Teraz jest Wt 12 lis, 2019 10:31

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr 10 paź, 2007 17:44 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
Opinia o Jimnym napisan przez leśnika.

http://www.laspolski.net.pl/article.php ... 2216432265 (Bardzo ciekawe, prezentuje i zalety i wady)

Oraz inny artykuł, zdecydownie skromniejszy.
http://www.laspolski.net.pl/article.php ... mode=print

Jimny w Polsce - stary artykuł z Młodego Technika

http://www.mt.com.pl/artykul.php?co=num/02_04/ji.php

Coś o terenie, Jimnym i Honkongu.

http://4x4singapore.com/index.php?optio ... view&id=89
oraz

Z www.mas.auto.pl i DesignForum.pl

Cytat:
Jimny to mały twardziel w dosłownym tego słowa znaczeniu. Ma solidną ramę nośną, sztywne mosty napędowe, dołączany przedni napęd i reduktor. Słowem prawdziwa terenówka, dzielnością porównywalna nawet z UAZ-em. Jest w stanie dotrzeć tam, gdzie dla większości masywniejszych aut okazuje się to niemożliwe. O komforcie jazdy nie ma jednak mowy, Jimny trzęsie na nierównościach, a krótkie nadwozie ma tendencję do wzdłużnego kołysania się. Ponadto wnętrze jest trochę ciasnawe. Jadący z przodu muszą się wręcz rozpychać łokciami, a bagażnik ma symboliczną objętość. Ostatnio do oferty silnikowej dołączył 1,5-litrowy turbodiesel Renaulta o pokaźnym momencie obrotowym. Wydaje się znacznie lepiej spełniać swoją rolę niż 1,3-litrowa jednostka benzynowa. W sumie Jimny zaskakuje swoimi możliwościami; nic dziwnego, że ma tylu fanów.


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 13 gru, 2007 11:23 
Offline

Dołączył(a): Pn 03 gru, 2007 23:32
Posty: 72
Lokalizacja: Warszawa
Model:: był - Jimny 1,3 1998r.
Piszą o Jimnym w dzisiejszej Wyborczej dodatek Wysokie obroty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 13 gru, 2007 21:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 05 gru, 2007 20:19
Posty: 622
Lokalizacja: Mikołów
Model:: Jimny 2006 1.3 JLX
Cytuj:
Piszą o Jimnym w dzisiejszej Wyborczej dodatek Wysokie obroty.

Przeczytałem, bardzo trafny artykuł. A rzadki to przypadek aby w prasie motoryzacyjnej było coś zgodnego z prawdą...


Góra
Jimny 1.3 2006 w trakcie motania, na pokładzie póki co +5cm Trail Master, przedliftowy zderzak, BFG MT 215/75R15, ARB na przedzie, owiewki szyb i kilka innych bajerów ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 13 gru, 2007 22:47 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
Faktycznie dość, dość. Rekomendacja zwłaszcza dla leśników, geodetów itd. :)


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 14 gru, 2007 00:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 05 gru, 2007 20:19
Posty: 622
Lokalizacja: Mikołów
Model:: Jimny 2006 1.3 JLX
blizzard napisał(a):
Rekomendacja zwłaszcza dla leśników, geodetów itd. :)

Ja ze swojej strony dodam jeszcze studentów :okulary:

Natomiast zszokowało mnie, że spaliła im ta fura 10litrów na 100, biorąc pod uwagę, że terenu to chyba wcale nie zaliczyli (fotka na błotnistej drodze to chyba nawet w mojej skali bulwarowej nie jest teren ;) ). Myślicie, że to wina automatu?


Góra
Jimny 1.3 2006 w trakcie motania, na pokładzie póki co +5cm Trail Master, przedliftowy zderzak, BFG MT 215/75R15, ARB na przedzie, owiewki szyb i kilka innych bajerów ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 14 gru, 2007 07:03 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
Wina automatu po części tak, ale 10 to sporo. Porostu ten silnik jest źle dopasowany do auta. Tak to jest jak robi się auto, a silnik jest taki do jakiego mamy dostęp.


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 14 gru, 2007 10:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 05 gru, 2007 20:19
Posty: 622
Lokalizacja: Mikołów
Model:: Jimny 2006 1.3 JLX
Ale to mnie dziwi, bo dostęp mieli przecież też do M16A z Vitki i byłoby super optymalnie. Ciągle marzy mi się taki swap.

Muszę natomiast kiedyś przejechać się takim automatem żeby zobaczyć jak to jeździ, bo rzeczywiście w tego typu silnikach strasznie trudno zrobić automat- moment dość wysoko, więc albo częste i szybkie redukcje pożerające moc, albo jazda stale na wyższych obrotach, co też jest do bani, bo właśnie wzrasta spalanie...

Nie wiem natomiast jak wam, ale u mnie spalanie w takiej dość dynamicznej ale bez szaleństw jeździe zamyka się zwykle w zakresie 7-8. Dwa litry więcej to aż podejrzanie dużo.


Góra
Jimny 1.3 2006 w trakcie motania, na pokładzie póki co +5cm Trail Master, przedliftowy zderzak, BFG MT 215/75R15, ARB na przedzie, owiewki szyb i kilka innych bajerów ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 14 gru, 2007 10:35 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
Ja mam 9l, ale to wina szpeju (kosz, opony, zderzak)


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 14 gru, 2007 18:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 21:45
Posty: 145
Lokalizacja: Częstochowa/okolice
Model:: Jimny 1.3 JLX
blizzard napisał(a):
Rekomendacja zwłaszcza dla leśników, geodetów itd. :)


Jestem żywym przykładem :D co do spalania to ostatnio wzrósł mu apetyt i podchodzi pod 9l/100km :029: ... ale taka pora roku że w terenie praktycznie cały czas 4x4.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 14 gru, 2007 20:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 11 gru, 2007 19:54
Posty: 169
Lokalizacja: Jasło
Model:: Jimny 1.3 JLX
Bunt Jimników?? :zdziw: dziś zatankowałem i wyszedł mi w 9.2l :/ :/ oczywiście nie ma lekko ale w baku zaczyna sie wirek robic.... :|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 14 gru, 2007 20:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6762
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
blizzard napisał(a):
Wina automatu po części tak, ale 10 to sporo. Porostu ten silnik jest źle dopasowany do auta. Tak to jest jak robi się auto, a silnik jest taki do jakiego mamy dostęp.


a jak sie sprawuje 1.5D ?


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 15 gru, 2007 22:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6762
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
czyli mam rozumiec ze 1.3 to lepszy wybor ?
Z regoly diesle lepiej sie sprawuja w takich autach niz benzyniaki


Ostatnio edytowano N 16 gru, 2007 17:21 przez Hellsin, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 16 gru, 2007 15:40 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
Silników do wyboru nie za wiele.

i 1.3 benzyna i 1.5D to nie są fenomenalne silniki. Charakterystyki nie aż tak bardzo różniące się, jak to ma miejsce w innych autach.

Ciekawe jak działa 1.5D w manualu???


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 16 gru, 2007 17:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 05 gru, 2007 20:19
Posty: 622
Lokalizacja: Mikołów
Model:: Jimny 2006 1.3 JLX
Wywaliłem już tą gazetę, ale blizzard, jestem prawie pewien że to było o 1.3, choćby dlatego, że to była wersja Elegance, w której

Poza tym, chyba nie oferują w ogóle 1.5 w automacie, a przynamnie nie spotkałem się z tym jak kupowałem swojego.


Góra
Jimny 1.3 2006 w trakcie motania, na pokładzie póki co +5cm Trail Master, przedliftowy zderzak, BFG MT 215/75R15, ARB na przedzie, owiewki szyb i kilka innych bajerów ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 16 gru, 2007 17:19 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
Faktycznie, Mea culpa. To był 1.3 benzyna. Czyli apetyt na paliwo mnie trochę mniej dziwi, ale nadal 10 jak na seryjnego to kiepski wynik.

[ Dodano: Nie 16 Gru, 2007 20:18 ]
A tu jest tekst z GAZETY:

Suzuki Jimny - najmniejsza terenówka

[ Dodano: Nie 16 Gru, 2007 23:38 ]
Tu też wspominali o Jimnym: Wysokie obroty


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 17 gru, 2007 00:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6762
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
blizzard napisał(a):
Faktycznie, Mea culpa. To był 1.3 benzyna. Czyli apetyt na paliwo mnie trochę mniej dziwi, ale nadal 10 jak na seryjnego to kiepski wynik.


czyli jednak 1.5 powinien byc lepszy :)
Ciekawe co by bylo jakby do niego wsadzili DDIS z SX4 :)


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 17 gru, 2007 00:52 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
Hellsin napisał(a):
Ciekawe co by bylo jakby do niego wsadzili DDIS z SX4 :)


Nic by nie było, większy, cięższy. Oczywiście większa moc i moment.

Ale wydaje się, że najlepszy pomysł to silnik benzynowy 1,6. :| ??


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 17 gru, 2007 01:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 05 gru, 2007 20:19
Posty: 622
Lokalizacja: Mikołów
Model:: Jimny 2006 1.3 JLX
Cytuj:
czyli jednak 1.5 powinien byc lepszy :)

W jakim sensie?

Ja jak kupowałem Jimny'ego to się długo nad tym zastnawiałem, ale za benzyną przeważyło:
a) 1.5 to francuz, w dodatku słynący z problematyczności
b) diesle obecnie ogólnie są droższe w serwisie i trzeba się z nimi strasznie cackać
c) diesel to dodatkowe 100 kilo masy z przodu, co pogarsza własności jezdne
d) wg. producenta diesel pali litr mniej od benzyny, a kosztuje 10 tys. zł więcej. Zakładając nawet jednakowe koszty obsługi (a nie są) i licząc benzynę po 5zł za litr, to wciąż daje mi benzynę na prawie 29 tys km, czyli na 1,5 roku mojej jazdy. Innymi słowy, za samo kupienie benzyniaka mam 1,5 roku jazdy za free. Zwrot diesla w takim układzie to ponad 200 tys. km.
e) fabryczne dane przyspieszenia do 100kph to 14 sec. dla benzyny i 17 sec. dla diesla. To 14 to już porażka, ale 17 nie jestem w stanie zaakceptować z troski o swoje bezpieczeństwo.


Góra
Jimny 1.3 2006 w trakcie motania, na pokładzie póki co +5cm Trail Master, przedliftowy zderzak, BFG MT 215/75R15, ARB na przedzie, owiewki szyb i kilka innych bajerów ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 17 gru, 2007 14:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 11 gru, 2007 19:54
Posty: 169
Lokalizacja: Jasło
Model:: Jimny 1.3 JLX
oczywiście mówimy o manualnej skrzyni biegów... ciekawe jak natomiast zachowuje sie automat w Jimny'm...? czy może ktoś opisać wrażenia z jazdy?? :okulary:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 17 gru, 2007 14:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6762
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Cytuj:
e) fabryczne dane przyspieszenia do 100kph to 14 sec. dla benzyny i 17 sec. dla diesla. To 14 to już porażka, ale 17 nie jestem w stanie zaakceptować z troski o swoje bezpieczeństwo.


jak kupuje sie takie auto do jazdy po miescie to mija sie to z celem ...
Gdzie bys nie spojrzal to wszystkie prawdziwe terenowki to maja albo duza benzoline, albo diesla z orgomnym momentem.
Do terenu lepszy jest chyba moment ( jak sie ma go rzedu 300 Nm to nie trzeba by bylo chyba sie martwic o nic )


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 17 gru, 2007 17:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 05 gru, 2007 20:19
Posty: 622
Lokalizacja: Mikołów
Model:: Jimny 2006 1.3 JLX
Hellsin napisał(a):
jak sie ma go rzedu 300 Nm to nie trzeba by bylo chyba sie martwic o nic

Jako posiadacz 314Nm wolnossącego, benzynowego momentu muszę się zgodzić ;)

Natomiast jeśli chodzi o nowoczesne diesle w teren, to mają w dole obrotów paskudną charakterystykę. Mają tam dużą turbodziurę, a jeśli nie dodajesz w ogóle gazu, to auto gaśnie błyskawicznie. Nie wiem czy tak jest w tym 1.5, ale przez rok jeździłem Golfem 1.9TDI, i powiem tak- pomiędzy 2000-3000 rpm super, ale poniżej 1500 totalna masakra. Bardzo często gasł przy ruszaniu.
Natomiast BARDZO fajnie robi diesel w automacie, bo dzięki sprzęgłu hydrokinetycznemu nie zgaśnie a i łatwo może się wkręcić w obroty na których moment jest bardzo duży. Więc gdyby była opcja 1.5TD + automat to być może byłaby w teren lepsza, ale tak obstawiam za benzyną.
Trzeba jeszcze pamiętać, że ten diesel jest o 100 kilo cięższy. 100 kilo na samym przedzie auta które całe waży niewiele ponad tonę to naprawdę kolosalna różnica, tak na drodze jak i w terenie.

Hellsin napisał(a):
jak kupuje sie takie auto do jazdy po miescie to mija sie to z celem ...

Jak się jeździ po mieście to diesel w ogóle jest bez sensu, bo po prostu szybko padnie jak co i rusz będzie sie go odpalać i gasić, a ponadto przy miejskich przebiegach nie zwróci się nigdy. Z kolei w trasę... kto kupuje Jimny'ego do jazdy w trasie? ;) A jak już się w tą trasę jedzie, to jednak dobrze móc normalnie po ludzku wyprzedzić.... nie żeby 1.3 nadawał się do wyprzedzania, ale pewnie lepiej niż ten diesel.


Generalnie moim zdaniem w Jimnym 1.5TD to ukłon wobec ludzi którzy po prostu lepiej się czują mówiąc, że są tak oszczędni, że kupili diesla. Również dobre to dla ludzi którzy nie lubią tankować i każde parę km więcej na baku gra rolę.


Góra
Jimny 1.3 2006 w trakcie motania, na pokładzie póki co +5cm Trail Master, przedliftowy zderzak, BFG MT 215/75R15, ARB na przedzie, owiewki szyb i kilka innych bajerów ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 25 gru, 2007 23:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:09
Posty: 108
Lokalizacja: Białystok
Model:: Vitara 2.0 V6
poza tym diesla nie można wkręcić na powiedzmy 6 tyś obrotów, nie brzmi tak jak benzyniak, a olej napędowy brzydko pachnie - benzyna górą :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 26 gru, 2007 00:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 19:56
Posty: 6762
Lokalizacja: Ślunsk/EU
Model:: SS/SSS/E46 Cd
Cytuj:
poza tym diesla nie można wkręcić na powiedzmy 6 tyś obrotów, nie brzmi tak jak benzyniak, a olej napędowy brzydko pachnie - benzyna górą :D


zalezy jaka benzyna i jaki diesel :P


Góra
Co to znaczy zero kompromisów ? - tzn. zero pieniędzy od 1 danego miesiąca do 1 przyszłego :D
Były moderator forum - podziękowałem wraz z 17.03.2011

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 27 gru, 2007 21:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 18:14
Posty: 21
Lokalizacja: Pruszków
Model:: Jimny JLX
mendelmax napisał(a):
Ale to mnie dziwi, bo dostęp mieli przecież też do M16A z Vitki i byłoby super optymalnie. Ciągle marzy mi się taki swap.

Muszę natomiast kiedyś przejechać się takim automatem żeby zobaczyć jak to jeździ, bo rzeczywiście w tego typu silnikach strasznie trudno zrobić automat- moment dość wysoko, więc albo częste i szybkie redukcje pożerające moc, albo jazda stale na wyższych obrotach, co też jest do bani, bo właśnie wzrasta spalanie...

Nie wiem natomiast jak wam, ale u mnie spalanie w takiej dość dynamicznej ale bez szaleństw jeździe zamyka się zwykle w zakresie 7-8. Dwa litry więcej to aż podejrzanie dużo.

co do spalania to mogę od siebie dożucić - 7,7 l na 100km na trasie warszawa rzeszów, samochodem stralałem się na piątym biegu jechać, to jest wynik przyzwoity biorąc pod uwagę tylny napęd i szerokie opony


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 02 wrz, 2008 21:36 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
Polski rynek aut terenowych zdominowany jest przez Jimniego.

Jak podaje AŚ4x4 w grupie prawdziwych aut terenowych (Patrol, Def, G-klasa) najwięcej Polaków kupiło Jimniego. W roku 2008 już 220szt.


Natomiast za miesiąc w AŚ4x4 będzie wielki test -Jimniego 1.3 a w przyszłym OFF-ROAD Magazynie opis Jimny "Trasek" Edition.

Już czekamy.


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 03 wrz, 2008 20:17 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 16:06
Posty: 2330
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV I
W ostatnim numerze LOGO jest reportaż z przejazdu trasą Pucharu Polski Off-Road pod Ostródą z Traskiem i jego Jimnym w roli głównej.


Góra
Był Jimny 1.3 Cabrio, była GV I, jest coś większego terenowego. Co będzie dalej nie wiem ...Pozdrawiam :607:

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 30 wrz, 2008 07:55 
Offline

Dołączył(a): So 09 lut, 2008 10:58
Posty: 55
Lokalizacja: Katowice
Model:: Baleno
Tu link:
Wyciągnięty z bagna

Świetny art [IMHO] :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 30 wrz, 2008 08:13 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia

Dołączył(a): Śr 10 paź, 2007 22:34
Posty: 1103
e tam relacja...
jak relacja...

ale Carolinki :579: :579: :579: :579: :579: :579:

:D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 30 wrz, 2008 18:51 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
barnow napisał(a):
e tam relacja...
jak relacja...
dokładnie :one:

Cytuj:
ale Carolinki :579: :579: :579: :579: :579: :579:

Fajne :)

Cytuj:
Rzuca mną jak ziemniakami w worku.


A to już gdzieś słyszałem :689:


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 02 paź, 2008 10:55 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
W nowym AŚ4x4 (06/2008) jest SuperTest Jimniego.
Tytuł: Duża Zabawka.

Generalnie nie piszą nic nowego ;)


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 02 paź, 2008 18:14 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 16:06
Posty: 2330
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV I
Znaczy się, że najlepszy samochód na świecie i daje w tym tonie...


Góra
Był Jimny 1.3 Cabrio, była GV I, jest coś większego terenowego. Co będzie dalej nie wiem ...Pozdrawiam :607:

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 05 paź, 2008 16:27 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
W październikowym wydaniu OFF Magazynu (10/2008) opisywany jest Jimny EVO 2 by Trasek.

Ładnie zrobione "low kosztowe" auto rajdowe. Dla mnie bomba. :)


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 05 paź, 2008 21:06 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 16:06
Posty: 2330
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV I
W Autoświecie jest jeszcze opis Suzuki Maja czyli jeszcze inne wcielenie Jimnego.


Góra
Był Jimny 1.3 Cabrio, była GV I, jest coś większego terenowego. Co będzie dalej nie wiem ...Pozdrawiam :607:

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 02 lis, 2008 19:23 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
W listopadowym - 11(99)2008 wydaniu OFF-ROAD PL jest opis Jimniego. Tytuł: Następca Samuraja.

Solidny artykuł, choć małe błędy są.


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 27 mar, 2009 11:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 22 lis, 2007 07:30
Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
Model:: Jimny
http://moto.onet.pl/1548759,1,dawid-czy ... ml?node=11


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 27 mar, 2009 20:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 22 gru, 2007 10:59
Posty: 3757
Lokalizacja: Galicja
Model:: IGNIS 1.3 4WD (Japan)
DUDU napisał(a):
http://moto.onet.pl/1548759,1,dawid-czy-goliat,artykul.html?node=11

Cały temat o tym artykule tutaj


Góra
Nie wierz sondażom, którymi sam nie manipulowałeś...

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 30 paź, 2009 12:09 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
Z brytyjskiej prasy:
http://www.timesonline.co.uk/tol/drivin ... t=0&page=1


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 01 gru, 2009 20:04 
Offline

Dołączył(a): Wt 01 gru, 2009 17:05
Posty: 7
Lokalizacja: Tarnów
Model:: suzuki jimny
Witam mam takie pytanie .Posiadałem jimn'aki tylko w benzynie (jlx).
Wiem że nowy model (2005-2009) kreci się od 0 rpm na 4l.(reduktorze)
Stara wersja (1998-2004) od około 2000 tyś obrotów!!
A jak jest z Diesel'em??


Ostatnio edytowano Wt 01 gru, 2009 20:04 przez jimnytrn, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Albo SUZUKI ,albo nic

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 01 gru, 2009 20:41 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
jimnytrn napisał(a):
Wiem że nowy model (2005-2009) kreci się od 0 rpm na 4l.(reduktorze)
chyba nie bardzo rozumiem???

a wersje silnika benzynowego są 3 :P (takie dostępne w Polsce) i 2 diesla


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 03 gru, 2009 23:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 04 gru, 2008 00:17
Posty: 79
Lokalizacja: Kalisz
Model:: Samuraj
Jak może się kręcić od zerowych obrotów? Jeśli już to od obrotów biegu jałowego, czyli jakieś 800-900/min.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 04 gru, 2009 16:02 
Offline

Dołączył(a): Wt 01 gru, 2009 17:05
Posty: 7
Lokalizacja: Tarnów
Model:: suzuki jimny
Ok wiem występowały 3 wersje silnika w benzynie i dwa w dieslu ......
Mi chodzi o moment przyspieszenia (jak dla mnie jest całkiem inny na 4l miedzy starym na nowym modelem w BENZYNIE ) niewiem czy ktoś odczuwa tą różnice bo ja tak!!
Dlatego jestem ciekawy jak jest w dieslu bo diesel też chyba występował od 2004r czyli stara wersja!


Góra
Albo SUZUKI ,albo nic

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt 04 gru, 2009 18:01 
Offline
Współzałożyciel Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 08 paź, 2007 21:58
Posty: 5516
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Model:: KZJ95 2" AT
jimnytrn napisał(a):
Mi chodzi o moment przyspieszenia (jak dla mnie jest całkiem inny na 4l miedzy starym na nowym modelem w BENZYNIE ) niewiem czy ktoś odczuwa tą różnice bo ja tak!!


to jest bardzo proste, zmieniły się przełożenia w reduktorze od roku 2005 :)


Góra

było Suzuki, jest Toyota
:-D

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 08 gru, 2009 23:09 
Offline

Dołączył(a): Wt 01 gru, 2009 17:05
Posty: 7
Lokalizacja: Tarnów
Model:: suzuki jimny
Czyli rozumiem że w dieslu jest taka sama zasada jak w benzynie!?Od roku 2005?
Podobnie to wygląda?!


Góra
Albo SUZUKI ,albo nic

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 09 gru, 2009 00:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 05 gru, 2007 20:19
Posty: 622
Lokalizacja: Mikołów
Model:: Jimny 2006 1.3 JLX
jimnytrn napisał(a):
Czyli rozumiem że w dieslu jest taka sama zasada jak w benzynie!?Od roku 2005?
Podobnie to wygląda?!

Benzyna ma przełożenia 1:1/2:1
Diesel ma 1.3:1/2.6:1

Więc ostatecznie oba mają dwukrotną redukcję.
Wcześniejsze Suzuki miały redukcję tylko 1.6:1.


Ostatnio edytowano Śr 09 gru, 2009 00:57 przez mendelmax, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Jimny 1.3 2006 w trakcie motania, na pokładzie póki co +5cm Trail Master, przedliftowy zderzak, BFG MT 215/75R15, ARB na przedzie, owiewki szyb i kilka innych bajerów ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 09 gru, 2009 08:01 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 18 lut, 2008 21:29
Posty: 4191
Lokalizacja: z lasu
Model:: Jimny JX '08 vel Kermit
No teraz to mu namieszałeś :/ Trzeba dopisać że
mendelmax napisał(a):
Benzyna ma przełożenia 1:1/2:1
Diesel ma 1.3:1/2.6:1
Więc ostatecznie oba mają dwukrotną redukcję.
Wcześniejsze Suzuki miały przełożenie 1.3/2.0 czyli redukcję tylko 1.6:1.


Góra
CzareK

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 09 gru, 2009 11:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 05 gru, 2007 20:19
Posty: 622
Lokalizacja: Mikołów
Model:: Jimny 2006 1.3 JLX
ok, tak jest precyzyjniej :one:

Po prostu nie wiedziałem jakie były wcześniej przełożenia, tylko że redukcja 1.6:1 :P


Góra
Jimny 1.3 2006 w trakcie motania, na pokładzie póki co +5cm Trail Master, przedliftowy zderzak, BFG MT 215/75R15, ARB na przedzie, owiewki szyb i kilka innych bajerów ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 09 gru, 2009 11:55 
Offline

Dołączył(a): Wt 01 gru, 2009 17:05
Posty: 7
Lokalizacja: Tarnów
Model:: suzuki jimny
Ok!Wielkie dzięki!


Góra
Albo SUZUKI ,albo nic

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 09 sty, 2010 16:55 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 16:06
Posty: 2330
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV I
W ostanim numerze AŚ 4x4 jest opis Samuraja. Pokazano również Jimniego jako następcę modelu.
W tym samym numerze kontynuacja opisów kategorii samochodów 4x4 - opis samochodów terenowych. Zaliczono do nich oczywiście Jimniego. W numerze poprzednim były SUV-y terenowe z Vitara i GV.


Góra
Był Jimny 1.3 Cabrio, była GV I, jest coś większego terenowego. Co będzie dalej nie wiem ...Pozdrawiam :607:

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 09 sty, 2010 18:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 19 sty, 2009 19:37
Posty: 1561
Lokalizacja: Wrocław
Model:: Grand "GIBKI" Vitara A/T 2,0 I 5D
MML napisał(a):
W ostanim numerze AŚ 4x4 jest opis Samuraja. Pokazano również Jimniego jako następcę modelu.
W tym samym numerze kontynuacja opisów kategorii samochodów 4x4 - opis samochodów terenowych. Zaliczono do nich oczywiście Jimniego. W numerze poprzednim były SUV-y terenowe z Vitara i GV.


I test zimowy 9 aut z napędem 4x4, w którym GV uplasowała się na 5 pozycji :)


Góra
Pozdro
Chlipek

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 09 sty, 2010 20:58 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 16:06
Posty: 2330
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV I
Ano jest ale to już wypada opisać w części forum dotyczącej Vitar ;) . Tak w ogóle to ciekawe jak by było gdyby ta GV była nie z automatem ale z manualem?


Góra
Był Jimny 1.3 Cabrio, była GV I, jest coś większego terenowego. Co będzie dalej nie wiem ...Pozdrawiam :607:

 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .