Teraz jest Śr 23 wrz, 2020 21:18

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn 25 lip, 2011 18:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 12 lis, 2009 11:38
Posty: 403
Lokalizacja: Tarnów
Model:: GV I 2001
Widzę już kolejną gv
http://otomoto.pl/suzuki-grand-vitara-C19922263.html
w której jak wejdę pod spód to mi się jej odniechciewa. Rozumiem ogniska rdzy, są w wielu autach, nie kupuję 2 letniego, ale ta ilość rdzy mnie przeraża , schodzi płatami.
TAkiej ilości rdzy nie ma nawet w autach z początku lat 90.
Katastrofa


Ostatnio edytowano Pt 29 lip, 2011 10:57 przez Cordoba_2004, łącznie edytowano 1 raz

Góra
GV jest i zostanie, szukam jimniego

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 25 lip, 2011 20:55 
Offline

Dołączył(a): Śr 20 lip, 2011 09:00
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków
Model:: GV I 2005
Jak odwiedzę kanał w okolicach weekendu to podeślę fotki. U mnie też troszkę rudej jest, ale żeby od razu płatami?? Fakt. Oglądałem w Krakowie egzemplarz (bo sam byłem teraz na kupnie) z 2004 roku i faktycznie był zardzewiały w porównaniu do mojej ślicznotki z 2005, a na ramie miała już grube wżery w dwóch miejscach.
Ja kupiłem sprowadzoną z Danii (GV I oczywiście) i nie wiem czy to specyfika Danii, czy że ktoś dbał, ale spód wygląda całkiem dobrze.

Pozdrawiam!


Góra
Miłego dnia...

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 25 lip, 2011 21:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 12 lis, 2009 11:38
Posty: 403
Lokalizacja: Tarnów
Model:: GV I 2001
no nie wiem konserwowałem osobówki, wiem jak to się robi. To auto z linku jest z polskiego salonu może dlatego taka rdza. Oglądałem auta z Danii tam tego nie ma.


Góra
GV jest i zostanie, szukam jimniego

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 25 lip, 2011 22:19 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 16:06
Posty: 2330
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV I
Ta jest dokładnie (kolor też) taka jak moja więc stwierdzam obiektywnie, że to najlepszy model jaki możesz znaleźć. Kupuj natychmiast !!!
Co do rdzy to jest oczywiście choć z tymi płatami to chyba przesada. Moja z salonu fabrycznego w Polsce i do tej pory konserwacji innej nie widziała a jakoś nie widać aby się rozpadała.
Te duńskie to faktycznie mogą być trochę ekstra konserwowane bo też kiedyś taką widziałem i ładnie to wygladało. No chyba, że w komisie ją tak pociągnęli aby nic pod spodem nie było widać. ;).
Tak czy inaczej skoro jak piszesz wiesz jak to robić to jak już kupisz tę co na zdjęciu ;) to sobie tę rdzę oczyścisz i ładnie zakonserwujesz. Przynajmniej będziesz wiedział, że dobrze zrobione.
Ja też mam to w planie przed zimą aczkolwiek trochę mam wątpliwości czy znajdę warsztat, który to zrobi dobrze.


Góra
Był Jimny 1.3 Cabrio, była GV I, jest coś większego terenowego. Co będzie dalej nie wiem ...Pozdrawiam :607:

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 25 lip, 2011 22:24 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
MML napisał(a):
Ja też mam to w planie przed zimą aczkolwiek trochę mam wątpliwości czy znajdę warsztat, który to zrobi dobrze.


W Otwocku jest gość który robi takie zabezpeczenia od 33 lat, Boreal robił w kwietniu może oceni, jak dla mnie fachowiec.


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 25 lip, 2011 22:32 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 16:06
Posty: 2330
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV I
Dzięki za kontakt. Wiesz może jakie specyfiki (preparaty) stosuje?


Góra
Był Jimny 1.3 Cabrio, była GV I, jest coś większego terenowego. Co będzie dalej nie wiem ...Pozdrawiam :607:

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 25 lip, 2011 22:35 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
niestety nie wiem, kontakt do gościa 22 779 58 48 Marek Wilczek, zawsze można powołać się na jimniaki z Otwocka :D


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 25 lip, 2011 22:38 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 16:06
Posty: 2330
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV I
Bedziem dzwonić zatem. :) Dzięki!!!


Góra
Był Jimny 1.3 Cabrio, była GV I, jest coś większego terenowego. Co będzie dalej nie wiem ...Pozdrawiam :607:

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 26 lip, 2011 06:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 12 lis, 2009 11:38
Posty: 403
Lokalizacja: Tarnów
Model:: GV I 2001
MML napisał(a):
]Kupuj natychmiast !!![/b]
Co do rdzy to jest oczywiście choć z tymi płatami to chyba przesada..


Jak bym takie coś kupił i pokazał kolegom mechanikom to by się śmiali rok czasu , to już wole rav4 albo frelka przynajmniej rdzy nie ma, ale spokojnie ja tam znajdę swoją perełkę
A sprzedającemu powiedziałem żę z taka ilością rdzy o ja mu życzę powodzenia lub jelenia który da się na to nabrać .

Na felgach są pierwsze wykwity
Na tłumnikach i jego mocowaniach
Na moście tylnim
Na łączeniach amorów
Na ramie

Sprzedający chwali się że jeździ po górach i pewnie to stąd, a już dwa lata temu mówiono mu że trzeba auto zakonserwować - nie posłuchał i moim zdanim mimo niskiego przebiegu 31 tys nie weźmie za to no chyba że trafi na jelenia


Góra
GV jest i zostanie, szukam jimniego

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 26 lip, 2011 20:09 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 16:06
Posty: 2330
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV I
Cordoba_2004 napisał(a):

Na felgach są pierwsze wykwity
Na tłumnikach i jego mocowaniach
Na moście tylnim
Na łączeniach amorów
Na ramie


To jak u mnie. :D :D :D Tak w ogóle to musisz też wiedzieć, że Suzuki rdzewieją ale się nie starzeją i np. jak kupowałem Jimniego to mi mechanik powiedział, że zaraz będę miał dziurę w tylnym tłumiku. Po prawie 3 latach jak go sprzedawałem nadal tej dziury nie było mimo tego, że nic z tym nie robiłem a tłumik niby dalej rdzewiał.
Obawiam się więc, że nie znajdziesz swojej perełki z takim podejściem bo ta naprawdę dobrze wyglądała.
Może zresztą trafisz ale to będzie znaczyło, że ktoś jest lepszym specem od picowania i kupisz coś co z wierzchu jest ok. ale Ci się rozsypie po paru pierwszych tysiącach.


Góra
Był Jimny 1.3 Cabrio, była GV I, jest coś większego terenowego. Co będzie dalej nie wiem ...Pozdrawiam :607:

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 26 lip, 2011 20:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 12 lis, 2009 11:38
Posty: 403
Lokalizacja: Tarnów
Model:: GV I 2001
Niestety masz rację ! fakt pierwszy raz kupuję suzuki ! Wcześniej kupowałem passaty, toleda, dla rodziny, pomagałem znajomym i taka rdza była nie do pomyślenia nawet.
Nie zarabiam wiele, więc szkoda mi kasy , jak już wydaję to chcę żeby to miało ręce i nogi.
Coraz częściej myślę o rav4........


Góra
GV jest i zostanie, szukam jimniego

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 26 lip, 2011 22:01 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 16:06
Posty: 2330
Lokalizacja: Warszawa
Model:: GV I
No cóż jak to mówi jeden ze sloganów naszej marki Albo Suzuki albo nic czyli w Twoim przypadku RAV4.
Wszystko zależy od tego co chcesz - jak SUVa na asfalt to się nie zastanawiaj i kup RAV4. Jak chcesz mieć auto bardziej terenowe - reduktor, rama, modyfikacje zawieszenia itd. to GVI jest jak najbardziej dla Ciebie a ta drobna rdza na pewno jeszcze długo nie sprawi problemu zwłaszcza, że pod Twoją dobrą opieką na pewno zniknie.
Wybór należy do Ciebie.


Góra
Był Jimny 1.3 Cabrio, była GV I, jest coś większego terenowego. Co będzie dalej nie wiem ...Pozdrawiam :607:

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 26 lip, 2011 22:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 12 lis, 2009 11:38
Posty: 403
Lokalizacja: Tarnów
Model:: GV I 2001
bardzo mądre słowa


Góra
GV jest i zostanie, szukam jimniego

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 27 cze, 2012 12:12 
Offline

Dołączył(a): Pt 13 kwi, 2012 12:18
Posty: 307
Lokalizacja: PL
Model:: Ignis 4WD, GV XL7
Znalazłem stareńką grand vitarkę z 99 roku za niewielki szmal. Oglądałem calutką. Spód jest cały w kolorze nadwozia, jedynie niewielkie wykwity rdzy, żadnego bitexu itp mazideł. Wszystko czyściutkie, może umyte ale zdrowe do bólu.
Silnik 2.0 wydaje się igła.
Pytanie do znawców: brać?
Na co zwrócić jeszcze uwagę?
Budę i ramę oblukałem szczegółowo, do niczego nie można się przyczepić, nawet tapicerka jak nowa.
:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 27 cze, 2012 13:20 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
napędy Panie, napędy

podłoga


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 27 cze, 2012 13:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Zawieszenie, napędy oraz opony
Stacja diagnostyczna, podnośnik i zawieszenie, scieżka i hamulce, teren( piach lub lużny ) i napędy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .