Teraz jest Śr 23 wrz, 2020 19:08

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt 04 gru, 2007 18:49 
Offline

Dołączył(a): Pn 03 gru, 2007 23:32
Posty: 72
Lokalizacja: Warszawa
Model:: był - Jimny 1,3 1998r.
Witam Wszystkich, na imię mam Sławek jestem z Warszawy. Od piątku jestem posiadaczem Dzima. Samochodzik jest wiekowy z 1998 roku, ale jest dzielny i nie daje się upływowi czasu. Zielony, silnik 1300 i jest to ciekawa wersja, bo z napędem tylko na jedną oś, tego rodzaju modele nie były sprzedawane w kraju. Nie jestem fanatykiem jazdy w trudnym terenie poruszam się po mieście a na wakacjach po drogach polnych i tego rodzaju napęd jest mi zupełnie wystarczający. Po pierwszych dniach eksploatacji przyznać mogę, ze tam gdzie nie wjedzie samochód osobowy mój nowy przyjaciel radzi sobie bez problemu. Wymontowałem mu siedzenia z tyłu jest dwu osobowy z miejscem dla mojego psa. Jedynym luksusem w samochodzie jest radio całej reszty brak tzn.: wspomagania, klimy, abs-u, elektryki itp. bajerów. Podłoga jest wyłożona plastikiem, gumą? I to jest super praktyczne wystarczy przetrzeć szmatą i jest sucho i czysto.
1. Czy takie wykończenie podłogi było kiedyś w standardzie? Czy to jakieś wyposażenie dodatkowe?
2. Czy możecie mi podać namiary na dobre warsztaty w Warszawie zajmujące się Jimny? Chodzi o mechanika i blacharza. Samochodzik jak pisałem jest wiekowy i przydałaby mu się stała i doświadczona pomoc mechaniczna i blacharska.
3. Poszukuje jeszcze zręcznego tapicera do naprawy tapicerki przedniego fotela.
Z góry dziękuję i pozdrawiam, Sławek

Powrót do góry


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 04 gru, 2007 19:10 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
Sławek napisał(a):
Nie jestem fanatykiem jazdy w trudnym terenie poruszam się po mieście a na wakacjach po drogach polnych i tego rodzaju napęd jest mi zupełnie wystarczający. Po pierwszych dniach eksploatacji przyznać mogę, ze tam gdzie nie wjedzie samochód osobowy mój nowy przyjaciel radzi sobie bez problemu.


Witaj, mam nadzieję że dobrze przemyślałeś decyzję. Jimny tylko z napędem na tył :/
Jest to niebezpieczne rozwiązanie jak na nasz klimat. W zimie i na śliskim będzie masakra, a i własności terenowe to juz nie te.

Sławek napisał(a):
1. Czy takie wykończenie podłogi było kiedyś w standardzie? Czy to jakieś wyposażenie dodatkowe?

Guma czy coś gumopodobnego może być na podłodze (nie wszędzie) ale nad tym jest jeszcze filc i zwykła wykładzina.

Sławek napisał(a):
2. Czy możecie mi podać namiary na dobre warsztaty w Warszawie zajmujące się Jimny?

Konstrukcja jest prosta jak cep ;) i średnio rozgarniety warsztat powinien sobie poradzić. Zwłaszcza że masz wersję 2wd. Ja mam swojego mechanika w Pruszkowie, adres na PW jeśli miejsce ci odpowiada.

Sławek napisał(a):
3. Poszukuje jeszcze zręcznego tapicera do naprawy tapicerki przedniego fotela.


j.w.


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 07 gru, 2007 21:11 
Offline

Dołączył(a): Pn 03 gru, 2007 23:32
Posty: 72
Lokalizacja: Warszawa
Model:: był - Jimny 1,3 1998r.
Dziękuję za odp.
W moim samochodzie nie było na podłodze tapicerki materiałowej czy filcu tyko jest ta guma. Fotele nie mają tapicerki z materału tylko coś co przypomina ceratę, dermę? Pojechałem do tapicera i powiedział, że tego rodzaju materiał jest wodoodporny, antypoślizgowy i stosowany jest np w kabrioletach.
A co do napędu to skoro mysliwemu wystarczał przez tyle lat to pewnie i mi wystarczy na początek a uzupełnić go zawsze można.


Ostatnio edytowano Pt 07 gru, 2007 21:31 przez Sławek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 08 gru, 2007 18:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 05 gru, 2007 20:19
Posty: 622
Lokalizacja: Mikołów
Model:: Jimny 2006 1.3 JLX
Sławek napisał(a):
a uzupełnić go zawsze można.

odważne stwierdzenie :D

Szykuj od razu dociążenie na tył, bo po śniegu będzie masakra.


Góra
Jimny 1.3 2006 w trakcie motania, na pokładzie póki co +5cm Trail Master, przedliftowy zderzak, BFG MT 215/75R15, ARB na przedzie, owiewki szyb i kilka innych bajerów ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 08 gru, 2007 20:51 
Offline

Dołączył(a): Pn 03 gru, 2007 23:32
Posty: 72
Lokalizacja: Warszawa
Model:: był - Jimny 1,3 1998r.
Prawko mam od 1988 roku i jakieś doświadczenie przez te lata nabyłem. Owszem pewenie łatwo nie będzie po śliskim, ale skoro latał po drogach przez 8 lat i zrobił 164 tyś km to pewnie da się jeżdzić, co? A swoją drogą to ile miesięcy w roku w Warszawie jezdzi się po śliskim śniegu? Bo z tego co czytałem po czarnym jezdzimy na tyle?
A co do napędu to mechanik powiedział, że bez problemu można to uzupełnić. Pytanie czy warto? Koszty i ile razy znajdzie on zastosowanie. Zobaczymy?
Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 09 gru, 2007 18:57 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
Sławek napisał(a):
rawko mam od 1988 roku i jakieś doświadczenie przez te lata nabyłem.


Nie twierdzimy, że nie masz doświadczenia. Ale jak mi się wydaje, że to twoje pierwsze auto "terenowe". Dlatego zalecamy rozwagę i pokorę - bez urazy.
I nie chodzi jak długo w WaWie jest śnieg, ale wystarczy 1 dobry śnieg i już może być wesoło

Sławek napisał(a):
Owszem pewenie łatwo nie będzie po śliskim, ale skoro latał po drogach przez 8 lat i zrobił 164 tyś km to pewnie da się jeżdzić, co?


Jeździć się da, jest tylko pytanie dlaczego ta wersja nie była oferowana w Polsce, Skandynawi i jeszcze wielu miejscach. Odpowiedź jest prosta. Bo najlepiej spisywał się w krajach południowych, suchych, gdzie śnieg i deszcz to nieczęste zjawisko.

Sławek napisał(a):
A co do napędu to mechanik powiedział, że bez problemu można to uzupełnić.
Hmmm, ciekawe. Ja bym nie był takim optymistą.


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 09 gru, 2007 19:37 
Offline

Dołączył(a): Pn 03 gru, 2007 23:32
Posty: 72
Lokalizacja: Warszawa
Model:: był - Jimny 1,3 1998r.
Masz rację to pierwszy mój taki samochód :562: . Dzień lub dwa w roku postaram się przetrwać, pozostaje jeszcze taxi ;) . Dzimiora przywiozłem z okolic Gubina gdzie jeżdził od nowości a tam klimat jest raczej taki sam jak w Warszawie. A co do uzupełnienia napędu jest to tylko kwestią ceny.
Jeszcze raz dziękuję za przestrogi. :one:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 09 gru, 2007 19:53 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
Sławek napisał(a):
A co do uzupełnienia napędu jest to tylko kwestią ceny.


Obawiam się, że to nadmiar optymizmu w ASO :D


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 09 gru, 2007 19:55 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia

Dołączył(a): Śr 10 paź, 2007 22:34
Posty: 1103
Sławek napisał(a):
... A co do uzupełnienia napędu jest to tylko kwestią ceny ...


Twój mechanik Ci to mówił czy kto ? :zdziw:

to nie będzie niska cena ...


Ostatnio edytowano N 09 gru, 2007 19:56 przez Krzysiek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 09 gru, 2007 20:43 
Offline

Dołączył(a): Pn 03 gru, 2007 23:32
Posty: 72
Lokalizacja: Warszawa
Model:: był - Jimny 1,3 1998r.
1-szy to pasjonat samochodów terenowych, 2-gi to mechanik z Serwisu Suzuki. Oczywiście, że tanio nie będzie ale ja o tym nie myślę obecnie. Są wszystkie podejścia tylko zaślepione (ja na mechanice się nie znam :/ ) Dzimora kupiłem trochę dla zabawy tochę dla spełnienia dziecięcych marzeń o ,,gaziku,, hi,hi...
I przy okazji, proszę Was o pomoc. Czy silnik jest na pasku czy łańcuchu rozrządu?
G13BB(16 ventile SOHC) spisałem z instrukcji niestety niemieckiej.
Mój jest z 1998 r a słyszałem, że po 200? był montowany łańcuch. To prawda?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 09 gru, 2007 21:26 
Offline
Wiceprezes Stowarzyszenia
Moderator
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:02
Posty: 11874
Lokalizacja: Łódź
Model:: Jimnior JLX
Sławek napisał(a):
Dzimora kupiłem trochę dla zabawy tochę dla spełnienia dziecięcych marzeń o ,,gaziku,, hi,hi...


witaj w klubie ;)


Góra

Zaakceptuj to, czego nie możesz zmienić !!!

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 09 gru, 2007 21:42 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
Sławek napisał(a):
zy silnik jest na pasku czy łańcuchu rozrządu?
G13BB(16 ventile SOHC) spisałem z instrukcji niestety niemieckiej.


Ten jest chyba na pasku, jeśli mnie pamięć nie myli. A jaki masz początek numeru silnika???


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 gru, 2007 14:44 
Offline

Dołączył(a): Pn 03 gru, 2007 23:32
Posty: 72
Lokalizacja: Warszawa
Model:: był - Jimny 1,3 1998r.
Witam ponownie, na początku dziękuje za przyjęcie do Klubu off-road’owego. Choć musze przyznać, ze z off-road’u to mój Dzimor ma jedynie amortyzatory. Jakie nie mam pojęcia wiem natomiast, że są żółte a mechanik powiedział, że off-road’owe. Pewnie Was przeraża moja znajomość mechaniki, ale może z czasem się podciągnę :027: . Tak czy owak jest mi niezmiernie miło być członkiem tak zacnego towarzystwa. :mikolaj:

A co do nr silnika to udało mi się spisać następujące 8G06A0413. Natomiast kolega bardziej kumaty doczytał się w instrukcji, że rozrząd powinienem wymieniać, co 100tyś km. Co oznacza, że jest na pasku, prawda :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 gru, 2007 15:33 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
Sławek napisał(a):
że są żółte a mechanik powiedział, że off-road’owe.


Ja też mam żólte, ale to nie jest wyznacznik. Zreszta sam amor to jeszcze niewiele zmienia :D Zapraszamy do testów dzimniora w terenie z KSP :)

Masz pasek :one:


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 gru, 2007 16:10 
Offline

Dołączył(a): Pn 03 gru, 2007 23:32
Posty: 72
Lokalizacja: Warszawa
Model:: był - Jimny 1,3 1998r.
He, he... dzięki ale szkoda mi samochodu hi. hi...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 gru, 2007 16:52 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 19:39
Posty: 3365
Lokalizacja: Będzin
Model:: A3 Sportback 2.0 TFSI Quattro / 240KM
Sławek... o auto się nie bój. Jak znam Blizzard'a to nie pozwoli mu zrobić krzywdy. Zresztą Rennes jest tego najlepszym przykładem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 gru, 2007 17:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 05 gru, 2007 20:19
Posty: 622
Lokalizacja: Mikołów
Model:: Jimny 2006 1.3 JLX
Żółte amory + określenie "offroadowe" wskazuje jednoznacznie na OME ;)

A paski rozżądu są fe :P


Góra
Jimny 1.3 2006 w trakcie motania, na pokładzie póki co +5cm Trail Master, przedliftowy zderzak, BFG MT 215/75R15, ARB na przedzie, owiewki szyb i kilka innych bajerów ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 gru, 2007 19:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 18:14
Posty: 21
Lokalizacja: Pruszków
Model:: Jimny JLX
a czy nowe jimny też są na paskach bo w instrukcji pojazdu brak takich danych, w salonie mówili że jest łańcuch ale gostek był lekko ciachnięty :564: więc do końca mu nie wierzę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 gru, 2007 20:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 05 gru, 2007 20:19
Posty: 622
Lokalizacja: Mikołów
Model:: Jimny 2006 1.3 JLX
te całkiem nowe mają silnik M13A i on zaiste jest na łańcuchu. :one:


Góra
Jimny 1.3 2006 w trakcie motania, na pokładzie póki co +5cm Trail Master, przedliftowy zderzak, BFG MT 215/75R15, ARB na przedzie, owiewki szyb i kilka innych bajerów ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 gru, 2007 21:09 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
Sławek napisał(a):
dzięki ale szkoda mi samochodu


Nie bądź miękki :one:

mendelmax napisał(a):
Żółte amory + określenie "offroadowe" wskazuje jednoznacznie na OME ;)

lub monroe :D


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 gru, 2007 21:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 09:48
Posty: 4345
Model:: GV II 1,9DDIS 2007
Sławek napisał(a):
He, he... dzięki ale szkoda mi samochodu hi. hi...


Sławek, jak nie pojedziesz w terenik to się jeszcze Jimnior gotów na ciebie obrazić ;)
Ja byłem dwa razy i na razie bez strat. Upsss... nie prawda, ostatnio w Kuklówce zgubiłem zaślepkę od haka. Została gdzieś w błocie :)


Góra
Pozdrawiam
Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 gru, 2007 21:47 
Offline

Dołączył(a): Pn 03 gru, 2007 23:32
Posty: 72
Lokalizacja: Warszawa
Model:: był - Jimny 1,3 1998r.
Przeczytaj co napisałem na samym początku. Ale, dziękuję za zaproszenie. Kto wie może kiedyś... :?: W chwili obecnej mam do wymiany pasek rozrządu i powinienem uszczelnić silniczek. Dlatego pytałem Was o dobrego i solidnego mechanika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 gru, 2007 21:53 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
Sławek napisał(a):
Dlatego pytałem Was o dobrego i solidnego mechanika.


Tak to tylko w erze :D lub w Pruszkowie


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 gru, 2007 22:07 
Offline

Dołączył(a): Pn 03 gru, 2007 23:32
Posty: 72
Lokalizacja: Warszawa
Model:: był - Jimny 1,3 1998r.
W Suzuki na Krasnobrodzkiej wymiana paska to koszt ok 500zł a jak to się kształtuje w Pruszkowie? A jeszcze bardziej interesuje mnie uszczelnienie silniczka. Dzimorek ma wycieki koło skrzyni. W ASO to pewnie masakra.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 gru, 2007 22:12 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
Sławek napisał(a):
W ASO to pewnie masakra.
:one: dokładnie. Namiary na PW, pozdrawiam.


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 10 gru, 2007 22:15 
Offline

Dołączył(a): Pn 03 gru, 2007 23:32
Posty: 72
Lokalizacja: Warszawa
Model:: był - Jimny 1,3 1998r.
Dziękuję


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 11 gru, 2007 07:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 18:14
Posty: 21
Lokalizacja: Pruszków
Model:: Jimny JLX
mendelmax napisał(a):
te całkiem nowe mają silnik M13A i on zaiste jest na łańcuchu. :one:
tylko że zaiste w instrukcji jest zapisana zalecana wymiana po 100000 a w salonie gość mówił o gwarancji na 300000 - bądź ty mądry i pisz kazania :diabel2:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 11 gru, 2007 18:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 05 gru, 2007 20:19
Posty: 622
Lokalizacja: Mikołów
Model:: Jimny 2006 1.3 JLX
Mikaelus napisał(a):
tylko że zaiste w instrukcji jest zapisana zalecana wymiana po 100000

Poważnie?! :zdziw:
Masz instrukcję do tego właśnie modelu? Ja niestety do swojej nie mam dostępu bo jest nieco... niedostępna :diabel:

Jeśli to prawda, to byłby to pierwszy przypadek o którym słyszałem, że okresowo wymienia się łańcuch.
Z drugiej strony łańcuch wciaż ma tą zaletę, że jest bardzo mało prawdopodobnym, żeby pękł- może robić kupę hałasu i tym uprzykrzyć życie, może po rozciągięciu się spieprzyć moc przez zmianę kątów wałka rozrządu, ale nie zdetonuje silnika :564:


Góra
Jimny 1.3 2006 w trakcie motania, na pokładzie póki co +5cm Trail Master, przedliftowy zderzak, BFG MT 215/75R15, ARB na przedzie, owiewki szyb i kilka innych bajerów ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 11 gru, 2007 21:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 18:14
Posty: 21
Lokalizacja: Pruszków
Model:: Jimny JLX
mam instrukcje bo z nowym samochodem dają jeśli potrzebujesz to mogę tabelke z zaleceniemami przeskanować i wysłsać np. na mail


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 11 gru, 2007 21:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 05 gru, 2007 20:19
Posty: 622
Lokalizacja: Mikołów
Model:: Jimny 2006 1.3 JLX
Nie trzeba, bo przed następnym serwisem odzyskam dostęp do instrukcji, ale dziękuję za chęć pomocy :564:
Po prostu jest w schowku w bagażniku, a na nim zalega 15 cegieł, saperka, pompka, apteczka, gaśnica, lina, kable rozruchowe i zestaw szekli. ;)

Nie mniej normalnie zszokowałeś mnie tym, że jest wymienny. Ale nic to, i tak pewnie nie dotrwam do tej wymiany, bo robiąc 20 tys rocznie potrzebuję na to 5 lat, a wątpię, żebym wytrzymał jeszcze 4 lata bez zrobienia swapa na M16A z vitki :diabel2:


Ostatnio edytowano Wt 11 gru, 2007 21:57 przez mendelmax, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Jimny 1.3 2006 w trakcie motania, na pokładzie póki co +5cm Trail Master, przedliftowy zderzak, BFG MT 215/75R15, ARB na przedzie, owiewki szyb i kilka innych bajerów ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 12 gru, 2007 17:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 18:14
Posty: 21
Lokalizacja: Pruszków
Model:: Jimny JLX
Ta wymiana to chyba dla nabicia kasy serwisowi podobno to tytanowy łańcuszek, solidny tak jak w nissanach, niestety brak dokładnej specyfikacji silnika (chyba nie do zdobycia)może tylko namącić w głowie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 15 gru, 2007 23:37 
Offline

Dołączył(a): Pn 03 gru, 2007 23:32
Posty: 72
Lokalizacja: Warszawa
Model:: był - Jimny 1,3 1998r.
Czy popielniczka w Jimnym jest taka sama jak w Swiftie? Chciałbym dokupić do swojego Dzimora.

[ Dodano: Czw 20 Gru, 2007 16:21 ]
Mam pytanie do kolegów czy odkręcaliście tylne pasy z podłogi (pewnie off-roadowcy na 100 % to robili)? Nie mogę sobie z tym poradzić klucz 14 mam a pasy ani drgną. Czy jest jakiś myk, o którym nie wiem? Wymontowałem fotele z tyłu, zdemontowałem boczki, ale nie przewidziałem takich kłopotów z dwoma śrubami w podłodze. Proszę Was o pomoc!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .