamicznej jeździe. Gdy jade spokojnie problemu nie ma. Spróbuje jeszcze wolniej sprzęgło puszczać na 3 i 4 biegu. Co znaczy TTTM?
Ja u siebie chyba wymienie linke na oryginał dla świętego spokoju.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 06 mar, 2016 14:52 
Offline

Dołączył(a): N 26 cze, 2011 00:02
Posty: 38
Lokalizacja: mazury
Model:: Ignis 1,3 4x4 rok.2006
(TTTM)- te typy tak mają
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 12 mar, 2016 21:52 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 489
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Jurand wystarczy odpowiednia regulacja linki sprzęgła u mnie pomogłp 3 i 4 wchodzą malinowo bez zacinki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 19 kwi, 2016 07:35 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 489
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Czy ktoś mi może powiedzieć czy nic się nie stanie gdy odpalimy ignisa z urwaną linką i przejedziemy nim np 1km? Da sie wrzucać biegi z urwaną linką ? Bez szwanku dla skrzyni? Nie zniszczy to skrzyni?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 19 kwi, 2016 11:07 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
Da sie


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 19 kwi, 2016 19:35 
Offline

Dołączył(a): N 26 cze, 2011 00:02
Posty: 38
Lokalizacja: mazury
Model:: Ignis 1,3 4x4 rok.2006
Master_one napisał(a):
Jurand wystarczy odpowiednia regulacja linki sprzęgła u mnie pomogłp 3 i 4 wchodzą malinowo bez zacinki :)

Tylko nie wiem czy wkręcać czy wykręcać tą nakrętkę na lince, co się dzieje przy każdej z tych czynności?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 21 kwi, 2016 12:28 
Offline

Dołączył(a): Cz 22 maja, 2014 20:37
Posty: 489
Lokalizacja: Wawa
Model:: Ignis II
Jak wykręcasz to sprzęgło bierze coraz niżej. Jak wkręcasz to sprzęgło będzie brało wyżej mając większy luz i skok. W Gadimexie mówią że lepszy większy luz i sprzęgło biorące wyżej bo nie szarpie sprzęgła aż tak. W Dawoju z kolei powiedzieli mi że to ma znaczenie gdy trzyma sie często noge na sprzęgle. Ja osobiście lubie nisko biorące sprzęgło z niewielkim skokiem ale boje sie czy to nie spowoduje zbyt dużego naprężenia linki i pęknięcia. Poprzednia linka pojeździła pół roku i sie zerwała (nie oryginalna). Boje sie żeby z nowy oryginałem nie było to samo. No i szybsze zużycie sprzęgła też mnie martwi. Pytanie który warsztat ma racje? I co najlepiej zrobić?
Sprzęgło ustawili na 2-3cm od podłogi ponoć tak najlepiej. Ogólnie powiedzieli że sprzęgło sie kończy choć ja żadnych objawów nie widze i to najdziwniejsze.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .