Klub Suzuki Polska
http://forum.klubsuzuki.pl/

Centralny Zamek
http://forum.klubsuzuki.pl/viewtopic.php?f=53&t=2853
Strona 3 z 3

Autor:  snorlaxs [ Pn 19 mar, 2012 17:28 ]
Tytuł: 

:) może to coś pomoże http://img96.imageshack.us/img96/7191/s ... 0001hs.jpg a może jakiś przekaźnik musze mieć na te kierunki ????????

Autor:  banan1122 [ Pn 19 mar, 2012 17:46 ]
Tytuł: 

snorlaxs, przeciez to banał nooo czego nie kumasz??

Autor:  snorlaxs [ Pn 19 mar, 2012 17:55 ]
Tytuł: 

banan1122, podłączyłem do awaryjnych tak jak Thyzys pokazał, to zamiast kierunków mrugały ikonki na desce rozdzielczej, a podłączyłem tak samo, w progu znalazłem 1 kabel, ściągnąłem izolacje i na "skrętkę" połączyłem kabel od kierunków i ten od centralki. Wyszedłem z auta włączyłem na pilocie lokalizacje auta i nie mrygało, w takim razie napisz co źle robie , powinna chociaż jedna strona migać jak 1 kabel podłączyłem

Autor:  banan1122 [ Pn 19 mar, 2012 18:01 ]
Tytuł: 

jak bede w domu koło 20stej

Autor:  snorlaxs [ Pn 19 mar, 2012 18:22 ]
Tytuł: 

ok, czekam

Autor:  Thyzys [ Pn 19 mar, 2012 18:45 ]
Tytuł: 

snorlaxs, jak po podaniu prądu do przełącznika awaryjnych mogło Ci mrugać CE i inne kontrolki :] kable od świateł tylnych ciągnęli chyba do kostki radiowej w takim razie :]

Jak nie możesz dać sobie rady to pociągnij kable bezpośrednio do kierunków w błotnikach :P

Autor:  snorlaxs [ Pn 19 mar, 2012 18:55 ]
Tytuł: 

też byłem zdziwiony no ale szkoda że tego nie nagrałem :), a najlepsze jest to że jak w progu sprawdzałem to przy włączonych kierunkach jak przytknąłem probówkę do kabelka to światełko w niej sie mrygało a jak uzbrajałem cz to już nic (po podłączeniu z kablem od centralki)

Autor:  banan1122 [ Pn 19 mar, 2012 19:46 ]
Tytuł: 

snorlaxs, po pierwsze, najpierw poszukaj porządnego zasilania cz. Cała centralka powinna byc podpięta "po kluczyku" czyli rozbierasz nabę kierownicy (te plastiki koło przełącznika zespolonego) i szukasz plusa w którym jest napięcie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Powinien to byc grubszy czerwony kabel. Masę cz podpinasz do jakiegokolwiek metalowego przedmiotu pod deską rozdzielczą. Sprawdzasz teraz czy centralka działa. Czyli wciskasz jakiś przycisk w pilocie i patrzysz czy uzbraja się (zobaczysz to po migającej kontrolce od centralki)

Jak to będzie działało to szukasz kabli do podłączenia otwierania i zamykania. Pamiętam u siebie że kabel żółty i żółty z czarnym paskiem podłączałem razem z czarnym do masy, a biały i biały z czarnym paskiem przeciągałem do drzwi żeby wpiąć się w kostkę od siłownika cz. Jak to ogarniesz to MUSI wszystko działać.

I jeszcze bardzo ważna uwaga. NIC NIE RÓB NA SKRĘTKĘ I TEGO TYPu PROWIZORKI!! wszystkie połączenia muszą być lutowane !!!!

Autor:  snorlaxs [ Pn 19 mar, 2012 19:55 ]
Tytuł: 

banan1122, ale centralny mam podłączony zamyka się i otwiera mi tu chodzi zeby kierunki migały :D, nie chciało mi się rozbierać naby od kierownicy więc zasilanie mam podłączone do kabelka podtrzymania pamięci od radia :D i masę do 1 lepszej śrubki, kabelki od zamykania i otwierania idą w drzwiach i są bezpośrednio podłączone pod "panel sterowania szybami" centralka działa tylko nie kierunki

Autor:  banan1122 [ Pn 19 mar, 2012 19:57 ]
Tytuł: 

ja mam kierunki w progu podpięte, jeśli dobrze pamiętam kable do kierunków są niebieskie z czerwonym paskiem

[ Dodano: Pon 19 Mar, 2012 19:57 ]
kabel czarny z czerwonym paskiem to krańcówka

[ Dodano: Pon 19 Mar, 2012 19:57 ]
ale sprawdź to jeszcze dokłądnie

Autor:  snorlaxs [ Pn 19 mar, 2012 20:04 ]
Tytuł: 

ja znalazłem jeden od kierunków jest to zielony z żółtym paseczkiem, kupiłem specjalną probówkę 6,12,24V krokodylek do masy i wbijam koniec probówki w kabelki tylko nie mogę poszukać tego 2 kabelka może źle szukam ale w to wątpie,
banan1122 napisał(a):
I jeszcze bardzo ważna uwaga. NIC NIE RÓB NA SKRĘTKĘ I TEGO TYPu PROWIZORKI!! wszystkie połączenia muszą być lutowane !!!!
wiem wiem tylko na skretke zeby zobaczyć czy działa :D później lutownica i jazda, tylko nie wiem ciągle dlaczego one nie działają :shout:

Autor:  banan1122 [ Pn 19 mar, 2012 20:10 ]
Tytuł: 

to nie wiem jak szukasz.... ja znalazłem od razu

Autor:  Thyzys [ Pn 19 mar, 2012 21:32 ]
Tytuł: 

snorlaxs, my możemy podać Ci każdy kolor, tylko za Ciebie nie poszukamy :P

Wyciągnij kierunek z błotnika i będziesz wiedział jaki kolor, ewentualnie podepnij się w tym miejscu...........

Autor:  snorlaxs [ Pn 19 mar, 2012 21:33 ]
Tytuł: 

no ja wiem, ale przejrzałem już chyba każdy kabelek :D i nie moge drugiego znaleźć ale do 3 razy sztuka :)

Autor:  Thyzys [ Pn 19 mar, 2012 21:42 ]
Tytuł: 

snorlaxs, utwór temat ze swoim autem, trochę opisz, zdjęcia, modyfikacje ;)

coś na wzór B18c4, Banana, czy mój :)

Autor:  snorlaxs [ Pn 19 mar, 2012 22:49 ]
Tytuł: 

i to jest dobry pomysł, otworze na pewno ale kurde z kasą krucho na przeróbki :D latem jakaś robota wpadnie i bedzie cacy :D, może by tak jakiś spocik walnąć??

Autor:  Thyzys [ Pn 19 mar, 2012 23:59 ]
Tytuł: 

snorlaxs napisał(a):
może by tak jakiś spocik walnąć??


to nie jest temat o spotach :P załóż swój wątek i wtedy możesz odbiegać od tematu ;) spot ok, na pewno w Wolsztynie 27-29 kwietnia będzie większa ekipa ;) wcześniej też można tylko u mnie krucho z czasem ostatnio.

Autor:  Zuoinator [ Cz 26 wrz, 2013 00:24 ]
Tytuł: 

Po zdjęciu boczku od strony kierowcy znajduje się kostka do której chcę podpiąć sterownik zamka, tyle, że nie wiem, które przewody z niej wyprowadzić do otwierania i zamykania. Z tego co pamiętam są tam przewody: czarny, brązowy z białym paskiem, żółty i żółty z czarnym paskiem.
Jeśli dobrze kombinuję to powinienem z tych czterech przewodów wybrać dwa do podłączenia pod sterownik.
Jeśli się mylę to wyprowadźcie mnie z błędu, lecz jeśli faktycznie można tak to zrobić to proszę o pomoc.
Fotki instalacji mile widziane :P

Autor:  snorlaxs [ Cz 26 wrz, 2013 05:22 ]
Tytuł: 

Rada: nie przeciągaj kabli przez drzwi. Robisz sobie dodatkową robotę bo z tym peszlem wbrew pozora nie jest tak łatwo. Kable potrzebne znajdziesz w progu kierowcy tak samo z kierunkami, kup sobie najtańszy próbnik na 12v podepnij masę, i wbijaj w te przewody jak zamek zaskoczy to masz ten kabel, a kierunki możesz także piąc w przełącznik awaryjnych, wiem że ktoś tak mial. Powodzenia i miłej pracy

Autor:  Zuoinator [ Cz 26 wrz, 2013 09:38 ]
Tytuł: 

Dobra, już wszystko znalazłem. Kable ciągnę od drzwi pod kierownice, tylko jeszcze kierunki muszę znaleźć.

Autor:  snorlaxs [ Cz 26 wrz, 2013 15:20 ]
Tytuł: 

w progu znajdziesz przewody od: otwierania, zamykania i kierunków, jak próbnikiem wbijesz sie w przewód zamykania do drzwi sie zamkną bo w suzi jest sterowanie masą, analogicznie będzie z otwieraniem, wtedy już masz potrzebne kabelki, a jak będziesz szukać przewodów od kierunków to włącz sobie awaryjne i jak wbijesz próbnik w kabel od kierunków to dioda w próbniku Ci zacznie mrugać ( NIE ZAPOMNIJ TYLKO PODPIĄĆ PRÓBNIKA POD MASE ! :D :)

edit..
z tego co pamietam mialem problem z poszukaniem kabla od prawego kierunku w progu kierowcy, to sie wpiąłem w progu pasażera :D bo w progu kierowcy go nie było

Autor:  Szczupły [ Cz 26 wrz, 2013 22:54 ]
Tytuł: 

Trzeba było się wpiąc troche wyżej, przy bezpiecznikach :P

Zuoinator a Ty chcesz tylko centralny? Bo nie ogarniam :mikolaj:

Autor:  snorlaxs [ Pt 27 wrz, 2013 14:01 ]
Tytuł: 

na moje to cz z kierunkami :D

Autor:  Zuoinator [ N 29 wrz, 2013 12:42 ]
Tytuł: 

Miałem centralny z kluczyka w baloniku, ale chciałem zamontować sobie otwieranie i zamykanie z pilota, no i się udało. Nie zrobiłem jeszcze tylko kierunków, ale jak tylko będę miał na to chwilę czasu to podepnę.

Autor:  snorlaxs [ Pn 30 wrz, 2013 10:43 ]
Tytuł: 

gratulacje :D

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/