Teraz jest Śr 13 lis, 2019 06:49

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn 22 lip, 2013 08:17 
Offline

Dołączył(a): Śr 05 cze, 2013 16:25
Posty: 29
Lokalizacja: Kazimierz Dolny
Model:: Suzuki Grand VItara II, 2.0 , 2005
a więc tak....

prawdopodobnie brzęczy mi katalizator, i czy można go wywalić całkiem? jeśli tak to przelot czy strumienica? dodatkowo mam błąd na drugiej sondzie, gdzie do świecenia tego błędu się przyzwyczaiłem bo auto jedzie dobrze i spala normalnie (tak mi się wydaje nie mam porównania) jak na moją nogę bo średni około 9l Pb

co byście poradzili?

i jeszcze spytam zeby nie zakładać nowgo tematu

mam obecnie koła 235/60/18

czy uciekanie auta, pływanie, trzęsienie - można wyeliminować zakładać 17? jeśli tak to jaki rozmiar opon? zawieszenie sprawne 100%, na gładkim asflacie jest wsio ok


Ostatnio edytowano Pn 22 lip, 2013 08:38 przez shl, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 22 lip, 2013 09:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 09:48
Posty: 4344
Model:: GV II 1,9DDIS 2007
To, że na gładkim jest wszystko ok, to nie znaczy że zawias sprawny ;)
Opony masz w miarę normalnie szerokie, ale na koleinach będzie trochę pływać tak czy inaczej. Natomiast jeśli masz wrażenie, że ucieka Ci tył i to na którąś stronę bardziej, to proponuję udać się do warsztatu i sprawdzić wszystkie śruby zawieszenia, ale nie ręką a kluczem. Ja miałem taką sytuację, że niby żadnych luzów, ale jak mechanik wziął klucz do ręki to się okazało, że trzeba dokręć jedną czy dwie śruby.

Przejście na 17 trochę zmniejszy zapewne wstrząsy na dziurach, torach itp. ale nie zlikwiduje :)

Z silnikiem nie pomogę, bo mam klekota :)


Góra
Pozdrawiam
Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 22 lip, 2013 11:59 
Offline

Dołączył(a): Śr 05 cze, 2013 16:25
Posty: 29
Lokalizacja: Kazimierz Dolny
Model:: Suzuki Grand VItara II, 2.0 , 2005
Czoboki napisał(a):
To, że na gładkim jest wszystko ok, to nie znaczy że zawias sprawny ;)


sprawdzany zawias na stacji żadnych dolegliwości nie stwierdzono


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 22 lip, 2013 12:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 09:48
Posty: 4344
Model:: GV II 1,9DDIS 2007
Ale jak sprawdzany? na "ścieżce zdrowia" ścieżka nie wykaże tego co było u mnie.
Żebyśmy się zrozumieli ja nie mówię, że ten problem występuje u Ciebie, ja niejako przy okazji podpowiadam rozwiązanie jeśli ktoś czuje że cos nie jest jak było a luzów niby nie ma :)

Zapewne u ciebie jest to związane z szerokością kół i profilem.
Mnie też nieco wozi, ale nie ma tragedii :) Ja w lecie mam 235/70R16, w zimie 225/65R17. Różnice? W zimie mniej wozi, ale bardziej się czuje drobne nierówności :)


Góra
Pozdrawiam
Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 22 lip, 2013 19:20 
shl, podobno z GV Ii można bezproblemu usunąć katalizator. Ale to jest nie moja opinia, tylko zasłyszana. A może to brzęczenie powoduje coś innego? Może osłona?
9 litrów benzyny wydaje mi się poprawnym wynikiem.


Góra
  
 
PostNapisane: Wt 23 lip, 2013 07:02 
Offline

Dołączył(a): Śr 05 cze, 2013 16:25
Posty: 29
Lokalizacja: Kazimierz Dolny
Model:: Suzuki Grand VItara II, 2.0 , 2005
Wunsch, wszystko "obbadałem" nic luzów nie ma nic nie styka tylko odgłos idzie z kata , tak jakby się posypał


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 23 lip, 2013 15:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 14 kwi, 2011 14:12
Posty: 2425
Lokalizacja: Pomorze/USA
Model:: Chevy Tracker/GV 2.0 1999
shl napisał(a):
Wunsch, wszystko "obbadałem" nic luzów nie ma nic nie styka tylko odgłos idzie z kata , tak jakby się posypał


Przyczyn "dzwonienia" moze byc kilka...

U mnie caly wydech wpadal w rezonas przy obrotach ok. 800- 900. Poniewaz mialem wymieniony caly kompletny wydech wlaczajac w to kolektor wydechowy, 2 katalizatory i tlumnik koncowy- wskazywalo to na wadliwy montaz calosci- cholerni, niedouczeni amerykanscy mechanicy... :;>:

Obrazek
Problemem okazalo sie elestyczne polaczenie kolektora wydechowego z pierwszym katalizatorem... nie mam zdjecia wiec posilkuje sie zdjeciem z innego forum...

Obrazek
http://www.suzuki-forums.com/1g-1999-20 ... stery.html

Ilekroc narzekalem na halas to idioci dokrecali polaczenie coraz bardziej az uzyskali efekt "na sztywno"... co w niczym nie zmniejszylo halasu ale go jeszcze spotegowalo i narazilo caly uklad na "rozwalenie" ze wzgledu na naprezenia w nim wystepujace...

Problem rozwiazal inny warsztat "luzujac" polaczenie i wkladajac pomiedzy- bardzo gruba podkladke (miedziana)??? nie pamietam i nie dysponuje zdjeciem (a szkoda)... od tego czasu nie mam problemu z "dzwiekami" z ukladu wydechowego...

Co nie oznacza, ze Ty masz ten sam problem... zwykle to ludzie tworza problemy, przez wlasna glupote, nieuctwo i niefachowosc w tym co robia... niezaleznie od szerokosci geograficznej... jak w moim przypadku.
:kalach: :kalach:


Góra
W tradycyjnych społeczeństwach ludzie nie zawierali małżeństw z miłości, lecz ze względów ekonomicznych lub politycznych. (...) Ludzie zawsze byli wyrachowani i brali ślub dla ekonomicznej lub politycznej wygody.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 24 lip, 2013 07:12 
Offline

Dołączył(a): Śr 05 cze, 2013 16:25
Posty: 29
Lokalizacja: Kazimierz Dolny
Model:: Suzuki Grand VItara II, 2.0 , 2005
adnikauto, cenna uwaga. warto sprawdzić bo może się okazać że to właśnie to, dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 24 lip, 2013 19:44 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 16:06
Posty: 2330
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV I
Z tego typu brzęczenia to u mnie była to osłona kolektora wylotowego od góry. Pękł uchwyt tej osłony przejściu kolektora w rurę wylotową i zamiast na 3 było mocowanie na 2 śrubach. Wpadało to w rezonans gdzieś pomiędzy 1500-2000 obrotów. Tymczasowo pomogła metalowa opaska a docelowo dospawanie osłony do kolektora.


Góra
Był Jimny 1.3 Cabrio, była GV I, jest coś większego terenowego. Co będzie dalej nie wiem ...Pozdrawiam :607:

 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .