Teraz jest Pt 21 lut, 2020 17:27

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn 16 lip, 2012 20:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13 maja, 2010 18:12
Posty: 533
Lokalizacja: Szczecin
Model:: Swift Comfort 1.3 92KM
Witam,
Znalazłem taką ofertę V-tech:
http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Suz ... -68kW-92KM
Cena to 900zł w tym hamownia przed i po chipie.
Dla mnie przyrost mocy jest duży i dlatego mam wątpliwości.
Co o tym myślicie?

Damian


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 16 lip, 2012 20:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Napisz do Kuby, ma tam kogoś ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 16 lip, 2012 21:11 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
przyrost mocy 15% jest bezpieczny


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 16 lip, 2012 21:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 02 sty, 2010 14:50
Posty: 3244
Lokalizacja: Międzychód
Model:: Focus 2.0 Były: Baleno 1.3 96r, 1.3 GS 99r
sporo jak na benzynę :) 15% jest bezpieczne ale na benzynie raczej ciężkie do uzyskania. 5-8 koni tak, ale 12-13 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 16 lip, 2012 21:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 29 lis, 2010 08:27
Posty: 446
Lokalizacja: Warszawa
Model:: Swift Sport '13 / S-Cross '13
D2mian, a co chcesz osiągnać tym chipem?

w silniczku takim jak 1.3 moc zwiekszysz na samej gorze - tuner zapewne podniesie odcinke i doda Ci te pare KM (nie licz na 12-13...) juz na czerwonym polu.

MOŻE minimalnie sie uda zwiekszyc moment obrotowy w calym zakresie obrotow ale bedzie to polegalo na wiekszym spalaniu a roznica nie bedzie odczuwalna.

temat zglebialem, bo 1.3 + 4x4 = mega muł ponizej 4 tys rpm i chcialem cos poprawic, ale zostalo mi to wybite z glowy.

w turbo-doładowanej benzynie realnie uzyskuje sie 20-25% po programie wiec nie wierze w te 15% w 1.3.


Ostatnio edytowano Pn 16 lip, 2012 21:40 przez Driv3r, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 16 lip, 2012 21:59 
Offline

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 10:05
Posty: 4047
Lokalizacja: Czeladź/Katowice
Model:: Swift'07 1.3 GLX, Clio Kombi '11 na gnĂłj
a od kiedy Swift 1.3 ma VVT ????


Góra
nie jestem zupą pomidorową! Nie wszyscy muszą mnie lubić :)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 16 lip, 2012 22:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 29 lis, 2010 08:27
Posty: 446
Lokalizacja: Warszawa
Model:: Swift Sport '13 / S-Cross '13
adamov2, nie ma, blad jest w katalogu ;)
aczkolwiek czuc wyraznie kopa przy 4000 rpm jakby mial :P


Góra
- Tato, czy ten samochód jest chory?
- Nie synku, to diesel.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 16 lip, 2012 22:04 
Offline

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 10:05
Posty: 4047
Lokalizacja: Czeladź/Katowice
Model:: Swift'07 1.3 GLX, Clio Kombi '11 na gnĂłj
Tuner profeska, na pewno wyniki są tak samo dobre jak znajomość silników i modeli Suzuki


Góra
nie jestem zupą pomidorową! Nie wszyscy muszą mnie lubić :)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 16 lip, 2012 22:10 
Offline

Dołączył(a): N 16 gru, 2007 15:20
Posty: 6768
Lokalizacja: Poznań
Model:: Swift 5D 1.3 GS '05
v-tech to niby żaden tam lamer, ale i mnie ten przyrost wydaje sie bajecznie duzy :P

ale, jezeli ktos sprawdzi, jestem ciekaw wynikow :)


Góra
Pozdrawiam

wiem, że nic nie wiem :)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 16 lip, 2012 22:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 29 lis, 2010 08:27
Posty: 446
Lokalizacja: Warszawa
Model:: Swift Sport '13 / S-Cross '13
adamov2, spoono, vtech dziala tak: przygotowuja gotowce pod konkretne silniki a male firmy od nich kupuja gotowce i wgrywaja.

jak znajdzie sie ogarniety tuner, ktory wie jak to dziala to bardzo ladnie ogarnie auto.

przyklad: jechalem clio (turbo-benzyna) na program, seria pokazala 105 KM, gotowiec 115 KM, po 6-sciu godzinach pracy, 100 km na hamowni, analizie spalin i cudach na kiju wyszlo 123 KM.

inny sie nie zna, wrzuci gotowca i tyle, czasami jeszcze podrasuje hamownie, zeby ladnie narysowala wykres.

[ Dodano: Pon 16 Lip, 2012 23:18 ]
jak komus to da cokolwiek na dole to pierwszy wsiadam w auto i jade robic...


Góra
- Tato, czy ten samochód jest chory?
- Nie synku, to diesel.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 lip, 2012 17:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 13 lut, 2008 22:53
Posty: 1194
Lokalizacja: Katowice
Model:: Suzuki Swift S1300 ;-)
D2mian napisał(a):
Witam,
Znalazłem taką ofertę V-tech:
http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Suz ... -68kW-92KM
Cena to 900zł w tym hamownia przed i po chipie.
Dla mnie przyrost mocy jest duży i dlatego mam wątpliwości.
Co o tym myślicie?

Damian


Nie wierzę w te wyniki. Na wolnossącej benzynie, przy tej pojemności, bez żadnych innych przeróbek samym programem ciężko coś takiego ugrać.


Ostatnio edytowano Wt 17 lip, 2012 17:03 przez Erde, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Swift 1.3 8v 97" --> Baleno 1.6 "01 --> Swift 1.3 Gti 94" ==> Swift Super 1300 ;-)
Suzuki Swift Sport "08
Suzuki Grand Vitara "09
http://www.rd.siec2000.pl/av.jpg

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 lip, 2012 17:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13 maja, 2010 18:12
Posty: 533
Lokalizacja: Szczecin
Model:: Swift Comfort 1.3 92KM
Erde, No dla mnie to też bardzo optymistyczne wyniki tak więc napisałem do kuby bo ma tam "wtyki" podobno. Dzisiaj miał tam osobiście podjechać i wypytać co i jak.

Zobaczymy co on powie...

Damian


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 lip, 2012 19:39 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
generalnie to co oni proponują ta te 900zł to program, który w połączeniu z idealnym zestrojeniem i idealnymi warunkami eksploatacji powinien dać te 15% mocy więcej w górze. Z tym że mój znajomy powiedział że ze względu na to że dużo zależy od mechaników to ustawiających jak i warunków pogodowych i mnóstwa innych pierdół to rzeczywisty przyrost NA DRODZE może wynieść ok 5KM


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 17 lip, 2012 20:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13 maja, 2010 18:12
Posty: 533
Lokalizacja: Szczecin
Model:: Swift Comfort 1.3 92KM
kzaremba2, dziękuję za rozeznanie w temacie, niestety okazało się tak jak myślałem że to zbyt piękne żeby było możliwe :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 18 lip, 2012 17:10 
Offline

Dołączył(a): Pt 13 kwi, 2012 12:18
Posty: 307
Lokalizacja: PL
Model:: Ignis 4WD, GV XL7
Driv3r napisał(a):
w silniczku takim jak 1.3 moc zwiekszysz na samej gorze - tuner zapewne podniesie odcinke

A jak 1.3 kręci bez odcinki do końca skali?
:P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 18 lip, 2012 17:12 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
to trzeba zmienić obrotomierz na motocyklowy :P


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 18 lip, 2012 17:15 
Offline

Dołączył(a): Pt 13 kwi, 2012 12:18
Posty: 307
Lokalizacja: PL
Model:: Ignis 4WD, GV XL7
I silnik wstawić od hayabusy.
:D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 18 lip, 2012 21:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 23 sty, 2011 17:59
Posty: 147
Marketingowe bzdury, tym bardziej, ze jest to wolnossacy silnik. Szkoda pieniedzy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 18 lip, 2012 21:04 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
Generalnie mogę postarać się o jakieś testowanie tego gdyby ktoś za darmo udostępnił swój samochód


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 18 lip, 2012 21:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 29 lis, 2010 08:27
Posty: 446
Lokalizacja: Warszawa
Model:: Swift Sport '13 / S-Cross '13
kzaremba2, mysle ze moge sprobowac ze swoim, trudniej o tyle, ze potrzebna hamownia 4x4.


