Klub Suzuki Polska
http://forum.klubsuzuki.pl/

Suzuki Swift Mk1 1.3 GTi 1988r zawieszenie, hamulce etc.
http://forum.klubsuzuki.pl/viewtopic.php?f=24&t=10137
Strona 1 z 1

Autor:  jastrzabrally [ Cz 01 gru, 2011 17:03 ]
Tytuł:  Suzuki Swift Mk1 1.3 GTi 1988r zawieszenie, hamulce etc.

Mam do Was pytanie.
Czy do Swifta 1.3 GTi '88r, można założyć :
-wspomaganie kierownicy,
-tarcze/klocki z nowszego swifta,
-amortyzatory przód z np. Mk2?
Będzie to taki rajdowy projekt troszkę historyczny:)
Dajcie znać co może pasować z MK2, Mk3.
Dziękuje z góry. :piwo:

[ Dodano: Czw 01 Gru, 2011 17:05 ]
A jeśli ktoś ma homologację na zbyciu czy wogóle jakieś fajne graty do Mk1 to bym wziął ;)

Autor:  jasne [ Cz 01 gru, 2011 17:26 ]
Tytuł: 

jastrzabrally, homologację napewno ma PZMot :D oczywiście za $$ :] parę lat temu znajomy potrzebował do Wartburga i mimo że znalazłem pdfy na necie trzeba było kupić od PZMotu :bag:

Autor:  MKV [ Cz 01 gru, 2011 18:12 ]
Tytuł:  Re: Suzuki Swift Mk1 1.3 GTi 1988r zawieszenie, hamulce etc.

jastrzabrally napisał(a):
Mam do Was pytanie.
Czy do Swifta 1.3 GTi '88r, można założyć :
-wspomaganie kierownicy,

Do GFTi mk2 i mk3 się da ale maja inna budę więc nie jestem pewien ale postaram się zorientować.

-tarcze/klocki z nowszego swifta,

Nie, bo w GTi mk1 masz z tego co pamiętam mneijsze tarcze z przodu (234mm chyba a nie 250m jak w mk2 i mk3) a z tyłu masz bębny a nie tarcze hamulcowe jak w nowszych GTi.

-amortyzatory przód z np. Mk2?

Całe to nie wiem ale np ONI Sport powinny pasować chyba bo tam wkładasz je w oryginalne mocowania (trzeba ciąć i skręcać ;)

Będzie to taki rajdowy projekt troszkę historyczny:)
Dajcie znać co może pasować z MK2, Mk3.

Silnik? :P

Dziękuje z góry. :piwo:

[ Dodano: Czw 01 Gru, 2011 17:05 ]
A jeśli ktoś ma homologację na zbyciu czy wogóle jakieś fajne graty do Mk1 to bym wziął ;)


Napisz co konkretnie cie interesuje bo mam kolege co ma GTi mk1 i moooże byc coś miał.


ps. generalnie możesz zajrzeć na forum SwiftKlubu bo tam był niejednokrotnie temat GTi mk1 lub na anglojęzyczne forum teamswift.net

Autor:  jastrzabrally [ Cz 01 gru, 2011 20:43 ]
Tytuł: 

Dzięki wielkie za zainteresowanie tematem.
O homologacji z PZMotu wiem, coś tam już w temacie rajdów ugryzłem:)
Co do silnika to niema problemu bo licząc z tym na aucie jest ich w sumie trzy sztuki i trzeba będzie coś tam dłubnąć.
Z tyły mam założone Bile B6, więc coś się z tego fajnego ustawi, problem z przodem bo jest tylko jedna B6 i drugi seryjny amor, a ciężko to dostać.
No i problem z wyczynowymi klockami do Mk1.

Autor:  MKV [ Pt 02 gru, 2011 03:13 ]
Tytuł: 

jastrzabrally napisał(a):
Z tyły mam założone Bile B6, więc coś się z tego fajnego ustawi, problem z przodem bo jest tylko jedna B6 i drugi seryjny amor, a ciężko to dostać.


Zorientuj się czy tych KONI Sport nie da się zamontować bo spełnią dobrze swoja rolę - Erde chyba na takich w rajdach jeździ a ja ich używam na co dzień :)

Autor:  jastrzabrally [ Pt 02 gru, 2011 11:02 ]
Tytuł: 

A np zacisk albo cała zwrotnica z Mk2 i hamulce z Mk2?

Autor:  matadoo [ Cz 15 mar, 2012 00:21 ]
Tytuł: 

MKV napisał(a):
jastrzabrally napisał(a):
Z tyły mam założone Bile B6, więc coś się z tego fajnego ustawi, problem z przodem bo jest tylko jedna B6 i drugi seryjny amor, a ciężko to dostać.


Zorientuj się czy tych KONI Sport nie da się zamontować bo spełnią dobrze swoja rolę - Erde chyba na takich w rajdach jeździ a ja ich używam na co dzień :)


ps: mógłbyś dać jakieś namiary na te amorki, gdzie kupić? :)

Autor:  jastrzabrally [ Cz 15 mar, 2012 10:37 ]
Tytuł: 

A ja mam w tym białym z tyłu koni, niestety maszynka idzie na sprzedaż bo z zawieszeniem rajdowym jest troche problem. Jakby ktoś był zainteresowany to piękny biały egzemplarz z wybebeszonym i obitym z wygłuszeń środkiem. Do kjs'ów potwór...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/