Góra
- Tato, czy ten samochód jest chory?
- Nie synku, to diesel.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 18 lip, 2012 21:47 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
z tym nie ma problemu więc jutro wypytam o możliwości :)


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 19 lip, 2012 15:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13 maja, 2010 18:12
Posty: 533
Lokalizacja: Szczecin
Model:: Swift Comfort 1.3 92KM
Jak by co wstawcie skany z hamowni przed i po operacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 19 lip, 2012 17:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 13 lut, 2008 22:53
Posty: 1194
Lokalizacja: Katowice
Model:: Suzuki Swift S1300 ;-)
D2mian napisał(a):
Jak by co wstawcie skany z hamowni przed i po operacji.


Najlepiej niezależnej a nie v-techu... ;)


Góra
Swift 1.3 8v 97" --> Baleno 1.6 "01 --> Swift 1.3 Gti 94" ==> Swift Super 1300 ;-)
Suzuki Swift Sport "08
Suzuki Grand Vitara "09
http://www.rd.siec2000.pl/av.jpg

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 19 lip, 2012 18:44 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
tylko po co płacić jak w v-techu jest za darmo :P


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 19 lip, 2012 19:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 29 lis, 2010 08:27
Posty: 446
Lokalizacja: Warszawa
Model:: Swift Sport '13 / S-Cross '13
kzaremba2, Dowiedziales sie czegos?

Jak program zostanie u mnie wgrany i wg hamowni vtechu da tyle, aby go zostawic podjade dla ciekawosci na inna hamownie ;)


Góra
- Tato, czy ten samochód jest chory?
- Nie synku, to diesel.

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 19 lip, 2012 20:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 02 sty, 2010 14:50
Posty: 3244
Lokalizacja: Międzychód
Model:: Focus 2.0 Były: Baleno 1.3 96r, 1.3 GS 99r
kzaremba2 napisał(a):
tylko po co płacić jak w v-techu jest za darmo


żeby zweryfikować prawdziwość wykresu ? Hamownia, hamowni też nie równa ;) Niektóre lubią podrasować wykres dla zadowolenia klienta. Wiadomo zadowolony klient na pewno kiedyś jeszcze wróci...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 19 lip, 2012 21:53 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
jest duża szansa na darmowy program testowy ale o tym najlepiej jutro bo dziś jestem niedysponowany...


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 19 lip, 2012 23:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 13 lut, 2008 22:53
Posty: 1194
Lokalizacja: Katowice
Model:: Suzuki Swift S1300 ;-)
kzaremba2 napisał(a):
tylko po co płacić jak w v-techu jest za darmo :P


Żeby sprawdzić czy kuce są realne czy tylko papierowe :P Nie od dziś wiadomo, że można tak manewrować opcjami większości hamowni, że pokażą Ci taki wynik jaki chcesz... ;) Ot choćby korekcje po ciśnieniu atmosferycznym ;)


Góra
Swift 1.3 8v 97" --> Baleno 1.6 "01 --> Swift 1.3 Gti 94" ==> Swift Super 1300 ;-)
Suzuki Swift Sport "08
Suzuki Grand Vitara "09
http://www.rd.siec2000.pl/av.jpg

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 23 lip, 2012 20:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 23 sty, 2011 17:59
Posty: 147
Temat ruszył? Ten kto odda auto do Vtechu, niech będzie miał na piśmie, że znaffcy z Vtechu ponoszą odpowiedzialność za spowodowane szkody :D , kiedyś rozbili audi S4 klienta haha. Szczegóły można googlować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 23 lip, 2012 20:52 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
na razie w Wa-wie nie mają czasu na testy. Temat ruszy pod koniec sierpnia. Generalnie z tego co sie orientuję oddając auto na chiptuning sam ponosisz odpowiedzialność za ewentualne odstępstwa od norm. Wszystko zależy od firmy i od tego co z nimi podpisujesz


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 23 lip, 2012 21:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Bandit1 napisał(a):
Temat ruszył? Ten kto odda auto do Vtechu, niech będzie miał na piśmie, że znaffcy z Vtechu ponoszą odpowiedzialność za spowodowane szkody :D , kiedyś rozbili audi S4 klienta haha. Szczegóły można googlować.

Zakładałem u nich w 2002 i 2003 roku boxy do Toyot, wtedy jeszcze byli w starej siedzibie i Staszewski miał programy zachodnie, ale sam startował na 1/4 mili. Dzisiaj to bardzo poważna firma z dużym doświadczeniem, wynikami i programami autorskimi. Z pewnością bez wiedzy właściciela pewnych granic nie bedą przekraczać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 29 lip, 2012 16:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 23 sty, 2011 17:59
Posty: 147
mrquad napisał(a):
Bandit1 napisał(a):
Temat ruszył? Ten kto odda auto do Vtechu, niech będzie miał na piśmie, że znaffcy z Vtechu ponoszą odpowiedzialność za spowodowane szkody :D , kiedyś rozbili audi S4 klienta haha. Szczegóły można googlować.

Zakładałem u nich w 2002 i 2003 roku boxy do Toyot, wtedy jeszcze byli w starej siedzibie i Staszewski miał programy zachodnie, ale sam startował na 1/4 mili. Dzisiaj to bardzo poważna firma z dużym doświadczeniem, wynikami i programami autorskimi. Z pewnością bez wiedzy właściciela pewnych granic nie bedą przekraczać.


Sprawa, o której pisze miała miejsce w 2010r, klient oddał auto sprawne i jeżdzące, uszkodzenie nastapiło za sprawą firmy Vtech i to Vtech ponosi odpowiedzialność, tak samo jak każdy inny warsztat w podobnym wypadku. Co do programów, nie oszukujmy się, mają gotowce i wciskają je nieświadomym klientom, nie szukając daleko, ten temat, przyrost mocy w wolnossącym swifcie :D .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 29 lip, 2012 17:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Bandit1 napisał(a):
uszkodzenie nastapiło za sprawą firmy Vtech i to Vtech ponosi odpowiedzialność

Rozumiem, że stwierdził to rzecoznawca samochodowy a nie właściciel pojazdu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 29 lip, 2012 17:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 23 sty, 2011 17:59
Posty: 147
mrquad napisał(a):
Bandit1 napisał(a):
uszkodzenie nastapiło za sprawą firmy Vtech i to Vtech ponosi odpowiedzialność

Rozumiem, że stwierdził to rzecoznawca samochodowy a nie właściciel pojazdu.


Wyrywanie z kontekstu nie pomoze bronic Vtechu haha. Cytuj w całosci, bo napisałem klient oddał auto sprawne i jeżdzące, uszkodzenie nastapiło za sprawą firmy Vtech i to Vtech ponosi odpowiedzialność, tak samo jak każdy inny warsztat w podobnym wypadku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 29 lip, 2012 17:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Oczywiście nie bronię firmy, tylko stwierdzenie Twoje nie świadczy wcale o tym, że samochód został oddany do firmy sprawny i został uszkodzony w trakcie prac. Do takich stwierdzeń dochodzi się poprzez badania rzeczoznawców i dlatego moje pytanie, czy takowe było. Przy każdej takiej spornej sprawie, jest powoływany rzeczoznawca.
Oczywiście mogła to być też sytuacja jednoznaczna i mechanicy przyznali się do popełnionego błędu, wtedy nie ma oczywiście co dyskutować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 29 lip, 2012 19:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 23 sty, 2011 17:59
Posty: 147
mrquad napisał(a):
Oczywiście nie bronię firmy, tylko stwierdzenie Twoje nie świadczy wcale o tym, że samochód został oddany do firmy sprawny i został uszkodzony w trakcie prac. Do takich stwierdzeń dochodzi się poprzez badania rzeczoznawców i dlatego moje pytanie, czy takowe było. Przy każdej takiej spornej sprawie, jest powoływany rzeczoznawca.
Oczywiście mogła to być też sytuacja jednoznaczna i mechanicy przyznali się do popełnionego błędu, wtedy nie ma oczywiście co dyskutować.


Czytaj ze zrozumieniem temat ;) napisałem: Temat ruszył? Ten kto odda auto do Vtechu, niech będzie miał na piśmie, że znaffcy z Vtechu ponoszą odpowiedzialność za spowodowane szkody , kiedyś rozbili audi S4 klienta haha. Szczegóły można googlować.
Nie trzeba miec wyksztalcenia technicznego, żeby jeznoznacznie stwierdzić i zauwazyc roznice miedzy autem nierozbitym, a autem rozbitym.
Analogicznie, nie trzeba byc absolwentem technologii żywnosci, zeby stwierdzic i zauwazyc roznice miedzy jajkiem nierozbitym, a jajkiem rozbitym.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 29 lip, 2012 19:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 21 lis, 2007 05:52
Posty: 10551
Lokalizacja: WARSZAWA/OTWOCK/PL
Model:: brak
Chłopie ;) , piszesz o szkodzie komunikacyjnej, która mogła wydarzyć się w każdym warsztacie ( oczywiście dyskusji tutaj nie ma, wina oczywista ), ale dyskredytujesz jednocześnie ich umiejętności pisania i modyfikacji elekroniki, co wprowadza innych w błąd..................no chyba, że masz udowodniony przykład popsucia samochodu po wprowadzeniu takich zmian. Tutaj jednak byłbym ostrożny w osądach, bo znam przypadki osób, które decydowały się na skrajne modyfikacje wiedząc, że podzespoły nie wytrzymają


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 29 lip, 2012 20:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 23 sty, 2011 17:59
Posty: 147
mrquad napisał(a):
Chłopie ;) , piszesz o szkodzie komunikacyjnej, która mogła wydarzyć się w każdym warsztacie ( oczywiście dyskusji tutaj nie ma, wina oczywista ), ale dyskredytujesz jednocześnie ich umiejętności pisania i modyfikacji elekroniki, co wprowadza innych w błąd..................no chyba, że masz udowodniony przykład popsucia samochodu po wprowadzeniu takich zmian. Tutaj jednak byłbym ostrożny w osądach, bo znam przypadki osób, które decydowały się na skrajne modyfikacje wiedząc, że podzespoły nie wytrzymają


Mamy XXI w, internet, jak ktos chce moze sam poszukac , dla ulatwienia np forum mercedesa. Zawyzane wyniki na ich hamownii, na konkurencyjnych hamowniach wyniki nizsze, powtarzalne.
Przyklad z pierwszego postu, przyklad przyrostu mocy w wolnossacym swifcie hahah. Dalej kolejna bajka :695: http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Suzuki-Swift-V. Jak napisalem wczesniej, bzdury marketingowe, szkoda pieniedzy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 29 lip, 2012 20:29 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
To skoro tak już jesteśmy w temacie narzekania to podaj przykład przynajmniej jednej firmy zajmującej się chiptuningiem gdzie nie ma marketingowych bzdur.
Wszędzie są takie sytuacje, wszyscy obiecują nie wiadomo co a dopiero gdzieś tam niewidocznym drobnym druczkiem jest informacja że wynik uda się uzyskać w warunkach których w rzeczywistości nie da się spełnić.

Dlatego też była moja rozmowa z v-techem gdzie zgodzili się wgrać ten program do nie związanego z nimi swifta i zbadać wyniki. ZA DARMO


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 29 lip, 2012 21:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 23 sty, 2011 17:59
Posty: 147
kzaremba2 napisał(a):
To skoro tak już jesteśmy w temacie narzekania to podaj przykład przynajmniej jednej firmy zajmującej się chiptuningiem gdzie nie ma marketingowych bzdur.
Wszędzie są takie sytuacje, wszyscy obiecują nie wiadomo co a dopiero gdzieś tam niewidocznym drobnym druczkiem jest informacja że wynik uda się uzyskać w warunkach których w rzeczywistości nie da się spełnić.


vtech w tym kroluje oferujac takze chip tuning do Maybacha :695: , po wejsciu w logo puste, czyli zamiescili to logo, zeby przyciagnac.


kzaremba2 napisał(a):
Dlatego też była moja rozmowa z v-techem gdzie zgodzili się wgrać ten program do nie związanego z nimi swifta i zbadać wyniki. ZA DARMO


Po tym co napisales juz myslalem, ze dotarlo do Ciebie, ze to nierealne, ale jednak nie.
Juz wiemy z tego tematu, ze masz tam kogos wiec bedziesz trzymal strone vtechu, podobnie jak usera mrquada, "po sasiedzku''
Nie zapomniej odlozyc pieniedzy na obiektywne 2-3 krotne hamownie u konkurencji.


Dla porownania:

Suzuki Swift 1.3i 92KM na 105 KM ( +13) bzdura w tak malym wolnossaku
Suzuki Swift 1.3DDiS 70KM na 83 KM (+13) to turbodiesel czyli realny przyrost.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 29 lip, 2012 21:25 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
to że mój kolega tam pracuje to raczej nic dla mnie nie znaczy, to że z mrquadem w wielu sprawach nie zgadzamy się (mimo że jest moim ojcem), możesz sobie poczytać na forum, a całe to zamieszanie z v techem ma na celu to żeby przekonać się na jednym z naszych forumowych samochodów ile jest więcej KM, lub tez czy ich nie ma itp. itd. a nie osądzać że coś tam bo rozbili jakieś audi czy innego trabanta.

Coś mam wyraźniej napisać czy już rozumiesz??

[ Dodano: Nie 29 Lip, 2012 22:26 ]
dodatkowo mogę powiedzieć Ci że mój kolega nie ma żadnego wpływu na wyniki tych doświadczeń bo generalnie pracuje w obsłudze klienta a nie w obsłudze samochodów

[ Dodano: Nie 29 Lip, 2012 22:28 ]
i nie mam co sobie odkładać bo generalnie ten temat mi powiewa, nie ma takiego samochodu, nie namawiam na nic nikogo, a moc która jest w samochodzie którym jeżdżę mnie zadowala :)


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 29 lip, 2012 21:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 23 sty, 2011 17:59
Posty: 147
kzaremba2 napisał(a):
to że mój kolega tam pracuje to raczej nic dla mnie nie znaczy, to że z mrquadem w wielu sprawach nie zgadzamy się (mimo że jest moim ojcem), możesz sobie poczytać na forum, a całe to zamieszanie z v techem ma na celu to żeby przekonać się na jednym z naszych forumowych samochodów ile jest więcej KM, lub tez czy ich nie ma itp. itd. a nie osądzać że coś tam bo rozbili jakieś audi czy innego trabanta.

Coś mam wyraźniej napisać czy już rozumiesz??

[ Dodano: Nie 29 Lip, 2012 22:26 ]
dodatkowo mogę powiedzieć Ci że mój kolega nie ma żadnego wpływu na wyniki tych doświadczeń bo generalnie pracuje w obsłudze klienta a nie w obsłudze samochodów

[ Dodano: Nie 29 Lip, 2012 22:28 ]
i nie mam co sobie odkładać bo generalnie ten temat mi powiewa, nie ma takiego samochodu, nie namawiam na nic nikogo, a moc która jest w samochodzie którym jeżdżę mnie zadowala :)


Skoro Tobie powiewa to haha...
Przeczytaj temat od poczatku i wypowiedzi innych osob, ze to nierealne, ze mozna manipulowac ustawieniami, zeby byl wyzszy pomiar i wskazane jest sprawdzenie na innych, niezaleznych hamowniach. Porozmawiaj z mechanikami co sadza o ''chipowaniu'' wolnossaka i to tak malej pojemnosci itd, itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 29 lip, 2012 21:45 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
to przeczytaj od początku że jeden z forumowiczów chciał zczipowac swifta, pojechałem, co się dowiedziałem to napisałem, zapytałem sie o jakieś testy za free i tyle. Przekazałem tylko to co usłyszałem a żeby nie pisac tylko o tym w necie jak to jest a jak to nie jest będzie możliwość wgrania tego programu. Jak bedzie ktoś chętny moge porozmawiać jutro w VTG jaki byłby koszt sprawdzenia na innej hamowni. Wstawi się skany z wydruków i po robocie. Nigdzie nie mówiłem że to co pisze V-tech czy jakakolwiek inna firma jest do uzyskania czy nie. Tyle w temacie. Nie mam takiego samochodu i nie będę miał także bezpośrednio temat mnie nie dotyczy


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 30 lip, 2012 15:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13 maja, 2010 18:12
Posty: 533
Lokalizacja: Szczecin
Model:: Swift Comfort 1.3 92KM
Bandit1, daj sobie na luz. kzaremba2, angażuje się, traci swój czas itp. a Ty próbujesz coś tu udowadniać. Jak sam powiedziałeś "Mamy XXI w, internet, jak ktos chce moze sam poszukac" jeśli bedę chciał to sam poszukam. Tylko proszę nie wciskaj tu swoich teorii na siłę!
Nie chcesz to nie pisz w tym wątku i tyle!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 30 lip, 2012 18:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 23 sty, 2011 17:59
Posty: 147
D2mian napisał(a):
Bandit1, daj sobie na luz. kzaremba2, angażuje się, traci swój czas itp. a Ty próbujesz coś tu udowadniać. Jak sam powiedziałeś "Mamy XXI w, internet, jak ktos chce moze sam poszukac" jeśli bedę chciał to sam poszukam. Tylko proszę nie wciskaj tu swoich teorii na siłę!
Nie chcesz to nie pisz w tym wątku i tyle!


Dawno sobie dalem luz, skoro co niektorzy naiwnie wierza w przyrost 13KM w wolnossaku 1.3 przez modyfikacje elektroniczne i nie potrafią zrozumiec jak mozna manipulowac hamownia. D2mian forum jest po to, zeby wymieniac sie informacjami, zapytales, ok, kazdy moze zapytac, ale zejdz na ziemie i nie badź naiwny.Skoro nie przekonuja Ciebie odpowiedzi w tym temacie, nie tylko moje, to ... poszukaj sobie w necie informacji na ten temat.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 30 lip, 2012 19:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13 maja, 2010 18:12
Posty: 533
Lokalizacja: Szczecin
Model:: Swift Comfort 1.3 92KM
Bandit1, a skąd Ty wiesz do czego ja jestem przekonany? Sam byłem sceptycznie nastawiony do tego wyniku i właśnie dlatego uprzejmie skierowałem się po pomoc do kzaremba2, za co mu bardzo dziękuję. Nie rozumiem jedynie po co robisz taki dym wokół vtechu. Nie lubisz tej firmy to nie korzystaj z ich usług.
Dla mnie temat zakończony.

Czy ktoś zdecydował się na chip do Swifta?

Pozdrawiam Damian


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 30 lip, 2012 19:58 
Offline
Klubowicz KSP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 11 kwi, 2009 12:47
Posty: 5679
Lokalizacja: Otwock
Model:: Już żodyn :-) wcześniej 4 jimny
Driv3r zaoferował swoją pomoc, niestety v-tech może się tego podjąć pod koniec wakacji (odpłatnie zapewne wcześniej)


Góra
Kuba (mrquad)

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz 02 sie, 2012 21:07 
Offline

Dołączył(a): So 08 sty, 2011 16:05
Posty: 101
Lokalizacja: Jabłonna k. Warszawy
Model:: Swift 1.5 GS
Czekam z niecierpliwością na wyniki testów... Moze do mojego 1.5 sobie założe...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 05 sie, 2012 00:35 
Offline

Dołączył(a): N 01 kwi, 2012 20:25
Posty: 48
Lokalizacja: Elbląg
Model:: Swift
Są w ogóle jeszcze jakieś inne sensowne modyfikacje do 1.3, w które warto zainwestować?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N 05 sie, 2012 09:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 29 lis, 2010 08:27
Posty: 446
Lokalizacja: Warszawa
Model:: Swift Sport '13 / S-Cross '13
PiLord, zmiana silnika na 1.5 lub 1.6 ;)


Góra
- Tato, czy ten samochód jest chory?
- Nie synku, to diesel.

 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum-سيارات للبيع .